Sari la conținut

Yamaha Fz1 Fazer


Robert Rmh
 Share

Postări Recomandate

Salut,de aproximativ o saptamana sunt mandrul posesor de Yamaha Fz1 Fazer,cumparata de la sermoto(desi nu vroiam sa aud de sermoto sau motomus),uite ca am avut un noroc foarte mare ca am gasit motocicleta sa zic "noua" ca stare,avea doar 3340 km,dar ca an de fabricatie este 2007,desi ziceam ca nu vreau mai jos ca an de fabricatie 2009-2010 am facut exceptie de motocicleta asta,m-am indragostit de ea din poze,era exact cum cautam,cadru negru,cat mai stock,cati mai putini km,carte service la reprezentanta yamaha din italia,avea o revizie,un singur proprietar in italia,luata de la cineva care mergea cu ea la plaja si care ar fi vandut-o in urma achizitionarii unui Ducati nou,deci va ''mint'' si eu cu ce am fost ''mintit'' si eu.

 

Am rugat colegii posesori de fz1 de la cluj sa imi dea o parerea de motocicleta,iar unul din ei,dnul Cristi a fost foarte amabil si si-a luat din timp sa se duca sa o vada si verifice pentru mine,mi-a dat okul,a zis robi ia-o ca la astia din 100 motocicleta 1-2 sunt tiple si bune,starea cauciucurilor,discurilor de frana,scaritelor,mansoanelor,vopselei,foliilor lipite pe bord,placutelor stock,ne-au convins ca motocicleta e statuta si ca ar avea km reali,gumele erau intr-o stare f.buna,erau cele de fabrica,dar erau cam tari,nu avea rost sa ma zgarcesc si sa merg cu ele.

 

L.am sunat pe dnu sergiu,am dat avansul,motocicleta a fost rezervata,si in 3saptamani mi-a aduso la bucuresti,am primit o husa de interior si o baterie noua la motocicleta,am avut o mica discutie cu cei de la sermoto,m-au sunat cu 2 zile inainte sa imi livreze motocicleta ca pretul era defapt 4790€ pe olx si la ei pe site si nu 4690€ cum era pe bikeshop.ca cum domnu robert ati vazut anutul tocmai pe bikeshop unde cica nu se mai uita nimeni,si negociasem pretul la 4650€,in fine nu i-am dat 4750€ ci 4700€,era in stare sa imi dea avansul inapoi pentru 50-100€,ca a fost de vina colega lui si ca o sa o penalizeze,de parca imi pasa mie de lucrul asta,dar am fost prea indragostit de motocicleta ca sa o pierd pentru 50€ euro asa ca am batut palma.Rarul mi l-au facut ei,deci scapasem de niste drumuri si cheltuieli,am imatriculato,toate cele bune apoi revizia completa,am schimbat tot ce era necesar ca sa am eu inima impacata ca plec de la 0 cu motocicleta

 

Am cumparat gume noi Michelin Pilot Power 3,deci are incaltari noi

Ulei motul 7100 10w40,nu aveau pe stock cei de la yamaha ,yamalube,asa ca am pus motul 100%made in france

Filtru de ulei K&N,a fost o varianta mai scumpa si mai buna de filtru ca cica retine si impuritatile

Filtrul de aer nu l-am schimbat,ci doar suflat putin,este impecabil,il schimb la urmatoarea revizie

Antigelul nu a fost nevoie.

Lichid de frana Motul dot 5.1,f.bun recomand

Kitul de lant este cel Oem,stare ca noua

Furca doar schimbat uleiul cu motul 5w

Placutele sunt ca noi,doar curatate si curatati si etrierii.

Bujiile 10-15 mii km nu am treaba ,sunt la fel impecabile.

