Sari la conținut

Achizitie Kawasaki z1000 model 2011 sau Ducati monster 796 model 2011


xxo_cs
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor.Sunt intr o oare care dilema,nu am condus nici una din cele mentionate dar amandoua imi plac foarte mult.O sa circul mai des in oras si cate o iesire de weekend in jur de 200 km.

Am citeva zile la dispozitie sa dau un raspuns celor care imi vor aduce calutul acasa.

Rog din suflet posesori sa mi lase cateva ideei legate de fiabilitate,costuri de intretinere.etc

Va multumesc o zi buna si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ducati daca mergi mai mult in oras,nu se intampla nimic daca mergi cu el si putin afara,z1000 e misto dar distractia e in ture mari si nu prea ai cum sa o ti asa mult in ture mari in oras.plus ca mi se pare z1000 putin Fat sa zic :),ducatiul e mai mic parca si motorul in v2 e ideal pentru oras :)

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 motociclete total diferite....

 

Ducati, mai slab la putere, dar un + la look, sunet, probabil manevrabilitate (sunt subiectiv)


Kawasaki, putere, mai ieftin/usor la piese...

 

 

sincer recomand clar sa urci pe una din astea pana sa decizi asa,doar dupa net. S-ar putea ca achizitia facuta pe neveu sa-ti lase gust amar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua motoare diferite: unul e V2 altul 4 in linie, puteri diferite.....daca nu ma insel ducati are 80CP kawa 125CP, in privinta intretinerii.....de departe ducati este mai scump si la capitolul consum kawa sta mai bine, are si rezervorul mai mare......iar la manevrabilitate sunt identice.

 

cel mai bine le probezi si vezi cu care te simti mai bine.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

monster e un cacao....kawa e badass!

punct!

Logica cucului .... cum plm sa zici despre Monster ca e un cacao 2011..si sa preaslavesti un z1000 din acelasi an ?!?

 

Sunt amandoua scule foarte ok , daca au fost intretinute corespunzator fiabiliatatea ambelor este fix identica. E o chestiune stric de preferinta personala, dar sa spui ca aia e cacao si ailalta e miezu din gogoasa...e usor patetic. Nu mai zic ca sunt clase diferite.

 

 

PS: kawa e badass zici. Vrei sa spui ca este o gluma buna comparativ cu liderii din clasa ei aka alte supernakeduri (nu nakeduri ca 796) cum ar fi Tuono V4R / S1000R / SuperDuke R.

Dupa cum vezi este o chestiune de perspectiva si preferinte.

 

Asa ca initiatorului ii recomand sa scoata din ecuatie din start fiabilitatea/imaginea proiectata pt ca sunt identice daca vorbim de 2 motoate intretinute/ingrijite.

 

Succes in alegere ...oricum o vei face cu inima :)

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

demonule..ai sarit de poponeata in sus ...ca o fata mare..!!

eu scriu putin si concis...si de obicei din experienta! am mers cu monster si e de kko...sa nu zic o mizerie!

n-am mers cu z1000 ci doar cu sora ei putin mai mica...si nu exista comparatie!

asta e parerea mea si mi-am spus-o...sper sa il ajute pe om!

...

in schimb tu mergi pe principiul....a mea e cea mai tare...si faci comparatii cu v4r, s10000r si superduke..care costa cat o garsoniera...si probabil ii sar bugetul omului cu 10 000 euro!

am inteles ca ai aprilica dura APRC ( orice ar insemna asta :-L ) si iubesti italiencele...dar nu asta e ideea aici!'

sper sa intelegi ca nu scriu cu nici un fel de rautate...incerc doar sa ajut omul sa faca o alegere buna!

Editat de 0ctav
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca nu am nici o problema cu tine pt ca pana la urma schimbam doar replici la ore inaintate pe un forum si amandoi incercam sa expunem problema astfel incat initiatorul sa aiba o privire cat mai corecta asupra problemei. Si cum nimeni cu detine adevarul absolut .. :cheers:

 

Dar in continuare insisti sa compari mere cu pere si sa convingi initiatorul ca unele's bune si celelalte sunt de cacao. Un naked nu'l compari cu un supernaked (aviz si initiatorului .. hotaraste'te de fapt ce clasa de motocicleta vrei).

 

Eu am luat doar lauda ta si am comparat Z1000 cu alte motoare din aceeasi categorie. Si raspunsul e ca n'ai ce sa compari intre Z1000 si orice alt lider din clasa respectiva. Vroiam sa evidentiez ca parerea ta este doar atat .. o parere. Si nu atat lauda modelului japonez a deranjat privirii ci faptului ca ai denigrat un motor chiar foarte ok pt ceea ce reprezinta Monsterul.

