Sari la conținut

Honda NC 700 SA


XaeL
 Share

Postări Recomandate

Din lipsa de somn sau alta preocupare ma apuc de ceva ce voiam sa fac de mai mult timp. Un topic / jurnal despre prima si singura mea motocicleta de pana acum.

 

Honda NC 700 SA

 

Fabricatie (prima înmatriculare?) iunie 2013, Germania.

 

Vanduta usor lovita de catre asigurator, in mai 2016, cu aproape 2000km la bord si carnet de revizii cu ștampilă la 1000km. Intermediarul nu a știut sau nu a vrut sa spuna ce a patit.

Defecte constatate la inspectie la GRG / recunoscute de vanzator:

- oglinda stanga sparta

- galeria evacuare probabil desprinsa si resudata

- bloc motor umed intr-un colt dar fara sa picure din el

- ghidon usor indoit (te prinzi doar daca il rotesti in ax si vezi ca la un moment dat atinge mai usor pe stanga)

- maneta ambreiaj usor indoita

- crapatura pe sticla bordului

- bord deplasat cativa mm la dreapta

- far crapat intr-un colt si lipit cu plastic topit

- mai multe plastice de pe la partea frontala crapate nesemnificativ (nimic de la suprafata)

- toate semnalizarile mai mult sau mai putin smulse (stau bine-mersi lipite cu banda izolatoare dar la orice căzătură ating de sol si se smulg, de asta nu le voi înlocui)

- portbagaj revopsit pe o parte (are portbagaj in locul rezervorului si rezervorul sub saua pasagerului).

O sa revin cu pozele de la cumparare, daca mai gasesc anuntul pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 178
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Te referi la valoarea de revanzare, banuiesc. M-am gândit si eu la asta.

1) Sunt lucruri pe care le vezi cu ochiul liber fara sa te uiti tintit dupa ele. Inclusiv revopsirea, daca te prinzi ca nu mai are stickerul pe partea stângă.

2) Oricum mai sta la mine 2-3 sezoane cel puțin.

» Post actualizat in 06 Mar 2017 06:45

/index.php?/topic/737518-vand-honda-nc700sa-abs-fabr-2013-1942-km/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacele laterale se fisureaza si daca il scapi de pe loc -> scurgeri de ulei.

Tevile de la galerie sunt destul de slabe si daca se lovesc de ceva nu scapa.

Era interesant de vazut si niste poze. Eventual si cat a fost de "ieftina" :)

Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avem impreuna 6000km in care nu a facut nicio problema.

pozele initiale sunt in linkul din postarea nr 3.

poze cu galeria si blocul motor umed o sa pun cand fac :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucura-te de ea in continuare, nu conteaza ca a fost trantita. Nu cred ca exista motocicleta sh nescapata de pe loc macar....Daca nu ai probleme la cadru si chestii de siguranta, n ai de ce sa-ti faci griji. In rest, benzina si plimbare! Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am mentionat mai sus, am fost cu ea la o inspectie tehnica inainte sa o cumpăr iar de atunci a mai trecut prin service pt diverse si am tot discutat despre ce are pe dedesubt. Concluzia a fost ca este sigura asa cum este si ca e 99,9% nesemnificativ faptul ca se umezeste usor partea inferioara a blocului motor (cred ca se numeste carter... sper sa nu spun prostii), atata timp cat in niciun moment nu a format vreo picatura vizibila de ulei. Am verificat oricum constant nivelul uleiului si nu a pierdut sesizabil.

Apreciez grija pt sanatatea mea si a cotetului dar mecanicii care au vazut-o chiar nu sunt ingrijorati.

Daca vreodata vad si cea mai mica picatura, schimb ce e de schimbat si asta este.

» Post actualizat in 15 Mar 2017 08:09

dupa ceva lene --- pozele de cand am luat-o

» Post actualizat in 15 Mar 2017 08:41

modificari / reparatii:

(toate operatiunile care au necesitat service sunt facute la Grant Racing Garage)

 

iunie-iulie 2016:

1) inlocuit oglinda stanga. era sparta, duh.

2) verificat (in mod repetat) uleiul. arata perfect la rulajul fantastic pe care il avea, deci in 2016 nu a fost schimbat.

3) inaltat la loc spatele. posesoare anterioara il coborase.

