Jump to content


Photo

Evacuare aftermarket pt cruiser - cu sau fara programare amestec aer/b


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 klaus2016

klaus2016

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 68 posts
  • Gender:Male
  • Moto: VN2000 Classic

Posted 18 December 2016 - 11:03 AM

Salutare, haideti cu cateva puncte de vedere referitor la necesitatea montarii unui sistem de programare a amestecului aer-benzina (tip Power Commander) concomitent cu schimbarea evacuarii.

Din ce am "studiat", inteleg ca aceasta modificare este necesara mai ales in cazul schimbarii sistemului de admisie a aerului - cu sistemul stock nu.

Ma indrept spre Freedom Performance sau Vance&Hines.

Multumesc.

PS: voi ce evacuari aveti pe motociclete? sugestii?

#2 JUST4TNT

JUST4TNT

    ....................

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,253 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Moto: VN900

Posted 18 December 2016 - 01:02 PM

Ai dreptate , nu ai nevoie de Power Commander daca schimbi doar evacuarea si  ramai cu sistemul de admisie stock . La mine e la fel si nu am nici o problema . Legat de ceea ce vrei sa iti iei , nu are rost sa iti zica cineva ...totul tine de ceea ce iti place . Gasesti pe net reviewuri , video , poze  , etc ...cate vrei . Degeaba iti zic eu ce grozav /cat de bine suna Miller Exhaust (ce am eu) daca tie iti place V&H ... si asa e si normal . Gusturile nu se discuta .


Facebook is like a jail. You sit around, waste time, have a profile picture, write on walls and get poked by guys you don’t really know.


#3 Nocturnus85

Nocturnus85

    UCIG√-L-TOŃCA

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Metale grele feroase si neferoase, motoare, street photography
  • Moto: Harley Davidson Sportster 883
  • Numar: nou

Posted 18 December 2016 - 01:38 PM

Sincer sa fiu Freedom performance nu am auzit live. Eu am Screaming Eagle 2 pe Sportster EFI. Filtrul este stock iar puterea a ramas la fel. In cazul Schimbarii filtrului cu unul mai permisiv, sa spunem S&S clas as monta si un power commander. Insa la ce cuplu de tanc T-34 are VN-ul de 2000, eu zic sa stai linistit :)))



#4 klaus2016

klaus2016

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 68 posts
  • Gender:Male
  • Moto: VN2000 Classic

Posted 18 December 2016 - 06:47 PM

Schimbarea concomitenta si a sist de admisie inteleg ca ar afecta pe de o parte supapele de evacuare din cauza rateurilor puternice si apoi se pierde cuplu la turatiile joase.

Asadar mai intai tobe - ulterior tuning :)

Multumesc pentru raspunsuri!

#5 Slymoto

Slymoto

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 28 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: HD Electra Glide

Posted 19 December 2016 - 02:30 PM

Din ce am "studiat", inteleg ca aceasta modificare este necesara mai ales in cazul schimbarii sistemului de admisie a aerului - cu sistemul stock nu.

 

Corect.

 

Eu am V&H + Big Sucker de la Arlen Ness (fara un power commander) si uneori in trafic, cand e incins bine motorul, are tendinta sa se subtureze la accelerare.

Clar e o problema de amestec, deci imi trebuie un management pt motor.



#6 klaus2016

klaus2016

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 68 posts
  • Gender:Male
  • Moto: VN2000 Classic

Posted 19 December 2016 - 02:52 PM

Slymoto - le-ai pus simultan sau ai avut si admisia de aer stock cu VH?

#7 Slymoto

Slymoto

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 28 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: HD Electra Glide

Posted 19 December 2016 - 02:55 PM

Asa am luat motorul.



#8 klaus2016

klaus2016

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 68 posts
  • Gender:Male
  • Moto: VN2000 Classic

Posted 19 December 2016 - 02:58 PM

Aha. Acum ori iei o admisie stock ori commander. Dar la preturile HD, mai bine iei commander si ai si ceva caluti in plus... Zic :)

#9 Slymoto

Slymoto

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 28 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: HD Electra Glide

Posted 19 December 2016 - 03:05 PM

Aha. Acum ori iei o admisie stock ori commander. Dar la preturile HD, mai bine iei commander si ai si ceva caluti in plus... Zic :)

 

Clar a doua varianta :).



#10 AWD

AWD

    Asfalt uscat! Sau ud!

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,714 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki Intruder C1800 R
  • Numar: BV 90 AWD

Posted 19 December 2016 - 04:05 PM

Salutare, haideti cu cateva puncte de vedere referitor la necesitatea montarii unui sistem de programare a amestecului aer-benzina (tip Power Commander) concomitent cu schimbarea evacuarii.

Din ce am "studiat", inteleg ca aceasta modificare este necesara mai ales in cazul schimbarii sistemului de admisie a aerului - cu sistemul stock nu.

Ma indrept spre Freedom Performance sau Vance&Hines.

Multumesc.

