Sari la conținut

Evacuare aftermarket pt cruiser - cu sau fara programare amestec aer/b


klaus2016
 Share

Postări Recomandate

Salutare, haideti cu cateva puncte de vedere referitor la necesitatea montarii unui sistem de programare a amestecului aer-benzina (tip Power Commander) concomitent cu schimbarea evacuarii.

 

Din ce am "studiat", inteleg ca aceasta modificare este necesara mai ales in cazul schimbarii sistemului de admisie a aerului - cu sistemul stock nu.

 

Ma indrept spre Freedom Performance sau Vance&Hines.

 

Multumesc.

 

PS: voi ce evacuari aveti pe motociclete? sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate , nu ai nevoie de Power Commander daca schimbi doar evacuarea si ramai cu sistemul de admisie stock . La mine e la fel si nu am nici o problema . Legat de ceea ce vrei sa iti iei , nu are rost sa iti zica cineva ...totul tine de ceea ce iti place . Gasesti pe net reviewuri , video , poze , etc ...cate vrei . Degeaba iti zic eu ce grozav /cat de bine suna Miller Exhaust (ce am eu) daca tie iti place V&H ... si asa e si normal . Gusturile nu se discuta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu Freedom performance nu am auzit live. Eu am Screaming Eagle 2 pe Sportster EFI. Filtrul este stock iar puterea a ramas la fel. In cazul Schimbarii filtrului cu unul mai permisiv, sa spunem S&S clas as monta si un power commander. Insa la ce cuplu de tanc T-34 are VN-ul de 2000, eu zic sa stai linistit :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am "studiat", inteleg ca aceasta modificare este necesara mai ales in cazul schimbarii sistemului de admisie a aerului - cu sistemul stock nu.

 

Corect.

 

Eu am V&H + Big Sucker de la Arlen Ness (fara un power commander) si uneori in trafic, cand e incins bine motorul, are tendinta sa se subtureze la accelerare.

Clar e o problema de amestec, deci imi trebuie un management pt motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, haideti cu cateva puncte de vedere referitor la necesitatea montarii unui sistem de programare a amestecului aer-benzina (tip Power Commander) concomitent cu schimbarea evacuarii.

 

Din ce am "studiat", inteleg ca aceasta modificare este necesara mai ales in cazul schimbarii sistemului de admisie a aerului - cu sistemul stock nu.

 

Ma indrept spre Freedom Performance sau Vance&Hines.

 

Multumesc.

 

PS: voi ce evacuari aveti pe motociclete? sugestii?

 

Corect, Power Commander nu este necesar daca nu schimbi evacuare sau admisie. Insa si cu evacuare si admisie aer stock face niste lucruri minunate.

- daca il cumperi cu varianta auto tune dual channel iti citeste de 60 de ori pe secunda amestecul (senzorul ala de intra in toba). beneficiul ca rider este ca ai acelasi comportament al motorului indiferent de umiditate, altitudine etc. In varianta stock mie spre exemplu abia imi trage la altitudine mare, lucru explicat de specialisti prin incapacitatea de adaptare a hartii de injectie stock la conditiile de mediu. Cei care va dati si pe drumuri de munte stiti despre ce vorbesc

- poti "furaja" bidiviul in ture mici si medii. Cu alte cuvinte poti modifica curba de cuplu si putere dupa bunul plac (si pana la un punct). Sau cu si mai multe cuvinte, poti sa ii dai cai, dar nu sa ii adaugi la puterea maxima nominala, ci sa ii ai mai devreme. ori pt asta i-as pune doua Power Commandere

- poti sa ai 2 harti de injectie diferite (ca la BMW). unul de ploaie si de lalaiala sa zicem (consum mic), si racheta. se cumpara un butonas, un switch, se monteaza pe ghidon si ai doua harti e injectie, nimic mai simplu.

- mergi la dynotest si vei avea in fiecare an o harta de injectie adaptata nu modelului de motocicleta, ci motocicletei. o motoreta mearsa in Bucuresti blana pe Magheru va merge diferit de a mea mearsa in Brasov, care va merge la randul ei diferit fata de una mearsa in Pizdia. Si atunci daca te tine punga sa faci un dyno in fiecare primavara, vei avea ce-i mai bun de la motoreta

 

Daca imi mai vin in minte avantaje, va zic.

 

A, scapi de harta saraca de cele mai multe ori cu care vine mobra din fabrica. Asta daca te deranjeaza. Sau de "gatuirile" electronice. La Intruder 1800 hartile sunt diferite, primele 3 au "time retard".

 

Succes la Power Commandere.

 

PS: s-ar putea sa schimbati totusi ambreiaj mai repede daca sunteti genul de rideri cu peste 15.000 de km pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nice, AWD, multumesc - acum treaba e sa impac si finantele cu dorinta, ca ultima clar exista. :)

 

O sa incep cautarile pentru o noua evacuare intr-o prima faza, apoi admisie noua de aer si fuel programmer.