 

august 2016:

1) cauciucuri noi Dunlop sportsmart 2. nu pt ca ar fi fost uzate cele vechi, mai curand pt ca aveau 4 ani si mi se parea mai ok ca incepator sa am unele noi.

( https://goo.gl/9ooah1 in caz ca vrea cineva un cauciuc spate rulat 2000km DOT 4212 la 50 ron)

 

septembrie 2016:

1) montat crashbar. hepco&becker. https://goo.gl/x7L2xS mai masiv decat restul de optiuni dar arata ok pe ea si are avantajul ca se uneste prin fata radiatorului pentru in punct de sprijin suplimentar. l-am testat la 2 ore dupa ce l-am pus, pe iarba la intrarea in Cheia

2) servisat furca

 

februarie 2017:

1) schimbat placute frana spate

2) schimbat lichide de frana

3) schimbat ulei motor

4) testat antigel si ajuns la concluzia ca nu trebuie schimbat.

» Post actualizat in 15 Mar 2017 08:43

edit: vad ca pozele s-au asezat cuminti la final, dar sunt cele de cand am cumparat-o. o sa vina si unele recente

» Post actualizat in 23 Mar 2017 17:16

filtru aer schimbat intr-un final cu unul sport K&N, 22 mar 2017

 

iar azi eu si filtrul meu am facut o plimbare matinala, ocazie cu care am sarit la 7300 km impreuna (9300 totali)

https://www.google.ro/maps/dir/Partener+Rompetrol,+Bulevardul+Eroilor+4,+Voluntari+077190/V%C4%83lenii+de+Munte,+Jude%C8%9Bul+Prahova/Nehoiu,+Jude%C8%9Bul+Buz%C4%83u/S%C4%83cele/Partener+Rompetrol,+Bulevardul+Eroilor+4,+Voluntari+077190/@45.084703,25.5737968,10z/data=!4m32!4m31!1m5!1m1!1s0x40b1f85a9640a525:0x4f20156089176ff7!2m2!1d26.1630465!2d44.4822142!1m5!1m1!1s0x40b3a517a0d8c637:0x2462160160a16ba0!2m2!1d26.0440169!2d45.1912847!1m5!1m1!1s0x40b3900dbddcf1c3:0x7e0a5500d6e7c7bc!2m2!1d26.2991018!2d45.4162973!1m5!1m1!1s0x40b3678147c85131:0x6b0a1933d25516cb!2m2!1d25.6942533!2d45.6179752!1m5!1m1!1s0x40b1f85a9640a525:0x4f20156089176ff7!2m2!1d26.1630465!2d44.4822142!3e0

post-93642-0-35010900-1489565328_thumb.jpg

post-93642-0-58752000-1489565334_thumb.jpg

post-93642-0-18056300-1489565343_thumb.jpg

post-93642-0-70598900-1489565349_thumb.jpg

post-93642-0-77539600-1489565366_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Dupa cum am mentionat mai sus, am fost cu ea la o inspectie tehnica inainte sa o cumpăr iar de atunci a mai trecut prin service pt diverse si am tot discutat despre ce are pe dedesubt. Concluzia a fost ca este sigura asa cum este si ca e 99,9% nesemnificativ faptul ca se umezeste usor partea inferioara a blocului motor (cred ca se numeste carter... sper sa nu spun prostii), atata timp cat in niciun moment nu a format vreo picatura vizibila de ulei. Am verificat oricum constant nivelul uleiului si nu a pierdut sesizabil.

Apreciez grija pt sanatatea mea si a cotetului dar mecanicii care au vazut-o chiar nu sunt ingrijorati.

Daca vreodata vad si cea mai mica picatura, schimb ce e de schimbat si asta este.

» Post actualizat in 15 Mar 2017 08:09

dupa ceva lene --- pozele de cand am luat-o

» Post actualizat in 15 Mar 2017 08:41

modificari / reparatii:

(toate operatiunile care au necesitat service sunt facute la Grant Racing Garage)

 

iunie-iulie 2016:

1) inlocuit oglinda stanga. era sparta, duh.

2) verificat (in mod repetat) uleiul. arata perfect la rulajul fantastic pe care il avea, deci in 2016 nu a fost schimbat.

3) inaltat la loc spatele. posesoare anterioara il coborase.

