Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

MotoGP presezon 2017

motogp

  • Please log in to reply
778 replies to this topic

#761 calimero2003

calimero2003

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 468 posts
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Moto: Yamaha R6

Posted 21 January 2017 - 09:11 PM

Eu zic ca cade castravetele in prima cursa.
Marqez
Viniales
Rossi
» Post actualizat in 21 Jan 2017 18:12
Ps: jlo a tecut de la rechin la dracusor

jl99.jpg
» Post actualizat in 21 Jan 2017 18:13
Trecut*

Tu chiar crezi ca Viniales il va bate pe Rossi? Sa fim serios ... pustiu cred ca prin finalul sezonului va face ceva ...

Eu merg pe mana lui Rossi ...



#762 DStar

DStar

    incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,050 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:muzica de jazz, desen si arta fotografica, caini
  • Moto: Yamaha VStar
  • Club: STAR Touring Romania

Posted 21 January 2017 - 11:28 PM

Ducati s-a descurcat bine in Qatar pana acum, nu? Si sunt sanse mici sa ploua. Deci Lorenzo are sanse destul de mari sa castige cursa.

Pentru pol lupta e mai acerba. Marquez are abonament la BMW M Award :)

 

Eu personal imi doresc dubla Yamaha, ca intotdeauna - Vinales 1 si Rossi 2.


Sport Univers - Cui nu-i place sportul?

Moto1 pentru incepatori si pasionati de motoare
Stelian Muscalu - economie pe intelesul tuturor


#763 xt600

xt600

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,846 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha
  • Numar: Fara importanta

Posted 21 January 2017 - 11:31 PM

Ducati patents variable jet exhaust: https://www.bennetts...nts-jet-exhaust

 

Am spus eu, de cand cu aripioarele, ca broscarii vor sa treaca pe productia de avioane.. ;) 


"When in doubt, gas it!"

"Once the throttle is cracked on, it is rolled on smoothly, evenly,

and constantly throughout the reminder of the turn"

 

JORGE LORENZO: "pero somos españoles, este título tenía que estar en España, era lo justo"


#764 Robyb

Robyb

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,162 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: Suzuki Bandit
  • Numar: TM
  • Club: Mad Melc

Posted 22 January 2017 - 10:06 AM

Au descoperit Exup-ul


#765 P T R

P T R

    tu d bi d best

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,461 posts
  • Gender:Male
  • Interests:personale
  • Moto: zx6 pistas

Posted 22 January 2017 - 11:47 AM

Asta e teorie.totusi cred ca alta va fi inventia

"accidents hurt, safety doesn't"

Ci mancherai Marco Simoncelli

 

 

foro malato


#766 PzKpfW

PzKpfW

    Jupn

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,938 posts
  • Gender:Male
  • Moto: K1200S, RSV4 Factory APRC SE

Posted 22 January 2017 - 03:31 PM

Au descoperit Exup-ul

 

Nu chiar. EXUP-ul este pe galerie, mecanismul de aici este chiar în capătul finalei. În acest fel profiți de toată lungimea evacuării.

 

Asta e teorie.totusi cred ca alta va fi inventia

 

Ba eu cred că da :) Analiza din articol este cam ridicolă: chiar dacă se obține ceva efect de "jet", câștigul cred că este minim pe o evacuare de motocicletă (sunt 500cc pe fiecare evacuare). Oricum prea mică pentru a explica un sistem atât de complicat, care înainte de toate înseamnă complexitate și greutate suplimentară.

 

Scopul primar al sistemului este altul: back pressure dinamic pe evacuare, iar asta chiar scoate mai multă performanță din motor pe plaja de turații. Iar cum Domenicali spunea că este vorba de un concept care mărește performanța motorului, I think we have a winner :)



#767 P T R

P T R

    tu d bi d best

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,461 posts
  • Gender:Male
  • Interests:personale
  • Moto: zx6 pistas

Posted 22 January 2017 - 06:38 PM

Posibil, dar eu cred ca mai au ceva in maneca.
Si cred este ceva legat de carena fata sau sub ea.

Edited by P T R, 22 January 2017 - 06:38 PM.

"accidents hurt, safety doesn't"

Ci mancherai Marco Simoncelli

 

 

foro malato


#768 PzKpfW

PzKpfW

    Jupn

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,938 posts
  • Gender:Male
  • Moto: K1200S, RSV4 Factory APRC SE

Posted 22 January 2017 - 08:43 PM

Te referi la partea de aero? În mod cert vor veni cu ceva interesant acolo, la Losail.

