Sari la conținut

O zi superba.


SenslessPower
 Share

Postări Recomandate

asa e cand se pune un produs china, vreti si calitate si siguranta,

oare de ce nu sunt omologate de nimeni ???

cum se zicea mai sus manetele sunt de vina batale vina :)

 

grija pe viitor la ce imbunatatiri aduci motocicletei si de unde provin, e viata ta in joc :) numai bine ;)

mersi am mai avut si nu au fost probleme...imi poti recomanda niste producatori mai seriosi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Speedy.K

 

Nu s-a strans singura in mers. Roata era infranata de cand a plecat el de la mecanic doar ca s-a blocat cand a ajuns intr-un loc cu aderenta precara.(aka pietris). Eu asa cred.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata ce e blocat oricufiu mic de retur in pompa, si frana incepe sa se incalzeste, o s merge din ce in ce mai infranat, pana la blocarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva a scris ca exista un 'cristos al motocicletelor'......Exista si asa ceva...?! :unsure:

Cica ar iegzista in Bucale...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva a scris ca exista un 'cristos al motocicletelor'......Exista si asa ceva...?! :unsure:

El zice, dar noi nu il credem.

 

Pe viitor cand vine vb de frane: decat o maneta noua si un furtun metalic, prioritar ar fi desfacerea etrierilor, inspectarea si curatarea pistonaselor, inspectarea garniturilor, inlocuirea daca e cazul, curatat pompa de frana si pus lichid nou corespunzator si placute bune daca se cere. Daca finantele permit, in acelasi timp se face upgradeul la pompa radiala, furtunase metalice, manete 'smechere'. Daca nu, doar cu o curatenie acolo zici ca ai alta motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata ce e blocat oricufiu mic de retur in pompa, si frana incepe sa se incalzeste, o s merge din ce in ce mai infranat, pana la blocarea.

Exact, maneta ţinea pistonaşul apăsat şi nu lăsa să revină presiunea către pahar, frânezi puternic la viteză măricică şi presiunea rămâne pe furtun apoi la viteză mai mică efectul este mai puternic şi blochează sau face stoppie.

De schimbat "mecanicul".

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=nnSh7Saw9bU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pot intampla 2 fenomene:

1 Maneta nu are jocul corect si roata merge infranata putin. Va merge o vreme paan cand lichidul de frana se incinge rau, se evapora si apasa mai tare pe pistonas - moment in care se comporta ca si cuma ai apasa ti pe frana.

2 Maneta nu culiseaza bine. Apesi frana si nu revine la timp. Apesi, franezi si ramane franata o vreme- consecinte din cele mai variate, pana la buf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

De bun ce era mecanicul, ai mers la el sa iti puna manetele, dar de carene si altele urma sa se ocupe un tovaras.

Motoarele cu cadre zgariate se vand ca painea calda.

"Mecanicul" asta era sa te omoare si ti-a facut paguba de doar cateva sute de euro. Slava domnului ca nu a fost de mii de euro. Aka inmormantarea ta si/sau despagubiri soferilor cu masini indoite sau pietonilor schiloditi/omorati si ei.

Dar nu cumva sa il dai in fapt. Miorita style cu hipsteri catatonici. Noblesse oblige.

Iti multumim pentru un topic in care ne-am mai ras si noi si cu care nu am inteles ce ... ai vrut.

Daca ai cautat o explicatie, da-i o bere lui Zidu si mergi de ii fa cadou sticla goala schimbatorului de manete.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De bun ce era mecanicul, ai mers la el sa iti puna manetele, dar de carene si altele urma sa se ocupe un tovaras.

Motoarele cu cadre zgariate se vand ca painea calda.

"Mecanicul" asta era sa te omoare si ti-a facut paguba de doar cateva sute de euro. Slava domnului ca nu a fost de mii de euro. Aka inmormantarea ta si/sau despagubiri soferilor cu masini indoite sau pietonilor schiloditi/omorati si ei.

Dar nu cumva sa il dai in fapt. Miorita style cu hipsteri catatonici. Noblesse oblige.

Iti multumim pentru un topic in care ne-am mai ras si noi si cu care nu am inteles ce ... ai vrut.

Daca ai cautat o explicatie, da-i o bere lui Zidu si mergi de ii fa cadou sticla goala schimbatorului de manete.

+Like

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă evapora lichidul era poate mai bine. In schimb, rămână lichid, necomprimabil, iar la cald totul dilateaza și singura direcție în care se pot misca plăcuțele e spre disc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichidul evaporat da franare proasta daca placutele nu erau in contact cu discul cand a inceput sa se evapore (atunci ai gaz in instalatie si degeaba apesi pe levier). DAca placutele sunt langa disc si ai presiune in etrier efectul este ala de a impinge mai mult placuta in disc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...