Jump to content


Qatar 2017
Photo

On top of the mountains Varful Tarcul 2000+m

Poiana Marului Adventure

  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#21 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,879 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 20 December 2016 - 11:19 AM

e sit natura 2000

"Din 2007 arealul Munţilor Ţarcu beneficiază de regim de protectie fiind declaraţi Sit Natura 2000 conform Directivei Habitate 92/43 a Comisiei Europene, transpusă în legislaţia naţională prin OUG 57/2007 şi Legea 49/2011.

Accesul vehiculelor motorizate este interzis în afara drumurilor publice."

 

http://www.tarcu.ro/...26-muntii-tarcu

https://www.google.c...4999999968&z=11

 

bine, rau, nu stiu

dar e clar ca e ilegal

 

cum se zicea mai sus, strainii vin aici fiindca la ei e la fel de ilegal, dar si pedepsit

parti bune si parti rele in a trai in romania

Sit matura 2000 e orice vor ei. Pe mine ma doare-n cot de astia.

Daca nu e parc national sau rezervatie pa-pa.

Parerea mea.



#22 prafrau

prafrau

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 470 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: xr650r
  • Numar: b321buf

Posted 20 December 2016 - 11:21 AM

tot asa zice si ala cu drujba, are la fel de multa dreptate ca tine



#23 andrei belcic

andrei belcic

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,252 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:andreibelcic@yahoo.com
  • Moto: HondaXRV750 RD04-1992; KTM200EXC-2010
  • Numar: B 52 YOC, B 19 XFO
  • Club: 0723517438 sau 0216742962

Posted 20 December 2016 - 11:24 AM

Daca nu este terenul tau sau daca nu ai aprobarea proprietarului sau a autoritatilor, orice iesire de pe drumul public este interzisa de legi.

Natura 2000 este peste tot: circa 23% din teritoriul Romaniei si peste 80% in zona de munte.

Iete un articol mai vechi: http://autostiri.ro/...arii-protejate/


UltraNetworks.ro
Tutoriale, Service calculatoare

#24 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,879 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 20 December 2016 - 11:26 AM

tot asa zice si ala cu drujba, are la fel de multa dreptate ca tine

Ala cu drujba taie copaci. Eu nu tai copaci. Vezi diferenta?!

Hai mai lasa-ti-ma cu extremismele astea! Io merg pe munte, si pe jos si pe mobra. Nu arunc nici un chistoc de tigara pe jos, nu las niciun gunoi, ba mai adun si dupa altii. Sa ma acuzi acum PE MINE ca poluez sau distrug mediul mi se pare nesimtire maxima. De ce, pentru ca calc doua fire de iarba cu mobra si dizloc doi bolovani?! Pe bune?!


» Post actualizat in 20 Dec 2016 09:27

Daca nu este terenul tau sau daca nu ai aprobarea proprietarului sau a autoritatilor, orice iesire de pe drumul public este interzisa de legi.

Natura 2000 este peste tot: circa 23% din teritoriul Romaniei si peste 80% in zona de munte.

Iete un articol mai vechi: http://autostiri.ro/...arii-protejate/

Io stiam ca iesirea de pe drumurile special amenajate e interzisa doar in parcuri nationale.



#25 jerry_mcrie

jerry_mcrie

    supraviețuitor în RO... jale...

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,570 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:moto vechi, downhill mtb, sci fi sub toate formele lui..., foto, video, muzică mai veche și mai nouă, mașini tot mai vechi...
  • Moto: Yamaha TDM 850 1994

Posted 20 December 2016 - 11:35 AM

tot asa zice si ala cu drujba, are la fel de multa dreptate ca tine

nu compara man.

abia am trecut de cateva ori cu motorul prin transeele facute de taf si sau alte utilaje grele.

nu exista termen de comparatie.

un amic a intrat cu un exc 450 intr-un sant facut de taf jumate de motor... wtf?

ce comparam? un utilaj de cteva tone sau un "tir" de lemne de zeci de tone cu o motocicleta?