Bateria este una pe gel de la volton,nu stiu cat de bune sunt cele pe gel,e prima baterie pe gel pe care o am

I-am schimbat si tankpadul cu unul mult mai frumos ,facut pe comanda la un tip dupa forum,multumit de calitate,a gresit la mici detalii dar nu conteaza,eu sunt multumit

Cumparat kit topcase shad sh 48,cu geantuta de interior a topcaseului,pernutele pentru pasager,foarte misto ,dar cam scump,desi l-am gasit la reducere(1530 lei )

 

Weekendul trecut 1-2 aprilie m-am plimbat prima oara cu ea,am facut vro 300 km aprox,sunt foarte multumit de cum merge,inca nu m-am obijnuit cu ea,dar e timp,inca sunt la socul diferentei de putere/cuplu dintre 600 si 1000cc,totusi am stat vreo 5 sezoane pe 600 deci e normal sa fiu uimit si precaut,trage destul de bine imi place,nu simt pasagerul deloc,am resurse,e perfecta pentru plimbari cu pasager si bagaje,pentru asta am luato,ca si fost motociclita (blonda,cine stie cunoaste) am sa o folosesc 90% in afara orasului in mers de touring,ocazional mers sportiv.

 

Sper sa fie la fel de fiabila ca motorul de 600 de fz6,om traii si om vedea,schimbul de ulei cu filtru de ulei am sa il fac la 4500-5000 km cel mult,iar cel de aer cam la 2 schimburi de ulei.

 

Planuiesc pe viitor sa retapitez sheile sa le fac mai comode,sa ii schimb manerele de ambreiaj si frana cu unele aftermarket de calitate,scurte,reglabile,o sa ma decid ce culoare,albastre sau negre,si parbrizul planuiesc sa il schimb,cred ca o sa iau unul touring de la puig sau oem yamaha,dar trebuie sa cumpar carene sa o convertez Gt,ca se vede urat cu parbriz touring si fara carene,daca nu am sa optez pentru carene o sa ii cumpar un parbriz sport,double buble si ii pun bugspoiler cu un engine guard,nu am incredere asa mare in crashpadurile care le are pe ea ca mi-ar oferi asa mare protectie la o cazatura,doamne fereste,sunt si niste modele mai scurte,alarma nu are,inca nu stiu daca o sa ii montez,toba stock o tin momentan,imi place cum se aude,imi place sunetul de motor de 1000,daca gasesc ocazie poate ii pun o toba frumoasa sport,toba stock a fost putin zgariata din cauza la transport,cred ca au presat foarte tare chingile pe ea.

 

Motocicleta nu are nici un defect,decat vreo 1-2 zgarieturi foarte mici ,care aproape nu se vad,ce exceptia faptului ca consuma mai mult si se incinge mult mai repede fata de fz6,imi place la maxim motocicleta,eram constient de micile avantaje,sunt hotarat sa o tin pentru urmatorii 6-7 ani.

 

Destul cu vorba ca probabil v-am plictisit,enjoy the pics,si scuzati eventualele greseli de scris.

