Jump to content


Photo

BMW R1200GS LC vs HONDA CRF1000L Africa Twin


  • Please log in to reply
212 replies to this topic

#1 anapurna

anapurna

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 194 posts
  • Gender:Male
  • Location:Curtici
  • Interests:MOTO SKI ALPINISM MUNTE
  • Moto: HONDA CBF 600 SA PC38
  • Numar: FREE RIDE
  • Club: nici vorba

Posted 28 December 2016 - 10:17 PM

Fiindca e iarna si tot se sta pe site as fi interesat de pareri pro si contra BMW GS 1200 vs HONDA AFRICA TWIN.

Am prieteni care spun ca Honda e net superioara si in la aceasta categorie, deci detine suprematia.

As fi interesat de opinii si de la proprietarii acestor motociclete.

Sarbatori fericite si un An nou fericit si fara evenimente.


LIMITA DINTRE VIAŢĂ ŞI MOARTE,

ESTE LOCUL UNDE MĂ SIMT CEL MAI VIU.

 


#2 switch

switch

    Tzacanitu' shef

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 5,619 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Numar: 1
  • Club: alpin ;)

Posted 28 December 2016 - 10:18 PM

AT nou sau AT vechi? Sa stim daca avem ce discuta :)

 

GS 1200 > AT vechi; ani lumina mai bun bemveul (deh, tehnologic e cu vreo 10-15 ani mai modern).

 

GS 1250 vs AT 2015+ - alta mancare de peste; aici hai sa discutam!


Edited by switch, 28 December 2016 - 10:19 PM.

.


#3 andrei gras

andrei gras

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 718 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Moto: r1200r dohc

Posted 28 December 2016 - 10:31 PM

Cred ca o comparatie mai corecta ar fi africana vs bmw f800gs, decit 1200.

#4 marcone

marcone

    I N C O N S I S T E N T

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,027 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prazilia
  • Moto: V-Strom
  • Numar: de Olt
  • Club: Praz County Stromers

Posted 28 December 2016 - 11:17 PM

http://www.motocicli...50-africa-twin/

http://www.motocicli...mw-r1200-gsadv/

 

Spor la citit.


Edited by marcone, 28 December 2016 - 11:17 PM.

Culmea fiabilitatii: sa consume motorul ulei pana pica cardanul.


#5 Endurache

Endurache

    I see dead mice

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,511 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Ceaiul, teatrul, fotografia pe film, motociclismul, muntele si alte cateva.
  • Moto: SP42A
  • Numar: una singura
  • Club: Tobe stock!

Posted 29 December 2016 - 02:06 AM

http://www.visordown...ica-twin-review


If loud pipes save lives just imagine what learning to ride that thing could do!

#6 Six_Feet_Under

Six_Feet_Under

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 354 posts
  • Gender:Male
  • Location:No man's land
  • Interests:Sex & Violence
  • Moto: vtx
  • Numar: low
  • Club: Nomad

Posted 29 December 2016 - 03:29 AM

Onda-i onda pana moare.:)

GO AWAY, GOD IS GAY


#7 Lucian_M

Lucian_M

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 860 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 29 December 2016 - 04:55 AM

Strict între astea două, aș merge pe AT, dar fără cutie automată. Am eu o păsărică în ceea ce privește feelingul de a conduce.
Nu am nimic cu BMW, dar AT mi se pare mai... pe gustul meu.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#8 revo

revo

    atv revo-lution

  • Super Membru
  • PipPip
  • 584 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Bmw R1200 GS LC--Honda Cx500
  • Numar: inmatriculate

Posted 29 December 2016 - 09:06 AM

.....dar cardanul unde e? :tempted:


ATV REVO-LUTION

#9 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Carantina
  • PipPipPipPip
  • 10,139 posts
  • Gender:Male
  • Location:: bubbe@hayabusa.ro
  • Moto: Hayabusa L1, DR650
  • Numar: cj40bub, cj48bub
  • Club: MY WAY

Posted 29 December 2016 - 09:26 AM

De curiozitate, daca beemerul e de 1200 atunci de ce nu-l compari cu Crosstourerul de 1200? Nu ar fi mai relevant?