 

Însă referitor la câștigul de performanță al motorului, cred că la evacuarea asta se referea Domenicali. Mi se pare totuși ciudat că au patentat-o așa în văzul tuturor. Dacă se dovedește eficient, sistemul ar putea fi ușor copiat de către concurență, evitând patentul.



#769 bimbominkia

bimbominkia

    21, 27, 35, 93

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,283 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 22 January 2017 - 09:04 PM

Il au in maneca pe Lorenzo. :D Sa vedem daca se va ridica la inaltimea sarcinii care il apasa pe umeri :)


Onda e-ner-ge-ti-ca!    Valentino Rossi c'è!    Lorenzo va a cagà!

 

oioioi, il bimbominchia Marquez e fuori dai giochi   :D

 

Se vince Pedrosa la domenica è schifosa, se Vince IL DOTTORE la domenica è uno splendore, e se vince Lorenzo...... Beh Lorenzo non vince 


#770 PzKpfW

PzKpfW

    Jupn

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,938 posts
  • Gender:Male
  • Moto: K1200S, RSV4 Factory APRC SE

Posted 22 January 2017 - 09:24 PM

Și de presiune l-au scăpat pe copilul de aur: Domenicali a zis că titlul e obiectiv pe 2018, și că 2017 e încă "learning year" :)



#771 P T R

P T R

    tu d bi d best

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,461 posts
  • Gender:Male
  • Interests:personale
  • Moto: zx6 pistas

Posted 22 January 2017 - 09:53 PM

Te referi la partea de aero? În mod cert vor veni cu ceva interesant acolo, la Losail.
 
Însă referitor la câștigul de performanță al motorului, cred că la evacuarea asta se referea Domenicali. Mi se pare totuși ciudat că au patentat-o așa în văzul tuturor. Dacă se dovedește eficient, sistemul ar putea fi ușor copiat de către concurență, evitând patentul.


Da la partea de aerodinamica aka wings.
Cred ca vor avea o carena fata "in valuri"

"accidents hurt, safety doesn't"

Ci mancherai Marco Simoncelli

 

 

foro malato


#772 Method

Method

    Senna fan

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,796 posts
  • Gender:Male
  • Location:HD
  • Interests:motogp fan
    MVAgusta fan
    BIG Yamaha fan
    F1 fan
  • Moto: '04 R1

Posted Yesterday, 05:04 PM

Nu chiar. EXUP-ul este pe galerie, mecanismul de aici este chiar în capătul finalei. În acest fel profiți de toată lungimea evacuării.

 

 

Ba eu cred că da  Analiza din articol este cam ridicolă: chiar dacă se obține ceva efect de "jet", câștigul cred că este minim pe o evacuare de motocicletă (sunt 500cc pe fiecare evacuare). Oricum prea mică pentru a explica un sistem atât de complicat, care înainte de toate înseamnă complexitate și greutate suplimentară.

 

Scopul primar al sistemului este altul: back pressure dinamic pe evacuare, iar asta chiar scoate mai multă performanță din motor pe plaja de turații. Iar cum Domenicali spunea că este vorba de un concept care mărește performanța motorului, I think we have a winner :)

Da,e un exup dar mai fancy.Deci asta era marele artificiu care ii facea pe cei de la Ducati sa spuna ca au facut motoreta special pentru nevoile lui Lorenzo caruia ii trebuie putere mai jos pe ture pe viraje?

omfg,o sa-si ia bataie....si rau...

Daca numai cu atata au venit...eu ma gandeam ca e un efect de jet,adica sa impinga efectiv motoreta de fiund in jos si sa contracareze wheelie,dar si aia mi s-ar parea efectiv sf.

Oricum,daca ei dupa o iarna de rumegat au venit cu un fancy exup,sa vedem cum se vor alinia langa Yamaha si Honda cu zdranganeaua aia.

Sa speram ca totusi mai e ceva,carene aero,etc,ceva care sa faca din Ducati macar un pretendent la victorii sporadice de etapa....

 

Și de presiune l-au scăpat pe copilul de aur: Domenicali a zis că titlul e obiectiv pe 2018, și că 2017 e încă "learning year" :)

E mult mai logic asa.Campioni pe 2017 era un obiectiv efectiv ireal.Trebuie sa fii putin cu picioarele pe pamant.

