Sari la conținut

Ducati Multistrada 950 - 2017


Postări Recomandate

Nici una dintre ele daca nu e neaparat necesar. Depinde ce inseamna pentru fiecare termenul `off-road`. Toata lumea zice ca n-ai ce cauta cu vaca de 200kg in off-road. Desigur, dar nu cred ca pentru RedBull Romaniacs sau sarit de pe stanci sunt facute motoretele astea.
99% dintre oamenii care calatoresc (si nu ma refer la calatorii hardcore cu 660Tenere) au nevioie de o motoreta care sa aiba o tinuta superba pe drum national, suspensie buna pentru drum judetean, si cand se termina drumul judetean sa poti sa o iei fara frica pe un drum de tara sau pe drumuri unde nu te-ai incumeta cu masina. Motoarele astea fix asta fac. Nu este in nici un caz vorba de sarit de pe stanci. Evident sunt baietii aia care `capra japoneza din 95 is life`. Daca vrei o motoreta noua, vezi-ti de treaba si lasa-i in pace :))

Lumea o sa spuna ca poti sa faci asta si cu un SV650 daca esti curajos. Absolut :) Doar ca SV vei suferi la drum intins pe cand pe MTS vei sta ca in X5 si o vei manevra ca pe un Aprilia RS125. La drum peticit sau plin de gropi o sa te chinuie SV-ul pe cand cu MTS o sa stai relaxat datorita suspensiei progresive s.a.m.d.
Depinde ce-ti doresti. Important e sa mergi cu ea(ele) ca sa te convingi, pentru ca pe internet umbla si foarte multa abureala si hatereala. Si eu cand am vazut-o live am zis `cata vaca` apoi cand am vazut ca pica pe curbe mai infipt ca 636-le meu am ramas impresionat.
La MTS950 se plang italienii fani ai marcii ca e o varianta ieftina facuta sa strice firma. E totusi cu 7K mai ieftina. Nu ai suspensia de pe S. Nici 1200-le non-S nu are suspensia de pe S in varianta non-active. E alta suspensie (cred ca cea de pe 950). Ei zic ca pe modelul anterior de 1200 non-S avea furca Marzzochi care era oricum exceptionala chit ca nu era activa.

Ideea e ca la 13K (eu zic ca ciupesti lejer un 500E reducere) daca vrei o motoreta noua care sa fie si frumoasa, si construita cu atentie, si Foarte agila si care sa mearga pe un alt drum in afara de asfaltat ca in palma... cam 950-ul asta ar fi. Sau 1090-ul dela KTM (chiar daca n-are suspensie reglabila la Ktm, cica ar fi atat de buna incat nu necesita reglaje). Japan nu sare la cap cu nimic wow, doar ciorbe reincalzite branduite `2017`.

La mine AfricaTwin cea noua a iesit din schema pentru ca imi place sa merg tare pe drumuri bune si roata de 21 nu ma ajuta. Asa ca am luat 1290 pentru ca are si tot ce are GS1200 + MTS. Si cu pasager+bagaje, crede-ma ca-i terorizezi pe baietii cu sportive :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misto review :)

Deci concluzia mea este ca MTS1200 fata de MTS950 pentru utilizatorul normal nu aduce nimic in plus in afara de bragging rights si MTS950 iti acopera 98% din nevoi, fratele mai mare fiind la 100% sa zic.

Dar cum bragging rights e o mare parte din cultura care invaluie fenomenul Ducati... :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu ma refeream la forestiere, adica ceva ce se poate "face" si cu 19" pe fata si suspensii cu travel mediu. Problema in real life la astfel de drumuri este ca, din moment ce te bagi pe ele, nu stii ce urmeaza, poti da de pietre, copaci cazuti, etc...si inevitabil trantesti mobra. Iar la MTS950....nu vad bine handguard-urile alea cu semnalizari integrate.