 

Imi place Freedom Performance, dar e mai scump ca V&H... Apoi ar mai fi si Cobra 2in1 sau Radius care par ok din ce reviewuri am mai citit.

 

Apoi nu stiu in ce masura isi fac treaba "slip on mufflers", doar finalele - aici pretul iese cel mai bine, dar e posibil sa nu fac mare branza.

 

Greu...

» Post actualizat in 20 Dec 2016 07:59

 

Cam asa ceva ar fi si nu suna rau deloc zic... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salutare, stie cineva un stand de dyno? Cei de la Union Motors il au stricat de un an si nici gand sa-l repare prea curand.

Am admisie K&N hyper charger, evacuare pe tevi goale si un power cammander Cobra pe care nu stiu la ce valori sa-l reglez. Agregatul este un Intruder VZR 1800.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, stie cineva un stand de dyno? Cei de la Union Motors il au stricat de un an si nici gand sa-l repare prea curand.

Am admisie K&N hyper charger, evacuare pe tevi goale si un power cammander Cobra pe care nu stiu la ce valori sa-l reglez. Agregatul este un Intruder VZR 1800.

Multumesc.

 

Tot nu l-ar reparat? Anul trecut in mai am fost la ei si ziceau ca asteapta o bucsa din Olanda. Ziceau atunci ca ar fi comandat-o, ca vine in maxim 3 saptamani... Daca dupa un an dyno e tot la pamant, nu stiu ce sa zic despre ei.

Zi-mi si mie daca gasesti un alt dyno in tara pentru moto. Pentru masini mai sunt pe ici pe colo, dar nu stiu daca sunt si specialisti sa iti programeze Power Commander...

Mergem la Budapesta sa facem operatiunea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-i mai bat la cap pe cei de la United

» Post actualizat in 28 Apr 2017 06:03

Saptamana viitoare este gata standul de dyno. Am vb cu cei de la United si m-au asigurat ca o sa fie functional pe joi vineri. Au terminat de reparat partea mecanica si mai au de facut upgrade de soft. Asa ca mergem peste ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-i mai bat la cap pe cei de la United

» Post actualizat in 28 Apr 2017 06:03

Saptamana viitoare este gata standul de dyno. Am vb cu cei de la United si m-au asigurat ca o sa fie functional pe joi vineri. Au terminat de reparat partea mecanica si mai au de facut upgrade de soft. Asa ca mergem peste ei :)

 

Daca ai noutati, dai de veste si aici?

Mai era varianta Ago Motors din Budapesta, reprezentant autorizat DynoJet. Montaj+instalare soft cu teste dyno costa 290 euro (mi-au zis suma in forinti, am facut eu conversia).

» Post actualizat in 08 May 2017 12:44

Dyno asta e ok si pt varianta stock - mai poate misca ceva in ea sau doar pt moto cu fuel porogrammer?

 

Mie mi s-a spus ca dyno e ma-sa, nu prea dai gres cu el. Un stock cu 90.000 de km posibil sa mearga putin diferit fata de un stock cu 2.000 de km la bord. De la cei cu care am vorbit eu pe tema asta am ajuns la concluzia ca: motocicleta x poate fi diferita de motocicleta y dupa ce s-a mers cu ambele, chiar daca au aceeasi configuratie, si dyno poate sa iti zica cu acuratete mult mai mare care e cea mai buna harta de injectie pentru mototicleta ta (unica).

Ganditi-va la mobila la comanda vs mobila din Ikea. S-ar putea sa fie o plinta, sau un robinet, sau o feriga, sau o carpeta cu rapirea din Serai...

Pentru mine are ceva sens.

Editat de AWD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, AWD, makes sense!

Sa ne dea valimol de veste si iau si eu vacutza la testare

» Post actualizat in 08 May 2017 13:04

Am dat un tel la United Motors - cica pe la sf saptamanii ar fi functional. Mai trebuie vorbit la telefon.

 

Pe al meu stock cica doar poate sa imi spuna puterea la roata si amestec daca e sarac etc, dar reglaje ciu ciu.

Doar cu power commander sau ceva similar.

 

Dar chiar si asa merita sa dau un ochi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am dat un tel la United Motors - cica pe la sf saptamanii ar fi functional. Mai trebuie vorbit la telefon.

 

 

 

Stii de cate ori am auzit anul trecut "saptamana viitoare" asta?

» Post actualizat in 10 May 2017 13:45

 

Pe al meu stock cica doar poate sa imi spuna puterea la roata si amestec daca e sarac etc, dar reglaje ciu ciu.

Doar cu power commander sau ceva similar.

 

Dar chiar si asa merita sa dau un ochi.

 

Pai si daca amestecul e sarac, nu se poate face nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AWD: omu' zicea ca standul e montat, mai trebuie nu stiu ce instalatie de aer de finalizat, dar e pe pozitie.