Tu impusti 2 victorii anul trecut si pe anul asta pui o zbranaitoare la toba,si vrei sa fii campion?Nu zic nu,Lorenzo are puterea sa iasa campion mondial,dar ii trebuie si ceva material,nu asa,numa din incheietura.Si e foarte pretentios cu materialul tehnic pe deasupra.


"Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family.
Choose a fucking big television.
Choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers...
Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning.
Choose your future. Choose life... But why do I want to do a thing like that?"

 


#773 RazvanLNI

RazvanLNI

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Moto: da
  • Numar: da
  • Club: da

Posted Yesterday, 05:17 PM

Daca a mai fost pus in mai pun si eu o data:

 


26 martie: Marele Premiu al Qatarului (circuit Losail) 
9 aprilie: MP al Argentinei (Termas de Rio Hondo) 
23 aprilie: MP al SUA (Austin) 
7 mai: MP al Spaniei (Jerez de la Frontera) 
21 mai: MP al Frantei (Le Mans) 
4 iunie: MP al Italiei (Mugello) 
11 iunie: MP al Cataloniei (Montmelo) 
25 iunie: MP al Olandei (Assen) 
2 iulie: MP al Germaniei (Sachsenring) 
6 august: MP al Cehiei (Brno) 
13 august: MP al Austriei (Red Bull Ring-Spielberg) 
27 august: MP al Marii Britanii (Silverstone) 
10 septembrie: MP al San Marino (Misano) 
24 septembrie: MP al Aragonului (Motorland Aragon) 
15 octombrie: MP al Japoniei (Motegi) 
22 octombrie: MP al Australiei (Phillip Island) 
29 octombrie: MP al Malaeziei (Sepang) 
12 noiembrie: MP al Comunitatii Valenciene (Ricardo Tormo)

Don't wanna wait in line... it's such a waste of time...

#774 PzKpfW

PzKpfW

    Jupn

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,938 posts
  • Gender:Male
  • Moto: K1200S, RSV4 Factory APRC SE

Posted Yesterday, 05:24 PM

Da,e un exup dar mai fancy.Deci asta era marele artificiu care ii facea pe cei de la Ducati sa spuna ca au facut motoreta special pentru nevoile lui Lorenzo caruia ii trebuie putere mai jos pe ture pe viraje?

omfg,o sa-si ia bataie....si rau...

Daca numai cu atata au venit...eu ma gandeam ca e un efect de jet,adica sa impinga efectiv motoreta de fiund in jos si sa contracareze wheelie,dar si aia mi s-ar parea efectiv sf.

Oricum,daca ei dupa o iarna de rumegat au venit cu un fancy exup,sa vedem cum se vor alinia langa Yamaha si Honda cu zdranganeaua aia.

Sa speram ca totusi mai e ceva,carene aero,etc,ceva care sa faca din Ducati macar un pretendent la victorii sporadice de etapa....

 

Eu sunt de părere că evacuarea asta este conceptul nou legat de performanța motorului despre care vorbea Domenicali la prezentare. Probabil că de-asta a și dat-o în vileag: știa că patentarea este publică și că oricum va ieși repede la suprafață în presă.

 

Poate nu-i mare lucru, dar să vedem întâi cât de eficientă este pe motocicleta lor: de top-end power nu prea au nevoie, deci este logic să se concentreze pe elasticitate în ture medii și "joase".

 

Oricum ar fi, cred că este cea mai interesantă (importantă?) noutate tehnică de la cutia seamless încoace - adică de vreo 4-5 ani (supapele pneumatice nu le pun la socoteală din motive evidente).

 

Pe partea de aero sigur vor veni cu ceva nou în Qatar. Mă aștept ca pachetul lor aerodinamic să fie cel mai eficient - nu de alta dar ei au cea mai vastă experiență în domeniu, iar motocicleta lor are probabil cea mai mare nevoie de apăsare aerodinamică. Chiar dacă au interzis aripile, importanța dimensiunii aerodinamice introdusă în MGP de către Ducati va rămâne.