"God is an ever-receding pocket of scientific ignorance that's getting smaller and smaller and smaller as time goes on."

  Neil DeGrasse Tyson


#26 andrei belcic

andrei belcic

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,252 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:andreibelcic@yahoo.com
  • Moto: HondaXRV750 RD04-1992; KTM200EXC-2010
  • Numar: B 52 YOC, B 19 XFO
  • Club: 0723517438 sau 0216742962

Posted 20 December 2016 - 11:38 AM

» Post actualizat in 20 Dec 2016 09:27

Io stiam ca iesirea de pe drumurile special amenajate e interzisa doar in parcuri nationale.

 

Iesirea cu autovehicule, in speta motocicleta. Daca iesi de pe drumul public unde nimeresti: pe terenul tau, pe terenul altuia, in padurea statului sau in arii protejate. Nu exista coclau care sa nu fie arie protejata.


UltraNetworks.ro
Tutoriale, Service calculatoare

#27 prafrau

prafrau

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 470 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: xr650r
  • Numar: b321buf

Posted 20 December 2016 - 11:42 AM

Ala cu drujba taie copaci. Eu nu tai copaci. Vezi diferenta?!

Hai mai lasa-ti-ma cu extremismele astea! Io merg pe munte, si pe jos si pe mobra. Nu arunc nici un chistoc de tigara pe jos, nu las niciun gunoi, ba mai adun si dupa altii. Sa ma acuzi acum PE MINE ca poluez sau distrug mediul mi se pare nesimtire maxima. De ce, pentru ca calc doua fire de iarba cu mobra si dizloc doi bolovani?! Pe bune?!

 

am inteles, consideri ca legea e gresita si o incalci

ai acolo un link cu o propunere legislativa de bun simt, partea proasta e ca iesirile in zonele astea in scopuri recreative ar fi la fel de ilegale, ai nevoie de o competitie organizata de federatie si avizul administratorului

 

cum ziceam, avantaje si dezavantaje in a trai in romania

partea buna e ca te plimbi pe unde ai chef, chiar daca e ilegal, fiindca nimeni n-o sa-ti faca nimic

partea proasta e ca nici altii nu respecta legea pe aceeasi idee

partea stupida e cand se trezeste cate unul revoltat ca nu e el singurul care incalca o lege si considera ca legea incalcata de el e cumva mai slaba decat legea incalcata de celalalt

 

ar trebui sa puna niste grade pe legile astea, sa stim care sunt alea ok de incalcat (gen intors pe linie continua daca te asiguri bine de tot, mers dupa ce ai baut cateva pahare daca tii la bautura, mers cu permis a2 pe busa daca intorci casca pe cap forumului, mers pe coclauri protejate daca nu esti amator etc.)


Edited by prafrau, 20 December 2016 - 11:46 AM.


#28 andrei belcic

andrei belcic

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,252 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:andreibelcic@yahoo.com
  • Moto: HondaXRV750 RD04-1992; KTM200EXC-2010
  • Numar: B 52 YOC, B 19 XFO
  • Club: 0723517438 sau 0216742962

Posted 20 December 2016 - 11:44 AM

Pe de alta parte noi, enduristii, ar trebui sa nu ne mai luam de taietorii de lemne, legali sau ilegali, pt ca, pe langa faptul ca n-avem autoritate morala pt asta, o sa ne prigoneasca si ei, pe langa padurari. Scenariu: gasesti pe unul cu drujaba si caruta plina in padure, te iei de el dar nu stii ca e pe felie cu padurarul. Cand ajungi la masina gasesti padurarul acolo pt ca l-a informat respectivul taietor de lemne. Daca nu te-ai fi luat de el, toata lumea se ducea fericita acasa.


