Sari la conținut

Ce sa aleg oare...


do_it
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Ptr sezonul urmator sunt pregatit sa trec la acest “capitol moto” si dupa ce am citit in stinga si in dreapta sunt… si mai nedumerit. Merg 70% cu sotia si peisajul inconjurator ma indeamna la “drumetii montane” deci as vrea sa fac un upgrade. Am “in vizor” urmatoarele moto:
1. Kawasaki Vulcan S. 649 ccm, 61 CP/63 Nm, 228 kg, tank 14 l, Trepte 6 (lant) Pret: 7.695 €
2. Harley D Iron 883. 883 ccm, 52 CP/69 Nm, 256 kg, tank 12,5 l, Trepte 5 (curea) Pret: 10.145 €
3. Harley D SuperLow 883. 883 ccm, 53 CP/69 Nm, 258 kg, tank 17 l, Trepte 5 (curea) Pret: 9.975 €
4. Harley D SuperLow 1200T. 1202 ccm, 68 CP/96 Nm, 274 kg, tank 17 l, 5 trepte (curea) Pret: 12.975 €
5. Yamaha XVS1300 Custom. 1304 ccm, 73 CP/103 Nm, 293 kg, tank 15 l, Trepte 5 (curea) Pret: 11.495 €
Am facut deja test drive cu Kawasaki Vulcan S. Luna viitoare in perioada 15-20 Oct fac test cu HD Iron 883 si imediat cu HD SuperLow 1200T. Urmaresc sa primeasca cei de la Yamaha Customul XVS 1300.
De la HD mi sa spus ca Iron 883 si SuperLow 883 vin fara locul ptr pasager si fara scarite care m-ar costa inca 5-6oo €… Pe HD SuperLow 1200T ne-am urcat si se sta bine este comfortabil si ptr pasager, are suspensia spate reglabila de la “un buton”, vine si cu parbriz detasabil. Ce ma sperie putin este greutatea lor de peste 250 kg. Va rog pe cei care detineti motoare asemanatoare (sau aveti experienta), sa ma scape de fobia masei mari
Sunt un tip de statura medie (cred eu) adica am 1.80m si 90 kg constructive atletica. Nu am avut pina acum chopper sau motor mai mare de 500 ccm. Testul facut cu Honda CTX si Kawasaki Vulcan S mi-a dat incredere dar am vazut ca sunt cele mai usoare dintre modelele alese de mine. Pun accent pe confort si nu pe viteza. Multumesc celor care aveti putin timp sa impartasiti cu mine pareri (primesc cu drag sfaturile voastre).

 

post-91180-0-68522900-1474917009_thumb.jpg

post-91180-0-83741600-1474917021_thumb.jpg

post-91180-0-74723600-1474917029_thumb.jpg

post-91180-0-28042800-1474917038_thumb.jpg

post-91180-0-48418000-1474917049_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu sunt in masura sa te ajut cu un sfat in alegerea unei motociclete din cele enumerate , dar legat de ' fobia masei mari ' , iti pot spune ca pana nu m-am urcat la insistentele prietenului meu , posesor la vremea aceea de o frumoasa domnisoara' , ca era noua, -BMW 1200 RS / 2004 , nu as fi stiut cat de manevrabila poate sa fie . Prima impresie a fost ca manevrez o bicicleta :). Oricare ar fi alegerea , asfalt uscat si fara incidente !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan am un KD 350 care are 190 kg si ma descurc excelent cu el, dar ma gindesc ca 250 kg ar fi ceva...

 

Pe genul asta de motor , ajunge cu talpa jos fara probleme , iar la 1,80 m/90kg e logic ca nu are nici o problema in a tine o motocicleta de 250kg cand sta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan am un KD 350 care are 190 kg si ma descurc excelent cu el, dar ma gindesc ca 250 kg ar fi ceva...

Când e pe loc e grea, dacă se mişcă e uşoară.

 

Doi poliţişti pe un aeroport. - Măi, eu nu pot să înţeleg cum poate un terorist să deturneze ditamai avionul care e aşa de mare…

- Măi tâmpitule, nu-l deturneaza când e la sol, ci în aer sus când se face mic de tot…

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1200T pentru feel si pentru practicalitate, Iron 883 pentru feel, design si cool factor, Japo daca vrei sa faca nu faca ,,desteptii'' misto de tine ca ai dat o galagie de bani pe un motor care ,,se strica'' des. ;) Super Low e mai pentru gagici fiind destul de joasa iar cursa suspensiei automat e foarte scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1200T pentru feel si pentru practicalitate, Iron 883 pentru feel, design si cool factor, Japo daca vrei sa faca nu faca ,,desteptii'' misto de tine ca ai dat o galagie de bani pe un motor care ,,se strica'' des. ;) Super Low e mai pentru gagici fiind destul de joasa iar cursa suspensiei automat e foarte scurta.

 

Tinand cont ca el vrea confort si va merge 70% cu pasager probabil ca 4) si 5) is cele mai indicate . Pe linga preferinta lui dpdv al look-ului , dupa ce le va testa pe toate , clar va sti ce sa aleaga .

Editat de JUST4TNT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu exceptia strykerului de 1300, gasesti celelalte motociclete la dealer,la test.

 

Nu ai cum sa obtii un sfat pertinent avand in vedere cat de diferite sunt optiunile tale.

 

Kawasaki e o jucarie scumpa pentru fumei si incepatori dornici sa arunce multi bani pe un lucru reinventat. Motoreta e plastic toata si e 2 in linie...

