Jump to content


Photo

Ducati Multistrada 950 - 2017

Multistrada

  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#1 Choixalacreme

Choixalacreme

    tanara speranta

  • Super Membru
  • PipPip
  • 533 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Batman, Batman
  • Numar: B 400, B 950
  • Club: Bazi Crew™

Posted 09 April 2017 - 12:21 PM

Domnilor, doamnelor, nu in ultimul rand domnisoarelor,

Pentru ca nu se inghesuie nimeni, deschid eu subiectul. Scoasa din "zipla, boss" in noiembrie 2016 la EICMA, deja prezenta in showroom la Ducati Romania, noua Multistrada 950 pare o noutate pe 2017 interesanta.

 

Din prima pagina e limpede ca au in intentie sa scoata ceva gen "bun la toate"

My First.My Last. My Everything

http://multistrada95...cati.com/en_gb/

 

Oare cat le-a iesit ? Voi ce parere aveti ? Cati ati pipait-o ? cine a mers deja pe ea ?

 

Numai bine !



#2 anapurna

anapurna

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 204 posts
  • Gender:Male
  • Location:Curtici
  • Interests:MOTO SKI ALPINISM MUNTE
  • Moto: HONDA CBF 600 SA PC38
  • Numar: FREE RIDE
  • Club: nici vorba

Posted 09 April 2017 - 01:28 PM

Frumoasa foc.

:10:


LIMITA DINTRE VIAŢĂ ŞI MOARTE,

ESTE LOCUL UNDE MĂ SIMT CEL MAI VIU.

 


#3 PzKpfW

PzKpfW

    Jupīn

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,941 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FS 570, RSV4, K1200S

Posted 09 April 2017 - 02:16 PM

Arată bine, iar prețul este foarte bun comparativ cu modelul de 1200. Motorul este unul dovedit, intervalele de servisare bune. Păcat doar de bascula care o face să arate mai "cheap", dar este o alegere conștientă a celor de la Ducati: monobraț doar pentru modelele mari (premium) :)



#4 ovi_ice

ovi_ice

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 121 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha XJ6 Diversion

Posted 09 April 2017 - 02:18 PM

Nu stiu sincer ce-am putea zice acum despre acest model. Review-urie par favorabile, chiar in multe din ele se pune intrebarea de ce un Multistrada 1200 cand exista 950-ul ? In favoarea modelului mai mare ar fi puterea (dah...evident), suspensia Skyhook, ambreiajul hidraulic si farurile LED. 950-ul l-au facut cu 19" pe fata, dar nu cred ca va avea cineva ganduri de off-road cu asa ceva.

 

Poate cu putin noroc aduce metrotehnica un exemplar, macar pt a pipait, daca nu drive-test.

 

In fine, ideea e ca ~13k Euro e un "sweet spot" in care poti lua ceva (teoretic) bun la toate. Acu depinde ce intelege fiecare prin "bun la toate". Avem in banii astia Africa Twin, Multistrada 950, Aprilia Caponord 1200, KTM Adventure 1090 si poate daca prinzi o oferta buna, un R1200GS chel. Nici un Tiger 800 XRT nu-i de lepadat. Ok, exista si V-strom 1000, Versys 1000, etc...dar astea nu-s premium.

 

Daca stai 50/50 on-off, probabil te uiti la Africa Twin, KTM sau Tiger 800XC...pt asfalt (si sportivitate) Ducati-ul e o alegere (teoretic) mai buna. 


Edited by ovi_ice, 09 April 2017 - 02:20 PM.


#5 bozoro

bozoro

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,210 posts
  • Gender:Male

Posted 09 April 2017 - 08:50 PM

Cu putin "noroc" metrotehnica a adus "950"-ul din decembrie. ;)




 


#6 claman

claman

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,090 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 09 April 2017 - 10:30 PM

Arată bine, iar prețul este foarte bun comparativ cu modelul de 1200. Motorul este unul dovedit, intervalele de servisare bune. Păcat doar de bascula care o face să arate mai "cheap", dar este o alegere conștientă a celor de la Ducati: monobraț doar pentru modelele mari (premium) :)

 

Nici Enduro 1200 nu are bascula monobrat , si la pret e premium. 


