Sari la conținut

Achizitie Kawasaki z1000 model 2011 sau Ducati monster 796 model 2011


xxo_cs
 Share

Postări Recomandate

[...]

Apreciez raspunsul tau argumentat, dar pentru mine, asta confirma ca, in aceleasi conditii de exploatare un Ducati te va costa mai mult pe termen mediu si lung.

 

P.S. Desi mi se parea normal sa fie diferenta de pret, inainte sa scriu, am confirmat banuiala mea si am cautat consumabile pt 796 si pentru z1000.

Atata timp cat Ducati are suspensii si frane mai bune si mai scumpe si un motor mai pretentios la intretinere, nu are cum sa coste la fel intretinerea celor 2 motociclete.

Cat costa un kit de reparatie pompa de frana de brembo si cat e unul de kikikoco sau ce japoneze sunt pe z1000? Dar un schimb de valve?

 

Dar, cum ai zis si tu, sunt putini posesorii de Ducati care trec de 10000 pe an, e o alta experienta pe un astfel de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apreciez raspunsul tau argumentat, dar pentru mine, asta confirma ca, in aceleasi conditii de exploatare un Ducati te va costa mai mult pe termen mediu si lung.

 

P.S. Desi mi se parea normal sa fie diferenta de pret, inainte sa scriu, am confirmat banuiala mea si am cautat consumabile pt 796 si pentru z1000.

Atata timp cat Ducati are suspensii si frane mai bune si mai scumpe si un motor mai pretentios la intretinere, nu are cum sa coste la fel intretinerea celor 2 motociclete.

Cat costa un kit de reparatie pompa de frana de brembo si cat e unul de kikikoco sau ce japoneze sunt pe z1000? Dar un schimb de valve?

 

Dar, cum ai zis si tu, sunt putini posesorii de Ducati care trec de 10000 pe an, e o alta experienta pe un astfel de motor.

 

In ce fel anume iti confirma tie cele spuse de el ca un Ducati va costa mai mult la servisat, in aceleasi conditii de exploatare?

 

logica ta ma loveste grav....

 

vorbim de motoare 2011 si tu deja vorbesti d ekit de frana si valve si etc.... cred ca la cat o sa tina omul motorul n-o sa apuce sa schimbe nici kitu de lant, nu sa serviseze supapele sau alte kkturi...

 

si repet, cand dai bani pe o mobra de 2011, deja sa faci calcule de servisare intre un Z1000 si Monster 796 mi se pare tiganeala..

 

Ca si cum vrei sa-ti iei o Busa 2016 si intrebi cat consuma.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e sa o luam strict pt oras, n-ai ce cauta cu motor de 1000. Un scuter de max 250 e arhisuficient.

Dar daca ne gandim ca iei un motor pt plimbari gen all-around atunci situatia se schimba.

Ca sound, imi place cum suna monsterul, mai ales in ture, insa cu vibratiile alea tot nu cred ca m-as putea impaca.

Si la motocicletele noi, dar si la cele mai putin noi conteaza cum a fost intretinuta inainte de achizitie. Costurile aducerii la o stare de normalitate pot fi mari, in cazul in care exista repere care trebuie inlocuite.

Ca intretinere ulterioara, benzina e cel mai mare cost/km.

le: desi cu benzina nu se intretine :)

Editat de flaviu57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat costa un kit de reparatie pompa de frana de brembo si cat e unul de kikikoco sau ce japoneze sunt pe z1000? Dar un schimb de valve?

 

Înțeleg ce zici și teoretic ai dreptate. Practic însă, mă plimb prin lumea fascinantă a italiencelor de ani buni nu am mai auzit despre asemenea probleme. Pompă de frână stricată nu am văzut decât în urma unei trânte, supape de schimbat doar după ce s-a mers 5-6 ani cu aceleași curele de distribuție care la un moment dat au cedat, culbutori de înlocuit doar după multe, multe zeci de mii km, etc. Întreținerea generală va costa probabil ceva mai mult prin prisma faptului că se va face la un mecanic avizat, în sensul în care italienele nu prea rezistă la aproximări, cârpeli și invenții. Nu schimbul de pastile sau de curele de distribuție vor face diferența.

