Sari la conținut

Depasire versus viraj stanga urmate de accident


22iulian
 Share

Postări Recomandate

Administratorul drumului are obligatia de a instala indicatoare de circulatie in acest sens

O avea, dar cat timp nu sunt semne, nu e dirijata. Sau se considera drumuri de categorii diferite? Daca secundarul era neasfaltat asa era.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O avea, dar cat timp nu sunt semne, nu e dirijata. Sau se considera drumuri de categorii diferite? Daca secundarul era neasfaltat asa era.

Drumul lateral -drum de pamant, drum intre tarlale.

» Post actualizat in 21 Mar 2017 13:52

Deci se cauta dovezi care sa arate ca soferul nu a semnalizat corespunzator la stanga ele fiind cei 2 soferi care lipsesc si filmarea video de pe camera care nu exista sau ceva asemanator, deci practic dovezi nu exista in acest sens. Judecatorul decide pe cine sa creada, cum am mai zis, si de regula e ala care tipa mai tare si mai des. Chiar daca castiga motociclistului ii va fi foarte greu sa recupereze paguba de la soferul fara permis, nu cred ca RCA-ul il acopera, si se ajunge la alt proces pt recuperarea daunelor. Dureri mari de cap. Insanatosire grabnica accidentatului.

Filmarea video nu mai exista, in locul ei fiind filme cu politisti,..selfiuri :)

» Post actualizat in 21 Mar 2017 13:55

 

(4) Nu constituie depasire, în sensul alin.(1), situatia în care un vehicul circula mai repede pe una dintre benzi decât vehiculele care circula pe alta banda în acelasi sens de circulatie.

 

Poate fi considerata banda, portiunea de drum de langa acostament, de latime 2,5 metri ?,...conform normelor de executie a drumurilor europene ?...ori este banda de refugiu ?

Daca ar fi banda,...pe axul drumului apare linie dubla continua.

...chiar si asta e o situatie maro,...drum interpretabil,...similar multor portiuni intre Bucuresti si Urziceni de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filmarea video nu mai exista, in locul ei fiind filme cu politisti,..selfiuri :)

Salut Iulian

Imi aduc aminte ca a mai fost subiectul deschis anul trecut. Se pare ca esti : "still alive and in one piece"

 

Ca o sugestie: daca mai ai cardul de la camera si nu l-ai folosit, in eventualitatea in care a fost sters de cineva, exista posibilitatea mare sa recuperezi fisierele video.

Editat de BCB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thanks BCB, da, relativ intreg,..desi, fara sa fi vrut sa tratez pamfletul in nume personal,...si fara sa vreau sa obosesc gandirea nimanui,..am lansat acest topic pentru a-mi tine mintea treaza si pentru a impartasi tuturor din jungla juridica...din care totusi, se iese. Nu e simplu,...nu e usor,..dar adevarul iese la iveala.

 

Constat insa ca nu avem (chiar si eu am ramas surprins) rabdarea de a vedea cat de mult s-a schimbat legea codului rutier.

 

Exista 2 reglementari distincte, una valabila pana in 2006, cu privire la obligatiile ce ne revin la efectuarea virajului si alta valabila dupa 2006 care schimba niste nuante.

 

Exista asadar soferi care odata ce au semnalizat , asa stiu ei, ca nu mai sunt obligati sa se asigure.

 

Sunt in egala masura si sofer si motociclist.

 

Asfalt uscat prieteni,..ma ajuta provocarile voastre in acest topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scopul nr. 1 : faceti cum credeti sa fiti siguri ca sunteti vazuti,..eu mi-am pus claxon de tir....inca mi-e frica sa fac depasiri.

Scopul nr, 2,...nu stiu daca am evaluat toate optiunile ori voi,..ma ajutati sa-mi demontati argumentele sau sa-mi oferiti si alte perspective. pana la urma e un forum,..nu o sala de judecata.

 

Iar intrebarea este : voi cum veti proceda ? (acel raspuns cu timp pierdut nu mi-e compatibil) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a)pe un Drum public cu 4 benzi, axul central format din linie intrerupta, fara alte indicatoare de restrictii in zona, fara indicatoare de avertizare a apropierii de o intersectie cu drum lateral fara prioritate, benzile drumului de 2,5 m latime cele de langa acostament, respectiv 3,5 m latime cele de langa axul drumului.

va rog sa revedeti punctul a) din expunerea Dvs.

Sincer, nu stiu ce latime trebuie sa aibe o banda ca sa fie banda de circulatie sau banda de refugiu. Dvs. ati spus 4 benzi, eu am considerat 4 benzi, 2 pe sens. si toate vehiculele circulau pe banda de langa ax, deci 2. asadar, banda 1 era libera.

