Sari la conținut

India - Nepal 2017 (?)


Beatrice
 Share

Postări Recomandate

Suna misto tura dar cateva amanunte:

In india se cricula si cu 100 la ora pe autostrada pe partea dreapta (aka contrasens), oamenii cred in reincarnare, deci traficul pe moto va fi departe de o placere.

Depinde ce motorete gasiti de inchiriat, ca daca sunt royal enfield curge uleiul din ele de noi, nu prea au multa putrere si la altitudine.... te dai jos si impingi (mai ales cu bagaje, fiind cu carburator or sa se innece grupa mare in benzina)

As face asa ceva, dar cu nimic mai mic de un patrol.

P.S. Am colegi prin Tamil Nandu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e tare! :D

Nu stiu cine e Misu si nu vad ce sens are caterinca din postu' tau. :huh:

 

La kurdistan m-as baga si eu sa admiram impreuna bravii luptatori peshmerka, poate mai au locuri libere pt voluntari, mai ajutam si noi cum putem, cu un sfat, c-o vorba buna..

Poate te bagi la o Bolivia-Peru-siincaceva anu' urmator, ca anu' asta te-ai facut pierdut.

 

Gigica singura. Din Singapore pina sus sus sus. Deci se poate

 

https://www.facebook.com/thewanderingwasp/videos/1116685015063555/

Da o stiu pe tipa. Nu stiu cum dracu' rezista mizeria aia de scuter la atatea, ca e plecata de ceva ani

 

Suna misto tura dar cateva amanunte:

In india se cricula si cu 100 la ora pe autostrada pe partea dreapta (aka contrasens), oamenii cred in reincarnare, deci traficul pe moto va fi departe de o placere.

Depinde ce motorete gasiti de inchiriat, ca daca sunt royal enfield curge uleiul din ele de noi, nu prea au multa putrere si la altitudine.... te dai jos si impingi (mai ales cu bagaje, fiind cu carburator or sa se innece grupa mare in benzina)

As face asa ceva, dar cu nimic mai mic de un patrol.

P.S. Am colegi prin Tamil Nandu

Nu stiu ce sa zic de faza cu carburator. Eu am avut carburatie si nu am avut niciodata probleme, dar n-am urcat ce-i drept, mai mult de 2200m. Ramane sa vedem ce gasim, oricum ma indoiesc ca au ceva pe injectie. Oricum pe drumurile astea vad ca au fost 90% enfield-uri, deci oricum duc, daca nu crapa ceva la ele.

 

 

 

Am mai avut ceva timp de gandire si in linii mari, planul e urmatorul:

 

Perioada: 1-24 iunie (15 zile de concediu)

 

Plecare pe 1 noaptea preferabil, cu escala in Dubai de cateva ore bune, sa putem iesi putin din aeroport, ajungem in New Delhi, de unde luam avionu' spre Kullu. Aici e posibil sa inchiriem o masina, sau luam un taxi (asta depinde daca mai avem oameni care vor sa vina cu masina). Din Manali se inchiriaza moto, se face Manali - Leh - Manali, si apoi tot pe moto se va merge pana in Wagah unde o sa stam la ceremonie. Apoi ne intoarcem in Manali sa lasam motoretele => 1400km de motociclit, cam 12-13 zile in functie de cum ne miscam

 

Luam avionu' din Kullu pana in New Delhi, unde o sa stam cateva ore bune (nu as petrece o noapte acolo, dar vedem cum stam cu timpu' si chefu'), apoi avionu' spre Kathmandu. Iar traseu cu multe chestii de vizitat, cazari mare parte prin rezervatii ca vreau sa stau cu animalutele, poate facem si un rafting ceva. In ultimele 2-3 zile ne intoarcem in Kathmandu unde avem de vazut o mie de lucruri, printre care si ceremoniile de pe raul Bagmati. => 650km de motociclit, cam 7 zile, restu' de stat prin oras sau in rezervatie, la fel, in functie de cum ne miscam

 

Din Kathmandu luam avionu' cu escala probabil in Moscova, ramane de stabilit, vedem care e ruta mai rapida.

 

Bugetul ramane acelasi, cu mici ajustari in functie de cat vrea fiecare sa arunce cu banii (Eu stiu sigur ca o sa arunc prin Nepal si in Kathmandu :))) )

 

PS: Daca ar putea un moderator sa stearga semnu' de intrebare din titlu, ar fi excelent. Ms!

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci clarificari sau bagari in ceata, cum vrei... royal enfield e de 350 (din cate stiu pe carburatie) sau de 500 (si carburatie si injectie. chiar same year). carburatie la 5k altitudine poate sa fie 'distractiv'... 1 din 4 la peste 3500 mergea non-flinstone cu viteza ok doar cu airbox deschis.

 

leh - manali - leh pe acelasi drum mi se pare anost. ruta 'corecta' e cu spiti valley pe unul din sensuri, parerea mea - pe dus. doar leh - manali - leh (chiar si cu spiti) se pierd locuri misto: tso kar (eventual tso moriri), pangong tso, drumul dintre pangong si nubra, nubra, hunder, khardung la etc.