 

Despre KTM 1090 ce-am mai citit in review-uri e ca intr-adevar suspensia e f buna si ca, din cauza cursei lungi, partea din fata se simte foarte manevrabila in off-road, ca un 21". Ce mi se pare un "turn off" este faptul ca pe 1090 Adv lipseste reglajul suspensiei (destul de atipic la acest pret), iar la varianta "R", pt doar 1100 euro in plus ai si suspensii reglabile, si roti spoked, si crash bar, dar astea vin la pachet cu combo-ul 21/18 si evident, o sa cocotzata. Pe de o parte diferenta de pret pare prea mica sa nu te duci pe varianta "R" (cel putin pt suspensii), dar poate in acelasi timp nu vrei 21" pe fata si o sa inalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ RuInCV, Din pacate nu. Nu l-am luat in calcul pentru ca 1) eu voiam ceva 1000-1200 iar cel mare este doar o copie dupa GS mult mai grea. Si nu imi place bordul lor. Am mers cu SpeedTriple. Foarte jucarie dar n-are treaba cu astea mari. 2) pentru ca aveam cumva impresia ca daca iti iei Triumph la noi, cam mori cu el de gat. Adineauri am vazut ca aduce Motoboom. probabil si piese, dar nu stiu, nu ma pronunt.


@ paulynos - Iar in legatura cu bragging rights, nu stiu ce sa zic, cred ca e vorba si de ego, gen tu nu stii daca o sa folosesti dar iti iei moto care sa iti depaseasca limitele cu mult, doar ca sa nu para ca esti limitat de motoreta. Si te trezesti cu un taur care te munceste mai mult ca la sala. Ceea ce este evident o prostie. E ca si cand ti-ai lua SUV ca sa mergi zilnic in oras cu el si doar o data pe an in concediu la multe. Dar chiar si asa, dupa ce am mers cu MTS950 i-as incadra in `useri normali` si pe cei avansati. 950-ul ofera mult mai mult decat ce poate un user obisnuit. Este foarte nervos motorul ala de 937cmc, si chiar si daca vii de pe un 1000 japonez tot o sa te surprinda cum trage. Chiar daca e 937 si nu 1200, mi se pare chiar subestimat pentru uz normal.

@ ovi_ice - Nu cred ca iti iei MTS ca sa sari copaci cu ea. O sa vezi despre ce vorbesc cand o sa o vezi in viata reala. Eventual sa ii ocolesti :D . Daca te duci prin locuri unde inevitabil trantesti motoreta, ori o umpli de fiare pe laterale si o faci tanc (si in cazul asta o sa vezi ca nu ii sta bine Multistradei) ori nu te duci pe acolo.
Am un prieten care si-a luat 1090-ul, el avand BMW 800gs inainte si a zis ca 1090-ul este peste BMW la absolut toate capitolele.

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu ma refeream la forestiere, adica ceva ce se poate "face" si cu 19" pe fata si suspensii cu travel mediu. Problema in real life la astfel de drumuri este ca, din moment ce te bagi pe ele, nu stii ce urmeaza, poti da de pietre, copaci cazuti, etc...si inevitabil trantesti mobra. Iar la MTS950....nu vad bine handguard-urile alea cu semnalizari integrate.

 

Despre KTM 1090 ce-am mai citit in review-uri e ca intr-adevar suspensia e f buna si ca, din cauza cursei lungi, partea din fata se simte foarte manevrabila in off-road, ca un 21". Ce mi se pare un "turn off" este faptul ca pe 1090 Adv lipseste reglajul suspensiei (destul de atipic la acest pret), iar la varianta "R", pt doar 1100 euro in plus ai si suspensii reglabile, si roti spoked, si crash bar, dar astea vin la pachet cu combo-ul 21/18 si evident, o sa cocotzata. Pe de o parte diferenta de pret pare prea mica sa nu te duci pe varianta "R" (cel putin pt suspensii), dar poate in acelasi timp nu vrei 21" pe fata si o sa inalta.