» Post actualizat in 09 Apr 2017 20:31

Cu putin "noroc" metrotehnica a adus "950"-ul din decembrie. ;)

 

Si e buna ? Merita fata de 1200 enduro ? 



#7 bozoro

bozoro

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,210 posts
  • Gender:Male

Posted 09 April 2017 - 11:45 PM

2 motociclete complet diferite. Enduro e top da gama din segmentul Adventure. 950 e "entry level" segmentul Touring cu oarece veleitati de enduro: roata de 16. Insa calitatv fara cusur. Mult mai echilibrata si usor de gestionat, puterea nu mai sperie lumea, electronica bine reglata. Are de serie cam tot ce e necesar. Distractiva, usor de condus, sigurata de top. Si costa 10900 fara tva.:)))




 


#8 claman

claman

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,090 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 09 April 2017 - 11:51 PM

Cred ca ai vrut sa scrii roata de 19 , intr-adevar piata de enduro tourere a luat amploare ,chiar e greu sa decizi ce sa-ti cumperi, sunt ceva modele in plaja de pret de 12000-13000



#9 paulynos

paulynos

    Fat Ninja

  • Carantina
  • PipPipPip
  • 3,362 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Tunet

Posted 10 April 2017 - 04:01 AM

Nu vreau sa supar pe nimeni dar eu am impresia ca 90% din enduro tourere nu au vazut in viata lor macar macadam, in special astea premium, sunt ca SUV-urile de oras   :alcy:


Edited by paulynos, 10 April 2017 - 04:02 AM.

Common sense is not so common.


#10 RuInCV

RuInCV

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 233 posts
  • Gender:Male
  • Location:Popesti Leordeni
  • Moto: Kawasaki J300, Triumph Tiger 800 XRT
  • Numar: Vizibil

Posted 10 April 2017 - 07:42 AM

Depinde foarte mult de ce vrei de la motor. M-am suit pe Multistrada 950 la EICMA la Milano cand au prezentat-o. Din punctul meu de vedere e o strutocamila. Are capabilitati de off, fata si spatele sunt ajustabile full ceea ce e promitator, doar ca ... front/rear travel = 170 mm ... cam putin mai ales pentru o moto cu saua la 840 mm ... front : 120/70 R19, rear : 170/60 R17 ... mi se par dimensiuni pentru strada nu pentru enduro. De exemplu Tiger 800 XRT are saua la 810 mm, 180 mm /170 mm cursa fata/spate, dimensiuni pneuri mai "normale" pentru un dual purpose (100/90­ R19 si 150/70 R17), dar nu poti configura prea tare fata/spatele. Probabil daca le-ai combina pe cele 2 ar iesi ceva mai aproape de idea de enduro-touring.

 

Pretul fara TVA e irelevant. 10900 + 19% = 12971 si nu include toate accesoriile pe care le gasesti pe XRT (manere si sa incalzite, proiectoare, suport GPS, etc.)



#11 cip789

cip789

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 137 posts
  • Gender:Male
  • Location:Otopeni
  • Moto: Moto Guzzi Breva V 1100
  • Numar: Nespecificat
  • Club: Neafiliat

Posted 10 April 2017 - 10:33 AM

Depinde foarte mult de ce vrei de la motor. M-am suit pe Multistrada 950 la EICMA la Milano cand au prezentat-o.

Pretul fara TVA e irelevant. 10900 + 19% = 12971 si nu include toate accesoriile pe care le gasesti pe XRT (manere si sa incalzite, proiectoare, suport GPS, etc.)