post-56511-0-12485700-1491241238_thumb.jpg

post-56511-0-36679700-1491241244_thumb.jpg

post-56511-0-88416800-1491241249_thumb.jpg

post-56511-0-34846400-1491241258_thumb.jpg

post-56511-0-97461400-1491241265_thumb.jpg

post-56511-0-59357300-1491241272_thumb.jpg

post-56511-0-87007700-1491241280_thumb.jpg

post-56511-0-48656800-1491241297_thumb.jpg

post-56511-0-62750800-1491241303_thumb.jpg

post-56511-0-42288300-1491241310_thumb.jpg

post-56511-0-27981600-1491241331_thumb.jpg

post-56511-0-83728000-1491241357_thumb.jpg

post-56511-0-48216100-1491241368_thumb.jpg

post-56511-0-14356700-1491241380_thumb.jpg

post-56511-0-89185300-1491241390_thumb.jpg

post-56511-0-91321000-1491241397_thumb.jpg

post-56511-0-17716700-1491241405_thumb.jpg

post-56511-0-74751300-1491241413_thumb.jpg

post-56511-0-96448800-1491241421_thumb.jpg

post-56511-0-08356900-1491241440_thumb.jpg

post-56511-0-00933900-1491241448_thumb.jpg

post-56511-0-26003300-1491241456_thumb.jpg

post-56511-0-95862600-1491241464_thumb.jpg

post-56511-0-70128100-1491241473_thumb.jpg

post-56511-0-32990000-1491241481_thumb.jpg

post-56511-0-29342200-1491241492_thumb.png

post-56511-0-91706000-1491241501_thumb.jpg

post-56511-0-38181300-1491241510_thumb.jpg

post-56511-0-33609700-1491241521_thumb.jpg

post-56511-0-89698600-1491241527_thumb.jpg

post-56511-0-18022200-1491241534_thumb.jpg

post-56511-0-46656800-1491241555_thumb.jpg

post-56511-0-74086500-1491241568_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine,sa o stăpânești sanatos dar nu prea înțeleg ce e cu semnul obscen destinat firmei de la care ai luat-o atâta timp cât au fost destul de serioși si motorul este intr-o stare foarte buna(din câte am citit eu mai pe sărite din spusele tale)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos colegu', fara incidente si reparatii!

Despre SerMoto...un penibil de om Sergiu asta cand vine vorba de bani. Cred ca ar vinde-o si pe ma-sa, bani sa iasa si daca i se pare ca totusi castiga prea putin in raport cu piata ( ca nu il duce capul sa cerceteze bine si sa isi evalueze din prima un produs ), nu are nicio retinere in a-ti schimba pretul in fata. Mai ceva ca samsarii colorati de prin targurile auto. Confirm lipsa de profesionalism, bun simt si omenie in astfel de situatii. In rest, probabil parerile sunt impartite cand vine vorba de produse. Mie mi-a lasat o impresie insipida, inodora si incolora in acest sens, vazand "showroom-ul" lui. Nu stiu cum decurge partea de livrare si garantie.

Editat de mihai_dorin83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vorbesc cu el de 3 saptamani de pret,ne intelegem la 4650 si cu 2 zile inainte ma suna si imi zice altceva,nu mai conteaza,tot ce o sa fac e sa ma bucur de motocicleta,zilele astea imi vine si un stop fain aftermarket,semnul obscen era din partea mecanicului,m-a sunat soferul pt livrare,eram al 2 lea pe lista,si in loc sa vina in 1-2 ore,a venit in 4-5 ore,si am fost si ultimul,de ce nu stiu,faptul e consumat,trebuie sa ai mult noroc sa iei ceva bun de la ei si rabdare sa gasesti ceva frumos si ingrijit

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, felicitari pentru achizitie, sa aveti parte de multe zeci de mii de km impreuna. Comfortul pasagerului cum este? Scaritele pentru pasager sunt tot asa ridicate ca la fz6, sau sunt mai spre touring?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man sa zic,fz1 e mai sport decat fz6,confortul pasagerului e bunicel si datorita pernitelor de la topcase,dar cred ca va trebuii sa retapitez shaua si sa pun niste scarite cauciucate ca sa stea mai bine,scaritele sunt tot cva de genu fz6,sibtrebuia sa tina talpa dreapta ca atinge de toba

» Post actualizat in 23 Apr 2017 16:38

Cat pe aci sa o insel cu ispita asta :eek: ,dar am continuat cu ce zice inima...

post-56511-0-80276000-1492965452_thumb.jpg

post-56511-0-92768000-1492965497_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Sa ai noroc de motocicleta, cat despre Sermoto un om de doi lei, nu recomand la nimeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,nu recomand sa luati moto de la ei decat daca gasesti moto tipla,care oricum nu o primesti asa,mi-au matuit toba de la chingi si mi-au facut o zgarietura pe un maner dupa codita si o oglinda usor stearsa(probabil lovita la transport)