 

Porksterul e misto, suna fantastic si arata classic. Dar nu e musai pentru 1.80.

 

Poate un Dyna. Sau, poate un 48. Ai sigur o reprezentanta Harley in zona.

 

Despre Yamaha Custom 1300...Greu. E relativ ieftina pentru ceea ce promite, are o linie grozava, o roata huge pe spate, transmisie pe curea si un brand mare in spate...Star.

 

N-o gasesti decat la cativa dealeri, de obicei nu in showroom.

 

In Germania ai x optiuni oentru a putea determina ce-ti place.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

“drumetii montane”. Am “in vizor” urmatoarele moto:

 

1. Kawasaki Vulcan S.

2. Harley D Iron 883.

3. Harley D SuperLow 883.

4. Harley D SuperLow 1200T.

5. Yamaha XVS1300 Custom.

 

Din cele enumerate de tine,nici una nu are legatura cu ce vrei tu.stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gixu. desigur am HD reprezentanta chiar linga mine (in spate le Porsche Museum) unde am fost de 2 ori si acolo am facut programare la probefahrt Luna viitoare cind vor primi Iron 883 ptr test (il au nou dar nu se poate testa). SuperLow 1200T este deja disponibil ptr test dar vreau mai intai sa ma dau cu "cel mic" si dupa sa il testez pe cel de 1200. Mi-a placut f mult cum am stat pe SuperLow 883

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Adica ?????

Vor mai ramane doar două din 5, e simplu. ;)

Sa arate bine, sa traga cum trebuie, sa nu fie f grea, sa fie confortabila la drum lung pt doua persoane si lmanevrabila, ar trebui să-ți iei un cruiser între 750 si 1300. Lista ta se poate extinde lejer, uita-te la Vulcanul de 900, Shadowul de 750, Intruderul de 800...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vor mai ramane doar două din 5, e simplu. ;)

Sa arate bine, sa traga cum trebuie, sa nu fie f grea, sa fie confortabila la drum lung pt doua persoane si lmanevrabila, ar trebui să-ți iei un cruiser între 750 si 1300. Lista ta se poate extinde lejer, uita-te la Vulcanul de 900, Shadowul de 750, Intruderul de 800...

 

Din moment ce si-a facut lista cu cele 5 / e documentat cu spec. tehnice /pret /etc , e clar ca doar din alea isi doreste sa isi ia ceva . Nu cred ca nu stie ca exista si intruder /vulcan/ shadow/etc... doar ca nu isi doreste asa ceva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Kawasaki Vulcan S. - motor 2 cilindri in paralele - pentru mine acesta nu este cruiser, mai mult cu 2 persoane pe acest motor nu prea vad drumuri lungi
2. Harley D Iron 883. - too damn small
3. Harley D SuperLow 883. - vezi la 2
4. Harley D SuperLow 1200T. - okish...pregateste-te de surubarit si de bagat inca cateva mii de euro daca vrei si accesorii
5. Yamaha XVS1300 Custom. - arata bine dar dar iti spun de pe acum ca pasagerul nu va fi multumit cu picatura aceea de sa

 

Masa motocicletei tinde spre mai putin relevant atunci cand esti in miscare.

A mea are 328kg la ud, iar eu am 1,83m si 97kg dar nu am intampinat probleme sa o tin/deplasez de pe loc.

Eu zic sa urmaresti urmatoarele aspecte la test:

 

- pozitia ta in sa la drum mai lung de 300km (daca ai asa ceva in vedere)

- confortul pasagerului....una este sa mearga 10km si cu totul alta 100km.

- ciclistica motocicletei....la test incearca o franare mai agresiva concomitent cu fata cat si cu spatele. Motocicleta ar trebuie sa mearga in linie dreapta si sa nu traga intr-o parte.

 

Din cate observ in selectia ta a contat in proportie de 90% factorul cool si mai putin factorul practic, oricum iti urez succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg pe o Dyna de 300kg la 1.70m si 70kg. Nu iti face probleme de masa motocicletei. Te obisnuiesti repede si dupa ti se par prea firave cele de 160-200kg.Eu as trece acum la Road Glide, care are peste 350kg. La dimensiunile tale, poti sa mergi lejer pe absolut orice motocicleta, cat ar fi ea de mare. Dupa HD, cu greu cred ca poti sa mai alegi altceva. Poate 1200-le.

 

Drumuri bune si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni. Azi am fost la Limbächer & Limbächer GmbH ( Stuttgart ) si am dat tircoale unui Kawasaki Vulcan 900 Custom.( 903 ccm, 48 CP / 77 Nm, 278 kg, Tank 20 litri, Pret: 8.495 €)

Mi sa parut mult mai confortabil comparativ cu Kawasaki Vulcan S. Din pacate nu il au disponibil la test dar se pare ca vor primi unul din luna Nov. Am apreciat transmisia pe curea si pozitia confortabila (inclusiv ptr pasager). La capitolul "minus" am observat ca are cei mai putini CP... oare sunt suficienti sa impinga 2 persoane ? Cred ca am mai spus nu vreau sa fac liniute, vreau sa savurez peisajul dar nu vreau sa fie cumva submotorizat; de fapt diferenta de CP fata de celelante de la HD e de 4-5 CP deci nu ar fi prea rau. Voi ce spuneti?

post-91180-0-03721900-1475002430_thumb.jpg

post-91180-0-66811400-1475002436_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...