john17 Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 majoritatea cumparatorilor de asa ceva sunt niste taranoi care sunt cel mai usor de prostit cu ideea "buy american". Taranoi cu putza mica "There's no replacement for displacement" Am vazut niste piese pt un Corvette vechi, scria pe ambalaj "made in America by Americans". Cultura asta care indeamna sa cumperi produsele propriei tari exista mai peste tot. Mai putin in Ro, bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Migrau catre masini mici mult mai devreme daca nu ar fi fost perioda de "razboi al tarifelor" (taxe de import enorme pt tot ce era japo) care s-a incheiat cu acordul prin care japo au venit in america cu linii de asamblare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Decembrie 17, 2017 Autor Share Postat Decembrie 17, 2017 Migrau catre masini mici mult mai devreme daca nu ar fi fost perioda de "razboi al tarifelor" (taxe de import enorme pt tot ce era japo) care s-a incheiat cu acordul prin care japo au venit in america cu linii de asamblare. Pai si atunci cu ce au fost prostiti "taranoii"? Si-au dat seama si singuri ca "buy American" insemna pastrarea multor joburi, inclusiv ale lor (mai ales ale lor), in state. Mutarea liniilor de asamblare a atenuat problema. Prosteala mare e cu cei care isi cumpara masini pe care nu si le permit. Si aici, toate categoriile de americani stau destul de prost. Nici noi romanii nu stam prea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 (editat) Sunt foarte multi ani de cand au inteles si americanii ca masinile lor sunt niste bude infecte dar inca se vand binisor ca: 1. Propaganda continua "Buy American" 2. Producatorii americani ofera discount de 5000$ pentru toti angajatii si familiile lor . 3. Lucratorii in industria auto ,cand merg la munca la volanul masinilor straineze sunt fortati sa parcheze in cele mai indepartate parcari de pe tarla si nu le convine sa-si tarasca posteriorul gras pe jos cateva sute de metri. 4. Cele cateva tentative americane de a produce motoare mici au fost catastrofale asa ca singura optiune viabila daca vrei sa cumperi american este motorul mare. 5. De ceva vreme sunt in era SUV si aici s-a mai recuperat ceva teren... Am ford, chevy si jeep. Ford ca trebe, chevy ca am vrut una mai noua pt sotie si mi-a placut si Jeep ca am vrut un AMC de 242ci (aka 4L) si asta s-a nimerit in stare ok in perioada cand aveam nevoie de masina, ca altfel luam tot o ieftinatura. Eu nu cumpar o buda japoneza, unele chiar mi se par infecte si banale Ca sa nu mai zic ca sunt o gramada de probleme si la ele, iar mexicanii au ramas cu impresia de acu 20 de ani ca ar fi bune, asadar au si niste preturi nesimtite toate cotoarbele vechi de cand lumea. Nu ca astea americane ar fi prea stralucite. Exemplu: 2.7 V6 de la merc/dodge/chry se umplea de depuneri. Asa era el gandit si cand foloseai ulei mizerabil si ieftin schimbat la 15000km acolo ajungeai. Si nu doar la ala. Aici sunt schimburi de ulei si filtru la 19.99. Iti dai seama ce mizerii baga in motoare? 2.4 de la chevy au tot avut probleme cu lanturile de distributie. La 2.4 asta lantul e cam acelasi ca la Corsa de 1.2. Probabil ca lumea nu le schimba. Eu am pus piese noi, cica 'redesigned'. Si lista problemelor poate continua si merge pana la punctul in care lipsesc si busoanele de golire a uleiului de pe transmisii. Pe cand majoritatea japonezelor aveau motoare micute, 4 in linie, simple (OHC unele), distributie pe curea (care nici pe asta nu o schimba lumea decat cand pica motorul sau face zgomot ca naiba si din vreun noroc nu s-a rupt inca), ceva mai simple de umblat cu programatoare