Jump to content


Photo

Schema Electrica Derbi GPR 125 2T

DERBI GPR MOTO ELECTRIC SCHEMA AJUTOR

  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Costel Albot

Costel Albot

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Location:Moldova
  • Moto: Aprilia Rs 125
  • Numar: GL AC 424
  • Club: Bikers Moldova

Posted 10 February 2017 - 07:05 PM

Salut,am un Derbi GPR 125 2T si nu are scînteie la bujie cauza ar fi firele si am nevoie de o schema ce am gasit nu cam se intelege 

Motorul mergea perfect pina am scos CDI si cind lam pus la loc am incurcat mufele cu locul si de atunci.....

Rog un admin sa-mi schimbe topicul daca nu am scris unde trebuie

 

 

 



#2 dedant68

dedant68

    Back to the Future

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,219 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Erasmus+
    Orchestral Manoeuvres in the Dark
    Life in the UK, Green Teach, Lifelong Learning, Inside Investigations
  • Moto: kawasaki zx12r Ninja '06
  • Numar: DB 09 SUA
  • Club: Private

Posted 11 February 2017 - 08:50 AM

Salut,

 

Spune-mi daca CDI-ul este in corp comun cu bobina de inductie?

De asemenea, daca conductoarele care ajung la CDI sunt culorate in: verde, alb si rosu

 

Numai bine,


 * Fericirea este o DISCIPLINA a SINELUI *

 

"Cel mai mare esec nu este faptul ca ai gresit, ci acela ca nu ai incercat."

 
Adevarata ignoranta nu este absenta cunoasterii ci refuzul de a o dobandi." 

#3 Costel Albot

Costel Albot

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Location:Moldova
  • Moto: Aprilia Rs 125
  • Numar: GL AC 424
  • Club: Bikers Moldova

Posted 11 February 2017 - 11:12 AM

Spre CDI se duc 3 mufe si nu se afla in corp comun cu bobina

Poze cu CDI si bobina de inductie

http://imgur.com/daI7PRz

http://imgur.com/kSQbWFo

http://imgur.com/OV2FQSj



#4 dedant68

dedant68

    Back to the Future

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,219 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Erasmus+
    Orchestral Manoeuvres in the Dark
    Life in the UK, Green Teach, Lifelong Learning, Inside Investigations
  • Moto: kawasaki zx12r Ninja '06
  • Numar: DB 09 SUA
  • Club: Private

Posted 11 February 2017 - 11:43 AM

Referinte la CDI

O mufa are 4 pini/orificii, iar celelalte doua au 6 pini/orificii ? Nu imi dau seama din foto !


 * Fericirea este o DISCIPLINA a SINELUI *

 

"Cel mai mare esec nu este faptul ca ai gresit, ci acela ca nu ai incercat."

 
Adevarata ignoranta nu este absenta cunoasterii ci refuzul de a o dobandi." 

#5 Costel Albot

Costel Albot

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Location:Moldova
  • Moto: Aprilia Rs 125
  • Numar: GL AC 424
  • Club: Bikers Moldova

Posted 11 February 2017 - 12:17 PM

Exact



#6 dedant68

dedant68

    Back to the Future

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,219 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Erasmus+
    Orchestral Manoeuvres in the Dark
    Life in the UK, Green Teach, Lifelong Learning, Inside Investigations
  • Moto: kawasaki zx12r Ninja '06
  • Numar: DB 09 SUA
  • Club: Private

Posted 11 February 2017 - 12:25 PM

Cred ca inversat cele doua mufe cu 6 pini intre ele, adica cea care se conecteaza cu generatorul si cea care comanda servomotorul( fluxul gazelor de evacurea). Prima, cea cu 4 pini se conecteaza la bobina si la contactul cu cheie/ignition. Conecteaza conform schemei din imagine si spune-mi ce ai rezolvat. Mufa cu 6 pini mai scurta-generator, a doua cu 6 pini- servomotor si ultima la bobina+ contact

Attached Thumbnails

  • Derbi_125.jpg

 * Fericirea este o DISCIPLINA a SINELUI *

 

"Cel mai mare esec nu este faptul ca ai gresit, ci acela ca nu ai incercat."

 
Adevarata ignoranta nu este absenta cunoasterii ci refuzul de a o dobandi." 

#7 Costel Albot

Costel Albot

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Location:Moldova
  • Moto: Aprilia Rs 125
  • Numar: GL AC 424
  • Club: Bikers Moldova

Posted 11 February 2017 - 12:33 PM

Acus am sa incerc ,pina diseara iti dau raspuns

Dar o schema la toata instalatia electrica na-i?adica fiecare fir unde trebuie sa se duca

Tot nu are scinteie am pus mufele asha cum miap spus :(



#8 dedant68

dedant68

    Back to the Future

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,219 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Erasmus+
    Orchestral Manoeuvres in the Dark
    Life in the UK, Green Teach, Lifelong Learning, Inside Investigations
  • Moto: kawasaki zx12r Ninja '06
  • Numar: DB 09 SUA
  • Club: Private

Posted 12 February 2017 - 10:19 AM

Verifica cu atentie toate conexiunile si identifica corect circuitele. Este posibil sa fie afectat CDI-ul daca nu ai respectat initial schema de conexiuni.


 * Fericirea este o DISCIPLINA a SINELUI *

 

"Cel mai mare esec nu este faptul ca ai gresit, ci acela ca nu ai incercat."

 
Adevarata ignoranta nu este absenta cunoasterii ci refuzul de a o dobandi." 

#9 Costel Albot

Costel Albot

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Location:Moldova
  • Moto: Aprilia Rs 125
  • Numar: GL AC 424
  • Club: Bikers Moldova

Posted 12 February 2017 - 07:47 PM

Ma gindeam si eu ca cdi e devina dar inainte sa deschid acest topic am comandat din italia alt cdi cu alta instalatie si alta bobina si tot nimic dar mai este una ca dupa ce am incurcat mufele peurma leam pus corect si motorul pornea doar ca nu actiona la acceleratie deloc ,peurma am mai umblat prin electrica si deja nu se mai pornea dar avea scinteie pe 2-3 sec si iar nu avea il mai lasam jumate de ora si iar avea scinteie pe 2-3 secunde si acuma nu are nimic







Also tagged with one or more of these keywords: DERBI, GPR, MOTO, ELECTRIC, SCHEMA, AJUTOR

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status