UltraNetworks.ro
Tutoriale, Service calculatoare

#29 M!rra

M!rra

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 264 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: Yamhahaha

Posted 20 December 2016 - 05:03 PM

La cat s-a furat si distrus in tara asta.... normal ca ce a ramas in picioare si neatins...incearca sa fie protejat acum de legi si fel si fel.

Dar cum romanu e consatean cu tiganu si unguru .. binenteles ca are planuri si de viitor.

 

Avem 20 de ani de experienta si vedem ca legile nu sunt respectate de aia mari. sunt facute pentru nor restu sa nu ii putem deranja.

 

Daca s-ar putea ar face toata romania arie protejata.. ca la cum au cumparat strainii terenul agrigol din romania... le e frica ca o sa ramana fara lemne de foc pt cabanele lor.

 

Cum nu cunosc zona in care am fost nu imi pot da mult cu parerea...dar cateva lucruri am observat si se intampla si in alte zone.

Daca asa mare rezervatie e pe muntele tarcu.. cum de un afacerist (am auzit de la alti prieteni)  are cabana de vacanta (cred).. fix pe muntele tarcu.. in golu alpin.

si s-a nimerit ca in exact acea tura sa il vad ca survola pe la cabana cu elicopterul privat.. probabil 30min... si cica foarte des vine cu el in zona.

E ... ma intreb si eu acum cum a putut construi acea casa acolo....si cum polueaza el aerul si fonic... 

Care e diferenta dintre un moto si un elicopter... 

Observatia asta am facut o pt ca ca am luat parte la secventa si m-a facut sa cred ca nu suntem aia mai nesimtiti dintre turisti.(asta pe lanta ceilalti cu moto si jeep uri).

 

Probabil mai gasim in multe zone din tara..asa zise zone protejate dar unde multi au cabane ,, se plimba cu jeepuri in scop de vanatoare.

 

si ne mai gandim ...cum incercam noi sa facem legi sa protejam fauna...de exemplu ursii... sa ii protejam... dar cand ii vedem ca intra in oras,(caz concret de acu cateva luni) in brasov mai exact... si ca oameni ocrotitori ce suntem ... ii impuscam de fata cu toata lumea...

Unde e bunul simt ... si ce incercam sa dovedim de fiecare data cand dam de cazuri asa zise "ilegale" .

 

gresim cu totii.. dar cat timp nu tai raul de unde trebuie...ne trezim in fiecare an cu aceleasi uscaturi.

 

asa cum exista legi sa nu impusti animale in padure... dar ai dezlegare la sezon de vanatoare ..unde iti faci de cap si iei la tinta orice iti vine in catarea pustii.

cum de sunt unii asa absurzi si nu se gandesc ca nu exista doar alb si negru. 

asa cum politaiul iti mai da avertisment  in loc de amenda desi o meritai...

mai luati unii si vedeti si in ograda voastra ce se petrece.

 

pedalare placuta...si sa ne bucuram cu totii de ce avem in jur.



#30 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,879 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 20 December 2016 - 08:24 PM

am inteles, consideri ca legea e gresita si o incalci

Pe scurt, DA! Tu nu incalci codul rutier niciodata? Mergi cu 50 in oras? Pe bune?

Si tot pe scurt si ca sa inchei, ca discutia e interminabila: ecologia mi-o fac singur. Si cei care ma cunosc stiu ca mi-o fac foarte bine. E, pe asta cu mobra in off nu mi se pare ca e cazul sa mi-o restrictionez. Si cu asta basta, cui nu-i convine sa lase o cerere la secretara mea pe birou. Cand si daca o avea timp o sa se uite peste ea.\

Drum bun!



#31 ZIDU'

ZIDU'

    Sustinator

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 5,818 posts
  • Location:Bucuresti
  • Moto: ij 56 + bmw f650 dakar
  • Numar: TR 90 AUM B 67 AHB

Posted 21 December 2016 - 12:22 AM

Nenea ZIDU', spune-mi, te rog, zona despre care se vorbeste e rezervatie naturala sau nu? Daca e, ai dreptate. Daca nu e, vreau si eu sa ma iau un pic de ce-ai spus, sa te combat tovaraseste.

