Sari la conținut

Triple Tree pentru motocicleta ( stand pentru roata fata cu acces la F


RD 02 ALX
 Share

Stand moto Fata/Spate  

12 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Salut, face cineva acest tip de stand moto pentru roata din fata?

 

In engleza ii spune Triple Tree Stand.

 

Eu am o cunostinta care este strungar si imi poate confectiona unul daca as avea niste specificatii. Sau daca ati cumparat un model anume si sunteti multumiti de calitatea prodsului va rog sa imi faceti o recomandare.

 

Eu am o Honda CB 500 care are cric central si as vrea ceva si pentru fata ca sa nu mai stea pe roti in afara sezonului ( o tin la serviciu deci nu fura nimeni standul din fata ), am vazut ca este super util pentru lucrari de mentenanta in special la furca, frane etc.

 

Multumesc frumos.

 

Editat de RD 02 ALX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ceva de genul, e un stander spate + adaptorul pt fata. Nu l-am folosit decat pe cel de spate, nu am nici un bolt si cand am vrut sa dau la strungar sa-mi faca am aflat ca sunt j'de diametre ale gaurilor din jug la diverse mobre si trebe munca de cercetare sa aflu care sunt cele mai uzuale. Daca te ajuta iti fac poze si masuratori.

Ma gandeam sa copiez standerul spate sa pot ridica simultan, eventual sa apelez la colegul Mihai Sandu pt confectie.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ceva de genul, e un stander spate + adaptorul pt fata. Nu l-am folosit decat pe cel de spate, nu am nici un bolt si cand am vrut sa dau la strungar sa-mi faca am aflat ca sunt j'de diametre ale gaurilor din jug la diverse mobre si trebe munca de cercetare sa aflu care sunt cele mai uzuale. Daca te ajuta iti fac poze si masuratori.

Ma gandeam sa copiez standerul spate sa pot ridica simultan, eventual sa apelez la colegul Mihai Sandu pt confectie.

Daca vrei sa afli si ai un subler il poti baga in gaura in care intra pinul is vezi ce diametru are, aia este cea mai mica problema. faza faina la standul cu pin este can poti misca ghidonul stanga/dreapta in caz ca ai nevoie sa desfaci ceva si nu ai loc de furca etc.

Editat de RD 02 ALX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, face cineva acest tip de stand moto pentru roata din fata?

 

In engleza ii spune Triple Tree Stand.

 

Eu am o cunostinta care este strungar si imi poate confectiona unul daca as avea niste specificatii. Sau daca ati cumparat un model anume si sunteti multumiti de calitatea prodsului va rog sa imi faceti o recomandare.

http://www.motoretail.ro/cumpara/bikelift-stander-fata-pentru-jug-rosu-universal-8801

» Post actualizat in 21 Sep 2016 21:11

Dar vezi ca daca o pui pe stander si pe central s-ar putea sa ajunga sa stea de fapt pe roata spate si pe stander... Depinde cat ti-o ridica standerul de fata.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speedy are dreptate. Cricul tau central ridica roata spate, de la pamant, foarte putin. Daca vrei sa stii ca stau amandoua suspendate in aer, iei doua standere, unul pentru fata respectiv unul pentru spate.

Altminteri, pe cricul central si poti sa-i pui o bucata(cub) de lemn sub galerii, astfel incat sa-ti ridice fata un pic de la sol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau balansezi motocicleta legand o cordelina de cricul central (in zona cea mai de jos a lui) si roata suspendata, strangand in sensul ridicarii rotii care face contact cu pamantul si, când se ridica doar un pic de la sol, strangi nodul. Apoi o proptesti cu blocuri de lemn la roti (doar pentru siguranta, nu fortezi prea tare blocurile sub roti) si gata. Ai suspensia descarcata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 21 Sep 2016 21:11

 

Dar vezi ca daca o pui pe stander si pe central s-ar putea sa ajunga sa stea de fapt pe roata spate si pe stander... Depinde cat ti-o ridica standerul de fata.

