Sari la conținut

Ducati Multistrada 950 - 2017


Postări Recomandate

Asta pana o accesorizezi full, remediezi toate eventualele neajunsuri si dupa aia o vedem la vanzare, ca te cunoastem bine :D Cat despre motiv, nu-mi fac griji, gasesti tu unul care sa justifice vanzarea in fata sotiei :laugh:

Pana atunci, s-o stapanesti sanatos! Intr-adevar e frumoasa rau!

Sigur asa se v-a intampla peste vreo 15 ani dar mai sigur o sa mi-o "cumpere " unul dintre copii!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@rul si nu numai: se da urmatoarea tema: pe furca fata avem 3 reglaje, mai exact conf manual avem asa:

 

"Compresion Damping - on the LH Fork

Rebound Damping - on the RH Fork

Spring preload: on both Forks"

 

Cum facem reglajul acestora conform greutatii riderului, ? Cine are experienta, cunostinte, pentru a face lumina in treaba asta ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine vorbeste cu Cesar, aici pe forum si treci pe la el.

 

Ca idee generala, prima oara se regleaza preincarcarea arcului (preloadul) pentru a obtine o compresie corecta a suspensiei conform greutatii tale (cu echipament cu tot, bagaje, pasager, etc.). Vei avea reglaje diferite in functie de fiecare gen de "incarcatura" pe care o are motocicleta.

Deabia mai apoi se regleaza amortizarea (compresia si revenirea) in functie de stil de mers, teren, incarcare, etc.

 

Asta e valabila si pentru furca si pt amortizorul spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@rul si nu numai: se da urmatoarea tema: pe furca fata avem 3 reglaje, mai exact conf manual avem asa:

 

"Compresion Damping - on the LH Fork

Rebound Damping - on the RH Fork

Spring preload: on both Forks"

 

Cum facem reglajul acestora conform greutatii riderului, ? Cine are experienta, cunostinte, pentru a face lumina in treaba asta ?

 

Salut!

 

1- pentru spring preload pui un "soricel" pe jamba furcii

2- te asezi pe motor si dupa ce te ridici soricelul trebuie sa fie cam la sfert din cursa furcii fara rider

 

3- setezi compresion si rebound la mijloc

4- te dai si vezi daca iti convine

5- daca nu iti convine incepi sa adaugi sau sa scazi click-uri si te tot dai pana ajungi la compromisul preferat

 

Sunt sigur ca stii dar totusi am sa repet pentru cei care nu stiu. Rebound este viteza de revenire a rotii pe suprafata de rulare dupa un soc si compresion e taria furcii atunci cand preia un soc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun. Multumesc tuturor de raspunsuri. Doh, nu stiam de Masinutza :) Cum am decis ca nu are sens sa mai descopar singur chestii pe care altii le-au descoperit deja. Probabil varianta cu Cesar e una buna,

revin cu detalii cand am ,

Drumuri frumoase,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..in cartea tehnica ai setarile standard..pe care eu le-am folosit pt mersul pe forestiere iar pt asfalt am modificat compresia 4 clik-uri si revenirea doar 2 ..iar pt doua persoane am umblat si la preload infiletand reglajul pe fata 4 ture iar spatele cam 60% ca inca nu am bagaje grele...cam asa am simtit eu!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..in cartea tehnica ai setarile standard..pe care eu le-am folosit pt mersul pe forestiere iar pt asfalt am modificat compresia 4 clik-uri si revenirea doar 2 ..iar pt doua persoane am umblat si la preload infiletand reglajul pe fata 4 ture iar spatele cam 60% ca inca nu am bagaje grele...cam asa am simtit eu!!

 

cand ai timp (si chef) ma primesti sa arunc o privire de aproape la jucarie? :)

 

bugetez si studiez achizitia unui nou atelaj (pentru 2017)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ai timp (si chef) ma primesti sa arunc o privire de aproape la jucarie? :)

 

bugetez si studiez achizitia unui nou atelaj (pentru 2017)

La orice ora esti binevenit!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm, dupa cateva insurubari/desurubari, trecut Compresion Damping 4 click-uri peste mijloc, Rebound 2 click-uri peste mijloc.

Spring preload, strans 1 tura pe ambele furci. A ramas in usor "dive" pe franare, arcurile furcii fiind progressive .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dive-ul ala o sa-l ai tot timpul, cel mai bine te obisnuiesti :) Chiar daca sunt progresive vei avea acelasi dive mai ales la franari mai violente, pentru ca arcurile sunt de asa natura -- adica sunt mai ieftine decat la 1200 cea cu electronica.
Citeam pe forumurile de italieni si ziceau ca pentru omul de rand poate nu se simte asa mare diferenta, dar pentru impatimitii ducati este un mare let-down furca fata manuala de pe 950&1200(cel fara electronica) deoarece oricat ai seta compresia, aia e influenteaza doar socurile nu si cand iti vine toata inertia motoretei in arcuri pe franare, prin urmare n-au reusit sa rezolve dive-ul (ci doar sa-l imbunateasca la franarile usoare). Ziceau ca furca Marzzochi cea dinainte de pe modelul anterior era net superioara chit ca era tot manuala.
Probabil n-o sa simti la mers zi de zi, dar daca vei incepe sa mergi ca un huligan cu motoreta(e totusi Ducati :D) vei vedea ca nu prea ai ce sa-i faci la dive, decat alte arcuri. Depinde si de greutatea fiecaruia.

Oricum e bine ca ai ajuns la niste setari ok. ne mai tii la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de dive nu poti sa scapi doar din arc si sa mai ai si compresie de vreun fel. arcul se comprima cu y la fortza x orice i-ai face, poti doar sa variezi timpul in care o fac e (dar nici asta din arc)

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moale/tare se raporteaza la ce e deasupra... pt o mobra pe care poti sa mergi solo sau 2 up si cu bagaje, preloadul trebuie sa rezolve destule... daca dive-ul e din arc si e la mers solo, cu pasageri si bagaje ar trebui sa dea capat.

 

eh, poate nu, acum am vazut ca are progresive.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect. si preload-ul rezolva pana la un punct, dupa care nu mai rezolva, daca natura arcului este moale. Nu stiu cate kile are colegu' :D Eu am mers cu ea, si la mers civilizat e inchegata. Daca incepi huliganeli si franari cat sa intre ABS se cam duce-n cap. Eu am 75. greutatea de fabrica pentru toate suspensiile :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vre-o 75 cred cu tot cu hainele de pe mine :) Nu facem huliganeli, desi am descoperit ceva pitici care stateau in mine ascunsi si care ies la suprafata doar cand sunt pe doua roti.. brr.

In rest, da, deja m-am mai obisnuit cu acel dive, Fiind injiner, am inteles din start ca putem varia timpul in care se comprima/revine , arcul se va comprima oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Da' o evacuare corespunzătoare i-ai făcut și tu cadou?

Nu este timpul trecut..vine si aceea dar pachetul enduro (crashbar,scut motor,protectie radiator,scarite endurosi proiectoare led) a avut prioritate.

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi se pare ca evacuare stock se aude frumusel. Se poate mult mai bine, dar si cu cea de fabrica se aude a Ducati, cu siguranta timbrul mai adanc de cate alte V2-uri (al meu spre exemplu) care se aud ca un feon.

Da se aude bine dar mai bine se aude dupa ce se deschide clapeta din esapament!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Rul ai montat kitul de ceata ? Nu vad in foto nici crashbarul. Ma interesa daca ai primit in kit piesele care prind proiectoarele pe crashbar.

 

@paulinos, confirm face suficienti DB cea stoc, la drum lung eu as prefera una mai blanda ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...