Nu stiu daca e in rezervatie sau in alta parte.

Daca o zona nu e declarata rezervatie nu inseamna ca are liber la distrugere. Inseamna ca poti sa te plimbi linistit, fara sapaturi.............


» Post actualizat in 20 Dec 2016 22:30

referitor la taieri - sa speram ca vor inceta http://www.inspectorulpadurii.ro/

 

mergeti in natura - incercati sa tineti minte efectele a ceea ce faceti. se poate merge cu mobra mult si bine fara distruge mediul



#32 easy ride on!

easy ride on!

    free rider

  • Super Membru
  • PipPip
  • 997 posts
  • Gender:Male
  • Location:TM - Ro
  • Interests:freedom, rock and roll, ride to live, electric engineering, research, art, poltergeist, fucking police :)
  • Moto: MZ RT125/2 - 1958 d.i.y.
  • Numar: 4.......

Posted 21 December 2016 - 04:17 AM

se poate merge cu mobra mult si bine fara distruge mediul

Mai bine taceam si nu deschideam subiectul :(

Nu de alta - dar am "bantuit" si pe acolo mult si bine cu pasnicul MZ (la Enduromania), bucurandu-ma de frumusetea locurilor.

Unii prieteni au fost chiar si cu Mobra, pentru ca pe asta aveau in dotare.

Bineinteles, inainte de aderarea la huniunea europeeana si inainte de sosirea fondurilor de finantare pentru utilaje "ecologice" de rupt paduri si terenuri.



#33 mircea.cazachevici

mircea.cazachevici

    asds

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,007 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Buzau
  • Moto: Transalp 400,Husaberg 250

Posted 21 December 2016 - 10:34 AM

Buna ziua,

O sa incerc mai jos un pic de demitizare a enduristului distructiv, asa cum vad ca e el perceput de multi, prin prisma propriei experiente.

Practic enduro de 6 ani si pot sa va spun ca cele mai multe dintre imaginile cu enduristul ce sapa santuri si face drifturi pe golurile alpine sunt preconcepute.

Sa ne legam, in primul rand, de aspectul legal, pe care multi bat moneda.

Daca m-ai prins in rezervatie naturala, nu mai am nimic de zis. Imi merit amenda cu varf si indesat. In padure normala, e discutabil.

Codul silvic (legea 46 art 54) spune asa:

 

(1) Accesul public in padure este permis numai in zone amenajate si pe trasee marcate in acest sens.
(2) Accesul public in fondul forestier national cu autovehicule, motociclete, ATV-uri sau mopede este interzis, cu exceptia activitatilor sportive, de recreere si turism, care se pot practica numai cu acordul sefului ocolului silvic.

 

Asadar, e o lege restrictiva nu numai pentru motociclete (unctul 2), cat si pentru accesul pietonal (punctul 1). Deci, daca ma zaresti prin padure si dai un telefon la jandarmi, sa stii tu, omule cu rucsacul in spate, ca esti in aceeasi situatie ca si mine. Nici tu nu ai voie pe acolo, si tu poti fi amendat. 

Acum cum mai e legea? E buna, e rea? Eu zic ca e pur si simplu restrictiva, nu face diferenta intre un impatimit al drumetiilor ce calca un fir de iarba (regenerare in 1-2 zile), un endurist ce calca mai multe fire de iarba (regenerare in 1-2 luni) si un drujban ce taie 10 copaci  (regenerare in 20 ani).