 

Revenind la subiect: cum s-a mai spus mai sus, ceea ce am vrut să-i transmit inițiatorului este că ar trebui să-și aleagă motocicleta în funcție de preferințele personale și de modul de utilizare, nu de avertismente subiective și bădărane (nu este cazul tău) făcute de persoane neavizate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am zis sa nu zic si de fiabilitate ca-mi sariti in cap. Dar daca tot ati sarit ...

 

Nu merge asa, eu zic ceva, voi ziceti ca nu-i asa si sa demonstrez tot eu.

Demonstrati-mi mie ca e mai ieftin la intretinere 796 si pornim discutia de acolo, doar daca nu faceti trolling.

Placute, service suspensii, intervale intre valve clearance check, care necesita schimb de ulei mai devreme, costuri rulmenti, CURELE de distributie etc.

 

Va inteleg, va felicit si va invidiez ca aveti exotice (mai putin ala cu transalp-ul ala mai mare si mai greu) dar hai sa fim realisti un pic.

Plus ca daca-ti iei Ducati, in Romania, esti la mana Dafway :))

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti vrem motocicleta 2012-2014, dar cand e vorba de service, tot la nivel de sarma si patent suntem... ca deh, costa bani service-ul calumea.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti vrem motocicleta 2012-2014, dar cand e vorba de service, tot la nivel de sarma si patent suntem... ca deh, costa bani service-ul calumea.

 

nu neaparat. O mobra chiar si din 99,cum e a ta, isi face treaba cu brio,daca nu e luata de la un retard care si-a batut joc din ea. Sa nu fie o mobra in care sa mai bagi in ca 70 % din costul achizitiei...

 

Eu vad doar 2 avantaje la motocicletele noi (mai noi): aspectele tehnice ce tin de siguranta: ABS, TC, power modes /riding modes + majoritatea pieselor nu sunt imbatranite (ca la a mea, care e din 89) si nu ai probleme cu tot felu de garnituri,cauciucuri,subansamble care sa cedeze datorita uzurii / vechimii...

 

Cand banii nu sunt o problema,automat devine doar o chestie de gust si nu are sens sa comentam ca mobra costa 8000, 15000 sau 25000 euro....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere ... la 200km si in rest oras, 1000 cc indiferent de marca inseamna bani multi aruncati pe noxe! :)

La o plecare de pe loc ... pina la 50-60km/h nu-i nici o diferenta cu 300cc (unele sint chiar mai puturoase) .... peste te ia radarul ..... afara in 200km cistigi citeva minute daca nu-i drumul prea virajat cu un consum total nejustificat .... in special la 1.75m si probabil 70-80kg.


» Post actualizat in 12 Jun 2016 05:05
Oricum ... indiferent ce- ti iei, sa-ti aduca numai bucurie! Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

MULTUMESC tuturor de sfaturi pina la urma Kawasaki a ramas.O sa atasez cateva poze.Asfalt uscat va doresc.


» Post actualizat in 24 Jun 2016 10:45
https://imagizer.imageshack.us/v2/94x94q90/c/r/921/jOIyme.jpg
» Post actualizat in 24 Jun 2016 10:58
NF7lUm.jpg
» Post actualizat in 24 Jun 2016 10:59
jOIyme.jpg
» Post actualizat in 24 Jun 2016 11:00
6GdiFf.jpg
» Post actualizat in 24 Jun 2016 11:02
viOqWu.jpg

Ultima poza e copiata de pe net,dar este identică.Doamne ajuta si asfalt uscat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Salut,intru mai rar pe forum.Moto ma ajuns cu tot cu acte 7300€ si inca 1000 acareturi,tobe,etc.Am sărit un pic bugetul dar e o bestie,sunt foarte mulțumit de achiziție si am echipato dupa inima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Akropovic.Dar urmează sa cumpar si galeria sa fie full,sincer se aude mult mai bine fata de cele stock dar Nu 100%.Adica daca pui evacuări noi trebuie luat in calcul tot sistemul pt un sunet sportiv si de calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca topicurile acestea nu își au rostul. Cred ca niciodată cineva care întrebat ce sa aleagă între Ducati si altceva nu a ales Ducati. Analog cel care vrea Ducati isi cumpără Ducati fără alte întrebări.

