Sari la conținut

Postări Recomandate

Pentru cei care doresc un enduro touring usor, cu sigla BMW pe rezervor, bavarezii pregatesc modelul G310GS. Cateva detalii aici: http://auto.ndtv.com/news/bmw-g-310-gs-5-things-you-need-to-know-1398416 . Nu reiese clar din articol, daca motocicleta va fi vanduta si pe piata europeana. Informatii si aici: http://auto.ndtv.com/news/bmw-g-310-gs-5-things-you-need-to-know-1398416

https://www.indiacarnews.com/bike/bmw-g-310-gs-india-14736/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Informații apărute în presă pe la Intermot ^_^.

Atunci erau doar in stadiu de zvon, probabil. Acum se pare ca este certitudine.

» Post actualizat in 26 Oct 2016 10:28

 

Păi nu știu de unde. Tu ai dat numele topic-ului.

Haha.. da.. scuze! Nush' la ce ma gandeam. Se poate remedia??

Rog un moderator sa modifice, in titlul topicului, 310, in loc de 350. Multumesc!

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, iti dai seama ca am gasit informatia cu totul intamplator si m-am gandit ca poate fi impartasita, celor interesati de nisa asta. Ulterior, am gasit articole din aprilie, dar erau doar in stadiul de zvonuri/discutii. Bine ca ai gasit articloul si l-ai postat.

Pana la urma, in legatura cu corectura din titlul topicului, nu se mai poate face nimic? Eu nu mai pot sau nu stiu cum as putea interveni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o sa aiba calitatea lui Royal enfield.... mai bine lipsa.

Da report si modifica un admin/moderator.

Nu cred ca vor fi probleme mari de calitate. Ca alea facute in Germania nu vor fi, dar oricum BMW are un nucleu dur de fani care iau orice li se ofera.

 

Multumesc. Am dat report, poate face cineva modificarea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și KTM-ul asamblează în India - RC 390, de exemplu. Nu este finisată extraordinar, dar acceptabil. Mai ales pentru prețul propus.

Nu au nivelul necesar pentru a construi/asambla motociclete scumpe, dar pentru astea mici și ieftine care oricum vor vedea multe căzături și abuzuri, merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io as fi asteptat cu topicul asta inca doua saptamani, pana pe 8 noiembrie, cand va fi lansat la Milano si implicit vor aparea si informatiile oficiale si concrete de la BMW, care ulterior vor fi preluate si de restul presei de specialitate.

 

Asa insa, pe viitor cand cineva va vrea sa se intereseze despre acest model pe topic, se va lovi mai intai de cateva pagini de batut campii si presupuneri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si renault asambleaza in India, dar nu le vinde in Europa daca ma intelegi....

 

Culmea e ca alea sunt probleme de priectare, nu de calitate, in afara de aia cu uleiul care se scurge...

 

KTM vinde și-n Europa ceea ce asamblează în India. H-D la fel. Ducati asamblează unele modele pentru Oceania și SUA în Thailanda. Sunt câteva exemple.

 

Io as fi asteptat cu topicul asta inca doua saptamani, pana pe 8 noiembrie, cand va fi lansat la Milano si implicit vor aparea si informatiile oficiale si concrete de la BMW, care ulterior vor fi preluate si de restul presei de specialitate.

 

...Cum ar fi? :) Cred că avem deja toate informațiile, chiar dacă nu sunt oficiale - mai puțin prețul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot aveti toate informatiile sa-mi zica si mie cineva cate kg are!! Nu de alta dar urmaresc zvonistica deja de niste luni, insa nimeni nu a venit cu ceva concret pe cea mai importanta caracteristica tehnica [cel putin pt mine]. Adica daca nu are sub 150 kg e total inutil de fapt ar trebui sa aiba sub 140 ca sa inceapa sa fie interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

KTM vinde și-n Europa ceea ce asamblează în India. H-D la fel. Ducati asamblează unele modele pentru Oceania și SUA în Thailanda. Sunt câteva exemple.

 

 

 

Probabil asa se explica ca nici KTM, nici H-D si nici Ducati nu sunt niste repere in materie de fiabilitate... insa daca la un motor de promenada sau la un speed nu este un capat de tara, la un turing adventure, fiabilitata este un parametru fundamental.

» Post actualizat in 29 Oct 2016 10:31

Daca tot aveti toate informatiile sa-mi zica si mie cineva cate kg are!! Nu de alta dar urmaresc zvonistica deja de niste luni, insa nimeni nu a venit cu ceva concret pe cea mai importanta caracteristica tehnica [cel putin pt mine]. Adica daca nu are sub 150 kg e total inutil de fapt ar trebui sa aiba sub 140 ca sa inceapa sa fie interesant.

XT-ul meu are 157 kg la gol, construita in maniera bulet proof de acum 20 de ani. WR 250R are 135 wet weight. Dupa imagini, cred ca GS310 va iesi undeva sub 150 kg la gol. Voi urmari cu atentie sporita acest aspect, ca sa vad daca am estimat corect. :)

 

Vad ca e aglomeratie mare pe nisa asta a aventurierelor de cilindree mica. Si familia VStrom se mareste: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_dl250_17.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...