 

nu te baza pe program 100% sau calculeaza cu 2 zile poate eroare Delhi - Kullu. am auzit ca nu e anormal sa 'rateze' o cursa.

 

in dubai si delhi... daca ai doar 'cateva ore' uita de iesit din aeroport. ambele au ac.

 

20 si ceva de zile mi se par ok pt un manali - spiti valley - tso moriri - leh - nubra / hunder si retur. poate nu chiar la inceput de iunie... dar daca nu se poate in sensul asta se poate invers probabil.

 

ps - s-ar putea ca iesirile din leh pe drumuri care nu duc direct spre manali sau srinagar sa implice al 2-lea set de mobre. ymmv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

cica deocamdata nici Leh - Manali si nici Spiti nu-s deschise si sansele sa se deschida pana in inceput de iunie ar fi minime...

Mda, stiam eu ca tre' sa plecam in iulie... Asa e cand nu faci dupa capu' tau :)))

 

Noi oricum ajungem in New Delhi pe 1, si ne reorientam acolo. O sa mergem in Nepal prima data daca tot nu se deschide drumul...

 

Voi cum ati facut cu permisul de trecere pe Rohtang? V-ati luat online?

http://devilonwheels.com/rohtang-pass-permit-online/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, stiam eu ca tre' sa plecam in iulie... Asa e cand nu faci dupa capu' tau :)))

 

Noi oricum ajungem in New Delhi pe 1, si ne reorientam acolo. O sa mergem in Nepal prima data daca tot nu se deschide drumul...

 

Voi cum ati facut cu permisul de trecere pe Rohtang? V-ati luat online?

http://devilonwheels.com/rohtang-pass-permit-online/

 

nici iulie nu-i neap bine :)

 

nu-i nevoie de permis de rohtang pt mobre. doar pt masini. pt mobre e nevoie doar pe spiti spre granita cu china, spre pangong ( si prin chang la si pe shyok), tso moriri si khardungla / nubra. leh - manali sau srinagar - leh si eventual putin deviat din ele gen pana la tso kar sunt fara permits. doar cu road checks.

 

extra, pt nubra sau pangong s-ar putea sa trebuiasca mobra inmatriculata in leh.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, in Khardungla o sa ajungem. Dar presupun ca poti lua de acolo daca e nevoie de permis...

Motoarele le-ati inchiriat de la astia?

 

http://www.bikerentalsmanali.com/

 

Nu de alta, dar cer avans 40% si 3 motoare, 14 zile, 40% inseamna ceva bani :))) Si apoi poate ajungem acolo si ne trezim cu niste panarame de motoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, in Khardungla o sa ajungem. Dar presupun ca poti lua de acolo daca e nevoie de permis...

Motoarele le-ati inchiriat de la astia?

 

http://www.bikerentalsmanali.com/

 

Nu de alta, dar cer avans 40% si 3 motoare, 14 zile, 40% inseamna ceva bani :))) Si apoi poate ajungem acolo si ne trezim cu niste panarame de motoare...

 

daca e caz de permis pt khardung la aflati in leh. la fel si daca tre sa luati mobre din leh pt bucata aia.

 

BRM sunt top notch. Au cele mai noi, ingrijite etc motoare. Au si vestice dar in principiu zic ca raportat la pret si conditii, RE500FI e bun. Saluta-i pe fratii patroni din partea noastra.

 

in mod sigur o sa stie conditiile de pe drumuri cand inchiriati, ascultati ce va zic sau daca va sfatuiesc in raport cu traseul (in principiu, nu 100% :P).

 

sub ei e si o carciuma ok ;). si vis-a-vis un cafe... 50m mai sus si un hotel cu parcare si la care puteti lasa si bagaje de care n-aveti nevoie.

» Post actualizat in 25 May 2017 08:48

PS - bidoane si hartie igienica, tot din Manali ... intrebati la BRM de unde. nu fac poante.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar! Avem lista de shopping in Manali :)))

Cu benzina cum e? Ne dau ei si canistre si luam de pe drum benzina? Pe drum nu am vazut nici o statie de genu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ori va dau ei canistre ori va zic de unde sa cumparati la ceva gen 2 lei bucata.

 

benzina e in manali, inainte de keylong (vreo 10km, imi scapa cum se numeste) sau aproape de leh, unde se face drumul de Chang la - Pangong. Si in Leh.

 

oricum va brief-uiesc BRM daca s-a schimbat ceva .... gen

 

post-40741-0-44381600-1495703069_thumb.jpg

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult de sfaturi! O sa printez fituica :)))

Oricum, pana la urma o sa mergem in Nepal prima data pentru ca Manali - Leh se deschide pe 1-2 si apoi probabil ca-l mai reabiliteaza vreo saptamana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Merci mult de sfaturi! O sa printez fituica :)))

Oricum, pana la urma o sa mergem in Nepal prima data pentru ca Manali - Leh se deschide pe 1-2 si apoi probabil ca-l mai reabiliteaza vreo saptamana.

