Sari la conținut

Yamaha xv 750 "Monstrul"


dany_nos
 Share

Postări Recomandate

Salutare

Nu va speriati !!! :nono:

"Monstrul" este doar un Virago xv750 din 95' cumparat de prin martie anul asta cu gandul de al transforma intr-un CafeRacer .

Pana in prezent nu m-am ocupat decat de remedierea unor probleme tehnice :oilleak: si cel mai important , de obtinerea permisului :bike-037: urmand si transformarea pe parcurs .

Orice sfat productiv din partea voastra este binevenit la fel si criticile .

 

post-54016-0-17519600-1469258816_thumb.jpg

post-54016-0-05761600-1469258826_thumb.jpg

post-54016-0-72973200-1469258842_thumb.jpg

post-54016-0-90201400-1469258883_thumb.jpg

post-54016-0-81943300-1469258916_thumb.jpg

post-54016-0-49041700-1469258928_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce s-a intamplat cu discul din poza nr. 3. Arata de parca nu toata placuta de frana calca pe disc.

A fost "conservat" cu vaselina de fostul proprietar ....

Nu il strica,lasa-l in forma originala.Arata foarte bine!

Pana in iarna nu se strica nimic, si mie-mi place foarte mult asa cum este acum dar a fost cumparat cu un scop .

Am vrut ca prima motocicleta sa fie un cafe racer si sper sa reusesc . post-54016-0-75018300-1469264985_thumb.jpgpost-54016-0-85976100-1469265007_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa arate ca si asta rosu, mai bagi încă banii de 2 Virago de 750 in el.

Daca nu ai un buget de 3-4000 eur nici nu are rost sa te apuci de tăiat, onsa faci un mare fas si o sa distrugi un motor fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti bate capul cu modificarile deocamdata, aduna km. Stiu fostul proprietar, e baiat bun Tiberiu, chiar vorbisem cu el ca vrea sa o dea sa isi mai faca ceva pe la casa; mi-am dat seama dupa rezervor, e modificat un pic :) Sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa arate ca si asta rosu, mai bagi încă banii de 2 Virago de 750 in el.

Daca nu ai un buget de 3-4000 eur nici nu are rost sa te apuci de tăiat, onsa faci un mare fas si o sa distrugi un motor fain.

Ca si costuri m-am gandit foarte bine , sunt constient ca nu se face face usor si nici ieftin ...

Pana in iarna sper sa-mi strang cam toate piesele necesare , oricum pana atunci nu tai nimic de pe ea .

» Post actualizat in 25 Jul 2016 08:30

Nu-ti bate capul cu modificarile deocamdata, aduna km. Stiu fostul proprietar, e baiat bun Tiberiu, chiar vorbisem cu el ca vrea sa o dea sa isi mai faca ceva pe la casa; mi-am dat seama dupa rezervor, e modificat un pic :) Sa o stapanesti sanatos!

Multumesc frumos :cheers:

Tiberiu este un baiat super ok , mi-a dat si ceva piese la ea cand am cumparat-o , ba chiar mi-a mai trimis si pe urma cateva chestii care le-a mai gasit prin magazie .

Pana acum am reusit sa schimb uleiul in motor si grup, servisat furca fata , am schimbat lichidul de frana si am curatat tot ce tine de frana fata ( nu stiu de ce dar au fost conservate f bine ) , schimbat bucsile din butuc si saboti pe spate ( desi saboti vechi erau ca si noi ) , ambele anvelope noi Avon Cobra , am construit comenzi avansate ( avand 1.80 cele originale imi erau un pic incomode ) , i-am modificat comanda spate la frana ( am trecut pe cablu , raspunde mai bine acum dar este aproape la fel de ineficienta ca si inainte ) , confectionat suport numar lateral , .....

Am adunat si ceva km si sunt foarte incantat de biciclu , desi se simte diferenta la drum fata de alte motoare mai noi ( plimbarile pana acum le-am facut cu prieteni care au motoare cu mult mai performante ) , dar ptr mine fiind incepator este mai mult decat ok .

Merg zilnic pe ea atat in oras cat si in afara , sincer imi place f mult asa cum e acum si ma cam bate vina ptr cea ce urmeaza .... dar ....

post-54016-0-76029400-1469432851_thumb.jpg

post-54016-0-76029100-1469432911_thumb.jpg

post-54016-0-91488400-1469432935_thumb.jpg

post-54016-0-54847900-1469432951_thumb.jpg

post-54016-0-14215100-1469432981_thumb.jpg

post-54016-0-31962100-1469432995_thumb.jpg

post-54016-0-02694200-1469433010_thumb.jpg

post-54016-0-66926200-1469433026_thumb.jpg

post-54016-0-82423100-1469433067_thumb.jpg

post-54016-0-07964500-1469433082_thumb.jpg

post-54016-0-36421600-1469433263_thumb.jpg

post-54016-0-58867200-1469433328_thumb.jpg

post-54016-0-36396900-1469433560_thumb.jpg

post-54016-0-63959500-1469433663_thumb.jpg

post-54016-0-60014600-1469433676_thumb.jpg

Editat de Chivu
diferential e la auto, cu totul altceva.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pentru un cafe racer ar trebuie modificata și furca, după părerea mea... Cafe-racer-ul e o motocicletă concepută pentru viteză și manevrabilitate, pe distanțe scurte, deci mobra e mai scurtă, furca e mai scurtă și mai verticală. Inclusiv semighidoanele sunt orientate în jos și sunt mai scurte, iar șaua e sus, pentru a favoriza poziția aplecată în față a riderului, ceea ce înseamnă că și schimbătorul (și, eventual, frâna spate) trebuie mutat spre spate.

 

Poziția pe un cruiser e altfel, orientată către confort, ceea ce contravine conceptului de cafe-racer.

 

Las-o așa, că e frumoasă așa cum e și bucură-te de ture.

 

IMHO

Editat de eFu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bulgaristan :D

Dap , am fost sambata pe la voi prin Constanta si am trecut si pe la Tiberiu , nici nu i-am intins cheia bine ca a si sarit in ghete :bike-037: , imi pare rau ca nu l-am filmat :laugh:

» Post actualizat in 03 Aug 2016 12:16

Pentru un cafe racer ar trebuie modificata și furca, după părerea mea... Cafe-racer-ul e o motocicletă concepută pentru viteză și manevrabilitate, pe distanțe scurte, deci mobra e mai scurtă, furca e mai scurtă și mai verticală. Inclusiv semighidoanele sunt orientate în jos și sunt mai scurte, iar șaua e sus, pentru a favoriza poziția aplecată în față a riderului, ceea ce înseamnă că și schimbătorul (și, eventual, frâna spate) trebuie mutat spre spate.

 

Poziția pe un cruiser e altfel, orientată către confort, ceea ce contravine conceptului de cafe-racer.

 

Las-o așa, că e frumoasă așa cum e și bucură-te de ture.

 

IMHO

Am studiat destul de bine aspectele enumerate de tine , in special la modelul asta de motocicleta.

Stiu ce ma asteapta si ce am de facut , ca vor aparea multe chestii neprevazute .... in general asta-i tot farmecul atunci cand te apuci sa mesteresti .

Pana atunci am trecut de 2000 de km de cand am luat atat permisul cat si motocicleta .

post-54016-0-19389700-1470226447_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...