Sari la conținut

Motocicleta confortabila drumuri lungi


Postări Recomandate

 

Ce e fain: alții fac mii de km cu Transalp 600 și nu se plâng, nici nu rup stilul cu 150/h. Noi nu ne putem simți bine sub 1000 cc si 100 cai. Iar colegii cu Vstrom 650 au mers prin toată America alaturi de steagul românesc și nu au sughițat.

Altii au batut america cu caruta, bicla sau pe jos. Si care este relevanta ? :) Si eu am facut acum multi ani tara in lung si lat cu un scuter de 200cmc. Si ma si distarm de minune in plimbarile alea. Dar nu vad legatura.

De ce sa iti iei ceva indubitabil mai slab pt cele cerute doar pt ca sunt vreo cativa oameni care se descurca si asa in niste conditii ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 66
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cine spune c amerg non-stop cu 140?! Nu stiu, colegii, dar unii v-ati luat motoare doar sa le tineti in redline?! Ca eu unul cam la 5000 rpm mentin turatia.

 

Da, scot intre 3,9 si 4,5, deoarece nu merg ca inecatul. Am fost la o tura de fugareala cu cativa prieteni, nu am putut tine pasul cu ei (160 prin localitati) si m-am intors acasa dupa vreo 80 km (tura avea cam 300). Mi-e draga viata si am decis sa nu risc inutil.

 

Nu stiu de ce ar fi slab 650 cc, cand sunt motoare mai vechi, inca la moda (Africa Twin) care au putere mai mica si tot sunt hartanite in fel si chip.

 

Fiecare isi ia ce doreste, nu am cautat sa influentez pe nimeni, imi stiu limitele si consider ca nu fac excese doar ca sa am ce povesti pe forumuri despre cat de jmecher sunt si cum depasesc tot ce imi iese in cale, ca am putere fara limite si ma doare in basca de siguranta. Unii nu intelegeti ca sunt oameni care isi iau motor pentru a se simti bine, fara excese, nu doar ca sa epateze sau sa "rupa stilul" pe sosele. Vad ca unii faceti asta. Iar scaritele se pot poliza si la viteze mai mici de 200/h.

 

Ma retrag, am chestii mai bune de facut decat sa ma cert cu unii pe aici. Lumea nu incepe si nu se termina cu V-strom. Eu mi-am luat ce am considerat ca mi se potriveste mai bine si momentan sunt multumit de achizitie. Nu sunt multumit insa de un singur lucru: de vreme. Atat. Dar nici nu risc inutil sa ies aiurea acum, instinctul de conservare functioneaza foarte bine in cazul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 07 Dec 2016 12:10

Ce e fain: alții fac mii de km cu Transalp 600 și nu se plâng, nici nu rup stilul cu 150/h. Noi nu ne putem simți bine sub 1000 cc si 100 cai. Iar colegii cu Vstrom 650 au mers prin toată America alaturi de steagul românesc și nu au sughițat.

Subscriu la cele spuse.

Dupa cum se vede in profil, eu sunt posesor de TA. A vazut zeci de mii de km, prin tara si Europa. Se comporta potrivit cu ceea ce ofera. Cu bagaj, pasager nu vei zbura cu 150+, nici la gol nu ajunge la asa performante, nu este conceputa pentru asa ceva. Dar te poarta pe tot felul de drumuri fara sa ai emotii. Am parcurs cu ea 620km dintr-o bucata, fara sa fiu obosit eu sau pasagerul, si mai continuam, dar am plecat tarziu de acasa si m-a prins noaptea pe drum.

La drum, daca ai in grup colegi fara pasager si motoare mai puternice ai sa ramai de caruta, daca ai pasager si bagaj. Eu plec singur in ture lungi, daca sunt doritori atunci trebuie sa tina ritmul meu, daca nu, sa tina drumul drept. Pentru mine primeaza siguranta mea si a pasagerului. Chiar daca am unul de 1000, tot nu trag de gaz, tot asa voi merge. Consumul nu ma intereseaza la motor.

Restul e Can-Can si moft, parerea mea.

 

Altii au batut america cu caruta, bicla sau pe jos. Si care este relevanta ? :) Si eu am facut acum multi ani tara in lung si lat cu un scuter de 200cmc. Si ma si distarm de minune in plimbarile alea. Dar nu vad legatura.

De ce sa iti iei ceva indubitabil mai slab pt cele cerute doar pt ca sunt vreo cativa oameni care se descurca si asa in niste conditii ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super. Sunteti 2 care merg mai domol, safe and stuff. Si din nou, care este relevanta ? :)

Omul vrea sa mearga lejereanu cu 140 croaziera, cu sotie si bagaje. Ce ii recomandati ? Un touring de 600 (care se muleaza pe nevoile VOASTRE), sau un 1000 care e mai ok pt ce isi doreste el ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ritm sustinut pe la 140 sau peste, trebuie avuta in vedere si protectia la vant oferita, mai ales pentru pasager. Altminteri o sa faceti pauze dese pentru calmarea nervilor pasagerei, si asta va va afecta grav media orara, chiar daca motorul nu asuda la viteza aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbriz MRA plus un eventual deflector.

 

 

Kalator, nici mie nu imi place sa rup stilul cand am sotia cu mine, altfel nu ne tihneste plimbarea (ea ca se streseaza, eu ca ma freaca la creier). Cand sunt singur mai trag uneori de gaz, dar altfel merg de obicei destul de calm. Am iesit prin vara cu inca doi priteni, unul cu F650GS, celalalt cu GSXF600. S-a mers cuminte, fara exagerari inutile, cel mai slab motor fiind al meu (ER5). Si ceilalti sunt oameni cu cap, nu risca inutil. Cu ceilalti cu care am mers la Borsec am zis c anu mai ies, am mai spus de ce.