 

In al doilea rand, imaginea enduristului ce sapa la fiecare 5 minute un sant e total gresita. Noi mergem pe un traseu marcat sau cunoscut de catre ghid, traseu ce cuprinde atat portiuni de legatura de poteca-viteza (unde nu se distruge nimic), cat si portiuni de hard-enduro, de urcari grele printre copaci sau pe albiile paraurilor (a se intelege parauri foarte mici sau secte, unde nu traiesc pestii: ca la apa mare nici noi nu ne bagam). Iar terenul greu, in care sapa roata, e de obicei format din pamant amestecat cu bolovani, unde nu creste absolut nimic.

Vedeti, ca sa va convingeti, primul film al colegului Mirra, la minutul 6.30. Acolo se vede ca se invarte roata in gol, si vedeti pe ce fel de teren se invarte.

 

 

Apoi, ca sa combat colegii ce spun ca distrugem solul din golul alpin. Ce sa cautam noi pe crestele muntilor? Acolo doar sa ajungem din intamplare, ca un pasaj de legatura intre 2 portiuni de padure. Deci ceea ce a vazut colegul, acei polonezi si unguri veniti  pe drumurile forestiere din golul alpin, sigur erau niste motoare de enduro-touring, cine stie ce transalp-uri, F650, motoare cu care faci enduro peisagistic si nu sapaturi.

 

Ca o concluzie a experietei mele, va pot spune ca portiuni unde roata a sapat santuri nu gasesti decat in urma unor concursuri, acolo unde sute de motoare au trecut (si acelea sunt competitii legale, nu ai ce le face). Si chiar si acelea se sterg dupa 2-3 luni. Mi s-a intamplat de nenumarate ori sa incerc sa refac traseul vreunei competitii si sa nu reusesc deloc sa ma iau dupa poteci, pentru ca natura isi reintra in drepturi la scurt timp dupa.

Cat despre faptul ca ma dau eu la 2 week-enduri printr-o padure, urmele mele sunt total insignifiante, nu cred ca le-ar putea descoperi cineva nici macar la o saptamana dupa ce am trecut eu.

 

Pe mine, enduro m-a apropiat de natura, m-a facut mai atent. Eu ma opresc si strang resturile de plastic ramase in padure dupa ce vreun coleg mai nesimtit din fire a cazut si si-a rupt plasticele, si le-a lasat la fata locului. Eu dau telefon la 112 ca sa verific, prin inspectorul padurii, orice camion plin cu lemne zarit la ceas de seara sau in week-end, sa nu fie furate. De asemenea, am coleg endurist  ce se implica activ in campaniile antidefrisari si chiar in reimpaduriri (multi striga impotriva defrisarilor, dar putini isi amintesc sa planteze un copac).

 

 

Aceasta e imaginea mea, si, in cea mai mare parte, a prietenilor cu care ma dau. E diferita fata de ce stiati voi, cei ce nu practicati acest sport?



#34 DIU 46

DIU 46

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Location:SM
  • Interests:tot ce tine de 2 roti
  • Moto: CB 500 XA
  • Numar: SM xxx
  • Club: motociclism.ro

Posted 21 December 2016 - 12:09 PM

 Enduro si nici macar off road-ul ce il practici cu masina nu are efecte asupra solului datorita urmelor, hai sa fim seriosi. Nu ne este permis in padure nu numai in ariile protejate ci si in rest nu datorita acestui fapt, ci datorita zgomotului pe care il facem. Salbataciunile sint sensibile la tot ceea ce inseamna om si zgomot deci daca intr-o padure vei face off road pe 2 sau 4 roti des, unele specii de animale vor pleca efectiv in alte zone,cu liniste de multe ori neprielnice lor, de aceea mai ales daca este arie protejata ca nu degeaba se numeste asa, tre sa mentii linistea in primul rind. Pentru cei care nu stiu, ii invit intr-o padure dupa ce sa terminat exploatarea forestiera ca sa vada cam ce urme lasa taful, tractorul in urma scoaterii materialului lemnos la drum si dupa mai vorbim. De fapt si exploatarea in romanica este reglementata si nu ar trebui sa se faca decit in conditii optime, adica cind nu este noroi sau cind este inghetat.