....eu as alege Crosstourerul cu DSG, fara a sta pe ganduri

Edited by apriliacluj, 29 December 2016 - 09:28 AM.

!!!! NICI O FAPTA BUNA NU RAMANE NEPEDEPSITA !!!!


#10 anapurna

anapurna

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 194 posts
  • Gender:Male
  • Location:Curtici
  • Interests:MOTO SKI ALPINISM MUNTE
  • Moto: HONDA CBF 600 SA PC38
  • Numar: FREE RIDE
  • Club: nici vorba

Posted 29 December 2016 - 09:38 AM

Pai comparam:

GS 1250 versus AT 2015, ca sa povestim de la egal la egal.

LIMITA DINTRE VIAŢĂ ŞI MOARTE,

ESTE LOCUL UNDE MĂ SIMT CEL MAI VIU.

 


#11 Arthur E

Arthur E

    Arthur

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,723 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara , Timis , Romania
  • Club: Road Patrol MC Romania

Posted 29 December 2016 - 10:30 AM

Africa Twin RD03 vs BMW GS 1200 ADV ? Culorile sunt mai frumoase la RD 03 . Daca se face comparatie intre GS 1200 si CRF 1000 atunci lucrurile se schimba si cred ca CRF-ul are mai multe de spus in comparatie cu GS-ul . 


Honeur et Fidélité

 

 


#12 switch

switch

    Tzacanitu' shef

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 5,619 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Numar: 1
  • Club: alpin ;)

Posted 29 December 2016 - 10:32 AM

Imi permiti sa editez titlul ca sa se intelegea despre ce e vorba?


.


#13 Latomeru

Latomeru

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,440 posts
  • Gender:Male

Posted 29 December 2016 - 10:47 AM

If you think it should be a brilliant long-distance road bike, capable of tackling some dirt too, it will be the GS. If you think it should be a bike you might actually be able to ride to remote corner of the world on (without a film crew and support track), over mud, rock, sand, and tarmac if really necessary, then it’s the Africa Twin.

"The difference between who you are and who you want to be, is what you do."


#14 Samo

Samo

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 926 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Moby Dick
  • Numar: De Africa
  • Club: Pasionatilor de mecanica

Posted 29 December 2016 - 12:18 PM

http://www.visordown...ica-twin-review

 

Mie ce nu imi place la review-uri de genul asta e ca din dorinta de a compara "cele mai echipate variante" ajung sa compare mere cu pere si sa concluzioneze ca visinele sunt acre. Nu inteleg de ce au bagat in comparatie varianta cu DCT, nu mi se pare relevant sa compari un motor cu cutie manuala cu unul cu automata si dupa aia sa zici: hmmmm, pe curbe, automata sta prea turata sau imi schimba vitezele cand NU vreau. Inca ceva si au zis-o si ei: cauciucurile. Pai compara tata 2 motoare cu acelasi tip de cauciucuri de strada si acelasi tip de cauciucuri de "off", atunci ar fi din nou o comparatie relevanta. Cand vine vorba de o alegere, ar fi nevoie de mai mult timp pentru Honda ca sa imi pot face o idee obiectiva in privinta "bubelor" pe care le are Honda fata de BMW (la BMW deja sunt cunoscute bubele), Africana fiind prea tanara inca.



#15 the insider

the insider

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,198 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: Honda XRV 650
  • Numar: IL-68-LGR

Posted 29 December 2016 - 12:50 PM

If you think it should be a brilliant long-distance road bike, capable of tackling some dirt too, it will be the GS. If you think it should be a bike you might actually be able to ride to remote corner of the world on (without a film crew and support track), over mud, rock, sand, and tarmac if really necessary, then it’s the Africa Twin.

