Sari la conținut

Kawasaki Z1000 2010-2013


Postări Recomandate

Da', m-am decis sa impart si cu uni dintre voi (ca probabil se vor gasi destui carcotasi, sîc).

 

Stiu, este tarziu si ma cam simt dator moral fata de unii care m-au ajutat cu informatii pe vremea cand cautam atelaj. Dar vara a fost scurta si cum timp nu era, am tot amanat...

Pentru ca tot se pomeneste pe la meteo de fel de fel de coduri si cum stau la gura sobei asteptand cu nerabdare sa inceapa noul sezon (mai am treaba... ncsf) fara prea multe chestii interesante de facut... voi incerca sa leg cateva cuvinte despre patima mea.

 

Asadar, este vorba despre mult asteptatul, mult doritul, prea puternicul si prea neastamparatul Kawasaki Z1000 '12 de culoare "verdi'" a.k.a candy lime green pentru care simt ca nu am dat banii pomana (desi cam fu piperat domne').

 

Acesta a fost adusa la cererea mea, prin intermediul fam. Biris, cu 11 000km la bord, in stare impecabila si cu o evacuare full Akrapovic 4 - 1 - 2.

Suntem impreuna de prin Iunie 2016 si de cca. 15 000 km si insumand acum ~26000 km, in care a primit 4 schimburi de ulei 2 seturi de anvelope. Primul Dunlop Qualifier 2 si prezent, Metzeler M7RR.

Dupa toate grijile avute inainte de cumparare cu referire la dimensiunile acestuia si potrivirea la gabaritul meu de 1.85 cm si 110kg (cert - nu chiar obez), ma declar foarte incantat de cum "imi vine".

La prima tura m-am simtit cu adevarat extraordinar de liber si confortabil ca pozitie si nu am avut decat sa-mi reprosez ca am stat ca fraierul pe sportiva atata timp.

In acesti kilometri parcusi in 2016, dupa momente frumoase si altele la limita, pot sa spun ca motocicleta imi vine ca o manusa (parerea mea :D) si imi place enorm de mult atat ca design, culoare, confort, pozitie, ciclistica, agresivitate cat si fiabilitate.

 

Pe scurt, nu regret o secunda ca am optat pentru 2010-2013 in detrimentul modelului 2014 desi pretul acestuia este la o aruncatura de "chibrit" :).

 

Ajunge cu vorbareala, aveti o adresa pt imagini: https://goo.gl/photos/45xNBNqE5k9hQi1E6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sanyes:

Da, Maramu' rulllzzzz, a intrat la suflet mai demult cand veneam cu trenul si stateam cu saptamanile pentru ca aveam acolo o draguta :D. Gutinu' a fost o adevara surpriza sa-l vad renovat in mare parte.

 

Sunt sigur ca doamna din poze a vazut si alte bestii mai deocheate, pe acolo perindanduse zeci, poate chiar sute de motociclete. Multam!

Editat de Andrei-Bogdan Vorobchevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos atelaj :D

daca alegeai 2014 la gabaritul tau te batea vantul de nu te vedeai in comparatie cu modelul anterior

e buna alegearea, plus ca pe 2014 te rupea la fund atat pe tine si cat pe un eventual pasager saua aia "moderna "

 

e un model ce era in planul meu vara asta cand am vandut fratiorul mai mic (z 750 ) dar nu e pt planurile si drumurile ce le fac eu asa ca am ales BIG BROTHER ceva cu mai multi de zzzzz :))

 

 

sa te bucuri de el multi km in continuare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, fara indoiala, deoarece nu stiu cu ce as putea sa o inlocuiesc. Mi se pare un all-rounder foarte potrivit pt mine.

In croaziera pe la 140km/h nu simt sa ma deranjeze vantul cu parbrizul stock(poate de la gabaritul meu), pe viraje ii simt fiecare suflare, acceleratie agresiva dar predictibila nicidecum ce se spune in review-uri. Pe scurt, hoonigan.

 

Multumesc frumos si iti mai multumesc pentru informatiile din trecut, legat de gsxs. Ceva noutati la el, cum te simti cu el dupa ceva km?