#35 mircea.cazachevici

mircea.cazachevici

    asds

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,007 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Buzau
  • Moto: Transalp 400,Husaberg 250

Posted 21 December 2016 - 12:54 PM

Tin sa te contrazic un pic. Am asistat la competiti 4x4, si am vazut cum o masina scapata de sub control pe o panta rupe un copac. Sau, coborarea "in coarda" (sau cum s-o chema), atunci cand coborarea e prea abrupta, si singura solutie e sa legi masina de sapte cu o coarda de tractare, sa o infasori  de 2 ori in jurul unui copac si sa lasi masina incet-incet la vale, bazandu-te pe faptul ca frecarea corzii de scoarta copacului va incetini coborarea. Eu am invatat la biologie ca daca tai scoarta, copacul nu mai primeste seva si moare.

Oricum, totul e din ce perspectiva privesti. Drumetului cu rucsacul in spate i se pare ca enduro strica. Eduristului i se pare ca el nu strica mai nimic, dar ala cu 4x4 produce stricaciuni. Celui cu 4x4 i se pare ca stricaciunile lui sunt mici, in comparatie cu ale unui TAF.

 

Realitatea e ca toti stricam, in masura mai mare sau mai mica. Solutia e ori sa respectam ligea ad literam (adica nici macar pietoal sa nu mai intram in padure), ori sa invatam sa protejam locurile pe unde trecem, sa nu aruncam deseuri, sa nu rupem vegetatia, etc. Si acest lucru e posibil si ca om cu rucsacul in spate, si ca endurist.



#36 DIU 46

DIU 46

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Location:SM
  • Interests:tot ce tine de 2 roti
  • Moto: CB 500 XA
  • Numar: SM xxx
  • Club: motociclism.ro

Posted 21 December 2016 - 02:59 PM

Locurile prin care trecem, trebuie protejate clar insa, aici vorbeam despre off road 2 sau eventual 4 roti hoby si nu competitie, unde este cu totul altceva nu intram in detalii, cert este ca ceea ce fac eu sau tu, cu citiva prieteni la o iesire este o stricaciune infima asupra naturii.



#37 jerry_mcrie

jerry_mcrie

    supraviețuitor în RO... jale...

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,570 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:moto vechi, downhill mtb, sci fi sub toate formele lui..., foto, video, muzică mai veche și mai nouă, mașini tot mai vechi...
  • Moto: Yamaha TDM 850 1994

Posted 21 December 2016 - 04:30 PM

Codul silvic (legea 46 art 54) spune asa:

 

(1) Accesul public in padure este permis numai in zone amenajate si pe trasee marcate in acest sens.
(2) Accesul public in fondul forestier national cu autovehicule, motociclete, ATV-uri sau mopede este interzis, cu exceptia activitatilor sportive, de recreere si turism, care se pot practica numai cu acordul sefului ocolului silvic.

 

Asadar, e o lege restrictiva nu numai pentru motociclete (unctul 2), cat si pentru accesul pietonal (punctul 1). Deci, daca ma zaresti prin padure si dai un telefon la jandarmi, sa stii tu, omule cu rucsacul in spate, ca esti in aceeasi situatie ca si mine. Nici tu nu ai voie pe acolo, si tu poti fi amendat.

na, acuma sa mi-o su** statu' barba cot, nici macar pe jos nu mai am voie in padure... da sigur...

ce smecheri, auzi, tafu' are voie eu nu nici macar pe jos sau cu bicicleta.

incet incet o sa ajungem la concluzia ca astia cu legile lor trebuie sa dispara. de tot.

e voie sa se taie si sa se exporte cat se poate dar nu e voie sa ma pilmb prin padure? wtf?
oameni ce draqu ne trezim odata la realitate?

vai protejam... ce protejam? vanatul? ridicol. padurile? si mai ridicol doar se taie in draci...

daca dau banu pot sa pusc, daca fac banu gros pentru stat pot sa tai...

dar nu am voie sa stric cu bocancu / bicicleta / motoru' ...

