Sari la conținut

Power commander, evacuare sport si filtru aer sport


mihai85
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Urmeaza sa instalez pe motocicleta pe injectie o alta toba (doar finalul) si un filtru de aer sport si ulteriror o sa schimb si galeriile cu unele fara catalizator. Vroiam sa ma lamuresc cu e cu PCV-ul si autotune. Cine comercializeaza in power commander? Cine are dyno (de preferat in Bucuresti) pentru a face o harta custom exact pentru ce am eu nevoie? Daca instalezi si autotune mai este nevoie de dyno?

Daca schimb doar finalul este necesar un PCV in prima faza?

 

PS: care este costul unui dynorun?

 

Multumesc pentru eventualele raspunsuri.

Editat de mihai85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurii care pot face profi aceasta treaba sunt United Motors, in Pipera.

Nimic nu inlocuieste un Dyno run, nici mama Autotune-ului...

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De United Motors am citit si eu dar feedback-ul celor care au fost la ei era negativ. Ce-i drept toate posturile gasite pe tema asta erau de prin 2011, nu am gasit nimic actualizat si mai mult ca sigur de atunci pana in prezent s-au schimbat lucrurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te iei dupa toti haterii de pe acest forum, o sa iti faci singur acasa, pe bordura, reparatiile la motocicleta.

Din cauza unor specimene care arunca cu rahat in toata lumea, toate service-urile mari din Bucuresti nu mai activeaza pe acest forum.

Nu te-ai intrebat de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te iei dupa toti haterii de pe acest forum, o sa iti faci singur acasa, pe bordura, reparatiile la motocicleta.

Din cauza unor specimene care arunca cu rahat in toata lumea, toate service-urile mari din Bucuresti nu mai activeaza pe acest forum.

Nu te-ai intrebat de ce?

Ai dreptate, sunt multi hateri pe internet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum naiba sa tunezi o moto la care nu gasesti nici macar piese de schimb? Vinde-o mai repede. Nu merita investiia, oricit ti-ar placea initial. Deaia KTM e no1, pt ca are retea pt piese de schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum naiba sa tunezi o moto la care nu gasesti nici macar piese de schimb? Vinde-o mai repede. Nu merita investiia, oricit ti-ar placea initial. Deaia KTM e no1, pt ca are retea pt piese de schimb.

Motocicleta asta e speciala, nu o vand niciodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deaia KTM e no1, pt ca are retea pt piese de schimb.

 

Și de ce ai găsi mai ușor piese de KTM decât de Husky, având în vedere că este tot marca lor? Cei care au piese de KTM sigur au și de Husqvarna, partea mecanică este cam identică oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista vreun risc daca nu fac o mapare dupa ce instalez filturi de aer si evacuarea?

 

Exista doar riscul sa mearga mai prost in diferite regimuri de turatie decat ar merge cu mapare.

 

Daca e vorba de traseu full, da o sa mearga mai inconstant in ture mici. Daca e doar slip-on nu e nevoie de mapare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles, e recomandat sa fac un dyno run inainte (stock) si unul dupa ce instalez toba si filtrul sa am o referinta sau pot sa le montez linistit si cand sunt gata sa montez pcv-ul o pun pe dyno?

Editat de mihai85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te ai dat tu pana ai scos nitul din.mobra asta si mai vrei?inseamna ca esti destul de bun,acum de ce vrei toate astea pe o motocicleta met a?ca in functie de ce faci cu ea un tunning ieftin e sa te joci cu raportul pinioanelor.Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot ce vrei sa pui tu pe ea nu-ti poate aduce mai mult de 6-7 cai si poate cu mult noroc o putere mai "liniara",fiind vorba de husvarna nu te vad bine,abandoneaza "proiectul" ,mai bine cauti sa-i pui anvelope de top + un kit de lant modificat

Mult succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Te ai dat tu pana ai scos nitul din.mobra asta si mai vrei?inseamna ca esti destul de bun,acum de ce vrei toate astea pe o motocicleta met a?ca in functie de ce faci cu ea un tunning ieftin e sa te joci cu raportul pinioanelor.Bafta

 

Daca este Nuda, atunci ar trebui sa faci un drive-test cu una.

Dpmdv un proiect mort din fasa datorita motorului super lesinat. Pacat, fiindca designul este superb.

Cine s-a dat cu Nuda sau cu orice F800, stie ca sunt toate motoare de incepatori sau gagici. Chiar si cu 900 cmc la Nuda. M-am dat cu ele la un drive test Bmw acum cativa ani si nu m-a plesnit niciuna. Din contra, ma lua cu somn.

Orice tentativa de marire a puterii nu poate fi un lucru rau. Din pacate, nu va fi o revelatie nici dupa multii bani bagati in treaba asta, fiindca baza de plecare este slaba.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu ati inteles ce doresc sa fac si poate e din cauza ca nu am explicat exact ce urmaresc. Doresc sa schimb evacuarea doar pentru placerea sunetului pe care il face motorul si pentru aspect. Am cerut pareri despre pcv si despre dyno ca este prima mea motocicleta si vreau sa fac lucrurile cum trebuie si pana la capat fara jumatati de masura. Nu caut sa scot nu stiu cati cai la roata sau alte chestii de genul. Pur si simplu nu vreau sa stric ceva la motor din cauza afr samd, nu ma pricep, doar ce am mai citit pe ici pe colo. Daca vreau mai multi cai sau caut altceva e simplu, imi iau o motocicleta pentru ce caut, vitez/cai putere, etc. Am cautat o motocicleta de oras si care sa fie fun si asta mi-am luat. Am anvelope de top cmd, gp racer. Nu am zis ca "am scos nitul din ea" sau orice altceva...

Editat de mihai85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Royal Jordanian putin? :)

Faina mobra si nu vad de ce 100 de cai n-ar fi destui pentru un naked.

E clar ca omul vrea modificarile pentru sunet.

Doar slip-on-ul nu necesita nici o remapare.

Poti merge cu intregul sistem de evacuare fara remapare fara sa daunezi prea mult motorului, dar liniaritatea la acceleratie va avea de suferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Royal Jordanian putin? :)

Faina mobra si nu vad de ce 100 de cai n-ar fi destui pentru un naked.

E clar ca omul vrea modificarile pentru sunet.

Doar slip-on-ul nu necesita nici o remapare.

Poti merge cu intregul sistem de evacuare fara remapare fara sa daunezi prea mult motorului, dar liniaritatea la acceleratie va avea de suferit.

Royal jordanian a facut modelul cunoscut peste tot prin clipurile lui dar eu am vazut motocicelta asta cu mult inaite sa se bucure de popularitate prin yt, in 2013 pe strada in norvegia si atunci am zis ca vreau motocicleta asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi asa spune omule,la un 4t nu e o foarte mare diferenta de putere dacă schimbi toba finala,si mapare cred ca poate face si TNG si JAGI,trebuie sa vorbesti cu ei si vezi părerea lor.Motocicletele de oras sunt mai silentioase pentru ca sunt de oras unde se presupune ca nu trebuie sa deranjezi vecinii,acum eu vorbesc care pe ktm 525 mi am pus toba carbon two brother race only,de pornesc toate alarmele cu ea,oricum.in primavara o schimb ca ma doare capul rau.

» Post actualizat in 09 Jan 2017 21:17

Vrei golaneala iei un supermoto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...