» Post actualizat in 10 Jan 2017 23:59

@cristi2868: nici la aceasta seile nu cred ca sunt un punct forte, dar am dosul formatat de la sportiva :)) cu care am facut max 900km intr-o zi. Cu zetul am facut 700km cu mici pauze de alimentat(deh, rezervor de 15L) si singurul loc unde ma deranja era de la bata(tivul) boxerilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări pentru achiziție.Si la multi km fara evenimente negative.Apropo confirm cele relatate de tine si asemenea tie sunt din Iulie posesor de z1000 același model.Numai laude ii pot adauga.Asfalt uscat si sper sa ne găsim pe la întruniri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe apare si z750 al lui Bogdan in poze ;) De la anul veti fi 3 ca se mai alatura z-ul portocaliu al lui Silviu.

 

Frumos atelaj ti-ai luat. Sa ne vedem cu bine pe drumurile patriei si cati mai multi km fara probleme sa ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam!

 

@xxo_cs: Multumesc la fel! Sper ca si tu sa te bucuri de el cat mai mult. Da', este foarte ok, dar nu este o motocicleta absolut perfecta, clar are si minusuri. Cine stie cum ni se vor incrucisa drumurile, desi nu prea dau pe la intruniri, dar nu se stie! Asfalt uscat, numai bine!

@Psycho87: Chiar 4, pentru ca mai am un tovaras cu Z1000 2016 visiniu (se vede in poze). Fara probleme, ne putem vedea la un cico prin Cluj, pentru ca tara devine mica odata cu vara :D, mai trec pe la Bogdan si paote mancam niste coaste la Maramu', Bogdan stie acum :)).

Editat de Andrei-Bogdan Vorobchevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos si iti mai multumesc pentru informatiile din trecut, legat de gsxs. Ceva noutati la el, cum te simti cu el dupa ceva km?

 

 

Per total, sunt multumit de el. La banii pe care i-am dat pe un motor nou din categoria asta sigur nu gaseam altceva mai bun. Prea multi km nu am facut anul trecut cu el din cauza unor probleme de sanatate.

Singurul minus a fost legat de problemele cu acceleratia "snatchy". Nu am primit niciun fel de ajutor pentru remediere din partea dealerului (poate si datorita politicii SUZUKI Global). In final am rezolvat eu aceste probleme pe baza unor informatii preluate de pe forumul international dedicat modelului.

 

Sper sa recuperez la vara.

Poate ne-om intalni la o tura de-o zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place mult cum este construit GSXS si ce dotari detine, clar a fost o alegere reusita.

Imi pare rau sa aud despre astfel de probleme, iti doresc sa recuperezi in forta anul acesta :).

 

Dealerul s-a comportat intr-un fel, nici in legatura cu test drive-ul promis nu am fost informat ulterior (da sau ba) asa ca am revenit la vechea idee, pentru ca am ramas placut surprins de modelul anterior de Z1000. E bine totusi ca s-a putut rezolva si acum banuiesc ca e mai ok.

 

Cu sigurata, mi-ar face o deosebita placere ne intalnim la o tura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sportiva ... cu care am facut max 900km intr-o zi.

Nu-mi aduce aminte, sper sa nu mai ajuns la moto sport vreodata :crack:

Frumoasa mobra, frumoasa culoarea, interesant motorul, sigur e si f manevrabila.

 

(zi-mi si mie te rog, cu ce ai facut pozele? :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum este mai OK, corect spus. Din pacate, 100% se poate rezolva doar prin resoftare pe stand dyno.

In Romania n-am curaj sa fac asta.

In US si Australia exista o multime de firme care ofera astfel de servicii specializate de resoftare ECM (avand toata logistica si knowhow necesare), iar rezultatele sunt intradevar uimitoare pe baza printurilor realizate pe dyno. Se pot castiga aproximativ 20 CP la roata, in plus eliminarea totala a problemelor de alimentare la anumite turatii (2500-4500 RPM). Toti cei care au facut astfel de resoftari sunt absolut extaziati de posibilitatile reale ale acestui motor. Practic, japonezii au modificat hartile de alimentare a motorului pentru a corespunde normelor Euro si US. Cu alte cuvinte au castrat motorul, o mare mizerie.

