Sari la conținut

Magazine echipamente ( nu online)?


nycku
 Share

Postări Recomandate

Din Timisoara, in afara de Paul Moto, chiar nu stiu nici unul, sunt incepator..poate de aia :D

Nu exista magazine serioase de echipamente.

S-ar putea sa fie unul pe la brasov, si unul pe la bucuresti, dar nu m-as baza pe asta... Dute la Viena, la Louis, daca vrei echipament care sa aiba si ceva calitate, nu doar sa existe.

 

Si incearca sa te interesezi bine si de online, ca alta solutie buna nu prea exista, si cat timp nu e vorba de casca, eu zic ca merge si luat de pe net... Sau eu cel putin asa am facut cu 2 combinezoane si o geaca pana acuma(unul din combinezoane a fost retur)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La care ma refer dintre site-uri?

Nu am luat din ro. Fc-moto are cele mai multe, dar eu am preferat sa ma uit direct pe site-urile producatorilor care ma interesau, si dupa aia sa caut unde gasesc echipamentul ce il vreau.

 

Pana acuma am luat de pe ebay.de, oram(ceva din italia) fc-moto, si inca unul din germania, dar nu mai tin minte care era.

Editat de VladimirNU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are Louis clienti destui pentru Timisoara, dar pastrand proportiile si contextul:

 

Ovi din Ciarda Rosie,

https://www.motobikeshop.eu/ro/contact

Florin din Sag

http://maxiscooter.ro/

Stela de la Rabbit,

...

plus altii ocazionali, sau nu, pe care ii gasesti prin comunitatile reale sau virtuale moto din oras

Editat de sebic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share