#775 calimero2003

calimero2003

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 468 posts
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Moto: Yamaha R6

Posted Yesterday, 10:30 PM

Daca a mai fost pus in mai pun si eu o data:

 


26 martie: Marele Premiu al Qatarului (circuit Losail) 
9 aprilie: MP al Argentinei (Termas de Rio Hondo) 
23 aprilie: MP al SUA (Austin) 
7 mai: MP al Spaniei (Jerez de la Frontera) 
21 mai: MP al Frantei (Le Mans) 
4 iunie: MP al Italiei (Mugello) 
11 iunie: MP al Cataloniei (Montmelo) 
25 iunie: MP al Olandei (Assen) 
2 iulie: MP al Germaniei (Sachsenring) 
6 august: MP al Cehiei (Brno) 
13 august: MP al Austriei (Red Bull Ring-Spielberg) 
27 august: MP al Marii Britanii (Silverstone) 
10 septembrie: MP al San Marino (Misano) 
24 septembrie: MP al Aragonului (Motorland Aragon) 
15 octombrie: MP al Japoniei (Motegi) 
22 octombrie: MP al Australiei (Phillip Island) 
29 octombrie: MP al Malaeziei (Sepang) 
12 noiembrie: MP al Comunitatii Valenciene (Ricardo Tormo)

Anul asta nu mai este nimic pana in Martie?



#776 bimbominkia

bimbominkia

    21, 27, 35, 93

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,283 posts
  • Gender:Not Telling

Posted Yesterday, 11:02 PM

Anul asta nu mai este nimic pana in Martie?

 

Ba da, marea asteptare :)

 

Si WSBK in Australia pe 26 februarie  :tomato:


» Post actualizat in 23 Jan 2017 21:03

In state sezonul de supercross este in plina desfasurare ( au fost trei etape spectaculoase, mai ales la 250 cc ).


Onda e-ner-ge-ti-ca!    Valentino Rossi c'è!    Lorenzo va a cagà!

 

oioioi, il bimbominchia Marquez e fuori dai giochi   :D

 

Se vince Pedrosa la domenica è schifosa, se Vince IL DOTTORE la domenica è uno splendore, e se vince Lorenzo...... Beh Lorenzo non vince 


#777 wtf?

wtf?

    Mic 'al dracu

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,833 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Repsol 600RR
  • Club: perversa din curba

Posted Yesterday, 11:25 PM

Anul asta nu mai este nimic pana in Martie?

Teste vor fi pana atunci.


sig.png

 


#778 P T R

P T R

    tu d bi d best

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,461 posts
  • Gender:Male
  • Interests:personale
  • Moto: zx6 pistas

Posted Today, 08:23 AM

The hibernation period is almost over and you can already feel the excitement of Malaysia in the air. Just a few more days, and the MotoGP bikes will leave the spotlights of the presentations to return to their rightful place – the track. And lucky for us, because we are dying of curiosity to see the 2017 models and the sneak previews have left us unsatisfied.

It could be no other way, because by now these are events that are dear to sponsors and marketing personnel, but they unveil very little. Just the new graphics - and even those are not very different from the old ones - in addition to being the venue for some statements and promises that, inevitably, not everyone will be able to keep.

Talk is cheap if you are unable to persuade the stopwatch and the Sepang tests will be the first test bench for everyone. From this Monday, the riders will compete, but the testers will have the honour of being the first to experience the potential of the new bikes, and naturally making sure that everything works properly.

This is the way it has been for a few years. Before the big names take to the track, the testers do the dirty work and demonstrate the fruits of the racing departments’ labours. This is why the event from Wednesday to Friday at Sepang will be very interesting.

By now, MotoGP holds no great revolutions, but two days from now we will discover what the manufacturers have prepared. So forget about the ‘old’ repainted Yamaha machines we saw in Madrid or the Ducati with last year’s fairings presented in Bologna. In Malaysia we will see the ‘real’ 2017 bikes, or at least something very close to the definitive version. All the engineers, speaking in numbers, say that they will be 80% close to the final version.

So we will see the M1 and the Desmosedici, but also the long-awaited new Aprilia, Suzuki and Honda’s evolutions, the KTM in its début. A nice herd of more or less restive horses, chomping at the bit to be put to the test in the field.

All the Manufacturers will rely on the experience of internal test riders, with Ducati playing the ace up its sleeve with Casey Stoner, taking his first turn on the GP17. Lorenzo could not have asked for anyone better to unleash the muscles of his new bike. The Australian will also stay on in Malaysia afterward and don his leathers for one or more days of official testing, as he did last year.

One thing we will certainly not see in Malaysia: the bikes’ definitive fairings. With the winglets removed, all the Manufacturers have tweaked the aerodynamics on their respective bikes - so much for containing costs! - in order to find the load provided by the spoilers using some other contrivance.

Naturally, no one wants to show their hand straight away with the risk of being copied, so we can expect that only in Qatar will the MotoGP bikes be wearing their definitive outfits. Which, do not forget, cannot be changed more than twice during the season.