 

Mda, asa speram si eu, ca la mine clar amestecul e sarac ca bubuie in draci, dar macar vad ce putere are la roata si cuplu si daca nu imi convine (daca au mai murit niste cai adica), bag un power commander ceva...

Tot e ceva, decat sa il pun blind... Zic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

AWD: omu' zicea ca standul e montat, mai trebuie nu stiu ce instalatie de aer de finalizat, dar e pe pozitie.

 

 

Incep sa sper ca in august pot monta si eu Power Commander la ei. :peace:

» Post actualizat in 19 May 2017 09:08

 

Mda, asa speram si eu, ca la mine clar amestecul e sarac ca bubuie in draci, dar macar vad ce putere are la roata si cuplu si daca nu imi convine (daca au mai murit niste cai adica), bag un power commander ceva...

Tot e ceva, decat sa il pun blind... Zic...

 

Bubuie cu admisie si evacuare stock? Pe decelerare sau in ce conditii?

 

Din ce am mai citit, bubuitul mai poate avea mai multe cauze.

Cel mai des vehiculata e amestecul, intr-adevar. Nu neaparat amestecul sarac, si cel bogat poate produce back fire. E mai mult combustibil, nu e destul aer, ramane combustibil, explodeaza in esapament.

Poate fi din timing-ul aprinderii, amestecul este aprins prea tarziu si nu e timp sa se arda tot amestecul in camera de ardere, si se mai aprinde prin evacuare. Mie imi pare greu de crezut la injectie, ala e software cu parametri precisi.

Poate fi o valva care nu inchide bine.

Nu-s opiniile mele, sunt opinii citite.

 

Oricum ar fi, o vizita la dyno poate elucida mare parte din mister. Daca nu ai "ram air"... La motocicletele cu "ram air", sistem care presupune ca intra mai mult aer pe masura ce viteza creste. Acolo daca stai pe loc, masuratorile pot fi inselatoare. Revenind la tine, pe net nu afli cauza bubuielii tale, ci doar opinii. Cauza o afli de la oameni care stiu, nu de la de-astia ca mine, hihi. Oricum ar fi, insanatosire grabnica. E naspa cand ti-e porcul bolnav (ca sa citez un prieten din Sibiu).

Editat de AWD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AWD: omu' zicea ca standul e montat, mai trebuie nu stiu ce instalatie de aer de finalizat, dar e pe pozitie.

 

Mda, asa speram si eu, ca la mine clar amestecul e sarac ca bubuie in draci, dar macar vad ce putere are la roata si cuplu si daca nu imi convine (daca au mai murit niste cai adica), bag un power commander ceva...

Tot e ceva, decat sa il pun blind... Zic...

trebuie sa intelegi ca fuel mapping pe dyno si test de putere pe dyno sunt lucruri diferite, costurile difera si cunostintele operatorului sunt diferite

 

Mie mi s-a spus ca dyno e ma-sa, nu prea dai gres cu el. Un stock cu 90.000 de km posibil sa mearga putin diferit fata de un stock cu 2.000 de km la bord. De la cei cu care am vorbit eu pe tema asta am ajuns la concluzia ca: motocicleta x poate fi diferita de motocicleta y dupa ce s-a mers cu ambele, chiar daca au aceeasi configuratie, si dyno poate sa iti zica cu acuratete mult mai mare care e cea mai buna harta de injectie pentru mototicleta ta (unica).

Ganditi-va la mobila la comanda vs mobila din Ikea. S-ar putea sa fie o plinta, sau un robinet, sau o feriga, sau o carpeta cu rapirea din Serai...

Pentru mine are ceva sens.

difera chiar 2 motorete acelasi model cu 0 km nu mult dar diferente exista.

 

la cat de prost merg motocicletele noi din fabrica nu as face nici o modificare fara umblat la benzina, adica sunt deja la limita afr din fabrica , orice saracire a amestecului rezulta mai devreme sau mai tarziu in probleme mecanice.

 

banii dati pe un pc sau o remapare pe dyno nu-s niciodata bani aruncati ,garantat motorul va merge mult mai bine, vizibil de oricine in orice regim de exploatare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banii dati pe un pc sau o remapare pe dyno nu-s niciodata bani aruncati ,garantat motorul va merge mult mai bine, vizibil de oricine in orice regim de exploatare.

 

Exact asta sustin si eu! Perfect de acord cu tine!

» Post actualizat in 22 May 2017 11:58

Luati si voi un management de injectie cobra !

 

De ce Cobra? Apoi de ce Cobra si nu DynoJet (cei care fac Power Commander).

» Post actualizat in 23 May 2017 12:35

AWD: omu' zicea ca standul e montat, mai trebuie nu stiu ce instalatie de aer de finalizat, dar e pe pozitie.

 

 

Ceva vesti de la United? Te intreb pentru ca eu pana in august nu am sanse sa ajung la ei din lipsa de timp (a se citi bani). Altfel as fi sunat eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...