 

Foarte correct, depinde ce vrei de la moto. Daca te uiti la trendul din piata, vei observa ca majoritatea celor care cumpara astfel de motociclete se incadreaza in descrierea de mai jos:

 

Nu vreau sa supar pe nimeni dar eu am impresia ca 90% din enduro tourere nu au vazut in viata lor macar macadam, in special astea premium, sunt ca SUV-urile de oras   :alcy:

 

Asadar, este in tourer sportiv cu pozitie neutra de pilotaj,  cu o imagine/look hibrid/a de sport - turing - adventure offroad (soft/very soft), ceva mai usurica decat restul "consacratelor", .....adica pare ca au scos ceva ce este cerut de piata la momentul de fata.

Eu personal sunt foarte incantat de aceasta motocicleta. singurul minus esthetic pe care il vad este  bascula standard vs cea monobrat....dar de...costuri, trebuie sa taie si ei de pe ici pe colo.

 

A.....ar mai fi un minus, ca nu am aia 12k euro sa*i sparg  pe aceasta Ducati Multistrada 950. sau poate pe  MV Agusta Turismo Veloce 800 (parca e mai scumpa)  .. dar asta nu o pot reprosa modelului. :)  

 

Asfalt uscat!



#12 ZaiR

ZaiR

    om negru adoptat de romani

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,499 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Inca o motocicleta la fel de miŗto la care copiii sa-mi faca cu mana si femeile cu ochiu'.
  • Moto: SS
  • Numar: razuit
  • Club: artisti cu fezabilitati

Posted 10 April 2017 - 10:50 AM

Cu putin "noroc" metrotehnica a adus "950"-ul din decembrie. ;)

un anotimp perfect de test drive :)



#13 PzKpfW

PzKpfW

    Jupīn

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,941 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FS 570, RSV4, K1200S

Posted 10 April 2017 - 11:26 AM

Nici Enduro 1200 nu are bascula monobrat , si la pret e premium.


Este singura excepție. Au făcut această alegere doar prin prisma faptului că bascula dublă este mai ușoară, iar modelul Enduro este și așa cu vreo 15kg mai greu decât modelul "de stradă". În rest ai să vezi că bascula monobraț se regăsește exclusiv pe modelele de top și este doar un element de design.
 

Nu vreau sa supar pe nimeni dar eu am impresia ca 90% din enduro tourere nu au vazut in viata lor macar macadam, in special astea premium, sunt ca SUV-urile de oras   :alcy:

 
Evident. Văd doar asfalt în 95% din cazuri. Nici nu ai cum să faci enduro cu o vacă de peste 200kg. Însă proprietarii lor țin să le sublinieze versatilitatea prin acea experiență anuală de câțiva km făcuți pe forestier sau macadam.
 
Nu știu dacă ar fi chiar SUV-uri, dar dacă ar avea 4 roți ar arăta cam așa:
 
1.jpg

Edited by PzKpfW, 10 April 2017 - 11:27 AM.


#14 ovi_ice

ovi_ice

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 121 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha XJ6 Diversion

Posted 10 April 2017 - 12:14 PM

Tot in gama "adventure" mid-level ca si cilindree (concurand cu Multistrada 950 sau Tiger 800 XR/XC), un model mult asteptat este KTM-ul Adventure 790. Cel mai probabil va avea doua versiuni, la fel ca si fratii mai mari din gama KTM, adica una cu jante aliaj si 19" pe fata (rival pt Multi 950 si Tiger XR), si un "R" cu jante spitate si 21" fata (rival pt Tiger XC, BMW F800GS).

 

Yamaha cica va lansa si ea o versiune Tenere cu motorul de MT-07. Aceea se va bate cu modele ceva mai off-road, pana una alta, din gama Yamaha, Tracer-ul de 900 e cumva concurentul direct al Multistradei 950.