 

august 2016:

1) cauciucuri noi Dunlop sportsmart 2. nu pt ca ar fi fost uzate cele vechi, mai curand pt ca aveau 4 ani si mi se parea mai ok ca incepator sa am unele noi.

( https://goo.gl/9ooah1 in caz ca vrea cineva un cauciuc spate rulat 2000km DOT 4212 la 50 ron)

 

septembrie 2016:

1) montat crashbar. hepco&becker. https://goo.gl/x7L2xS mai masiv decat restul de optiuni dar arata ok pe ea si are avantajul ca se uneste prin fata radiatorului pentru in punct de sprijin suplimentar. l-am testat la 2 ore dupa ce l-am pus, pe iarba la intrarea in Cheia

2) servisat furca

 

februarie 2017:

1) schimbat placute frana spate

2) schimbat lichide de frana

3) schimbat ulei motor

4) testat antigel si ajuns la concluzia ca nu trebuie schimbat.

» Post actualizat in 15 Mar 2017 08:43

edit: vad ca pozele s-au asezat cuminti la final, dar sunt cele de cand am cumparat-o. o sa vina si unele recente

» Post actualizat in 23 Mar 2017 17:16

filtru aer schimbat intr-un final cu unul sport K&N, 22 mar 2017

 

iar azi eu si filtrul meu am facut o plimbare matinala, ocazie cu care am sarit la 7300 km impreuna (9300 totali)

https://www.google.ro/maps/dir/Partener+Rompetrol,+Bulevardul+Eroilor+4,+Voluntari+077190/V%C4%83lenii+de+Munte,+Jude%C8%9Bul+Prahova/Nehoiu,+Jude%C8%9Bul+Buz%C4%83u/S%C4%83cele/Partener+Rompetrol,+Bulevardul+Eroilor+4,+Voluntari+077190/@45.084703,25.5737968,10z/data=!4m32!4m31!1m5!1m1!1s0x40b1f85a9640a525:0x4f20156089176ff7!2m2!1d26.1630465!2d44.4822142!1m5!1m1!1s0x40b3a517a0d8c637:0x2462160160a16ba0!2m2!1d26.0440169!2d45.1912847!1m5!1m1!1s0x40b3900dbddcf1c3:0x7e0a5500d6e7c7bc!2m2!1d26.2991018!2d45.4162973!1m5!1m1!1s0x40b3678147c85131:0x6b0a1933d25516cb!2m2!1d25.6942533!2d45.6179752!1m5!1m1!1s0x40b1f85a9640a525:0x4f20156089176ff7!2m2!1d26.1630465!2d44.4822142!3e0

ia zi sincer boss, iti da 10cp la roata filtru ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

astazi Honda a luat contact cu asfaltul :(

curba pe la Piatra Arsa, nisip => un fel de derapaj cu lowside

eu cu orgoliul sifonat, mici dureri la un deget, echipamentul tavalit si un pic rupt

Honda s-a infipt sub parapetul metalic si a fost scoasa cu greu in vreo 6 oameni, zgariata pe toate partile dar perfect functionala

 

Concluzia zilei: un crashbar solid care inconjoara si radiatorul prin fata este urat si mai si costa vreo 800 ron, dar mi-a salvat radiatorul si motorul si aproape sigur si banii de platforma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.... acum mor de curiozitate sa aflu cine a tinut cu mine si a pierdut berea :)))) haterule!

P.S. am citit mai cu atentie postarea aia a ta: fratemeleu, sunt expert! deja am ajuns dupa un an de mobra direct in dupa anul 2-3 ;)

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam multe decoratii si insigne pentru 7500 km. Cazatura pun pariu ca e vina celor 7500 km. E fix perioada aia cand ai senzatia ca stii ce faci si dai explicatii fantasmagorice oricarei trante in loc sa recunosti lipsa experientei, sa tragi concluziile si sa mergi mai departe.

 

Acum ca am apucat sa vad si pozele, lasa ghidonul ala intr-o pozitie normala, ai motor, nu Pegas.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tii minte cand eram mici si aveam Pegas si unii dadeau ghidonul peste cap? In pozitia actuala bratele stau intr-o pozitie de pseudoatac si nu permit o miscare corecta a trenului superior/brate. Asta poate duce adesea la imposibilitatea corectarii unei greseli, gen aluneca roata pe ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E in pozitia asta de cand am luat -o. A mai fost si furca servisata prin vara si pus ghidonul in pozitia asta, dar nu am remarcat vreo diferența fata de inainte.