Partea buna este ca handguard-ul e facut din bucati si deob icei la trante sa rupe numai o bucata. Ledurile scapa si cheltuiala e in jur de 100 de lei. :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul pentru Tibi Troia, cand vad ce review facem unei motociclete, mai ca ma apuca nervi cand ma gandesc ca n-am dus pana la final proiectul cu emisiunea moto.

 

Nu mai suntem in 90, publicul nu e interesat de o prezentare seaca a unor date si cateva imagini filmate cu 50 kmh.

 

Trendul de cativa ani este testul dinamic, cu rol partial si de promo. Motocicleta e factorul X.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gixu - Scrie "multiplu campion national" acolo pe burtiera? Scrie. De fapt acolo s-a terminat prezentarea :)))))))))))))

Ideea e ca video-urile lui nu prea au expunere ca sa iti primeasca feedback-ul cum trebuie. Pe afara daca faci o prezentare din asta de citit specificatiile de pe foaie, ai bara de dislike-uri/like-uri in proportie 90%/10% :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general review-urile astea "oficiale", gen motorcycle.com, mcn, BikeSocial, etc sunt niste simple prezentari si multa gargara. Stiu de la prima mana ca la masini "nota" finala a agregatului e direct proportionala cu bugetul de promovare ;) Ceva mai informative mi se par in ultimul timp cele de la moto.it, mai nou au si subtitrari in engleza pe canalul de yt, chiar au facut review separat la MTS 950, si apoi un comparativ cu KTM 1090 Adventure (merita vazut).

 

Exista review-uri parca mai aproape de adevar ale unor "gigei" care fac asta din pasiune, oameni simpli, fara stofa de "campioni", dar a caror perceptie asupra unui motor se apropie foarte mult de perceptia consumatorului obisnuit, cum suntem majoritatea dintre noi.

 

@RuInCv: Intrebai de Tiger XRT. Am gasit canalul unui gigel din US care a facut review la Tiger XRT imediat dupa Ducati MTS 950. Ca sa te pun in tema, omul are un Speed/Street Triple (nu mai stiu exact care dintre cele doua) si vroia fie sa-si cumpere un al doilea motor pt "daily commute" (pe lista era NC 750X DCT) si sa pastreze Triple-ul pt excursii de weekend sau sa renunte la el si sa ia una "buna la toate". In fine, despre MTS 950 zice ca e singura motocicleta de genul asta (sport-adventure-touring) cu care ar putea trai (pare ca a mai avut la drive-test si Africa Twin, MTS 1200, Tracer 900), deci overall e incantat. Numa ca dupa cateva zile face drive-test cu Tiger XRT si e de-a dreptul extaziat. Trebuie totusi sa iei in considerare faptul ca avand Triple, omul e probabil multumit de caracterul unui 3 inline. Pt nevoile lui, se pare ca Tiger-ul e win, la altii s-ar putea sa fie pe dos. Clipuri mai jos:

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Dupa o lunga serie de moto alese in functie de parametri tehnici, altele cumparate presat de buget,acesta moto am cumparat-o cu sufletul!!Nu am facut drive test nici macar un metru iar in momentul cumpararii(de catre sotie ) calaream un BMW prin muntii Caucaz si pot sa va spun cu mana pe inima ca acesta moto este BESTIALA!!

post-10654-0-84469000-1502392258_thumb.jpg

post-10654-0-03575700-1502392269_thumb.jpg

post-10654-0-44798400-1502392280_thumb.jpg

post-10654-0-74153000-1502392287_thumb.jpg

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fetele alea cu ochii oblici si picioarele scurte si cracanate :eek: ? neh ... nu, merci :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... pot sa va spun cu mana pe inima ca acesta moto este BESTIALA!!

 

Asta pana o accesorizezi full, remediezi toate eventualele neajunsuri si dupa aia o vedem la vanzare, ca te cunoastem bine :D Cat despre motiv, nu-mi fac griji, gasesti tu unul care sa justifice vanzarea in fata sotiei :laugh:

Pana atunci, s-o stapanesti sanatos! Intr-adevar e frumoasa rau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...