Sari la conținut

K - 175 sau Iepurasul sovietic


Ciprian Maior
 Share

Postări Recomandate

Promptat de interpelarea unui coleg de pe forum am hotarat sa deschid un mic topic despre Rila -Iepurila cum ii mai ziceam eu K-ului, de la celebra emblema cu urechiati de pe rezervorul mai sus pomenitei "mamifere". Povestea incepe demult, cam imediat dupa ce mamuca Russie a reusit inlaturarea jugului fascist si drept rasplata a decis sa-si insuseasca cam 3 sfert din industria germana. Printre aceste ploconuri s-a numarat si uzina DKW din al carei "know-how" au rasarit la scurta vreme minunatele creatii motociclistice sovietice. Asta stiu ca suna un pic ironic, dar cand traiesti cu ironia zi de zi ajungi s-o iubesti... stiti despre ce vorbesc. Iac-asa printre baraitoarele cu 2 roti a aparut prin partile Kovrovec-ului mai intai K-ul de 125, in diverse variante, iar mai apoi K-ul de 175, eroul povestii noastre. La baza un DKW RT 125 pe steroizi ( rusesti, de-aia ce nu dau asa bun randament), K-ul de 175 a avut initial aceeasi cutie in 3 trepte ca si predecesorul de 125 si o estetica copios inspirata de verisoara cehoslovaca de gradul 2 Jawa 353. Va urma...post-95185-0-70204600-1489044294_thumb.jpgpost-95185-0-49542000-1489044317_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...