 

pretty much nailed it

 

 

Ambele motoare sunt suficient de bune/avansate. Totul se reduce la locurile unde vrei sa le duci, doar atat. Daca vrei mai mult off, evident vei merge pe Africa Twin. Daca pui mai mult accent pe confort, tehnologie, gadgets & shit, mers pe drumuri ok,autostrazi,viteza de croaziera mai mare, atunci GS...


am rupt 3 motoare iar daca asta e singurul argument al tau intr-o discutie contradictorie cu mine, te declar din start un ratat :D


#16 PzKpfW

PzKpfW

    Jupīn

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,509 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FS 570, RSV4, K1200S

Posted 29 December 2016 - 12:52 PM

If you think it should be a brilliant long-distance road bike, capable of tackling some dirt too, it will be the GS. If you think it should be a bike you might actually be able to ride to remote corner of the world on (without a film crew and support track), over mud, rock, sand, and tarmac if really necessary, then it’s the Africa Twin.

 

Asta!

Deși par similare, sunt făcute pentru lucruri diferite. GS-ul este un touring cu veleități off-road, AT-ul este un enduro mare care poate să meargă și pe stradă dacă este nevoie. Competiția pentru AT ar fi KTM Adevnture R (1090 cu precădere față de 1290), iar pentru BMW - Super Ténéré 1200, Triumph Tiger 1200, Multistrada 1200, etc.



#17 HONDOCO

HONDOCO

    HONDOCO

  • Super Membru
  • PipPip
  • 859 posts
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Moto: 2016 HONDA AFRICA TWIN CRF 1000 L
  • Numar: SB 16 HUM
  • Club: MAD DOGS & VSTROMANIA

Posted 29 December 2016 - 01:42 PM

Bube cunoscute pana acum la CRF1000L :
a) La cateva exemplare, cu precadere livrate in UK, spitele ruginesc urgent. Au fost inlocuite in garantie si iarasi ruginesc :(
2. La butoanele stg/dr respectiv set/lumini si start/stop se oxideaza urgent contactele in urma acumularii de apa prin spalari sau ploi. Evacuarea apei e proiectata deficitar.
3. Unele rateuri la cutia de viteze. Dai de N cand nu schimbi destul de ferm intre 4/5 si 5/6 si invers.E aleator ...se poate intampla destul de rar ...
4.Anvelopele OEM sunt de toata jena cu exceptia asfaltului uscat. Precizare:unii spun ca totusi si pe asfalt ud "merg". De off fereasca Cel de Sus cu ele ...
5. Lipsa la vanzare cric central iar scaritele sunt foarte scurte. Astea se rezolva cu investitii ulterioare €€€ :(

Fata de 1200 GS sau 1190 ADV,pur si simplu ca si caracteristici tehnice AT nu exceleaza cu nimic.
Daca o incerci in schimb, nu o schimbi pe nimic altceva ... O tona de ranjete de satisfactie pe orice coclaur te plimbi :))))))

#18 Arthur E

Arthur E

    Arthur

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,723 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara , Timis , Romania
  • Club: Road Patrol MC Romania

Posted 29 December 2016 - 02:33 PM

Ce zic altii despre asta : 

crf vs gs.PNG crf vs gs 2.PNG


Honeur et Fidélité

 

 


#19 PzKpfW

PzKpfW

    Jupīn

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,509 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FS 570, RSV4, K1200S

Posted 29 December 2016 - 02:51 PM

Nu cred că cifrele spun mare lucru aici. Poate doar eventual faptul că în ceea ce privește performanța pură sunt similare. În rest, fiecare face ceva mai bine decât cealaltă. Depinde cum va fi utilizată.



#20 Dan Olaru

Dan Olaru

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 494 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1150R
  • Numar: B 99 BHF
  • Club: Sunt alaturi de toti

Posted 29 December 2016 - 03:10 PM

..Culorile sunt mai frumoase .. 

                                              :)






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status