 

deci??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar intrebarea este : voi cum veti proceda ? (acel raspuns cu timp pierdut nu mi-e compatibil) :)

L-as da in judecata pe politistul care a luat camera si a sters filmarea, pentru distrugerea dovezilor.

Mai ales ca sunt alte filmulete si poze pe camera.

Editat de fratzyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog sa revedeti punctul a) din expunerea Dvs.

Sincer, nu stiu ce latime trebuie sa aibe o banda ca sa fie banda de circulatie sau banda de refugiu. Dvs. ati spus 4 benzi, eu am considerat 4 benzi, 2 pe sens. si toate vehiculele circulau pe banda de langa ax, deci 2. asadar, banda 1 era libera.

 

deci??

Corect, sunt 4 benzi, exista standarde in ceea ce priveste dimensionarea latimii lor. In complexitatea (constructiei cu zgarcenie) a drumului respectiv,...sunt cazuri in care chiar politia considera prima banda ca fiind banda de refugiu, devreme ce axul drumului este marcat cu linie intrerupta. Din punctul meu de vedere am considerat ca risc daca ma angajez in depasire prin acel loc.

Problema este ca NIMENI, dar absolut nimeni nu se mai "oboseste" sa reciteasca macar codul rutier dupa fiecare modificare a acestuia.

 

:((

Asa este insa, ..ca un exercitiu,..ce facem cand plecam in plimbare in Grecia spre exemplu,..unde se pastreaza clasica regula (vechea regula) a prioritatii ce trebuie data celor ce vin din dreapta, celor care intra in sens giratoriu ?...patim ca unii mai onorabili prin varsta conducatori auto care inca mai asteapta prioritate din stanga ?...similar Turcia..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-as da in judecata pe politistul care a luat camera si a sters filmarea, pentru distrugerea dovezilor.

Mai ales ca sunt alte filmulete si poze pe camera.

 

Complicat: "camera prezenta defectiuni de la accident si s-au activat niste contacte si camera a inceput sa filmeze singura si bla, bla ..."

 

Iar intrebarea este : voi cum veti proceda ? (acel raspuns cu timp pierdut nu mi-e compatibil) :)

 

Pai cum sa procedezi: cauti avocat, prezinti faptele si dovezile din punctul tau de vedere, celalalt face la fel si judecatorul decide. Ai pierdut, asta-i viata(injuri pana-ti trece). Ai castigat, urmeaza procesul de recuperare a pagubelor(injuri pana-ti trece dar mai putin).

 

Imi pare rau pentru patania ta dar mai mult de atat nu poti face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Complicat: "camera prezenta defectiuni de la accident si s-au activat niste contacte si camera a inceput sa filmeze singura si bla, bla ..."

Intr-adevar exista si posibilitatea sa nu se intample nimic, dar el nu avea nici un drept sa ia acea camera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(injuri pana-ti trece dar mai putin).

 

Imi pare rau pentru patania ta dar mai mult de atat nu poti face.

Nu prea (mai injur),..mi-ar fi fost de mare ajutor mintea de acum valabila atunci,..in sensul in care am fost "prostit" chiar de politist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar exista si posibilitatea sa nu se intample nimic, dar el nu avea nici un drept sa ia acea camera.

 

Fii convins ca au politistii smecheriile lor in astfel de situatii, se lovesc de ele zi de zi. Pt un 10% sanse de izbanda, poate nici atat, nu merita tambalaul si daca presupunem ca castigi ce castigi de fapt? probele au disparut deci nu te ajuta in procesul cu accidentul oricum, eventual o mustrare sau un 10% taiat din salar la politai pe 3 luni sau asa ceva, asa ca mai bine lipsa, nu merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca am inteles eu bine, ai trecut de primele 2 masini si cand sa treci pe langa a treia a virat stanga...

 

Daca ai facut asa, nu se considera depasirea coloanei si se ridica permisul ?

Aoleeeeu!!! Nu iaaaar!!!

Perfect adevarat.

 

Cum pot fi gasiti devreme ce, intr-un adevarat spirit civic,..au plecat de la locul accidentului ?

Pai parca am auzit ceva de o camera pe casca mobristului...

Nu stim decat ca, urmare a accidentului, politia a ridicat drept proba in dosar camera,in lipsa vatamatului..a deschis-o,..fara a avea la dispozitie cablu de date de conectare foarte specific,..apoi a returnat-o proprietarului,...fara a o consemna in nici un fel in dosarul de cercetare penala,...cred ca un jurist ar denumi asta ceva de genul : perimare de probe,...

Si furt. Am impresia ca ce filmez e al meu.