PS: voi ce evacuari aveti pe motociclete? sugestii?

 

Corect, Power Commander nu este necesar daca nu schimbi evacuare sau admisie. Insa si cu evacuare si admisie aer stock face niste lucruri minunate.

- daca il cumperi cu varianta auto tune dual channel iti citeste de 60 de ori pe secunda amestecul (senzorul ala de intra in toba). beneficiul ca rider este ca ai acelasi comportament al motorului indiferent de umiditate, altitudine etc. In varianta stock mie spre exemplu abia imi trage la altitudine mare, lucru explicat de specialisti prin incapacitatea de adaptare a hartii de injectie stock la conditiile de mediu. Cei care va dati si pe drumuri de munte stiti despre ce vorbesc

- poti "furaja" bidiviul in ture mici si medii. Cu alte cuvinte poti modifica curba de cuplu si putere dupa bunul plac (si pana la un punct). Sau cu si mai multe cuvinte, poti sa ii dai cai, dar nu sa ii adaugi la puterea maxima nominala, ci sa ii ai mai devreme. ori pt asta i-as pune doua Power Commandere

- poti sa ai 2 harti de injectie diferite (ca la BMW). unul de ploaie si de lalaiala sa zicem (consum mic), si racheta. se cumpara un butonas, un switch, se monteaza pe ghidon si ai doua harti e injectie, nimic mai simplu.

- mergi la dynotest si vei avea in fiecare an o harta de injectie adaptata nu modelului de motocicleta, ci motocicletei. o motoreta mearsa in Bucuresti blana pe Magheru va merge diferit de a mea mearsa in Brasov, care va merge la randul ei diferit fata de una mearsa in Pizdia. Si atunci daca te tine punga sa faci un dyno in fiecare primavara, vei avea ce-i mai bun de la motoreta

 

Daca imi mai vin in minte avantaje, va zic.

 

A, scapi de harta saraca de cele mai multe ori cu care vine mobra din fabrica. Asta daca te deranjeaza. Sau de "gatuirile" electronice. La Intruder 1800 hartile sunt diferite, primele 3 au "time retard". 

 

Succes la Power Commandere.

 

PS: s-ar putea sa schimbati totusi ambreiaj mai repede daca sunteti genul de rideri cu peste 15.000 de km pe an. 


georgerizea@gmail.com
0726.226679


#11 klaus2016

klaus2016

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 68 posts
  • Gender:Male
  • Moto: VN2000 Classic

Posted 20 December 2016 - 08:57 AM

Nice, AWD, multumesc - acum treaba e sa impac si finantele cu dorinta, ca ultima clar exista. :)

O sa incep cautarile pentru o noua evacuare intr-o prima faza, apoi admisie noua de aer si fuel programmer.

Imi place Freedom Performance, dar e mai scump ca V&H... Apoi ar mai fi si Cobra 2in1 sau Radius care par ok din ce reviewuri am mai citit.

Apoi nu stiu in ce masura isi fac treaba "slip on mufflers", doar finalele - aici pretul iese cel mai bine, dar e posibil sa nu fac mare branza.

Greu...
» Post actualizat in 20 Dec 2016 07:59
https://youtu.be/GbJerRgq1HI

Cam asa ceva ar fi si nu suna rau deloc zic... :)

#12 valimol

valimol

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 8 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Moto: Harley Davidson 883 Iron
  • Numar: B 883 MOL

Posted 22 April 2017 - 11:26 PM

Salutare, stie cineva un stand de dyno? Cei de la Union Motors il au stricat de un an si nici gand sa-l repare prea curand.
Am admisie K&N hyper charger, evacuare pe tevi goale si un power cammander Cobra pe care nu stiu la ce valori sa-l reglez. Agregatul este un Intruder VZR 1800.
Multumesc.

#13 AWD

AWD

    Asfalt uscat! Sau ud!

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,714 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki Intruder C1800 R
  • Numar: BV 90 AWD

Posted 23 April 2017 - 07:02 PM

Salutare, stie cineva un stand de dyno? Cei de la Union Motors il au stricat de un an si nici gand sa-l repare prea curand.
Am admisie K&N hyper charger, evacuare pe tevi goale si un power cammander Cobra pe care nu stiu la ce valori sa-l reglez. Agregatul este un Intruder VZR 1800.
Multumesc.

 

Tot nu l-ar reparat? Anul trecut in mai am fost la ei si ziceau ca asteapta o bucsa din Olanda. Ziceau atunci ca ar fi comandat-o, ca vine in maxim 3 saptamani... Daca dupa un an dyno e tot la pamant, nu stiu ce sa zic despre ei.

Zi-mi si mie daca gasesti un alt dyno in tara pentru moto. Pentru masini mai sunt pe ici pe colo, dar nu stiu daca sunt si specialisti sa iti programeze Power Commander... 