Intre timp azi mi-am montat stopul aftermarket,imi place f mult cum se vede,arata mult mai bine decat cel stock,semnalizarea nu i-am conectato ,o prefer pe cea stock

post-56511-0-21416600-1495393946_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robert,iti recomand sa schimbi antigelul,chiar daca iti arata testerul ca e ok.Antigelul face ungerea pompei de apa.Cu cat e mai vechi antigelul,desi arata ca tine la frig,cu atat va suferi pompa de apa mai mult in timp.Eu il schimb la 3,max 4 ani,la fel ca si uleiul in telescoape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iti face griji,lichidul de frana si antigelul se schimba la mine la 2 ani :) maxim 3


» Post actualizat in 29 May 2017 17:47

Mosule, poti sa o legi si pe cea aftermarket de cea stoc. Nu ar trebui sa fie probleme, doar mai vizibil in trafic. Fiind totusi pe LED este posibil sa ai nevoie si de un releu. Dar poti incerca pe direct mai intai.

nu imi trebuie,prea multe lumini,apai is brad de craciun


» Post actualizat in 29 May 2017 17:59

iar uleiul de motor o sa il schimb mai devreme cu 500-1000 km decat la 600,la 4500 km il schimb,pentru propria liniste sufleteasca.

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sa o stapanesti fara incidente! Si eu sunt fericitul proprietar al unui fz1 fazer. Am doar 5000 km cu el dar parerea mea pana acum este ca e o motocicleta geniala. Si eu am avut un 600 inainte si ce sa vezi...si eu am avut peripetii cu firma respectiva, din fericire nu cu fazer-ul ci cu motorul dinainte. Ai un pm de la mine :)

Asfalt uscat! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult,tot planuiesc sa cumpar carene pentru convertire la Gt iar unde gasesc trebuie revopsite...ma duc 20-25 mil cu niste plastice,poate iaubun bugspoiler ca vad ca da bine.

Audi are dreptate,am omis sa schimb la status acolo ,mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Ceva bun pentru zeita albastra,in urma unui mic incident din cauza unui sofer neatent,m-am ales si cu oglinda stanga noua,(putin julita dar capatase joc in prindere de la lovitura),am luat antigel motul factory ,si am trecut pe yamalube 15w50,filtru ulei original yamaha,filtrul de aer il aveam din iarna si nu avea rost sa cumpar altul asa ca l-am folosit pe acesta pana la urmatorul schimb

post-56511-0-18329000-1504182725_thumb.jpg

post-56511-0-04086800-1504182732_thumb.jpg

post-56511-0-80304100-1504182737_thumb.jpg

post-56511-0-91737600-1504182743_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare : de ce ai ales sa ii bagi 15w tinand cont ca motorul rau are ff putini km si nici 50g/celsius nu sunt la noi,

Stii ca acum la temp sub 10grade nu prea e ok cu grosimea asta

» Post actualizat in 31 Aug 2017 13:01

Eu am bagat in a mea(suzuki bandit 1200) 10w50 si parca aseara ma uitam prin gemulet si parca mi se parea prea vâscos uleiul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man e de spus cu treaba asta,la temperaturi de sub 10 grade nu e ok cu un 20w,cu 15w poti merge linistit pana la 0 grade,cum eu nu folosesc motoreta sub 8-12 grade nu am de ce sa imi fac griji,iar ulei mai gros nu pui neaparat din cauza ca motocicleta e veche,ulei mai gros/subtire pui si in functie de temperaturile la care mergi cu motocicleta,stilul de mers(turatii foarte mari),sau alergat zilnic bara la bara in trafic,ti cont daca motocicleta se incinge repede,sau,sta mult incinsa,cum e cazul unui motor mai mare de 600-750cc,vascozitatea uleiului scade,se subtiaza cand motocicleta este supraincinsa,nu stiu ce vascozitate are uleiul dar 10w40 nu mai are oricum,cu cat sta mai mult incins cu atat se subtiaza si evident are o ungere mai proasta,lucru care eu l-am simtit cu 10w40 ,simtind cutia mai "rigida",acuma fiecare pune ce ulei vrea in motocicleta lui,cand au fost caldurile alea nici bine nu dadeam o cheie la moto ca dupa cateva secunde poc se faceau deja 40 grade in bord,deci cred ca cu 40 eram cam la limita,la fz6 am pus 5-6 schimburi numa 10w40 si avea aprox 60 000 km,si mergea foarte bine,nu se incingea asa rau ca asta,decat daca ma prindea aglomeratia si stateam mult in ea cu motorul supraincalzit.

