Sari la conținut

Caut mecanic pasionat de boxer BMW racit cu aer (airhead) Bucuresti


Officer
 Share

Postări Recomandate

A schimbat uleiul din grup. In discutie este vorba despre uleiul din bascula/carcasa in care sta cardanul. Sunt 2 chestii diferite. Vineri o desfacem si vom vedea.


» Post actualizat in 23 Sep 2016 08:15

Asadar, se pare ca se confirma parerea specialistului si ar fi o problema la simeringul dintre bascula si grup. S-au golit cele 2 si se pare ca aprox 50 ml de ulei din bascula au ajuns in grup. Nu s-a putut desface astazi pentru ca e nevoie de ceva scule mai deosebite pe care Tiberiu le-a si comandat, ceea ce apreciez. De asemea, pare dispus sa isi imbogateasca colectia de scule si cu cele trebuincioase pentru airheaduri si care nu se potrivesc la alte modele chiar daca nu ii trec pragul asa multe motociclete din astea. Din nou, de apreciat. Colaborarea a fost in orice caz constructiva si va continua.

 

Pe langa problema de la cardan, s-a constatat si un zgomot de rulment in cutie si cel mai probabil urmeaza sa fac si o restaurare completa a acesteia. Ramane de vazut daca o sa o fac in tara sau o sa o trimit la cineva in Germania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Exista oare in Bucuresti un mecanic cu adevarat pasionat de mobrele astea?

 

Am dus-o la mototehnica pentru o verificare generala si schimb de consumabile (toate lichidele si filtrele) si dupa ce am platit 200 de euro am facut 1000 si ceva de km si mi-a aparut un zgomot la roata spate. Am desfacut busonul de golire de la cardan si nu aveam ulei deloc (normal era sa curga 150 cc de ulei de cutie). Mototehnica evita orice contact, nu raspund la mailuri, nu returneaza apeluri. Misto, nu?

Salutare, e misto, airhead-urile de prin anii '60 au acest al 4-lea carter de ulei, era bine sa fi stiut asta inainte si sa fi verificat personal nivelurile, dar din greseli invatam. Si daca verificai nivelul si completai, uzura era deja probabil existenta.

Needle bearings sunt rulmenti cu ace, si fie stau in vaselina si e OK fie in cazul asta vaselina e diluata in ulei si fara ulei se incing la albastru, odata cu caile de rulare, musca bucatele din ele etc.

 

Dupa postarile tale ulterioare se pare ca vei fi acel mecanic cu adevarat pasionat.

 

 

 

 

 

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Se pare ca ma transform in acel mecanic pasionat. La acest moment detin toate sculele necesare pentru repararea cutiilor de boxer 2v - presa pentru flansa in care se prinde cardanul, placa de masurare joc axe cu pinioane, micrometre de inalta precizie pentru masurat grosimi si adancimi (la cutiile astea axele cu pinioane se lasa cu un joc de 0,05 mm in carcasa cutiei pentru ca altfel se distrug rapid pinioanele).

post-49857-0-39489000-1479196636_thumb.jpg

post-49857-0-85972800-1479196637_thumb.jpg

post-49857-0-29801500-1479196639_thumb.jpg

post-49857-0-62537500-1479196640_thumb.jpg

post-49857-0-62081400-1479196641_thumb.jpg

post-49857-0-66375200-1479196642_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie... Si mult spor in repararea cutiei

 

Si te rog sa postezi cat mai multe fotografii cu repararea....ma intereseaza foarte mult subiectul fiindca si cutia de la R80-ul meu are nevoie de o revizie generala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...