Jump to content


Iubim 2 Roti 2
Photo

Evacuare aftermarket pt cruiser - cu sau fara programare amestec aer/b


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#21 AWD

AWD

    Asfalt uscat! Sau ud!

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,711 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki Intruder C1800 R
  • Numar: BV 90 AWD

Posted 19 May 2017 - 10:53 AM

AWD: omu' zicea ca standul e montat, mai trebuie nu stiu ce instalatie de aer de finalizat, dar e pe pozitie.
 

 

Incep sa sper ca in august pot monta si eu Power Commander la ei.  :peace:


» Post actualizat in 19 May 2017 09:08



Mda, asa speram si eu, ca la mine clar amestecul e sarac ca bubuie in draci, dar macar vad ce putere are la roata si cuplu si daca nu imi convine (daca au mai murit niste cai adica), bag un power commander ceva...
Tot e ceva, decat sa il pun blind... Zic...

 

Bubuie cu admisie si evacuare stock? Pe decelerare sau in ce conditii? 

 

Din ce am mai citit, bubuitul mai poate avea mai multe cauze.

Cel mai des vehiculata e amestecul, intr-adevar. Nu neaparat amestecul sarac, si cel bogat poate produce back fire. E mai mult combustibil, nu e destul aer, ramane combustibil, explodeaza in esapament.

Poate fi din timing-ul aprinderii, amestecul este aprins prea tarziu si nu e timp sa se arda tot amestecul in camera de ardere, si se mai aprinde prin evacuare. Mie imi pare greu de crezut la injectie, ala e software cu parametri precisi. 

Poate fi o valva care nu inchide bine. 

Nu-s opiniile mele, sunt opinii citite. 

 

Oricum ar fi, o vizita la dyno poate elucida mare parte din mister. Daca nu ai "ram air"... La motocicletele cu "ram air", sistem care presupune ca intra mai mult aer pe masura ce viteza creste. Acolo daca stai pe loc, masuratorile pot fi inselatoare. Revenind la tine, pe net nu afli cauza bubuielii tale, ci doar opinii. Cauza o afli de la oameni care stiu, nu de la de-astia ca mine, hihi. Oricum ar fi, insanatosire grabnica. E naspa cand ti-e porcul bolnav (ca sa citez un prieten din Sibiu).


Edited by AWD, 19 May 2017 - 11:11 AM.

georgerizea@gmail.com
0726.226679


#22 superbec

superbec

    Incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,618 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zuid-Limburg
  • Interests:ascunse
  • Moto: in 3 timpi
  • Club: sanwich

Posted 19 May 2017 - 12:12 PM

AWD: omu' zicea ca standul e montat, mai trebuie nu stiu ce instalatie de aer de finalizat, dar e pe pozitie.

Mda, asa speram si eu, ca la mine clar amestecul e sarac ca bubuie in draci, dar macar vad ce putere are la roata si cuplu si daca nu imi convine (daca au mai murit niste cai adica), bag un power commander ceva...
Tot e ceva, decat sa il pun blind... Zic...

trebuie sa intelegi ca fuel mapping pe dyno si test de putere pe dyno sunt lucruri diferite, costurile difera si cunostintele operatorului sunt diferite

 

Mie mi s-a spus ca dyno e ma-sa, nu prea dai gres cu el. Un stock cu 90.000 de km posibil sa mearga putin diferit fata de un stock cu 2.000 de km la bord. De la cei cu care am vorbit eu pe tema asta am ajuns la concluzia ca: motocicleta x poate fi diferita de motocicleta y dupa ce s-a mers cu ambele, chiar daca au aceeasi configuratie, si dyno poate sa iti zica cu acuratete mult mai mare care e cea mai buna harta de injectie pentru mototicleta ta (unica). 

Ganditi-va la mobila la comanda vs mobila din Ikea. S-ar putea sa fie o plinta, sau un robinet, sau o feriga, sau o carpeta cu rapirea din Serai... 

Pentru mine are ceva sens. 

difera chiar 2 motorete  acelasi model cu 0 km nu mult dar diferente exista.

 

la cat de prost merg motocicletele noi din fabrica nu as face nici o modificare fara umblat la benzina, adica sunt deja la limita afr din fabrica , orice saracire a amestecului rezulta mai devreme sau mai tarziu in probleme mecanice.

 

banii dati pe un pc sau o remapare pe dyno nu-s niciodata bani aruncati ,garantat motorul va merge mult mai bine, vizibil de oricine in orice regim de exploatare.


in tara pupatorilor de moaste, belbodul este un geniu


#23 Doru1900

Doru1900

    expert

  • Super Membru
  • PipPip
  • 889 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:moto
  • Numar: xtz-
  • Club: am renuntat

Posted 20 May 2017 - 03:51 PM

Luati si voi un management de injectie cobra !



#24 AWD

AWD

    Asfalt uscat! Sau ud!

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,711 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki Intruder C1800 R
  • Numar: BV 90 AWD

Posted 22 May 2017 - 01:50 PM

banii dati pe un pc sau o remapare pe dyno nu-s niciodata bani aruncati ,garantat motorul va merge mult mai bine, vizibil de oricine in orice regim de exploatare.

 

Exact asta sustin si eu! Perfect de acord cu tine!


» Post actualizat in 22 May 2017 11:58

Luati si voi un management de injectie cobra !

 

De ce Cobra? Apoi de ce Cobra si nu DynoJet (cei care fac Power Commander).


» Post actualizat in 23 May 2017 12:35

AWD: omu' zicea ca standul e montat, mai trebuie nu stiu ce instalatie de aer de finalizat, dar e pe pozitie.
 

 

Ceva vesti de la United? Te intreb pentru ca eu pana in august nu am sanse sa ajung la ei din lipsa de timp (a se citi bani). Altfel as fi sunat eu.


georgerizea@gmail.com
0726.226679





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status