Sari la conținut

electri/nu porneste


Postări Recomandate

salut, da, era cu intretinere, cu gel era. de ce?

nu exista bateria cu gel si intretinere ...

 

bateriile cu gel sunt mai sensibile la supravoltaj

 

 

In afara de sistemele "smart charge" care sunt pe masinile moderne - habar n-am daca au ajuns si pe moto - tensiunea de incarcare nu variaza in timp sau in functie de gradul de incarcare a acumulatorului. Valorile acceptate ca fiind normale (mai ales de catre cei care comercializeaza acumulatoare auto-moto sunt intre 13.7 si 14.4V. Bateria nu da in benga pt ca, odata incarcata, nu mai absoarbe decat un curent mic la aceasta tensiune.

i-a fost explicatat toata treaba asta de mai multe ori live pe chiat ... i-a intrat o tampenie in cap si o tot repeta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele mobre au sisteme de incarcare variabila, releu evalueaza zilnic daca:

- ai batut nevasta sau nu

- au fost la biserica sau nu

- ai mers legal sau nu

- ai lasat jos colac de la wc

- ai chiloti curati

- ai DOT 2017 si presiune in cauciucuri corespunzator

- ai speriat babele cu toba care save lives sau nu

- cat ai injurat degeaba

- debitezi lucruri de calitate pe motociclism sau nu

- te spali pe maini dupa de faci pipi sau nu

 

si lista poate se continua in functie de releu.

 

Daca pici la una sau mau multe subiecte evaluate s-ar putea sa pleci pe jos pentru ca baterie ramana descarcata.

 

Eu am un releu smecher si nu mai merg pe motor ani de zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu exista bateria cu gel si intretinere ...

 

bateriile cu gel sunt mai sensibile la supravoltaj

 

 

e cu gel, cand am pus redresorul pe ea in 5-10 min au bubuit capacelele(de cauciuc). Dupa aceea am pus-o pe motor, am dat la automat si a pornit, nu am lasat mult pornit sa nu imi creeze alte probleme.

» Post actualizat in 22 Mar 2017 09:44

e cu gel, cand am pus redresorul pe ea in 5-10 min au bubuit capacelele(de cauciuc). Dupa aceea am pus-o pe motor, am dat la automat si a pornit, nu am lasat mult pornit sa nu imi creeze alte probleme.

» Post actualizat in 22 Mar 2017 09:53

Vreau sa va intreb un lucru, cu bateria slaba, dar motorul pornit nu imi mergea xenon-ul...se poate sa fie releul de incarcare?

 

nu am reusit sa masor incarcarea, cred ca deseara o sa fac asta, sper sa reusesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cand am pus redresorul pe ea in 5-10 min au bubuit capacelele(de cauciuc). Dupa aceea am pus-o pe motor, am dat la automat si a pornit...

» Post actualizat in 22 Mar 2017 09:53

 

Mammmaa vreau si eu redresor dinasta warp 4 :))) Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie mentionat ca nu incarca in permanenta in aceste valori !!! ar bubui bateriile dupa un drum mai lung :)

ai dreptate. cind motorul e oprit incarcarea e zero

Editat de chv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata.

Cred ca am o problema cu încărcarea, am pus o baterie noua, dupa 30 min de mers la ralanti in garaj, am oprit motorul, cand am pus contactul, nu s-a mai aprins faza scurta(xenon).

Știți careva sa imi ziceți cum pot sa verific daca e releul de încărcare sau are alta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă xenonul e chinezărie ordinară îți poate afecta sistemul de încărcare. De preferat e să renunți la el. Oricum îl dai jos la ITP-ul făcut pe bune...dacă te oprește poliția mai rămâi și fără certificat :))

Nu te apuca să-ți măsori singur releul (observă că nu te-ai descurcat să măsori încărcarea). Apelează la un electrician moto...și pentru o sumă modică îți poate spune dacă este defect sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă xenonul e chinezărie ordinară îți poate afecta sistemul de încărcare. De preferat e să renunți la el. Oricum îl dai jos la ITP-ul făcut pe bune...dacă te oprește poliția mai rămâi și fără certificat :))

Nu te apuca să-ți măsori singur releul (observă că nu te-ai descurcat să măsori încărcarea). Apelează la un electrician moto...și pentru o sumă modică îți poate spune dacă este defect sau nu.

nu stiu daca e chinezarie, eu asa am cumparat motorul, dar cred ca e de mult cu xenon, eu il am de vara trecuta si nu am avut probleme pana acum.