Excelente ambele comentarii:

1. Da,..toate vehiculele erau in miscare

2. dovada ca nu a semnalizat si nici nu a incetinit este ca nu motociclistul, dar nici macar celelalte 2 vehicule din urma autoturismului ce a virat stanga,..nu au facut depasire prin dreapta.

Poate n-au facut-o primii pentru ca erau niste soferi prosti si ultimul pentru ca n-a fost atent cauza din care n-a vazut semnalul masinii care vira la stanga.

Faptul ca cineva N-A facut ceva nu e proba.

Drumul lateral -drum de pamant, drum intre tarlale.

» Post actualizat in 21 Mar 2017 13:52

Filmarea video nu mai exista, in locul ei fiind filme cu politisti,..selfiuri :)

» Post actualizat in 21 Mar 2017 13:55

Poate fi considerata banda, portiunea de drum de langa acostament, de latime 2,5 metri ?,...conform normelor de executie a drumurilor europene ?...ori este banda de refugiu ?

Daca ar fi banda,...pe axul drumului apare linie dubla continua.

...chiar si asta e o situatie maro,...drum interpretabil,...similar multor portiuni intre Bucuresti si Urziceni de exemplu.

Si nu ne-ai spus tu ca drumul avea doua benzi pe sens?

Sau, de fapt, e vorba de E85?

 

 

Corect, sunt 4 benzi, exista standarde in ceea ce priveste dimensionarea latimii lor. In complexitatea (constructiei cu zgarcenie) a drumului respectiv,...sunt cazuri in care chiar politia considera prima banda ca fiind banda de refugiu, devreme ce axul drumului este marcat cu linie intrerupta. Din punctul meu de vedere am considerat ca risc daca ma angajez in depasire prin acel loc.

Asa este insa, ..ca un exercitiu,..ce facem cand plecam in plimbare in Grecia spre exemplu,..unde se pastreaza clasica regula (vechea regula) a prioritatii ce trebuie data celor ce vin din dreapta, celor care intra in sens giratoriu ?...patim ca unii mai onorabili prin varsta conducatori auto care inca mai asteapta prioritate din stanga ?...similar Turcia..

Incep sa cred ca problema ma depaseste. Pentru ca io n-am auzit niciodata in Romania de "banda de refugiu". Banda de urgenta, da, dar de refugiu, nu.

Poate s-a mai schimbat terminologia de cand nu m-am mai uitat io pe cod.

Si, ca sa lamurim ce fel de banda era prima: daca cunosti bine locul faptei ar trebui sa iti dai seama foarte usor daca era banda de urgenta sau banda de circulatie dupa marcajul dintre cele doua benzi de pe sensul de mers. Marcajele care delimiteaza banda de urgenta nu e la fel cu ala care delimiteaza benzile de circulatie. (vezi E85-ul ala mizerabil despre care vorbeam mai sus.

Cascam ochii dupa semne. Ele ne spun foarte clar inainte de giratorii necunoscute (de exemplu' din strainataturi) ce prioritate se acorda.

PS Semne aka indicatoare rutiere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare mi-e ca zona descrisa ca fiind cu "4 benzi" de fapt e E85-ul, care cu toata bunavointa n-are decat doua. Chestiile alea pe care unii le considera "banda 1" sunt de fapt benzi de urgenta, si in mod normal nu ai voie sa circuli pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia mai citeste o data ce am scris, ti se pare ca am comentat in vreun fel responsabilitatile?

 

Later Edit: De fapt da, pe E85 ai alte responsabilitati, si anume sa bagi la cap (in general vorbind, nu ma refer la tine) ca ceea ce pare a fi drum cu 4 benzi, e de fapt cu 2. Si sa fii constient ca majoritatea participantilor la trafic traiesc cu proasta impresie ca e drum cu 4 benzi, asa ca s-ar putea sa faca manevre mai mult sau mai putin dubioase.

 

si, daca-i E85, ai alte responsabilitati ?

dinamica ramane aceeasi, dimpotriva, anuleaza argumentele unora ca ar fi putut depasi lejer si safe pe banda 1.

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu tot in general vorbind, faceam referire la tipul care a schimbat directia de mers fara sa se asigure.

 

si, in legatura cu recoltarea probelor biologice, daca la acest aspect nu s-a schimbat nimic din 2011 pana-n prezent, cand am avut accident cu victima, la fel, mi-a verificat doar alcoolul din aerul expirat, a fost 0 si aia fost.

te conduce la iml cred doar cand esti absurd de baut sau refuzi "fiola", nu cred ca este obligatoriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni buni,

Am facut referire la 4 benzi, aratand chiar latimile lor, deoarece Asa sunt descrise ele in dosarul de cercetate penala.

