Sari la conținut

BMW R80 recuperat dintr-o magazie din Germania


Papa_Bear
 Share

Postări Recomandate

Seara buna,

 

Asa cum spune si titlul, am recuperat un BMW R80 fabricatie 1991 dintr-o magazie din orasul Pritzwalk din estul Germaniei.

La momentul achizitiei motocicleta era plina de praf, de panze de paianjen, nu mai mersese de cativa ani, franele erau blocate, un furtun de la un carburator spart si culmea...avea TUV valabil...nu stiu prin ce mijloace facut.

 

I-am schimbat toate uleiurile si filtrele, bujiile, am desfacut complet furca si am curatat tot + am schimbat semeringurile, am suflat-o cu compresorul, am spalat-o si acum arata cam ca in pozele de mai jos...

De asemenea proprietarul mi-a dat si trusa origiala de scule, trusa de reparat pene de cauciuc originala, manualele si cartea de service.

 

Intrebare... are cineva de vanzare piese de BMW R80 Monolever?

post-61548-0-40256300-1468011677_thumb.jpg

post-61548-0-90030300-1468011678_thumb.jpg

post-61548-0-34016400-1468011680_thumb.jpg

post-61548-0-17818100-1468011682_thumb.jpg

post-61548-0-59792700-1468011683_thumb.jpg

post-61548-0-87847100-1468011684_thumb.jpg

post-61548-0-05458900-1468011686_thumb.jpg

post-61548-0-39393400-1468011687_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

De vis! Sa o stăpânești cu placere.

On-topic - cred ca Ebay Germania ar fi cea mai buna sursa. Mai era ceva site mare de piese, de care m-am lovit când aveam 1100 RT. Englezesc parca. Da un search după BMW Motorcycle parts și sigur îl vei gasi. Sau vezi la Motociclete de strada, secțiunea BMW. Sunt sigur ca îți vor recomanda băieții de acolo surse verificate pentru piese.

Drumuri frumoase împreună ;)!

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vis! Sa o stăpânești cu placere.

On-topic - cred ca Ebay Germania ar fi cea mai buna sursa. Mai era ceva site mare de piese, de care m-am lovit când aveam 1100 RT. Englezesc parca. Da un search după BMW Motorcycle parts și sigur îl vei gasi. Sau vezi la Motociclete de strada, secțiunea BMW. Sunt sigur ca îți vor recomanda băieții de acolo surse verificate pentru piese.

Drumuri frumoase împreună ;)!

www.motorworks.co.uk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Multumesc aprecieri si pentru informatiile legate de piese de achimb.

Am cumparat deja de pe Ebay un demaror aproape nou, 2 semnalizatoare, lampa de stop, si capacul demarorului.

 

Sunt foarte multe piese din cauciuc pe care le-am cumparat noi. E bine ca pentru modelul acesta inca se gaseste aproape orice piesa noua, insa la preturi pe masura.

Am cumparat inclusive suruburi+piulite+saibe originale cu marcajele/culoarea zincarii specifice BMW.

 

Deocamdata o folosesc in starea in care este, insa ulterior va face obiectul unei restaurari complete. Norocul este ca de cand o am am tinut-o numai in garaj...

 

Motoreta nu are problem majore, ci doar probleme de detaliu, mici puncte de rugina sau zgarieturi pe anumite piese. Din pacate vopseaua nu mai este cea originala, deoarece in 1991 BMW nu a produs modelul acesta in culoarea negru si am inteles ca multi le-au revopsit. Culoarea originala era dubioasa, un fel de violet si se numea "Blue Topaz".

 

@ finu - a costat 2000 de euro + 400 transport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua observatii din partea mea:

- foarte frumoasa jucaria

- fiind din 1991, se considera a fi motocicleta clasica?

Trăim vremurile în care nimic nu se repară, totul se înlocuiește, pantofii te țin 2 luni, suntem încurajați să cumpărăm (mult), schimbăm mașina la 2-3 ani...

Nu m-ar mira ca generația fiului meu să considere o moto de 5-7 ani ca fiind "vintage".

 

P.S. Superbă achiziția!

Editat de Motojurnal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua observatii din partea mea:

- foarte frumoasa jucaria

- fiind din 1991, se considera a fi motocicleta clasica?

 

 

Va fi clasică peste 5 ani. Deocamdată, nu prea are ce căuta la colţul ăsta. Dar de frumoasă, este tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul a fost lansat pe piata prin anii '70 daca nu ma insel, si nu are a face ca mobra ce face subiectul topicului a fost fabricata in '91, modelul in sine este unul clasic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Felicitari pentru achizitie!

Eu am o surioara mai mica (R65 cu 27CP) din '90. Hai ca incet, incet o punem de un club airhead si aici. Eu piese am comandat direct de la bavaria (am avut nevoie de maruntisuri, gen emblemele de pe rezervor) si am avut surpriza sa constat ca au acelasi pret ca la magazinele on-line din Germania (daca le luam din DE plateam in plus transportul).

post-49857-0-66893000-1471341646_thumb.jpg

post-49857-0-39755800-1471342026_thumb.jpg

Editat de Officer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Felicitari pentru achizitie. Cati km are?....da-ne mai multe detalii...

 

Intre timp, eu am facut un film cu o pornire la rece cu a mea, insa nu reusesc sa il postez... Nu am reusit nici macar sa fac paste cu link-ul de pe YouTube...

 

Are cineva idee cum fac sa postez un film pe forum?

 

In curand voi pune niste fotografii cu arsenalul de piese de schimb.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Ca sa postezi filme cred ca trebuie sa deschizi editorul de mesaj complet, sa aloci un cuvant filmului si apoi sa atasezi un hyperlink la cuvantul respectiv - exista buton de hyperlink in editorul de mesaj.

Mai multe detalii nu prea sunt - cautam ceva vechi pentru un proiect cafe racer, ceva pentru care gasesti piese si documentatii si un airhead mi s-a parut perfect. Am vazut-o pe un site de anunturi din Germania, am luat legatura cu cineva care se ocupa cu transportul si in cateva zile o aveam in curte. Cand am vazut-o cat e de frumoasa am renuntat la orice planuri de modificare.

Pe kilometraj are cu putin sub 70.000 km. Primul pas a fost sa o inmatriculez (a durat aproape o zi la RAR pentru ca nu era omologat modelul in Romania si au importat datele de la omologii nemti), al doilea pas a fost sa ii schimb bateria si al treilea sa o duc sa o verific la Tiberiu. I-am schimbat toate lichidele si filtrul de ulei (nu am umblat la furca), s-a facut reglaj de supape, insa se pare ca ar avea nevoie de o segmentare pentru ca ar avea compresia sub limita. In mers eu nu simt nimic. Nu scoate fum, nu mananca ulei, merge foarte bine pentru varsta ei. Am facut un Transfagarasan acum vreo 3 saptamani cu un prieten (el cu GS650) si s-a descurcat admirabil. Am verificat nivelul la ulei la intoarcere si era la fel ca la plecare. O sa revin si eu cu un video cand o sa am timp de editat.



Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...