 

nu stiu ce sa zic, dar o sa vorbesc cu un electrician sa vedem cum sta treaba. revin cu un raspuns, sau cu solutia problemei.

 

multumesc pentru sfaturi si ajutor

» Post actualizat in 25 Mar 2017 10:34

am masurat incarcarea, oscileaza intre 9.4-9.6

» Post actualizat in 25 Mar 2017 10:38

nu stiu daca e chinezarie, eu asa am cumparat motorul, dar cred ca e de mult cu xenon, eu il am de vara trecuta si nu am avut probleme pana acum.

 

nu stiu ce sa zic, dar o sa vorbesc cu un electrician sa vedem cum sta treaba. revin cu un raspuns, sau cu solutia problemei.

 

multumesc pentru sfaturi si ajutor

» Post actualizat in 25 Mar 2017 10:34

am masurat incarcarea, oscileaza intre 9.4-9.6

 

 

 

 

am masurat incarcarea, oscileaza intre 9,4- 9,6. aceeasi valori si la 4k si la 1k...

 

 

cu motorul oprit bateria are 8.8-8.9

 

singura problema este ca nu imi merge xenon-ul, porneste cateva secunde cat pornesc motorul apoi se stinge.

o idee careva?

Editat de delpimic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca sa dezactivezi de tot xenoanele. Ma gindesc ca mai e o varianta, ai un consumator excesiv undeva si mama releelor nu face fata. Sau ai alternatorul futut. Ce ai mai putea face:

Il pornesti, si dupa ce merge, vii cu o alta baterie. Pui un ampermetru in serie pe a doua baterie (ca asa se masoara curentul, nu de alta, deci practic un fir de la ampm e la borna bateriei noi iar celalalt il folosesti pe post de noua "borna" ), deci ai o a doua baterie, sa zicem la plus ai un fir pe ea de la ampm, pui celalat fir (de la ampm) pe acelasi pol (+) de la contactul bateriei vechi, pui celalalt pol (-) (de la bateria noua) pe celalalt contact de la bateria veche (tot -). si m si scoti bateria initiala din circuit.In felul asta n-ai curentul de pornire prin ampm, sau daca esti iute de mina, pornesti cu bateria veche, si rapid rapid scoti o borna, pui repede ampm in serie si il reconectezi si masori curentul. Daca ai 1000 de amperi prin el ca la Portile de Fier, ai un consumator undeva. Daca nu, sanse sint ca ori generatorul e praf, ori releul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8.8v înseamnă descărcat de tot. Nu prea mai merge nimic la voltajul asta. Și voltajul de încărcare trebuie să fie pe la 14v. Sigur ai măsurat corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Ca sa intelegi de ce-ti zic asta: Daca o bobina sa zic ia 5A curent, si sa zic ca ai 2 si sa zic ca-ti ia 10, si o baterie de 10 amph, cam intr-o ora e gata, daca releul nu incarca. Din ce descrii tu, releul e mort. Daca-i masori curentul in functionare si e pe pe aici, cam aia e. Daca ai un curent cu mult mai mare, poate mai vreun scurt undeva


» Post actualizat in 26 Mar 2017 06:13

Faptul c-a murit exact la 30 min ma face sa cred ca-i fie releul fie generatorul ( o mufa????), dar na

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in aceasta dupamasa o sa mi-o verifice un electrician, o sa pot sa va zic exact ce problema am avut.

va multumesc frumos pentru sfaturi si ajutor.

vrei sa ti-o verifice un MECANIC MOTO , electricienii stiu sa lege un cap-scara la apogeul carierei lor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul electromagnetic e unul dintre device-urile pentru care ma bucur ca au devenit istorie! Pt ca f®iabilitate.

Si cum iarna asta am inlocuit 2 baterii auto trecute de pragul de 10 ani de functionare, iar pe una dintre masinile mele functioneaza una care a implinit 11, inchin o cupa de sampanie in cinstea releului electronic capsulat :P

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...