OBD (gen toyota - 17$ scula). Acordurile mai vechi aveau probleme cu ECU. Toyota Rav4 la fel. CRV-urile si alea aveau ceva. Pana la urma tine de noroc si de felul in care a fost intretinuta masina. Acum vad ca a aparut Kia cu preturi foarte bune si cele mai bune garantii de pe piata. Editat Decembrie 17, 2017 de Trancanicicel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Pai si atunci cu ce au fost prostiti "taranoii"? Sunt cateva chestii de nuanta care sunt mai clare numai cand traiesti printre ei,inclusiv povestea diesel in america.Asta din urma este chiar incredibil de greu de inteles pt un european pana are ocazia sa foloseasca el personal motorina americana pe timp de iarna. Partea cu emisiile este alta chestie care nu prea se traduce foarte bine aici.Din punctul asta de vedere exista un singur motiv pt care inca este viabil pentru producatorii americani sa foloseasca v8-uri mari pe pickup-uri .Este vorba de o mare magarie de fentat legea prin gimnastica de interpretare,cu suport politic ,dar nu suficient ca sa o schimbe cu totul, prin care masinile de genul asta defapt nu sunt considerate masini si prin urmare nu trebuie sa se supuna normelor de poluare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 (editat) prin care masinile de genul asta defapt nu sunt considerate masini si prin urmare nu trebuie sa se supuna normelor de poluare. Ba da, in unele state. Vreo 2 parca. NY si Ca. Restul intra la emisii federale si ii cam doare la basca. Intra intradevar la 'commercial', insa cam asa e si pe la noi cu autoutilitarele. Oricum ar fi, ei asa s-au nascut cu mizeriile astea de pick-up-uri, asa vor muri. Si nostalgie la unii cum ziceau, insa si lipsa unor vehicule calumea sa le inlocuiasca. Am cautat o duba de am inebunit. Pana la urma am gasit un supercab din asta si am iesit cam cu 2000$ mai ieftin. Bani pe care ii bag in scule de exemplu. Editat Decembrie 17, 2017 de Trancanicicel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Pai 2 state sunt mai putine de 50 ,cate are in total . In mare ai dreptate, ca tu stii cel mai bine de ce ai nevoie ...dar daca tu compari masinile japo fabricate in UK,Turcia si Ungaria cu alea importate sau asamblate in USA ,nu prea esti pe calea cea buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Gelos ca nu cunosti absolut nimic despre subiect, dacat ce vezi in filme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Decembrie 17, 2017 Autor Share Postat Decembrie 17, 2017 Partea cu emisiile este alta chestie care nu prea se traduce foarte bine aici.Din punctul asta de vedere exista un singur motiv pt care inca este viabil pentru producatorii americani sa foloseasca v8-uri mari pe pickup-uri .Este vorba de o mare magarie de fentat legea prin gimnastica de interpretare,cu suport politic ,dar nu suficient ca sa o schimbe cu totul, prin care masinile de genul asta defapt nu sunt considerate masini si prin urmare nu trebuie sa se supuna normelor de poluare. Cunosc faptul ca pick-up-urile nu intra la aceleasi norme de poluare ca masinile mici. Dar nu mi se pare o magarie mai mare decat ce a facut VW & co. cu masurarea noxelor. Sau ce am facut noi pe-aici cu inmatriculatul de Cayenne ca autoutilitara. Suportul politic exista pentru ca o gramada de industrie si job-uri depind de big 3, si big 3 vand cu preponderenta pick-up-uri, Ba da, in unele state. Vreo 2 parca. NY si Ca. Restul intra la emisii federale si ii cam doare la basca. Intra intradevar la 'commercial', insa cam asa e si pe la noi cu autoutilitarele. Oricum ar fi, ei asa s-au nascut cu mizeriile astea de pick-up-uri, asa vor muri. Si nostalgie la unii cum ziceau, insa si lipsa unor vehicule calumea sa le inlocuiasca. Am cautat o duba de am inebunit. Pana la urma am gasit un supercab din asta si am iesit cam cu 2000$ mai ieftin. Bani pe care ii bag in scule de exemplu. Intr-adevar, dintr-un motiv sau altul, dubele nu sunt foarte comune din ce am vazut eu. Nici alea mici, gen Caddy, nici alea mari gen Sprinter. Si parca nici camioane de tonaj mic nu prea sunt. Progresia pare a fi F150 - F350 - 18 wheeler Iar pick-up-urile sunt destul de comune, si in statele albastre, civilizate, si fara "taranoi". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Pai 2 state sunt mai putine de 50 ,cate are in total . In mare ai dreptate, ca tu stii cel mai bine de ce ai nevoie ... Nu vorbeam de nevoie, era doar o discutie libera legata de 'ce stiam si ce e', impresii doar dar daca tu compari masinile japo fabricate in UK,Turcia si Ungaria cu alea importate sau asamblate in USA ,nu prea esti pe calea cea buna . MEXIC!!! :crack:Cum ziceam, fiecare are defectele ei. Japoneze sau nu Daca ar fi sa imi iau una noua, as merge pe Kia. Nici alea mici, gen Caddy, nici alea mari gen Sprinter. Si parca nici camioane de tonaj mic nu prea sunt. Progresia pare a fi F150 - F350 - 18 wheeler Iar pick-up-urile sunt destul de comune, si in statele albastre, civilizate, si fara "taranoi". Au inceput incet incet sa apara transit-uri din astea mici (sau Turneo nu stiu cum le zice) si am inceput sa vad si de la concurenta, micutele Ram-uri, car par a semana cu citroenuri sincer sa fiu. Astea mari, Jumperele, le-am reperat din prima, ca doar am avut prin tara, difera doar sigla. Si culmea e ca, decat dube, sunt mai multe camioane de tonaj mic, multe Isuzu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Am oferit si eu o opinie personala,fiind interesat primordial in fiabilitate , bazata pe experienta mea dupa ce am detinut :Civic 1.7 ,Pontiac GrandAm v6 3.0, Mustang 2.0, Mustang 3.4 v6, Lincoln Mark 7 v8 5.0, Mitsubishi Galant 2.4 , Galant 3.0 v6 , Ford Windstar 3.8 v6 si am avut ocazia sa folosesc si altele ocazional inclusiv pickup-uri si van-uri. Civicul fabricat in East Liberty ,Ohio si Galanturile in Ilinois. Fiecare cu experienta si concluziile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JUST4TNT Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Mai incet cu fanteziile , ca nu iti inmatriculeaza nimeni Cayenne-ul ca N1 . Daca il aduci de afara deja modificat si trecut in acte ca autoutilitara atunci e altceva , dar nu sant foarte multe si in mod sigur nu Cayenne. Vezi Doamne aici e marea problema si de aia avem noi poluare .... pffff.... Cunosc faptul ca pick-up-urile nu intra la aceleasi norme de poluare ca masinile mici. Dar nu mi se pare o magarie mai mare decat ce a facut VW & co. cu masurarea noxelor. Sau ce am facut noi pe-aici cu inmatriculatul de Cayenne ca autoutilitara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Decembrie 17, 2017 Autor Share Postat Decembrie 17, 2017 Ca sa deviem incet si fara violenta mai spre ontopic, un video cu avantajele si dezavantajele pick-up-ului pe offroad, fata de un 4x4 conventional: (tot n-am aflat cum sa fac embed) Pe scurt: Dezavantaje pick-up: - suspensii: in general au foi pe spate - unghiurile de ramp-over si departure - confort, faptul ca nu poti sa dormi inauntru stock - nu poti lasa nimic in bena descoperita Avantaje pick-up: - taxarea, care mai peste tot e diferita pentru vehiculele comerciale - masa incarcabila mai mare, capacitatea de tractare in general mai mare - nu e top heavy pentru ca nu are nevoie de roof-rack - mai multe optiuni de modificare (dar bineinteles mai scump de modificat) La