adica s-o ridici de pe jos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ai un motor. Peste un numar de ani(mai mic sau mai mare) o sa-l schimbi. Eu zic ca momentan nu merita sa investesti prea mult in stander. Vezi pe unde gasesti o bucata de lemn mai mare si il tii pe galerii sau cu 2 bucati de lemn il tii pe galerii. O sa ai nevoie de inca o persoana ca sa ridici motorul complet, dar momentan nu vad rostul unei investitii prea mari. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, ca sa nu stea guma fata toata iarna pe jos poti sa-i bagi sub ea o bucata de scartaitoare d-aia alba. E suficient cat sa protejeze guma pe partea de cotntact. A mea sta iarna pe cricul lateral, cu ambele gume jos. Niciodata n-au patit nimic cauciucurile. Primii trei ani a stat asa afara, doar cu gusa pe ea. Bine, a mea sta doar cateva saptamani, cand chiar nu se poate circula. Oricum, gumele alea nu sunt chiar piele de preput de bebelus sa se irite la primul pipi ramas in pempars.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa afli si ai un subler il poti baga in gaura in care intra pinul is vezi ce diametru are, aia este cea mai mica problema. faza faina la standul cu pin este can poti misca ghidonul stanga/dreapta in caz ca ai nevoie sa desfaci ceva si nu ai loc de furca etc.

La a mea am aflat, ideea e sa pot suspenda si alte mobre la care mai surubaresc din cand in cand si de aceea mi-ar fi folosit sa aflu diametrele uzuale!

Mare avion de construit un stander sau chiar "copacul" nu e, al meu e din patrat de 30x30 insa e curbat, se poate face si doar din taieturi si sudura dar nu va arata asa frumos. Investitia merita daca nu iti vei lua ceva cu monobrat, colegul de la care am cumparat eu ansamblul tocmai trecuse pe asa cev a si nu-i mai folosea asta (oricum era nou nout).

Nah, fiecare cum isi face calculele, o poti pune si pe chituci dar poate iti place sa ai totul elegant si atunci standerul e f util.

Eu si la bicilete umflam mai tare gumele peste iarna si le roteam din cand in cand, acum le-am agatat undeva si nu mai e cazul, rotile sunt in aer. Dar cauciucul se deformeaza plastic daca sta mult intr-o pozitie, mai ales daca scade si presiunea. Masinile noi se stocheazacu rotile supraumflate pt a preveni treaba asta, dar daca stau mult si mai ales pe caldura tot se "patratesc".

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, face cineva acest tip de stand moto pentru roata din fata?

 

In engleza ii spune Triple Tree Stand.

 

Eu am o cunostinta care este strungar si imi poate confectiona unul daca as avea niste specificatii. Sau daca ati cumparat un model anume si sunteti multumiti de calitatea prodsului va rog sa imi faceti o recomandare.

 

Eu am o Honda CB 500 care are cric central si as vrea ceva si pentru fata ca sa nu mai stea pe roti in afara sezonului ( o tin la serviciu deci nu fura nimeni standul din fata ), am vazut ca este super util pentru lucrari de mentenanta in special la furca, frane etc.

 

Multumesc frumos.

 

 

E 50 de euro un stander de jug.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E 50 de euro un stander de jug.

La tine am vazut cand am schimbat anvelopele Cezar :) Pare super util. Multumesc tuturor. Am sa va tin la curet cu proiectul si dupa ce il termin pun schita si costurile daca vrea cineva sa isi faca. CB ramane cu mine pana moare. Este a treia motocicleta pe care o detin si mi-a salvat viata + ca are un sunet superb de care sunt indragostit. THX

» Post actualizat in 24 Sep 2016 20:42

In caz ca este cineva curios de sunet:)

 

 

Live suna mult mai fain si super gros, parca este un mic Ducati dar cu ambreiaj umed.

 

Legat de salvat viata aici un fragment.

 

" Dupa aceste 2 luni am facut o criza la un rinichi, nestiind ca am priatra la cel stang. Nu m-a suparat niciodata dar din cauza vibratiilor cred ca a deplasat-o de la locul ei si atunci au inceput durerile. Dupa ce am descoperit piatra ( aproximativ 1 cm ) nu am avut bani sa merg sa o sparga cu ultrasunete ( cat era in rinichi ) si am mai mers inca 2 saptamani la serviciu cu ea asteptand sa iau salariu si sa merg la doctor dar intre timp priatra a plecat din rinichi in vezica si apoi a inceput adevarata distractie. Aceasta imi bloca canalul si nu puteam urina (este oribila senzatia) , interventia ma costa 2000 ron ( se intervine prin uretra ) si cand nu puteam sa urinez ieseam repede cu CB-ul 2-3 ture de cartier ca sa mute piatra de acolo in ideea de a strange banii pentru interventie. Dar ea a reusit sa aseze piatra perfect si am eliminat-o natural ( economie de 2000 ron , pe care nu ii aveam inca) "

 

Si povestea ei aici, unde am si o poza cu piatra din rinichi.

 

/index.php?/topic/730705-mica-mea-bijuterie-cb-500/

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...