Sari la conținut

Intruder vs800 vs. vs600


Regele
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

 

Am nevoie de un sfat in achizitia unui cruiser si mai exact un Intruder.

 

Ma intereseaza diferenta intre cele 2 modele de 600 si 800 cmc.

 

-Merita diferenta de pret de cca 1000 euro?

-Cel de 600 cu bagaje si 2 persoane (cca 150 kg ambele persoane) trage bine sau este recomandat cel de 800?

 

Multam'!

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de cruiser. nu i bai sa sari direct la 800. Daca nu esti incepator, poti sa te duci si mai sus. Eu, am dat 650 ul, tocmai ca imi dadea impreasia ca il chinuiam, la ce ma interesa-plimbat la drum lung, bagaje, regim 110, 130 la o depasire ceva. si initial am zis ca imi iau un cruiser de 1300-1500, dar trebuia cam mult la buget. asa ca, am schimbat clasa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele.merg cu pasager si bagaje, stai linistit! Nu te uita in gura lumii. Cel de 800 va fi un.pic mai fasnet. Daca vrei confort, viteza si cuplu de camion, uita-te direct la touring-uri mari. Daca vrei feeling si esti indragostit de cruisere, alege orice de la 600 in sus.Doar nu spera sa depasesti vreun record de viteza. Eu am carat cu un dragstar de 650 pasagera cu tot cu sifonier. A fost ok la o viteza de 110, 120. Era puturoasa dar despre asta era calatoria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut vs600. singurul repros ar fi ca parea chinuit peste 120 constant.

insa a mers 140 constant mult si bine....

comenzi avansate e musai sa aibe. vs-ul. oricare din ele.

 

a mers in regim de blana motorul ala la mine. ulei la 5000 si aia a fost.

l-am dat ca sa schimb categoria.

era ok.

 

clar cu cat este mai mare motorul cu atat mai bine... dragstar de 1100 as cauta eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza diferenta intre cele 2 modele de 600 si 800 cmc.

 

-Merita diferenta de pret de cca 1000 euro?

-Cel de 600 cu bagaje si 2 persoane (cca 150 kg ambele persoane) trage bine sau este recomandat cel de 800?

Daca esti hotarat pe Intruder VS, dar esti constrans de buget, cea mai buna combinatie este un Intruder de 600 si ii faci un swap cu motor de VX800 (VS51A), si obtii un Intruder 800 mai potent decat un VS800 stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am nevoie de un sfat in achizitia unui cruiser si mai exact un Intruder.

 

Ma intereseaza diferenta intre cele 2 modele de 600 si 800 cmc.

 

-Merita diferenta de pret de cca 1000 euro?

-Cel de 600 cu bagaje si 2 persoane (cca 150 kg ambele persoane) trage bine sau este recomandat cel de 800?

 

Multam'!

 

Salutare tuturor,

 

Am nevoie de un sfat in achizitia unui cruiser si mai exact un Intruder.

 

Ma intereseaza diferenta intre cele 2 modele de 600 si 800 cmc.

 

-Merita diferenta de pret de cca 1000 euro?

-Cel de 600 cu bagaje si 2 persoane (cca 150 kg ambele persoane) trage bine sau este recomandat cel de 800?

 

Multam'!

Mi-am permis sa cer o parere si avizatilor de pe IOCR. Cum raspund baietii, postaz si aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor...

Am facut vreo 50000 km cu un VS800, in toate conditiile, si singur, si cu pasager, si cu bagaje multe, pe toate tipurile de teren si vreme, am fost multumit intotdeauna de acest model, onsum ok, putere destula pentru necesitatile mele, nu m-a lasat niciodata in drum, asa ca, recomand cu mare incredere Suzuki Intruder VS800.

Daca te hotarasti la acest model, neaparat trebuie sa ii pui comenzi avansate si recomand si marirea rezervorului. In rest, consumabilele specifice schimbate la timp, bani de benzina si timp pentru plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan Sandu Cu 800le am facut km multi si singur, dar si cu pasagera si bagaje. Trage mai greu putin, dar trage. In testele facute de jurnalisti moto independenti, VS800 a iesit cea mai fasneata la clasa 600-1200. Probabil ca modele de dupa anul 2000 sunt mai rapide, dar si banii sunt altii. Apoi, diferenta de pret intre 600 si 800 nu e chiar atat de mare, deci tot 800 recomand.

 

Fixel Pixelatu aici sunt vreo 10 povești ale mele de drum cu un 800 : https://calatoriifestinalente.wordpress.com/

Editat de edyneagu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspunsuri tuturor!

 

Am ramas la VS800 momentan.Caut unul care sa fie cat mai "original", comenzi avansate si cam atat. Poti sa imi dai mai multe detalii despre marirea rezervorului?Ce presupune mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia cu rezervorul am uitat-o. e mic. mic rau.

 

se taie in doua rezervorul si se adauga o banda obtinandu-se unu mai lat. muti busonul mai pe st sau pe dr... asta e povestea simplificata. exista oameni care pot face asta.

nu stiu sa zic 100% cat va complica schimbatul bujiilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Principala diferenta intre Intruder C800 si Vulcan VN800 este transmisia, adica cardan vs lant (ma refer la modelele de dupa 2000)

Eu personal m-am lecuit de curatat, uns si intins lant si am trecut la cardan astfel incat iti recomand un Intruder C800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa iei in calcul ca un vz800 are acesi viteza maxima si kw ca un vn500 (are transmisia pe curea). Iar VN500 e mai confortabil si mai manevrabil fata de vz800. Totusi, vz800 pleaca bine de loc. Concluzia: documenteaza-te. Exista motociclete de drum lung si confortabile care nu au neapart de la 800 cmc in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorcyclecruiser.com/great-8s-1997-800-class-v-twin-motorcycle-comparison

Poate îți mai vine vreo idee citind asta. Nu am mers cu Intruderul , dar pot să-ți spun că Vulcanul de 800 e f confortabil la drumuri lungi, iar la 130 la ora, cu pasager cu tot, merge fara sa se forțeze.

Editat de Bart Bz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Unui Intruder 800 din '93 ce ulei sa-i pun si cat intra? Cu sau fara filtru. Multam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe louis.eu la bike specs pt vs800 am gasit asa:

 

Engine oil w/o filter: 2,6 L SAE 10W-40

Engine oil with filter: 2,8 L MIN. API SF

 

:cheers:

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...