 

D.p.d.v al designului (si poate si al exclusivitatii), Ducati-ul asta, impreuna cu MV Agusta Turismo 800 sunt peste orice alt producator :D

 

Astept impresii de la cei care au calarit-o :))



#15 bozoro

bozoro

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,210 posts
  • Gender:Male

Posted 10 April 2017 - 12:42 PM

Bascula dubla au pus-o doar ca este mai rezistenta (la Enduro) si mai ieftina (la 950). Asta nu inseamna ca mobra merge altfel. :)

 

un anotimp perfect de test drive :)

 

Am spus DIN decembrie. Nu in decembrie. Da un telefon la dealer ati dat sa vedeti ce e pe acolo? :)))





 


#16 PzKpfW

PzKpfW

    Jupīn

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,941 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FS 570, RSV4, K1200S

Posted 10 April 2017 - 12:44 PM

(...) mi se par dimensiuni pentru strada nu pentru enduro. De exemplu Tiger 800 XRT are saua la 810 mm, 180 mm /170 mm cursa fata/spate

 

Stai liniștit, nici MTS 950 și nici Tiger-ul nu vor vedea enduro la viața lor. Asfalt prost, gropi, un forestier și macadam soft, cam atât.

 

Tot in gama "adventure" mid-level ca si cilindree (concurand cu Multistrada 950 sau Tiger 800 XR/XC), un model mult asteptat este KTM-ul Adventure 790. Cel mai probabil va avea doua versiuni, la fel ca si fratii mai mari din gama KTM, adica una cu jante aliaj si 19" pe fata (rival pt Multi 950 si Tiger XR), si un "R" cu jante spitate si 21" fata (rival pt Tiger XC, BMW F800GS).

 

Adevărat. Au prezentat deja motorul pe prototipul de Duke. Este un paralle-twin, primul astfel de motor pentru KTM.

 

KTM-790-DUKE-PROTOTYPE_01.jpg

 

Yamaha cica va lansa si ea o versiune Tenere cu motorul de MT-07. Aceea se va bate cu modele ceva mai off-road, pana una alta, din gama Yamaha, Tracer-ul de 900 e cumva concurentul direct al Multistradei 950.

 

Just. La fel ca și-n cazul KTM-ului, producătorii și-au dat seama că motocicletele astea fac și ceva touring și că explozia unui mono este utilă/fun doar pe offroad.



#17 bozoro

bozoro

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,210 posts
  • Gender:Male

Posted 10 April 2017 - 03:00 PM

Treaba cu MTS-ul e ca dupa ce te urci pe ea iti dai seama ce poate. Si poate multe, pilotul sa stie ce sa faca cu ea. De altfel in lista de accesorii exista si roti cu spite si pachetul enduro (scut, protectii, etc) tocmai pentru acei (putini) ce vor reusi sa o folosesca la adevarata capocitate.





 


#18 blue_nightwishX

blue_nightwishX

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,126 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: AfricaTwin 2017
  • Numar: WTH

Posted 14 April 2017 - 07:50 AM

Ma voi duce sa o testez in curand. Va spun pe urma pareri , impresii si etc , comparativ cu ce am mai calarit pana acum.
Plimb nasoale prin oras, scot in cluburi, la bairame etc, plata cu ora !

#19 Choixalacreme

Choixalacreme

    tanara speranta

  • Super Membru
  • PipPip
  • 533 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Batman, Batman
  • Numar: B 400, B 950
  • Club: Bazi Crew™

Posted 14 April 2017 - 08:56 AM

Asta e raspunsul.  Hai odata ca stam dupa tine :)

Multumesc celor care si-au luat din timpul lor sa isi spuna parerea pana acum



#20 bozoro

bozoro

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,210 posts
  • Gender:Male

Posted 14 April 2017 - 10:24 AM

Asta e raspunsul.  Hai odata ca stam dupa tine :)

Multumesc celor care si-au luat din timpul lor sa isi spuna parerea pana acum

Da tu de ce nu te duci sa o probezi?





 






Also tagged with one or more of these keywords: Multistrada

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status