Am spus apoi ca nu am riscat sa depasesc pe dreapta,..motivez acum: Drumul E85 are , pe aceeasi latime totala de 2,5+3,5+2,5+3,5 = 12 metri...are, in diverse zone, diverse destinatii conform marcajului longitudinal, astfel,...daca marcajul intre banda 1 si banda 2 este de tip linie intrerupta 12 metri vopsit alb cu spatiu intre linii de 3 metri,...da,da..e standard,...atunci, politia considera banda 1 ca fiind banda de circulatir...dar daca linia este "punctata"..cu marcaje scurte si dese,..atunci, aceeasi banda devine bamda de urgenta (ca sa corevtez ce altii au criticat expresia banda de refugiu.

Cat priveste recoltarea probelor,..va rog sa cititi legea iar nu practica deficitara...daca sunt victime se recolteaza sange inclusiv ciobanului care conducea turma de oi...no offence...am si argumente juridice pentru cei ce nu inteleg de ce: Pai, la etilotrst zero, dupa ce ai baut azi-noapte,..plamanul e liber de aburi alcoolici dar sangele, respectiv creierul nu

Acelasi fenomen se intampla si in sens invers:..beau la ora 12 un kil de vodca,..in sange nu apare...pai , cum facem cu subatantele psihotrope luate de deprimati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cat priveste recoltarea probelor,..va rog sa cititi legea iar nu practica deficitara...daca sunt victime se recolteaza sange inclusiv ciobanului care conducea turma de oi...no offence...am si argumente juridice pentru cei ce nu inteleg de ce: Pai, la etilotrst zero, dupa ce ai baut azi-noapte,..plamanul e liber de aburi alcoolici dar sangele, respectiv creierul nu

Acelasi fenomen se intampla si in sens invers:..beau la ora 12 un kil de vodca,..in sange nu apare...pai , cum facem cu subatantele psihotrope luate de deprimati ?

 

Eu inteleg ce vrei sa spui, inclusiv partea cu camera foto "smecherita" de politist dar acum nu mai ai ce face pur si simplu. Judecatorul judeca pe baza probelor prezentate nu pe baza probelor care existau dar acum nu mai exista.

 

Poti sa dai in judecata politia pt instrumentarea defectuoasa a accidentului, neglijenta in serviciu sau mai stiu eu ce dar probele care te vor ajuta pe tine in procesul cu accidentul propriu-zis inapoi nu le vei mai vedea in veci. Si presupune ca castigi procesul cu politia si ei sunt vinovati de neglijenta in serviciu sau cine stie ce nebunie, n-o sa te ajute in procesul de recuperare a pagubelor care banuiesc ca te intereseaza cel mai mult, vei demonstra doar ca e politia incompetenta si atat, intr-un alt proces, cel cu accidentul ramane in continuare in pom in lipsa de dovezi care sa-ti demonstreze nevinovatia si ulterior sa ajute la recuperarea pagubelor.

 

Sau tu vrei sa dai politia in judecata si demonstrand ca au fost incompetenti pe urma sa pretinzi despagubirile produse in accident tot de la ei? That's not how it works, dude.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man,..politia e considerata apriori corecta,..asta e legea in Europa.

Ori ei au fost ce vrei numai corecti nu...inclusiv fals in acte...nu intru in detalii , nu e locul...

 

..ma rog, important e ca, de unul singur, fara avocat, am reusit sa desfiintez dosarul penal...deschia la seaizarea din oficiu, tot a politiei,..

» Post actualizat in 21 Mar 2017 17:35

Iar in esenta, pentru temeinicie, va rog sa cititi legea, asa cum era pana in 2006 si cum e acum,..cu privirra la obligatia conducatorului la efwctuatea virajului..fost art.52 versus Art 54 actual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg si nu prea, pe tine ce te intereseaza in primul rand? Sa-i scoti pe politisti incompetenti si cu nasoale? Se pare ca oarecum ai reusit din ce ai relatat dar doar atat, lucru care pe mine nu prea m-ar incalzi, mai ales daca vorbim de o paguba marisoara si nu de 2000 euro care poate fi doar echipamentul la o adica.

 

Aia cu dosarul penal presupun ca e cel de autovatamare corporala din culpa, nu? Asta am inteles ca se deschide automat in orice dosar cu victime si se da si NUP la fel de automat. Adicatalea nu o sa vezi un sinucigas care a ratat vena acuzat de tentativa de omor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar ce este cel mai important, agentil constatator, nefiind de fata pentru a constata, conform legii, vreo contraventie, aplica auapendarea PC...pe baza dwclaratiei celuilalt...declaratie sictata, de chiar..onor don politist...asta e ok ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...