Sari la conținut

Cum poti face limitare la R.A.R pentru cat.A2


teodor123
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 238
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator goe 75

or fi gandit ei ceva cand au impus toate 3 regulile. e totusi legislatie UE, nu e facuta pe genunchi la noi in tara.

Frate! Ai 14 ani sa crezi ca legile astea sunt facute 100% in interes public ?

Singurul element de siguranta pentru tineret este puterea scazuta ,restul sunt considerente economice trasate cu ajutorul unor lobby-uri.

» Post actualizat in 20 Jul 2016 07:04

Bafta in dezbateri ,mi-e scarba de atata ipocrizie .Viteza limita este 100 .Mergem cu 109 ca ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt foarte interesante teoriile conspiratiei. singura problema e ca sustinatorii merg pe "crede si nu cerceta", "am eu o sursa" etc. daca ii iei la intrebari gasesti destule hibe in rationamentul lor, daca exista vreunul.

am o intrebare simpla de tot: care e considerentul economic pentru care mobra de origine nu ar trebui sa aiba peste 70kW? da-mi o explicatie credibila si sunt cel mai mare fan al tau si al teoriei tale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

care e considerentul economic pentru care mobra de origine nu ar trebui sa aiba peste 70kW? da-mi o explicatie credibila

Erau suficiente motoare pe piata la momentul promulgarii legi care sa se incadreze si prin urmare sa nu puna presiuni financiare pe producatori pentru investitii in dezvoltare de modele noi si noi linii de productie.Acele modele noi sa se mai lupte si pentru normele euro.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate vrei sa dezvolti ideea. cand ai tu timp, nu-i graba. pentru ca momentan nu are logica ce ai scris

 

Restrictiile in plus sunt cele care pun presiune suplimentar, nu restrictiile in minus. Plus ca nu vad in ce fel s-ar simti nevoita Honda sa scoata modele noi daca UE ar permite limitarea la A2 si a fireblade-ului sau goldwing-ului de ex. Dimpotriva, nu ar mai trebui sa mai scoata un model de goldwing de 70kW, ca ar merge limitat si ala de 75 deja existent pe piata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@Xael.

 

Nu face sens pentru ca nu ai urmarit presa la momentul dezbaterii legii.

Nu intereseaza pe nimeni producatorii japo decat prin prizma fabricilor pe care le detin pe teritoriul eu.

Preocuparea a fost pentru producatorii europeni care nu au posibilitatea sa se miste la fel de repede ca japo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu asta zic, ca nu ai de ce sa te misti in vreo directie daca toate motocicletele pe care le produci pot fi limitate la A2. daca restangi plaja la alea sub 70kW, sunt brusc mai putine modele din care sa aleaga un posesor de A2, si trebuie sa scoti altele pentru a ii largi orizontul de alegere.

 

nu, nu am urmarit dezbaterea la momentul respectiv. posibil sa fie totusi niste detalii care intra in "the big picture" si pe care nu le vad din cauza asta. mai ales daca zici tu ca producatorii europeni au facut lobby pentru restrictia asta, e posibil sa o fi considerat-o favorabila economic.

 

pe de alta parte, o mobra de 150kW limitata la 35, trage la fel ca una de 70 limitata tot la 35? nu am notiunile de mecanica necesare ca sa am o opinie proprie in momentul asta

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Pe scurt...legea adoptata este un compromis .Legea propusa cerea crearea unei noi clase -avantaj major japo care au creat-o deja .Producatorii si-ar fi dorit doar limitari.

» Post actualizat in 20 Jul 2016 08:22

Cauta in presa din Australia sa vezi ce interesant este cazul mt07 care nu se incadreaza doar pentru cativa cc si i-a fortat pe yamaca sa produca o varianta doar pentru ei.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu asta zic, ca nu ai de ce sa te misti in vreo directie daca toate motocicletele pe care le produci pot fi limitate la A2. daca restangi plaja la alea sub 70kW, sunt brusc mai putine modele din care sa aleaga un posesor de A2, si trebuie sa scoti altele pentru a ii largi orizontul de alegere.

 

nu, nu am urmarit dezbaterea la momentul respectiv. posibil sa fie totusi niste detalii care intra in "the big picture" si pe care nu le vad din cauza asta. mai ales daca zici tu ca producatorii europeni au facut lobby pentru restrictia asta, e posibil sa o fi considerat-o favorabila economic.