dezavantaje, as mai adauga de la mine ca in general nu au diferential blocabil. Iar la avantaje, faptul ca poti relativ usor sa iei mobra / atv / snowmobil cu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 In general, pick-up-urile au ampatamentul mai mare. Asta e un dezavantaj in teren accidentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Am oferit si eu o opinie personala,fiind interesat primordial in fiabilitate , bazata pe experienta mea dupa ce am detinut :Civic 1.7 ,Pontiac GrandAm v6 3.0, Mustang 2.0, Mustang 3.4 v6, Lincoln Mark 7 v8 5.0, Mitsubishi Galant 2.4 , Galant 3.0 v6 , Ford Windstar 3.8 v6 si am avut ocazia sa folosesc si altele ocazional inclusiv pickup-uri si van-uri. Civicul fabricat in East Liberty ,Ohio si Galanturile in Ilinois. Fiecare cu experienta si concluziile lui. Ai avut ceva masini. Galanturile vad nu prea sunt cautate, valoare de revanzare mica din ce pricep eu, insa sunt niste masini foarte marfa. Lincolnul ala...hm... interesant. Am mers cu unul mai nou, town car. Confortabila dar consuma benzina aproape asa de repede cum o bagi. Am avut ocazia sa ma joc la un mustang fox body cu 5.0 Legat de fiabilitate si intretinere, nu am criticat asiaticele (la intretinere chiar am dat o bila alba). Dar mi se par masini fara personalitate (majoritate, nu generalizez). Gen dodge stratus, malibu si impala mai vechi (nu vorbim de SS) sau altele. Cum ziceam, nu exista jucarie care sa fie dpdv ingineresc perfecta (sau estetic, sa placa tuturor), indiferent ca e asiatica sau europeana sau made in usa lui sTrump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 18, 2017 Share Postat Decembrie 18, 2017 (editat) Iar la avantaje, faptul ca poti relativ usor sa iei mobra / atv / snowmobil cu tine. Prototipu' de redneck As vrea sa vad cum urci/cobori snowmobilul. Ca sa nu mai zic ca bena double cab-urilor e scurta, o mobra incape doar pe diagonala. Mai baga la avantaje ( ) comportamentul rutier mai apropiat de camion decat de autoturism! Editat Decembrie 18, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Decembrie 18, 2017 Share Postat Decembrie 18, 2017 Mai baga la avantaje ( ) comportamentul rutier mai apropiat de camion decat de autoturism! cred ca el compara pick-up cu 4x4, nu cu suv si ambele merg ca un camion de gunoi plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 18, 2017 Share Postat Decembrie 18, 2017 Totusi nu poti compara un suv cu multilink spate cu o dihanie care are punte frigida si arcuri foi. Nu ca as fi fan suv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Decembrie 18, 2017 Autor Share Postat Decembrie 18, 2017 Prototipu' de redneck As vrea sa vad cum urci/cobori snowmobilul. Ca sa nu mai zic ca bena double cab-urilor e scurta, o mobra incape doar pe diagonala. Mai baga la avantaje ( ) comportamentul rutier mai apropiat de camion decat de autoturism! eu as numi ce a facut ala un succes. Nici el, nici mobra, nici masina nu au patit nimic. Oricum pe youtube ajung doar rednecii care nu reusesc sa urce atelajul in bena. sau varianta barbateasca Cat despre bena, extra cab is best cab. Si astea americane in general au bena mai mare decat ce avem noi pe-aici. Dar chiar si la Hilux / L200, poti sa bagi o mobra de cross dreapta, cu tailgate-ul jos bineinteles. Am pus la dezavantaj suspensiile. In rest, orice 4x4 care se respecta merge ca un camion, ca nu vorbim de SUV-uri AWD aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 2, 2018 Share Postat Ianuarie 2, 2018 Motocicleta in bena - usor de incarcat si transportat » Post actualizat in 12 Jan 2018 04:50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.