"accidents hurt, safety doesn't"

Ci mancherai Marco Simoncelli

 

 

foro malato


#779 Method

Method

    Senna fan

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,796 posts
  • Gender:Male
  • Location:HD
  • Interests:motogp fan
    MVAgusta fan
    BIG Yamaha fan
    F1 fan
  • Moto: '04 R1

Posted Today, 08:35 AM

Eu sunt de părere că evacuarea asta este conceptul nou legat de performanța motorului despre care vorbea Domenicali la prezentare. Probabil că de-asta a și dat-o în vileag: știa că patentarea este publică și că oricum va ieși repede la suprafață în presă.

 

Poate nu-i mare lucru, dar să vedem întâi cât de eficientă este pe motocicleta lor: de top-end power nu prea au nevoie, deci este logic să se concentreze pe elasticitate în ture medii și "joase".

 

Pe partea de aero sigur vor veni cu ceva nou în Qatar. Mă aștept ca pachetul lor aerodinamic să fie cel mai eficient - nu de alta dar ei au cea mai vastă experiență în domeniu, iar motocicleta lor are probabil cea mai mare nevoie de apăsare aerodinamică.

Da,si eu sunt de aceeiasi parere,dar ma asteptam la mai mult decat zdranganeaua aia atunci cand au spus ca motoreta 2017 va fi facuta pentru nevoile lui Lorenzo.

Nu au nevoie de top end intradevar dar cred ca ar avea nevoie de mai multa manevrabilitate pe partea de frame.

Adica as spune ca motorul si elasticitatea lui in ture joase ar fi una din ultimele probleme.

Prima ramane totusi viteza pe viraje.Si va ramane de capatai,pentru ca asta e un etalon al performantei in general.

 

Sper sa vina cu ceva competitiv pe aero pentru ca altfel va fi jale pentru ei.

 

 

Chiar dacă au interzis aripile, importanța dimensiunii aerodinamice introdusă în MGP de către Ducati va rămâne.

True.

Au deschis cutia Pandorei.

Este un camp de unde se poate extrage handling dar cu costuri destul de mari as spune eu.Iar pe partea ailalta,pe strada nu va avea nici un folos real.

As fi preferat sa adreseze alte domenii care sa aiba aplicabilitate pe strada.

Insa aero va trebui luata in considerare de acum incolo,chiar daca ceilalti constructori se cam codesc.

 

Oricum ar fi, cred că este cea mai interesantă (importantă?) noutate tehnică de la cutia seamless încoace - adică de vreo 4-5 ani (supapele pneumatice nu le pun la socoteală din motive evidente).

Singura vroiai sa zici :P

Singura ca atata stiu baietii astia.In rest somn de voie.Mai rad greutate de pe suruburi.Asta e.

Cea mai importanta inovatie tehnica de la seamless au fost winglets.Care sunt dead pt 2017.

Sa ne punem toate sperantele in carena fata a Ducati ca sa avem totusi o noutate tehnica notabila pt 2017 :crack:

 

 

Anul asta nu mai este nimic pana in Martie?

 

Pre-season MotoGP™ calendar 2017:

 

Valencia – 15th and 16th November

Sepang – 30th January to 1st February

Phillip Island – 15th to 17th February

Losail – 10th to 12th March

 

Moto2™/Moto3™ :

Jerez: 8th  to 10th March

Losail: 17th to 19th March

 

Sper ca am cheltuit cu folos acel euro de pe videopass pentru aceste teste.Sper sa avem ce vedea :bounce:

 

 


» Post actualizat in 24 Jan 2017 06:38

One thing we will certainly not see in Malaysia: the bikes’ definitive fairings. With the winglets removed, all the Manufacturers have tweaked the aerodynamics on their respective bikes - so much for containing costs! - in order to find the load provided by the spoilers using some other contrivance.

Naturally, no one wants to show their hand straight away with the risk of being copied, so we can expect that only in Qatar will the MotoGP bikes be wearing their definitive outfits. Which, do not forget, cannot be changed more than twice during the season.

Sunt curios cum vor putea face teste neluand in seama apasarea de pe fata din aero.

S-ar putea oare sa avem din nou parte de Ducati cu winglets pentru aceste teste pentru a simula apasarea data de carenele pe care nu le scot inca din dulap?

Cine stie...


"Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family.
Choose a fucking big television.
Choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers...
Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning.
Choose your future. Choose life... But why do I want to do a thing like that?"

 






Also tagged with one or more of these keywords: motogp

1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users


    bmdbmw
DMCA.com Protection Status