 

jevrism / ipocrizie ... a la stat.


Edited by jerry_mcrie, 21 December 2016 - 04:31 PM.

"God is an ever-receding pocket of scientific ignorance that's getting smaller and smaller and smaller as time goes on."

  Neil DeGrasse Tyson


#38 DIU 46

DIU 46

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Location:SM
  • Interests:tot ce tine de 2 roti
  • Moto: CB 500 XA
  • Numar: SM xxx
  • Club: motociclism.ro

Posted 21 December 2016 - 09:19 PM

na, acuma sa mi-o su** statu' barba cot, nici macar pe jos nu mai am voie in padure... da sigur...

ce smecheri, auzi, tafu' are voie eu nu nici macar pe jos sau cu bicicleta.

incet incet o sa ajungem la concluzia ca astia cu legile lor trebuie sa dispara. de tot.

e voie sa se taie si sa se exporte cat se poate dar nu e voie sa ma pilmb prin padure? wtf?
oameni ce draqu ne trezim odata la realitate?

vai protejam... ce protejam? vanatul? ridicol. padurile? si mai ridicol doar se taie in draci...

daca dau banu pot sa pusc, daca fac banu gros pentru stat pot sa tai...

dar nu am voie sa stric cu bocancu / bicicleta / motoru' ...

 

jevrism / ipocrizie ... a la stat.

Ce e nou pentru tine, ca nu prea inteleg nu stiai lucrurile astea...... sau ??? p. s. era vorba de ENDURO in padure, cum afectezi tu natura, trecind cu moto prin padure, asa mai clar si pe-nintelesu si al tau,  lasa tu statu si etc. 



#39 ZIDU'

ZIDU'

    Sustinator

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 5,818 posts
  • Location:Bucuresti
  • Moto: ij 56 + bmw f650 dakar
  • Numar: TR 90 AUM B 67 AHB

Posted 22 December 2016 - 08:54 AM

mircea, discutia a inceput foart clar de la urcarea aia in gol alpin. sunt multe locuri in care s-au facut chestii asemanatoare si eroziunea este evidenta. 

In mod clar nu e o portiune de plimbare sau de hard enduro in padure (intre pomi regenerarea solului e alta fata de golul alpin). 

Citeste cu atentie ce am spus la inceput - plimbare civlizata = ok; cocoseala = nu bun



#40 jerry_mcrie

jerry_mcrie

    supraviețuitor în RO... jale...

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,570 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:moto vechi, downhill mtb, sci fi sub toate formele lui..., foto, video, muzică mai veche și mai nouă, mașini tot mai vechi...
  • Moto: Yamaha TDM 850 1994

Posted 22 December 2016 - 10:12 AM

Ce e nou pentru tine, ca nu prea inteleg nu stiai lucrurile astea...... sau ??? p. s. era vorba de ENDURO in padure, cum afectezi tu natura, trecind cu moto prin padure, asa mai clar si pe-nintelesu si al tau,  lasa tu statu si etc. 

nu pot lasa statu' ... ca din cauza aluia sunt cele mai mari probleme.

enduroaica nu are voie in padure? ok, nici taf, nici tir nici altceva.

atata vreme cat unii poate altii poate si ei! nu e nimeni fraerul altcuiva!

 

EU nu afectez natura. eu folosesc drumurile existente. sunt si drumuri serioase cu 2 benzi prin cindrel, stiai? trec 2 tiruri de lemne unu pe langa altul....

Aia pe care cica sa-i las in pace fac natura muci! cu pretentia ca ei o apara de mine!


"God is an ever-receding pocket of scientific ignorance that's getting smaller and smaller and smaller as time goes on."

  Neil DeGrasse Tyson





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status