 

PS: totusi eu sunt curios unde mama dreq mergeti voi constant cu 140 si peste, mai ales de cand au aparut pistoalele laser. Ca pe autostrada am mers si eu (nu cu motorul, ci cu masina) si sa mor io daca ai cum sustine viteza aia, ca numai ninjalai conduc pe acolo. Chiar evit autostrazile, e factor de stres.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul vrea sa mearga lejereanu cu 140 croaziera, cu sotie si bagaje. Ce ii recomandati ? Un touring de 600 (care se muleaza pe nevoile VOASTRE), sau un 1000 care e mai ok pt ce isi doreste el ?

Si cu consum mic, ca in poezia cu soimii patriei pe vremea lui ceasca: "sa cresc mare si voinic, pe-ntuneric si pe frig, fara sa mananc nimic"!

Vstromul de 1000 nu este atat de apreciat ca si cel de 650, nu sunt in masura sa comentez de ce, nici macar nu m-am urcat pe vreunul. In general functioneaza teoria "cat bagi atat scoti", am vazut insa ca TDM cam face exceptie, am mers imreuna cu un posesor si m-a disperat cat de putin ii consuma.

Iar despre displacement & replacement ce sa zic, a ajuns motor de 1l sa duca un shlep de Mondeo, au aparut moto de 300, downsizing rules...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe afara, colegu. Grecia. Pe la noi chiar nu ai cum.

 

S: totusi eu sunt curios unde mama dreq mergeti voi constant cu 140 si peste, mai ales de cand au aparut pistoalele laser.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la touring pe distante lungi cu pasager si bagaje ai nevoie de CUPLU => minim 750 cc

sigur, o poti face si cu 600....eu am facut Scotia cu 600 4L naked, dar daca as fi avut de ales, as fi luat un TDM 900/Varadero/ Vstrom mare in locul Banditului anytime! sau in Bandit de 1200.

 

nu e vb atat de viteza maxima, ci de cum trage motorul pe autostrada cu vant din fata la 150 km/h, cum trage cand bagi mana-n gaz intr-o depasire (daca ai nevasta in spate + full de bagaje, se simte!) etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Parbriz MRA plus un eventual deflector.

 

Chiar nu am nimic cu tine, dar ești entuziasmat din nou iar experienta ta nu îți asigura un back-up serios.

MRA sunt niște gunoaie de parbrize. Nu au nici o taina cu realitatea. Sunt doar puțin mai înalte decât standardul, nu cumva sa deranjeze piticii cate și le montează. De parca clientela lor sunt piticii și nu noi, restul, cei de la 1.80 în sus, care avem cu adevărat nevoie de parbrize înalte.

Am cheltuit foarte foarte multi bani pe produsele lor, asa ca sa nu mai aud de ei.

Am parbriz "inalt" pe Tenere si am avut înalt cu vario (o gluma de marketing) pe VFR.

Le-am luat deodată și le-am montat după o perioada buna de timp, dacă te întrebi de ce nu le-am făcut retur la comerciantul din Ro.

Singurele parbrize cu adevărat serioase sunt cele ajustabile, fie din fabrica, fie ca manufacturezi tu sine. Dacă mai pui și un parbriz mai mare pe un sistem mobil, atunci și mai bine.

A, și încă un lucru f important - MRA cred ca sunt printre puținele parbrize care nu umbla mai deloc la aerodinamica produselor lor.

Sunt doar extensii ușoare ale produselor standard.

Pace, prietenie și alegeri cu spor!

» Post actualizat in 08 Dec 2016 10:05

Am mai citit din spate.

Lucian, ia o pauza, man ;).

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Revenind on-topic:

Motor ieftin, bun de touring, old time favourite de-al meu, deși cam rar pe la noi și fara Abs, este Diversion-ul de 900.

Daca ți-a picat cu tronc FJR-ul sau GT-ul de la BMW clar nu este o opțiune. Dar pentru buget mic, este un motor f durabil.

Banditul 1200s nu știu pe la ce preț se învârte, dar cred ca ar fi ok și el.

CBF-ul 1000 cred ca l-a mai menționat deja cineva...

 

 

@ Lucian, uite cum facem:

Sunt foarte liniștit și deci foarte politicos acum.

Continua linistit cu argumentele tale.

Foarte probabil ca eu sa evit discuțiile cu tine, fiindca îmi dedic timpul, pe acest forum, atât cât îl am, sa sharui informații utile. Am sa continui sa te citesc însă, fiindcă paginile de bancuri uneori mai dau rateuri.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Very funny. Să știi că nu m-am născut ieri, mai știu și eu câte ceva. Am avut răbdare să citesc tot topicul despre Vstrom, mi-am făcut o idee despre acest motor, cu bunele și cu relele lui.

Pe lângă Yamaha mai sunt și alte tourere, mai bune sau mai slabe. Depinde și la ce bani si număr de kilometri.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Din toate cele de mai sus, NU STIU de ce, dar am luat VFR 800 vtech, nu am avut cand sa probez altele, iar cand ti se pune pata trebuie sa o scoti. Dupa vreo 3000 km cu ea am ajuns la concluzia ca e prea plictisitor numai pe asfalt si ca imi place mai mult enduro touring decat sport touring.

Problema la mine a fost ca nu am stiut ce vreau exact, dar acuma m-am hotarat si o sa iau vstrom-ul de 650, la stilul meu de mers e perfect.

O ultima concluzie si aviz nehotaratilor ca mine:

Hotarati-va pe unde vreti sa mergeti si probati cat mai multe, si parerile de pe forum sunt bune, dar gusturile oamenilor nu sunt la fel, ce altora nu le place, tie poate sa iti placa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...