Tu zici sa răsucesc ghidonul catre in fata-sus? Sau invers, mai inspre spate-jos? Ca sincer nu prea ma prind.

Daca il rasucesc catre fata-sus trebuie sa imi incolacesc mana pe dupa el sa ajung la manete. Daca il sau spre spate-jos atinge de rezervor cand iau maxim de ghidon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam multe decoratii si insigne pentru 7500 km. Cazatura pun pariu ca e vina celor 7500 km. E fix perioada aia cand ai senzatia ca stii ce faci si dai explicatii fantasmagorice oricarei trante in loc sa recunosti lipsa experientei, sa tragi concluziile si sa mergi mai departe.

 

Acum ca am apucat sa vad si pozele, lasa ghidonul ala intr-o pozitie normala, ai motor, nu Pegas.

Am citit o gramade de pareri ale lui Xael, pe forumul asta, ma gandeam ca are cel putin 10 ani de mobre si cel putin turul Europei de 2 ori facut, dar ce sa vezi :)) omu e "pufan" dar nu orice fel, e unul experimentat si cu multe pareri ahahaahaaa

Xael, io zic sa bagi repede si o Transalpina weekendu asta 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E in pozitia asta de cand am luat -o. A mai fost si furca servisata prin vara si pus ghidonul in pozitia asta, dar nu am remarcat vreo diferența fata de inainte.

Tu zici sa răsucesc ghidonul catre in fata-sus? Sau invers, mai inspre spate-jos? Ca sincer nu prea ma prind.

Daca il rasucesc catre fata-sus trebuie sa imi incolacesc mana pe dupa el sa ajung la manete. Daca il sau spre spate-jos atinge de rezervor cand iau maxim de ghidon

Cauta pe Google o poza “oficiala“ si vei vedea la ce ma refer. Daca in pozitie normala atinge, atunci ghidonul are ceva.

 

Spor la cautat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit o gramade de pareri ale lui Xael, pe forumul asta, ma gandeam ca are cel putin 10 ani de mobre si cel putin turul Europei de 2 ori facut, dar ce sa vezi :)) omu e "pufan" dar nu orice fel, e unul experimentat si cu multe pareri ahahaahaaa

Xael, io zic sa bagi repede si o Transalpina weekendu asta

Astept cu nerăbdare niste linkuri cu parerile mele de pana acum care necesita 10 ani de mobra si doua tururi ale Europei.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Man, am intrat din curiozitate pe canalul tau de pe youtube si am vazut ca ai postat si un clip cu cazatura la care faceai referire mai sus. Banuiesc ca dupa aceea ai fost la biserica sa aprinzi o lumanare, nu? Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca treceai peste parapete sau chiar pe sub el, la ce hau era acolo...

Cat despre cazatura in sine, greseala tipica de incepator. Sper ca ai invatat ceva dupa acest eveniment.

Cat mai multi km fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cat despre cazatura in sine, greseala tipica de incepator. Sper ca ai invatat ceva dupa acest eveniment.

raman recunoscator daca imi si explici greseala din punctul tau de vedere. e posibil, ca incepator, sa nu fiu de fapt constient ce am facut gresit. vorbesc foarte serios, nu sunt ironic. sunt deschis la orice critici atata timp cat sunt constructive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesc strict din ce vad pe clip, acum cine stie, se poate sa ma si insel. Ceva asemanator am experimentat si eu acum ceva timp, insa din fericire in cazul meu s-a terminat fara cazatura. Scenariul a fost ceva de genul: gaz destul de mult in linie dreapta, apoi apare un viraj la stanga. Din prima evaluare imi dau seama ca ma inscriu fara probleme daca reduc putin viteza. Surpriza, virajul se inchide din ce in ce mai mult. Viteza e prea mare.Da-i si mai tare in frane. Mama ce rapid ma duc spre parapet (fac target fixation pe el, bineinteles). Din fericire in cazul meu, am reusit sa reduc viteza destul de mult pana spre marginea carosabilului a.i. m-am inscris in viraj pana la urma.

Morala: inaintea virajelor fara vizibilitate (mai ales) redu viteza astfel incat atunci cand vezi iesirea din curba primul tau gand sa fie ca de fapt puteai intra mai tare acolo.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...