Asfalt uscat si cald😎

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu va contrazic,eram la răscruce între cele doua modele.Stiu ca sunt diferite dar amândouă imi plac.Sincer eram 70 % pe Ducati,dar am descoperit ca in Zona Iasi nu avem mecanici foarte Calificați pe motoare italiene.Pentru mine o pare a contat,nu am cerut bani.Topicul chiar a fost folositor pentru decizie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca topicurile acestea nu își au rostul. Cred ca niciodată cineva care întrebat ce sa aleagă între Ducati si altceva nu a ales Ducati. Analog cel care vrea Ducati isi cumpără Ducati fără alte întrebări.

Asfalt uscat si cald

 

foarte corect

» Post actualizat in 07 Nov 2016 00:45

Eu nu va contrazic,eram la răscruce între cele doua modele.Stiu ca sunt diferite dar amândouă imi plac.Sincer eram 70 % pe Ducati,dar am descoperit ca in Zona Iasi nu avem mecanici foarte Calificați pe motoare italiene.Pentru mine o pare a contat,nu am cerut bani.Topicul chiar a fost folositor pentru decizie.

 

 

De fapt popicadi a enuntat mai sus cat se poate declar problema asta cu dilema motociclistilor care vor sa-si ia Ducati.... Cand oscilezi intre Ducati si Z1000 e clar ca nu e de tine Ducati. Si nu ca e pentru 'cunoscatori' sau alte din astea,ci pur si simplu nu ti se adreseaza tie si 'gusturilor' tale.

 

Ce inseamna la tine 'mecanici foarte calificati pe motoare italiene' ? Alea italiene merg pe alt principiu? sunt motoare diesel? sau ce pu.la mea au? Perlele pe care le scoateti unii denota cam cat de inapoiati sunteti..

 

A mai fost acum cativa ani unul tot asa sinistru de prost din zona Iasului care se plangea pe forum ca nu are cine sa-i serviseze franele la gunoiul de blackbird sau VFR, sau ce dracu era, de parca avea motoreta din motogp =)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian, unu care sa stie sa schimbe curelele de distributie (daca isi lua, le schimba preventiv). Ai nevoie de un aparat sa le tensionezi cat trebuie (erau si niste aplicatii de mobil care masurau cat de intinse sunt cand le loveai in anumite puncte, exact ca la o chitara pe care o acordezi). Probabil la asta s-a referit.

 

Avand in vedere ca oscila intre "Kawasaki Z1000 si Ducati", tind sa cred ca se referea la 'altceva' :)

 

Oare restu 'saracilor' cu Ducati de prin zona, unde-si serviseaza motoreta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene vb de parca ne am cunoaste.Observatia facuta legat de italiene a venit fondata la discutia cu un bun mecanic din Iasi,pe care l mentin anonim(se vor face doar experimente ca nimeni nu are experienta necesara la tehnologia actuala).

Dar tipic noua vb fara sa gandim.Or mai fi prosti dar tu dai dovada de superioritate.


» Post actualizat in 07 Nov 2016 06:47

Si apropo nu te jigneam verbal(tu ai facuto mai pe ocolite,ca pe targu ocna) daca nu OSCILAI de la subiect si veneai si tu cu un sfat constructiv care sa mi/ne fie de folos pe viitor.Nu toti suntem experti in alegerea une i motocilcete,dar foarte multi sunt experti in critici.

Am ales ceea ce am crezut eu ca i mai bine pentru buzunarul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subiectul in sine mi se pare amuzant. Alegi ce-ti place tie,nu ce-ti spune X sau Y. Ei vor expune pareri filtrate prin perceptia lor. Aia care n-au mers in viata lor pe Ducati sau care nu sunt fani V2 evident ca te vor 'indruma' spre japoneza, ca-i mai 'sfanta', si-asa mai departe...