 

pe de alta parte, o mobra de 150kW limitata la 35, trage la fel ca una de 70 limitata tot la 35? nu am notiunile de mecanica necesare ca sa am o opinie proprie in momentul asta

In mod clar sa limitezi un motor la mai putin de 50% din puterea sa nominala fara a pune niste probleme mari, nu poti sa lasi motorul la 30% din turatia maxima si 40% din sarcina si sa te astepti sa nu se infunde vreun pasaj de ulei sau sa nu topeasca ceva de la amestecul sarac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Erau suficiente motoare pe piata la momentul promulgarii legi care sa se incadreze si prin urmare sa nu puna presiuni financiare pe producatori pentru investitii in dezvoltare de modele noi si noi linii de productie.Acele modele noi sa se mai lupte si pentru normele euro.

 

lol? in europa sunt motoare japoneze pe care le numeri pe degete care au 70 de kw din fabrica... nu mai vorbim de europene...

 

In mod clar sa limitezi un motor la mai putin de 50% din puterea sa nominala fara a pune niste probleme mari, nu poti sa lasi motorul la 30% din turatia maxima si 40% din sarcina si sa te astepti sa nu se infunde vreun pasaj de ulei sau sa nu topeasca ceva de la amestecul sarac.

 

loool, esti pe langa tare! :)

Editat de marianv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

lol? in europa sunt motoare japoneze pe care le numeri pe degete care au 70 de kw din fabrica... nu mai vorbim de europene...

 

 

 

Daca nu intelegi despre ce este vorba ,de ce te bagi?

Motivul pentru care legea s-a dat in versiunea actuala a fost ca motele precum Pegaso,Duke,Monster...sa se incadreze.Nu are nici o legatura cu japo ,se stia ca aia sunt destui de buni si pregatiti sa scoata a doua zi exact ce trebuie sa corespunda.

 

Iar motivul principal pentru care producatorii europeni s-au luptat ca sa nu fie exclusi din vanzari pe segmentul asta are legatura cu studii care sau facut si care spun ca relatia cu prima motocicleta are tendinta sa fie mai speciala si loialitatea fata de brand se creeaza atunci ,la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Bună ziua,

Doresc să îmi cumpăr o motocicletă din Germania, o Honda CBR rr/Yamaha R6 ,o motocicletă gata limitată e mai scumpă cu 700/1000€ față de una care nu este limitată,kit-ul costă 105€ pentru orice motocicleta ,am gasit aici <

http://www.moto-act.de/umbau-und-style/48ps-drossel-35kw.html?sPage=1&sPerPage=150 >

 

Dacă o cumpăr delimitată și o limitez cu acel kit,la RAR mi se va trece direct 35kw ,sau se va face omologare individuală (întreb deoarece puterea reala e mai mult decât dublul lui 35kw și când mă oprește garcea nu e bine)?

Dacă aș cumpăra-o gata limitată,am înțeles ca mi se va trece direct 35kw la putere.

 

Vă rog să nu îmi spuneți ca să mai aștept încă 2ani ca să fac A sau să îmi iau alte mobre care nu trebuie limitate sau că o să mor cu ele sau alte chestii care sunt off-topic,mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă rog să nu îmi spuneți ca să mai aștept încă 2ani ca să fac A sau să îmi iau alte mobre care nu trebuie limitate sau că o să mor cu ele sau alte chestii care sunt off-topic,mulțumesc.

Ei, bineinteles ca nu iti vom spune. Chiar te rugam sa iti iei o mobra pe care sa o limitezi tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună ziua,

Doresc să îmi cumpăr o motocicletă din Germania, o Honda CBR rr/Yamaha R6 ,o motocicletă gata limitată e mai scumpă cu 700/1000€ față de una care nu este limitată,kit-ul costă 105€ pentru orice motocicleta ,am gasit aici <

http://www.moto-act.de/umbau-und-style/48ps-drossel-35kw.html?sPage=1&sPerPage=150 >

 

Dacă o cumpăr delimitată și o limitez cu acel kit,la RAR mi se va trece direct 35kw ,sau se va face omologare individuală (întreb deoarece puterea reala e mai mult decât dublul lui 35kw și când mă oprește garcea nu e bine)?

Dacă aș cumpăra-o gata limitată,am înțeles ca mi se va trece direct 35kw la putere.

 

Vă rog să nu îmi spuneți ca să mai aștept încă 2ani ca să fac A sau să îmi iau alte mobre care nu trebuie limitate sau că o să mor cu ele sau alte chestii care sunt off-topic,mulțumesc.

 

Iti trebuie hartie care sa ateste ca este limitata....

 

Fierul poate sa fie limitat sau nu, dar actul este cel care te face sa circului cu atelajul corespunzator categoriei de pe permis.

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea proasta este ca cineva trebuie sa confirme, cu hartii si probe, ca noul atelaj este limitat la 35kw.

