Sari la conținut

Evacuare aftermarket pt cruiser - cu sau fara programare amestec aer/b


klaus2016
 Share

Postări Recomandate

Salutare, haideti cu cateva puncte de vedere referitor la necesitatea montarii unui sistem de programare a amestecului aer-benzina (tip Power Commander) concomitent cu schimbarea evacuarii.

 

Din ce am "studiat", inteleg ca aceasta modificare este necesara mai ales in cazul schimbarii sistemului de admisie a aerului - cu sistemul stock nu.

 

Ma indrept spre Freedom Performance sau Vance&Hines.

 

Multumesc.

 

PS: voi ce evacuari aveti pe motociclete? sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu Freedom performance nu am auzit live. Eu am Screaming Eagle 2 pe Sportster EFI. Filtrul este stock iar puterea a ramas la fel. In cazul Schimbarii filtrului cu unul mai permisiv, sa spunem S&S clas as monta si un power commander. Insa la ce cuplu de tanc T-34 are VN-ul de 2000, eu zic sa stai linistit :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am "studiat", inteleg ca aceasta modificare este necesara mai ales in cazul schimbarii sistemului de admisie a aerului - cu sistemul stock nu.

 

Corect.

 

Eu am V&H + Big Sucker de la Arlen Ness (fara un power commander) si uneori in trafic, cand e incins bine motorul, are tendinta sa se subtureze la accelerare.

Clar e o problema de amestec, deci imi trebuie un management pt motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nice, AWD, multumesc - acum treaba e sa impac si finantele cu dorinta, ca ultima clar exista. :)

 

O sa incep cautarile pentru o noua evacuare intr-o prima faza, apoi admisie noua de aer si fuel programmer.

 

Imi place Freedom Performance, dar e mai scump ca V&H... Apoi ar mai fi si Cobra 2in1 sau Radius care par ok din ce reviewuri am mai citit.

 

Apoi nu stiu in ce masura isi fac treaba "slip on mufflers", doar finalele - aici pretul iese cel mai bine, dar e posibil sa nu fac mare branza.

 

Greu...

» Post actualizat in 20 Dec 2016 07:59

 

Cam asa ceva ar fi si nu suna rau deloc zic... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salutare, stie cineva un stand de dyno? Cei de la Union Motors il au stricat de un an si nici gand sa-l repare prea curand.

Am admisie K&N hyper charger, evacuare pe tevi goale si un power cammander Cobra pe care nu stiu la ce valori sa-l reglez. Agregatul este un Intruder VZR 1800.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-i mai bat la cap pe cei de la United

» Post actualizat in 28 Apr 2017 06:03

Saptamana viitoare este gata standul de dyno. Am vb cu cei de la United si m-au asigurat ca o sa fie functional pe joi vineri. Au terminat de reparat partea mecanica si mai au de facut upgrade de soft. Asa ca mergem peste ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, AWD, makes sense!

Sa ne dea valimol de veste si iau si eu vacutza la testare

» Post actualizat in 08 May 2017 13:04

Am dat un tel la United Motors - cica pe la sf saptamanii ar fi functional. Mai trebuie vorbit la telefon.

 

Pe al meu stock cica doar poate sa imi spuna puterea la roata si amestec daca e sarac etc, dar reglaje ciu ciu.

Doar cu power commander sau ceva similar.

 

Dar chiar si asa merita sa dau un ochi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AWD: omu' zicea ca standul e montat, mai trebuie nu stiu ce instalatie de aer de finalizat, dar e pe pozitie.

 

Mda, asa speram si eu, ca la mine clar amestecul e sarac ca bubuie in draci, dar macar vad ce putere are la roata si cuplu si daca nu imi convine (daca au mai murit niste cai adica), bag un power commander ceva...

Tot e ceva, decat sa il pun blind... Zic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

AWD: omu' zicea ca standul e montat, mai trebuie nu stiu ce instalatie de aer de finalizat, dar e pe pozitie.

 

Mda, asa speram si eu, ca la mine clar amestecul e sarac ca bubuie in draci, dar macar vad ce putere are la roata si cuplu si daca nu imi convine (daca au mai murit niste cai adica), bag un power commander ceva...

Tot e ceva, decat sa il pun blind... Zic...

trebuie sa intelegi ca fuel mapping pe dyno si test de putere pe dyno sunt lucruri diferite, costurile difera si cunostintele operatorului sunt diferite

 

Mie mi s-a spus ca dyno e ma-sa, nu prea dai gres cu el. Un stock cu 90.000 de km posibil sa mearga putin diferit fata de un stock cu 2.000 de km la bord. De la cei cu care am vorbit eu pe tema asta am ajuns la concluzia ca: motocicleta x poate fi diferita de motocicleta y dupa ce s-a mers cu ambele, chiar daca au aceeasi configuratie, si dyno poate sa iti zica cu acuratete mult mai mare care e cea mai buna harta de injectie pentru mototicleta ta (unica).

Ganditi-va la mobila la comanda vs mobila din Ikea. S-ar putea sa fie o plinta, sau un robinet, sau o feriga, sau o carpeta cu rapirea din Serai...

Pentru mine are ceva sens.

difera chiar 2 motorete acelasi model cu 0 km nu mult dar diferente exista.

 

la cat de prost merg motocicletele noi din fabrica nu as face nici o modificare fara umblat la benzina, adica sunt deja la limita afr din fabrica , orice saracire a amestecului rezulta mai devreme sau mai tarziu in probleme mecanice.

 

banii dati pe un pc sau o remapare pe dyno nu-s niciodata bani aruncati ,garantat motorul va merge mult mai bine, vizibil de oricine in orice regim de exploatare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...