 

Cat despre 'fiabilitate' si 'costuri', cand dai cateva mii bune pe o motoreta, care e destul de noua ca si an de fabricatie, chiar crezi ca sunt diferente intre ele asa mari? sau se mai pune problema banilor de schimbat un ulei, un cauciuc? Crezi ca una iti papa 2 gume spate pe sezon,si la alta mergi 3 sezoane cu guma spate?

 

Iar discutia cu mecaniciii din Iasi, ai zis-o cu gura ta "nu avem mecanici foarte calificati pe motoare italiene", apoi ai intors-o ca ai discutat cu un mecanic "bun din IasI". Pai intai ii faci prosti pe toti, apoi spui ca e unu bun.

 

Sunt cateva motoare scumpe in orasul asta, mult peste motoreta ta (atat ca si tehnologie ,cat si ca pret). Sunt curios ce fac omuletii cu ele, se duc mereu la Bucuresti sa le serviseze? :) sau poate chiar la unguri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omulețul chiar e foarte bun,conștiincios si ordonat.Mia spus verde n fata Evitale.Nici că-s motoare bune nici că-s rele,doar ca la probleme mai serioase nu are cine sa le dea de cap in zona.Eu nu acuz pe nimeni de prostie(o dobândim in timp) dar ii multumesc ca a fost sincer cu mine si credema in viitor următorul model va fi un ducati.Legat de costuri ai mare dreptate,costurile de întreținere ar fi aceleași.Multam pt sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omulețul chiar e foarte bun,conștiincios si ordonat.Mia spus verde n fata Evitale.Nici că-s motoare bune nici că-s rele,doar ca la probleme mai serioase nu are cine sa le dea de cap in zona.Eu nu acuz pe nimeni de prostie(o dobândim in timp) dar ii multumesc ca a fost sincer cu mine si credema in viitor următorul model va fi un ducati.Legat de costuri ai mare dreptate,costurile de întreținere ar fi aceleași.Multam pt sfaturi.

 

Nu stiu cine e omuletul tau, dar cunosc genul ala de mecanici care-ti spun "evita Ducati" sau "evita italiencele" :)

 

Daca umblai dupa un monster la 1500 eur, inteleg sa te cramponezi la costuri,intretinere, eventual si bani de benzina, dar daca dai 5-6 mii de euro pe o motoreta, chiar iti faci probleme ca n-ai unde sa o repari? Cel mai prost caz, dai o fuga la Bucuresti, daca e o problema atat de 'complexa' si atat de 'specifica', si gata.

 

Pai tu de fapt NU ai vrut cu-adevarat Ducati sau V2, ca daca vroiai, aveai deja, si nu te mai interesa ce spune nu stiu ce mecanic de dupa bloc sau X sau Y. Anumite motociclete sau anumite marci le alegi stiind ca nu e cea mai buna, cea mai fiabila, o alegi ca-ti place aia.

 

Daca vrei pur si simplu un naked, ca sa te dai si tu cu mobra....ai de de unde alege. Ducati o iei pentru motorizarea V2, pt sunet, cuplu...si nu in ultimul rand pt look. Sunt sigur ca da ture un Z1000 in jurul monsterului, dpdv al performantelor,dar nu despre asta era vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian, repet, pentru Ducati ai nevoie de un mecanic pasionat care sa aibe si ceva experienta in campul muncii. Sigur sunt si unelte dedicate ce costa bani. Iar pe o mobra de 5-6k nu umbli cu improvizatii (sau umbli dar nu cred ca iti convine). Gandeste-te ca si piulita de jug necesita o cheie speciala. Vrei sa schimbi rulmentii de jug, fie o fabrici fie o cumperi.Acum fiecare cum stie. Omul si-a luat Z1000, sa il poarte sanatos.

Corect.

Amu ca topicu' s-o basit,se poate inchide.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...