Momentan am apucat sa fac cativa km nu ma pot pronunta in privinta uleiului,o sa o alerg cativa km in trafic mai tarziu si am sa ma lamuresc in cateva zile probabil pe parcusul km facuti.

Nu e problema daca e mai vascos,are si o ungere mai buna,si ma gandesc ca si banditul tau se incinge destul de mult,la temperaturi mari se mai subtiaza deci zic eu prinde bine daca e mai gros,nu sunt mecanic dar chestiile astea le-am dedus din ce am citit,de pe unde m-am documentat si din lucrurile care le-am auzit de la mai multa lume/mecanici si am confruntat si cu ce am experimentat pana acum.

 

Sper ca nu te-am aburit prea rau :)

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca nu m-ai aburit doar ca nu stiu daca tu cunosti semnificatiile acelor specificatii ale uleiurilor gen : ce semnifica 10w40 , 15w40 ,15w50

 

Primele cifre 5.10.15.20 semnifica vâscozitatea uleiului la rece, adica la temperatura ambianta,cu cat temperatura este mai scazuta, cu atat pui un ulei mai subtire ca in momentul in care dai prima cheie, sa nu fie "magiun" si sa poata urca repede la tacheti si la restul componentelor

 

Al doilea set de cifre dupa w este cat de competent este uleiul la cald, adica cu cat cifra este mai ridicata gen 50,60 chiar, cu atat uleiul isi pastreaza mai bine proprietatile la temperaturi inalte si nu se face "apă"

 

Din aceasta cauza , este foarte important ca a doua cifra sa fie cat mai mare iar prima sa fie in functie de conditiile in care functioneaza motorul

 

Sper ca nici eu nu te-am aburit cu tot ce am scris :)

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cunosc semnificatiile,nu m-ai aburit,si inteleg perfect ce zici tu,eu nu merg la temperaturi scazute cu motocicleta sa pun 10,chiar daca ar merge,ti-am zis la temperaturile la care merg eu as fi pus in fata si cu 20 si garantez ca mergea ceas motorul,de exemplu acum cutia este mult mai fina,o sa tot testez,sa vad cum e si la temperaturi mai mici(15-20 grade),daca nu imi place cum porneste chestii de genu pun un 10w50,momentan sunt multumit de schimbare,ieri am mers cu ea in trafic si nu am mai simtit cutia rigida,si am tinuto destul incinsa in trafic,aprox 20 min,ce e drept nu am tinuto cat a fost ultima oara cand am simtit cutia rigida dar a stat testul cu temperatura mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti varza pretenas. Păcat de motocicleta aia ca a ajuns la tine.

ce zici sa ne intalnim la o bere sa imi explici de ce sunt "varza" si de ce e"pacat" ca a ajuns la mine,poate ai mai multe cunostinte

(bune sper)si ma lamuresti si pe mine cu ceva ?

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nu m-am putut abtine sa nu ii schimb coafura,si imi place enorm,zilele viitoare vine si crashbarul swmotech

post-56511-0-14097600-1508171994_thumb.jpg

post-56511-0-76703300-1508172031_thumb.jpg

post-56511-0-87829000-1508172043_thumb.jpg

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salut,

 

Am o Yamaha FZ1 Fazer GT din 2009 si am o mica "problema": dupa 5 mii de turatii se aud niste vibratii destul de tari, sunetul pare sa vina din zona bordului si carena care vine in prelungirea rezervorului, nu pot sa il depistez exact de unde, a mai patit cineva asa ceva?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu am un FZS si am ceva vibratie, de la una din carenele laterale ale bordului, nu stiu care e, insa nu ii mai dau mare importanta daca nu o pot depista

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...