Sari la conținut

Postări Recomandate

Bună ziua!

Urmează să-mi achiziționez prima motocicletă și voi veni în București pentru a face asta, eu fiind din Neamț. Vin în București pentru că mai am de făcut ceva reomologări la RAR pentru a limita motocicleta la A2 dar nu asta e important acum.

 

Am citit pe internet articole în care indicau lucruri la care să te uiți atunci când trebuie să cumperi prima motocicletă. M-am informat foarte mult dar tot nu am ochiul unui om cu experiență. Așa că, dacă cineva poate să-mi dea niște ponturi mai palpabile ar fi de apreciat. Sau poate cineva chiar mă poate însoți când voi merge să văd motocicletele.

Variantele mele ar fi:

- http://olx.ro/oferta/honda-hornet-ID6D0t6.html#fdf6bd3f41
- http://olx.ro/oferta/honda-hornet-2002-ID6vd9A.html#fdf6bd3f41

- http://olx.ro/oferta/vand-honda-hornet-an-2002-ID6Fwgk.html#a2b93f319a

- http://olx.ro/oferta/honda-cbf-600-s-ID6b3XS.html#a2b93f319a (aici dacă ați fi mai atenți- nr de km pare cam mic pt anul ei)

- http://olx.ro/oferta/honda-cbf-500-2005-ID6DG16.html#a2b93f319a

- http://olx.ro/oferta/honda-hornet600-ID6Ju5E.html#fdf6bd3f41 (asta cred că a căzut că are urme pe la motor)

- http://olx.ro/oferta/suzuki-gsf-600-bandit-ID6jmdk.html#fdf6bd3f41

 

 

Mulțumesc mult și asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trata limitarea la A2 ca o formalitate, poti sa ai surprize! :)
Din poze e destul de greu sa alegi, cauta sa mergi cu un mecanic sau cineva care are ochiul antrenat, la fel, poti sa ai surprize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat pe anunturile alese de tine si pot sa iti spun ca mi s-au parut Ok doar CBF-urile(cele gri) si Hornetul asta( http://olx.ro/oferta/vand-honda-hornet-an-2002-ID6Fwgk.html#a2b93f319a ).

Restul mi se par scumpe fata de cat ar trebui sa coste, avand in vedere anul fabricatiei, iar mie nu imi plac pentru ca li s-au schimbat anumite parti cu care au venit din fabrica(far, bord, oglinzi, tobe).

Ai grija la anula fabricatiei anvelopelor(indicatia DOT) si la starea celorlalte consumabile(discurile pentru un Hornet sunt peste 1000 lei, un set nou de anvelope cu tot cu montaj costa cel putin 800 lei)

Inca ceva. CBF-urile cred ca sunt neinmatriculate. La fel si Hornetul ala negru de care ti-am zis mai sus.

 

P.S. Mai bine iti cumperi o motocicleta care e deja limitata in acte la A2 sau care nu e asa puternica si nu necesita limitare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la limitarea la A2, am discutat la RAR și mi-au fost date indicații clare asupra procesului.

Tocmai din acest motiv scriu aici. Poate e cineva care are ochiul format și mă poate ajuta.


» Post actualizat in 31 Jul 2016 13:34

CBF-urile cred ca sunt neinmatriculate. La fel si Hornetul ala negru de care ti-am zis mai sus.

 

P.S. Mai bine iti cumperi o motocicleta care e deja limitata in acte la A2 sau care nu e asa puternica si nu necesita limitare.

 

Hornetul negru e înmatriculat căci am vorbit cu proprietarii și mi-au trimis poze de la talon și C.Î.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu ar fi sa iti iei ceva mai mic ca cilindree, poate si mai usoara ca si greutate pana te inveti cu ea.

Treaba asta cu limitarea e cu 2 taisuri...

 

Naked de preferat.

Editat de fratzyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. "Asta cred că a căzut că are urme pe la motor". Sa iti dau un pont ? Motocicleta netrantita greu de gasit, mai ales cele pre-2005.

 

2. "Motoare prea scumpe" ? Evident, in Romania gasesti printre cele mai scumpe motoare si (unele din) cele mai prost intretinute, din acest motiv din ce in ce mai multi se duc in afara si vin pe ele.

 

3. Cumperi mai bine un motor deja limitat si omologat pe A2 ? Cred ca ar fi mai preferabil asa.

 

4. Nu cumperi niciodata primul motor singur, daca vrei imi scri pe privat si pot sa iti recomand mecanici pe care eu ii consider OK in Bucuresti, dispusi sa te ajuta, fara sa te jupoaie de viu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am nevoie de sfatul vostru.Acum trei saptamani am cumparat un Suzuki Gladius din 2010 limitat in actele de Italia la 35 kw .Motoru super ingrijit,unic proprietar femeie,toate bune si frumoase.

La RAR Constanta au verificat-o .mi-au luat banii ...si...a aparut problema!!!

RAR Bucuresti nu recunoaste certificatul de inmatriculare din Italia unde scrie negru pe alb ca motoru a fost limitat electronic si imi cere un document de la service ul care a facut aceasta limitare in 2011.Service care trebuie sa fie recunoscut in Uniunea Europeana.Document pe care eu nu il am si nici fosta proprietara nu il gaseste.

Rog pe cei care imi pot da un sfat sau cei care au intampinat situatii asemanatoare sa ma ajute.Mentionez ca RAR Bucuresti mi-a recomandat sa ma duc intr-o "tara civilizata" si sa o testez pe un stand omologat. RAR Romania are stand...dar nu au fost bani pentru omologare!!!!!!!!!!!

Astept opiniile voastre.

 

Vali

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai putea sa incerci sa faci ca valentin. Sa cumperi kitul ala din austria sau de unde , te duci la un service la un prieten si sa iti stampileze pe hartia aia trimisa de catre austrieci . Daca nu poti asa atunci montezi kitul ala omologat si e acelasi lucru. Eu asta as incerca sa fac :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...