Sper sa ma insel dar din cate stiu eu in Romania nu exista o firma care sa poata face o astfel de atestare si in consecinta sa emita un astfel de document.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci eu iti propun ca mergi direct la RAR si sa prezinti speta unui inspector. Sunt sigur ca te poate lamuri mai in amanunt.

Spun asta deoarece dpdv al documentelor nu va exista o conexiune directa intre motocicleta si acel kit, iar dupa cum stii hartiile primeaza.

Mai exact tu vei avea o motocicleta cu seria XXX si documentele cre atesta acest lucru si separat vei avea un document care spune ca un anumit device limiteaza puterea unei motocicletei la 35kw.

Problema este ca cineva trebuie sa isi asume raspunderea si sa confirme ca acel device este in motocicleta cu seria XXX.

Din pacate nu se accepta o declaratie pe propria raspundere ca asa este deoarece majoritatea oamenilor ar vinde-o si pe ma-sa si ar fura si de la ma-sa doar pentr ca se poate, lucru confirmat de nenumaratele topicuri de pe acest forum in care diferiti oameni vor sa afle sau sa gasesca tertipuri prin care sa incalce legea dar fara sa suporte consecintele acesteia.

Dupa cum bine stii si cu pwla in cwr si cu sufletu' in rai nu se poate.

Editat de Adixgl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum dovedesti ca motocicleta ta are instalat kitul care realizeaza limitarea la un control de rutina?

Hartia aia nu are valoare, ba te alegi si cu dosar penal daca esti depistat circuland cu o motocicleta care are in talon trecuta puterea intreaga plus hartia aia, tu avand A2.

 

Suna la RAR si intreaba daca ei fac asemenea omologari. Daca nu se fac atunci ori cumperi o motocicleta ce are trecuta in talon o putere compatibila cu A2 (ca e reala sau nu asta nu conteza) fie cumperi o motocicleta nelimitata pe care o limitezi pe cale legala intr-o tara unde se poate face acestu lucru appoi o importi ca limitata in RO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc tuturor pentru timpul acordat :) ,am să ma axez pe cele deja limitate,deșii unele sunt limitate cu acea foaie,nu știu dacă și in carte ,plus acel kit are și o plăcuță care se pune pe cadru și scrie ca e limitată la 35kw

În schimb am găsit și asta http://www.alphatechnik.de/produkte/leistungsaenderungen/motorrad/leistungsaenderungen/35-kw-48-ps.html ,aici cred ca limitarea se face la acel service și ei atestă că este limitata(cred)

Editat de costi1998
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care NU sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale;

toate cele 3 conditii trebuiesc indeplinite!

simplu!

 

o poti limita, dar nu te incadrezi legal cu A2, deoarece e derivat dint-unul care initial a avut mai mult de 70kW

citeste forumul, sunt nspe mii de topicuri pe tema asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol, de ce nu ti-ai lua o motocicleta pt. a2? nu prea isi pierd pretul ca sunt multi incepatori care le cauta... ma rog, stiu, nu prea se uita mimozele proaste la un gs 500 de exemplu... sa nu mai spun ca un gs500 face mucii haturi la acceleratie unei vitezane de 600 limitate, ca limitata fiind are cuplu din parti, nu ca gs-ul ar fi vreun muscle-bike dar mnah...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care NU sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale;

toate cele 3 conditii trebuiesc indeplinite!

simplu!

 

o poti limita, dar nu te incadrezi legal cu A2, deoarece e derivat dint-unul care initial a avut mai mult de 70kW

citeste forumul, sunt nspe mii de topicuri pe tema asta!

Daca e limitata ,cand o inmatriculezi pentru prima oara in Romania ,ei o sa treaca 35kw ,nu stie nimeni care era puterea inainte,am cautat pe forum,si pe google si peste tot si nu am gasit nimic care sa ma ajute decat posturi gen : un nou topic la decese ,sau o sa mori,sau nu te mai da mare si ia-ti ceva care sa se incardreze pentru A2 ,posturi care nu ma ajuta cu nimic,daca e sa mor ,la fel pot sa mor si cu aprilia mea de 125.

 

Sunt sute de motociclete in Romania gen cbr /cbr rr / r6 /r1 care sunt conduse cu A2,o motocicleta in plus sau in minus o sa fie acelasi lucru

» Post actualizat in 05 Aug 2016 12:13

Exista deja un topic despre asta. Kitul de care ai zis la final se pare ca e agreat de RAR.

/index.php?/topic/739916-cum-poti-face-limitare-la-rar-pentru-cata2/

Multumesc,adevarul ca in ultima luna nu am mai cautat pe forum ,ma uitasem inainte si nu am gasit nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...