 

Totusi, am vazut zilele trecute un review interesant referior la cele doua motoare ale noastre.

Par destul de apropiate ca performante, in dotarea standard si fara interventie asupra lor.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, este foarte manevrabila in ciuda greutatii sale.

 

Pozele sunt facute cu diverse dispozitive, precum telefoane si aparate foto profi si semi-profi dupa cum urmeaza:

 

Telefoane:

- Sony Xperia M4 aqua

- iPhone 6 si 6s

- LG G4

 

Aparate foto (datorita unor prieteni):

- Nikon D3300

- Nikon D630

 

De altfel, cand este poza mare in google photos, ai in partea dreapta-sus, un buton ( i ) cu litera "i", care iti arata informatii in detaliu.


@Kassu: Au facut si ei ce au putut cand s-au vazut in situatia de a nu mai putea lansa modelul :).

Ca performate ele sunt cam acolo, eu am optat mai mult pentru Kawasaki, in principal, din pricina rapoartelor scurte si cuplul de mai jos, cel putin in specificatii. Asta aduce si ceva dezavantaje, precum niste vibratii despre care se vorbeste si in review-uri, insa, cum nu imi doresc top speed, nu ma incomodeaza deloc.

Editat de Andrei-Bogdan Vorobchevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta este si impresiamea. Modelul asta a fost aruncat pe piata oricum, numai sa nu ramana cu el in curte nevandut.

Mai grav insa este ca problema aceasta se va intalni de acum inainte la toate motoarele care se vor vinde pe piete care au astfel de reglementari in privinta emisiilor. Asta e doar inceputul.

Rezolvarea cred ca va fi retragerea motoarelor cu ardere interna si productia in serie de masa a motocicletelor electrice.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au inecat la mal cum s-ar spune, dar asta si din cauza faptului ca normele tot navalesc peste noi dar noi vrem tot mai puternic :) si cum se poate ajunge la un conses? Un exemplu, evacuarea de fabrica :D, ar fi galagioasa daca ceva nu ar exista cineva acolo sa reglementeze si chestia asta.

De altfel, motoare electrice produse in serie exista deja si destul de populare, am urmarit ceva review-uri la un moment dat. (spre ex: http://www.zeromotorcycles.com/zero-s/order.php?model=sr )

Editat de Andrei-Bogdan Vorobchevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam frumos (inclusiv pt. ideea aia cu semnul exclamarii, nu prea sunt umblat pe google photos)! Puteam sa jur ca printre ele e si un Nikon, am un prieten care a avut numai din astea si parca e o diferenta fata de Canon...

 

 

Rezolvarea cred ca va fi retragerea motoarelor cu ardere interna si productia in serie de masa a motocicletelor electrice.

Chiar daca mirosul de benzil ars si sunetul le fac speciale, tind sa cred ca totusi drumul/plimbarea (mai ales daca ai si companioni cum trebuie - aici fiecare intelege ce vrea) si destinatia sunt cele care conteaza mai mult :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba arzi benzina, daca nu ai companioni corespunzatori.

Degeaba este destinatia WoW daca drumul este drept si de rahan :D.

Pe scurt, electric sau nu, daca drumul este virajat, vreau! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare....dupa 10 ani ca posesor de GSXR 2007, acum cateva zile am devenit posesorul unui Z1000 Black Edition(desi nu prea am gasit multe info referitoare la acest lucru). Sper sa ne intelegem bine :)). Apropo, ce cauciucuri imi recomandati?

post-32941-0-61555200-1486996615_thumb.jpeg

post-32941-0-96879400-1486996629_thumb.jpeg

post-32941-0-28180300-1486996665_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ti se pare ciudat, ca intreb dupa 10 ani de SS ce cauciucuri sa pun pe un touring?! Dupa parerea mea, nu poti avea aceleasi lretentii de la un touring ca de la un SS.....

Editat de ToxiQman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,mi se pare foarte ciudat ca dupa 10 ani pe un SS minunat(banuiesc luat de nou) sa nu stii totul despre cauciucuri.cel putin despre cele hypersport,sport si sport touring.dar nah,poate sunt eu eu ciudat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...