Buna ziua,

 

Pana la urma tura de India 2017 s-a mai concretizat ?

Lucrez la ceva detalii pentru septembrie 2018,..cautam cine si ce-a facut pe-acolo,

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da, s-a facut. Daca vrei pot sa iti dau o schita de traseu, cazari si obiective care au fost la noi pe lista.

Vreti sa inchiriati sau le trimiteti pe alea voastre acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ar interesa si pe mine,daca imi poti trimite si mie detalii.

Ati fost si in Ladakh?Ai gasit de inchiriat Hero Impulse?Ce alte motociclete se pot inchiria inafara de Royal Enfield?

Noi vrem sa inchiriem moto acolo si suntem pana acum 4 motociclisti,o femeie si 3 barbati.

Perioada jumatatea a 2 a septembrie si probabil prima saptamana octombrie 2018.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ar interesa si pe mine,daca imi poti trimite si mie detalii.

Ati fost si in Ladakh?Ai gasit de inchiriat Hero Impulse?Ce alte motociclete se pot inchiria inafara de Royal Enfield?

Noi vrem sa inchiriem moto acolo si suntem pana acum 4 motociclisti,o femeie si 3 barbati.

Perioada jumatatea a 2 a septembrie si probabil prima saptamana octombrie 2018.

Daca ti-ai inchiriat motor din alta parte in afara de Leh, nu te vor lasa sa treci bariera spre Khardung La; trebuie sa ai motor inchiriat de acolo ca sa sustii cica turismu' din zona. Cred ca mai tre' platita si o taxa simbolica, nu mai stiu exact (undeva 10e, chiar nu mai stiu).

In Leh trebuie sa ai grija ce moto inchiriezi sa nu ramai pe acolo; Hero Impulse nu-mi aduc aminte exact daca am vazut, dar sunt multe asemenatoare. Oricum ar fi, trebuie sa primeze starea tehnica... Mai au niste chinezarii si niste japoneze mici 125, 250, dar cele mai bune sunt Enfieldurile pentru drumurile de acolo, ca sa nu mai zic ca gasesti reprezentate peste tot, ca iarba, plus ca reparatiile in caz de ceva, sunt mega ieftine (o bascula undeva la 10E).

 

Jammu & Kashmir este in mare parte populat de o combinatie de indieni cu pakistanezi, deci musulmani (cateodata ai impresia ca esti in Pakistan :)) ) dar sunt foarte prietenosi. O sa faceti la poze pana vi se acreste :))

 

Unde anume aterizati? Noi ne-am plimbat cu avionu' din New Delhi pana in Amritsar, la granita cu Pakistan, si de acolo am inchiriat si am facut turu' de nord.

In functie de traseu, mai trebuie sa achitati o taxa pentru Rohtang si sa va luati permis de trecere.

 

Daca e da-mi un PM cu adresa ta sau traseul pe care vi l-ati propus voi si iti trimit mai multe detalii...

 

 

Eh, cum a fost?

Viata e scurta, de ce te-ai duce undeva sa te 'nervezi?!

Pai daca nu tu iti testezi limitele, atunci cine? O situatie naspa pe care ai depasit-o iti da incredere in tine, iti largeste viziunea si abordezi altfel lucurile in viitor. Situatiile limita ale altora devin usual stuff pentru tine. Nu mai zic de peisajele de acolo is experienta culturala...

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
On 11.01.2018 at 10:25, Beatrice said:

Daca ti-ai inchiriat motor din alta parte in afara de Leh, nu te vor lasa sa treci bariera spre Khardung La; trebuie sa ai motor inchiriat de acolo ca sa sustii cica turismu' din zona. Cred ca mai tre' platita si o taxa simbolica, nu mai stiu exact (undeva 10e, chiar nu mai stiu).

 

 

Cam tarziu cu reply ul, dar poate mai intereseaza pe careva.

 

Totul depinde de tipul de la agentia care iti emite documentele de trecere prin check pointurile prin care vei trece (inclusiv Khardung La).

Am facut aproape toata India pe un Enflied Classic 350 cumparat din Puducherry, ramas pe numele fostului proprietar.

In Jammu&Kashmir, am pornit dispnre Amritsar - Srinagar - Kargil - Leh - Manali - Delhi. 

In Leh am obtinut toate permisele necesare pentru o tura spre Turtuk si Pangong Lake, cu toate ca motocicleta era inmatriculata in Puducherry si noi romani :)

Am lasat parca vreo 200 INR bacsis si totul a fost in regula.

 

Daca planuiti sa inchiriati moto acolo, recomand Royal Enfield Himalayan. Anul trecut era aprox 1000 INR pe zi in Leh sau vreo 700 INR din Delhi. E mult peste Classic sau Bullet 350/500.

SIngurul avantaj al 350 ului este consumul..undeva la 2.3l / 100 km cu 2 pasageri si bagaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...