Sari la conținut

Postări Recomandate

Vomitiv textul:

 

Noul BMW G 310 GS – pregătit pentru orice aventură. Din punctul de vedere al BMW Motorrad, GS este o promisiune – promisiunea aventurii, a fiabilităţii şi a robusteţii. Noul G 310 GS transferă aceste calităţi în segmentul sub 500 cc, reprezentând o viziune nouă şi o interpretare matură a unui termen sinonim cu aventura.

Noul G 310 GS este un GS autentic: un produs contemporan cu un nivel crescut de versatilitate, de neegalat în segment în momentul de faţă. Este agil şi manevrabil în traficul urban, dar în acelaşi timp extrem de robust în teren accidentat. Astfel, este partenerul perfect pentru aventurile cotidiene. Extrem de compact, dar în acelaşi timp matur şi confortabil, GS-ul defineşte noi orizonturi în segmentul său. Exact această versatilitate transformă noul G 310 GS într-un model unic în segmentul entry-level.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, un text destul de bombastic, cu afirmatii pe care, in mod normal nu le poti face decat dupa ce testezi in extenso, motocicleta. Probabil este scris de un fan impatimit al brandului. In rest, mi se pare o aparitie interesanta. Vestea proasta pentru bavarezi si buna pentru noi, este ca deja segmentul este atacat in corpore de japonezi, care vin cu aventuriere reale, nu cu motoare adaptate mai degraba autostrazilor si navetei in mediul urban.

 

Se pare, ca am intuit bine, in legatura cu greutatea: 169,5 kg la plin, ceea ce inseamna sub 150 la gol.


» Post actualizat in 08 Nov 2016 15:03

Uitandu-ma mai atent pe articol, am realizat ca este de fapt o prezentare pe un site oficial. Asadar un text menit sa vanda.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o alternativa mai scumpa pt Royal Enfield. E pt clasa de mijloc a societatii.... indiene. Dar e o problema: asa ceva nu exista.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca va fi pusa in vanzare la nivel global, dupa cum rezulta din informatiile oficiale de pe site-ul postat de @KHK


» Post actualizat in 08 Nov 2016 19:53


Mie nu mi se pare deloc că jucăria asta ar vrea vreo legătură cu adventure. E mai degrabă un naked.

Cam asa este... mai ales daca te uiti la ce au scos cei de la Honda, sau la conceptul T7 prezentat de Yamaha. Alea sunt adevaratele adventures bikes.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o alternativa mai scumpa pt Royal Enfield. E pt clasa de mijloc a societatii.... indiene. Dar e o problema: asa ceva nu exista.

True!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare cam usless...conceptia era buna,dar wtf la 170kg ce drac de avantaj sa mai aibe un motor de 300cc??si de 34cp cu aerodinamica de caramida!

daca avea 140mai ziceam,dar asa....

sunt eu cu capul sau trendul handicapat al tuturor producatorilor e sa se ingrase?

orice motor adventure nou sau succesor in nume/clasa s-a ingrasat in loc sa slabeasca in timp

pff,si cand te gandesti ca honda in 1987!! lansa transalpul de 600 cu 194kg, africana , si ax-1 cu 125kg si 29 cai...aia fu adevarata revolutie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei,parea ok in prima faza,dar am descoperit(cu ajutor!)asta:

 

http://www.rx3adventure.com/

 

Mi-a cam picat fata.:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei,parea ok in prima faza,dar am descoperit(cu ajutor!)asta:

 

http://www.rx3adventure.com/

 

Mi-a cam picat fata. :(

Pai ce are? Pretul doar. Daca ar fi fost cu vreo ... 5-800 mai ieftin, cred ca ar fi fost decent. In rest, injectie, cutii, crashbar la pachet, pare ok. Calitatea nu o sa fie niciodata ca la bmw, insa sa mergi si sa nu iti cada rotile pe strada cred ca e destul. Acum ei nu zic de garantie nimic, nu zic de pret ca e cu tva inclus sau nu si mymoto a fost intotdeauna o firma care a avut adaos destul de maricel (parerea mea)...

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce are? Pretul doar. Daca ar fi fost cu vreo ... 5-800 mai ieftin, cred ca ar fi fost decent. In rest, injectie, cutii, crashbar la pachet, pare ok. Calitatea nu o sa fie niciodata ca la bmw, insa sa mergi si sa nu iti cada rotile pe strada cred ca e destul. Acum ei nu zic de garantie nimic, nu zic de pret ca e cu tva inclus sau nu si mymoto a fost intotdeauna o firma care a avut adaos destul de maricel (parerea mea)...

China?Nu mercic,venerabile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Nu este o motocicleta asa de rea pe cat spun haterii, pe asfalt este OK pe offroad usor, mmmmmm.

Am fost la o tura cu asa ceva pe munte. Ce sa zic.........cam grea, dar acceptabila deoarece are centrul de greutate jos, totusi in noroaie 175kg se simt, sau pe roci.

Pozitia pe asfalt este impecabila, tipic BMW, te simti ca acasa pe ea, totul este foarte natural.

Motorul nu are cuplu, in schimb putere are destula sa zicem, probabil ca o transmisie finala cu foaie mai mare ar reduce lipsa acuta de cuplu a acestei motociclete.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...