Mergem la Budapesta sa facem operatiunea?


georgerizea@gmail.com
0726.226679


#14 valimol

valimol

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 8 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Moto: Harley Davidson 883 Iron
  • Numar: B 883 MOL

Posted 27 April 2017 - 05:57 AM

O sa-i mai bat la cap pe cei de la United
» Post actualizat in 28 Apr 2017 06:03
Saptamana viitoare este gata standul de dyno. Am vb cu cei de la United si m-au asigurat ca o sa fie functional pe joi vineri. Au terminat de reparat partea mecanica si mai au de facut upgrade de soft. Asa ca mergem peste ei :)

#15 klaus2016

klaus2016

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 68 posts
  • Gender:Male
  • Moto: VN2000 Classic

Posted 04 May 2017 - 08:29 PM

Dyno asta e ok si pt varianta stock - mai poate misca ceva in ea sau doar pt moto cu fuel porogrammer?

#16 AWD

AWD

    Asfalt uscat! Sau ud!

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,714 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki Intruder C1800 R
  • Numar: BV 90 AWD

Posted 08 May 2017 - 02:37 PM

O sa-i mai bat la cap pe cei de la United
» Post actualizat in 28 Apr 2017 06:03
Saptamana viitoare este gata standul de dyno. Am vb cu cei de la United si m-au asigurat ca o sa fie functional pe joi vineri. Au terminat de reparat partea mecanica si mai au de facut upgrade de soft. Asa ca mergem peste ei :)

 

Daca ai noutati, dai de veste si aici?

Mai era varianta Ago Motors din Budapesta, reprezentant autorizat DynoJet. Montaj+instalare soft cu teste dyno costa 290 euro (mi-au zis suma in forinti, am facut eu conversia).


» Post actualizat in 08 May 2017 12:44

Dyno asta e ok si pt varianta stock - mai poate misca ceva in ea sau doar pt moto cu fuel porogrammer?

 

Mie mi s-a spus ca dyno e ma-sa, nu prea dai gres cu el. Un stock cu 90.000 de km posibil sa mearga putin diferit fata de un stock cu 2.000 de km la bord. De la cei cu care am vorbit eu pe tema asta am ajuns la concluzia ca: motocicleta x poate fi diferita de motocicleta y dupa ce s-a mers cu ambele, chiar daca au aceeasi configuratie, si dyno poate sa iti zica cu acuratete mult mai mare care e cea mai buna harta de injectie pentru mototicleta ta (unica). 

Ganditi-va la mobila la comanda vs mobila din Ikea. S-ar putea sa fie o plinta, sau un robinet, sau o feriga, sau o carpeta cu rapirea din Serai... 

Pentru mine are ceva sens. 


Edited by AWD, 08 May 2017 - 02:37 PM.

georgerizea@gmail.com
0726.226679


#17 klaus2016

klaus2016

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 68 posts
  • Gender:Male
  • Moto: VN2000 Classic

Posted 08 May 2017 - 02:57 PM

Mda, AWD, makes sense!
Sa ne dea valimol de veste si iau si eu vacutza la testare
» Post actualizat in 08 May 2017 13:04
Am dat un tel la United Motors - cica pe la sf saptamanii ar fi functional. Mai trebuie vorbit la telefon.

Pe al meu stock cica doar poate sa imi spuna puterea la roata si amestec daca e sarac etc, dar reglaje ciu ciu.
Doar cu power commander sau ceva similar.

Dar chiar si asa merita sa dau un ochi.

#18 valimol

valimol

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 8 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Moto: Harley Davidson 883 Iron
  • Numar: B 883 MOL

Posted 08 May 2017 - 04:00 PM

Inca nu am avut timp sa ajung pe la ei

#19 AWD

AWD

    Asfalt uscat! Sau ud!

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,714 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki Intruder C1800 R
  • Numar: BV 90 AWD

Posted 10 May 2017 - 03:39 PM


Am dat un tel la United Motors - cica pe la sf saptamanii ar fi functional. Mai trebuie vorbit la telefon.

 

 

Stii de cate ori am auzit anul trecut "saptamana viitoare" asta?


» Post actualizat in 10 May 2017 13:45


Pe al meu stock cica doar poate sa imi spuna puterea la roata si amestec daca e sarac etc, dar reglaje ciu ciu.
Doar cu power commander sau ceva similar.

Dar chiar si asa merita sa dau un ochi.

 

Pai si daca amestecul e sarac, nu se poate face nimic?


georgerizea@gmail.com
0726.226679


#20 klaus2016

klaus2016

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 68 posts
  • Gender:Male
  • Moto: VN2000 Classic

Posted 11 May 2017 - 06:13 AM

AWD: omu' zicea ca standul e montat, mai trebuie nu stiu ce instalatie de aer de finalizat, dar e pe pozitie.

Mda, asa speram si eu, ca la mine clar amestecul e sarac ca bubuie in draci, dar macar vad ce putere are la roata si cuplu si daca nu imi convine (daca au mai murit niste cai adica), bag un power commander ceva...
Tot e ceva, decat sa il pun blind... Zic...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status