 

 

Iar faptul ca vari o soparla cum ca am eu o Aprilica dura APRC (goagal iz io frend sa afli ce e daca chiar te intereseaza, dar sunt sigur ca nu te intereseaza pt ca pui superficial problema) si iubesc italiencele este irelevant. Poti vedea foarte usor pe profilul meu , daca nu esti rau intentionat, ca am si un FZS si am avut si un SV . In plus, am insirat 3 lideri din clasa (desi pe o logica asemanatoare as fi putut spune ... Z1000 este de ca-ca-t pe langa un Tuono , ceea ce ai fi fost perfect corect dar neelegant) . Deci rautatea strecurata...fasaie precum si argumentul tau perfect empiric si neancorat in realitate cum ca Z1000 e badass si Monster sucks.

 

Seara buna!

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am dat cu Ducati, ci cu un alt v2, dar pot spune ca nu sunt fan al vibratiilor produse de motorul cu cilindrii dispusi la un anumit numar de grade.

Cu z1000 2011 am avut ocazia sa ma dau chiar de curand, prin bunavointa unui coleg forumist din Cluj si pot spune ca de atunci caut una care sa fie pe gustul meu.

Din cate stiu, la Ducati intretinerea este mai scumpa decat la Kawa, insa n-as putea spune ce inseamna asta sau cat de mult este in plus.

Personal as alege z1000, cu o evacuare potrivita :)

ps: kawa are 140cp

Editat de flaviu57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca maine vine unu si'mi zice oaie ai castigat o motoreta. Alege intre 796 si Z1000 as alege si eu Z1000 tot din prisma faptului ca e mai puternica si eu sunt ditamai animalu iar pe monster as arata penibil.

Dar asta nu inseamna ca Monsterul este de ca-ca-t si nici ca o comparatie directa intre cele 2 motoare este echitabila/corecta.

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni va multumesc de sfaturi.Spre Kawasaki ma inclin si eu mai nasol e ca eu am 1,75 si nu am idee cum o sa fiu in Sha.Oricum luni pleaca dupa motor,voi posta cateva poze cum imi ajunge.O zi faina la toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni va multumesc de sfaturi.Spre Kawasaki ma inclin si eu mai nasol e ca eu am 1,75 si nu am idee cum o sa fiu in Sha.Oricum luni pleaca dupa motor,voi posta cateva poze cum imi ajunge.O zi faina la toti.

Si eu am 1.75 si ma descurc de minune cu Z-ul. Chiar daca e 750, e la fel de mare ca volum ca 1000-le.

 

Si Monster-ul arata tare misto, dar nu l-am condus, asadar nu pot sa spun nimic despre el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

z1000 e misto dar distractia e in ture mari si nu prea ai cum sa o ti asa mult in ture mari in oras.

 

Not really, de la ~4000 de ture trage destul de grav (nu m-am dat pe v2 sa vad diferenta, dar chiar nu ma pot plange de zet la capitolul asta).

 

@xxo_cs

- Daca iti iei Z1000, pregateste-te pentru vizite frecvente la pompa (nu i-am facut consumul, dar se goleste destul de repede un rezervor).

- Referitor la inaltimea ta, nu mi-as face griji, motorul pare foarte "voluminos" din poze, dar live nu e chiar asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahaha ma amuza trepadusii astia care apara Z1000 :)

 

motocicleta se alege si in functie de alte criterii,nu doar ca are top speed si putere mai multa..

 


Multi din care comenteaza nu-s in stare sa struneasca nici Monsteru ala la tot ce stie el, nu un Z1000


V-ati obisnuit prea mult cu blana in linie dreapta...

 

Si asta cu piesele,ca e mai ieftin / fiabil e un banc (si eu am hranit mitul mai sus, dar imi dau seama ca am gresit). Daca mobrele sunt destul de noi/intretinute, n-ai probleme cu nici una...

 

Daca colegu se va plimba des prin oras, mi se pare cam overkill orice motor de 1000cc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă discutam de costuri de întreținere clar exclus ducati dintre cele 2.

Pentru mers la suc sau 200 km ambele sunt la fel.

Dacă ești începător ti-as recomanda mai degrabă z750 și Îți rămân și bani de suc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă discutam de costuri de întreținere clar exclus ducati dintre cele 2.

Pentru mers la suc sau 200 km ambele sunt la fel.

Dacă ești începător ti-as recomanda mai degrabă z750 și Îți rămân și bani de suc.

 

daca vorbim de motoare 2011, chiar crezi ca se cramponeaza la servisare? cu ce e mai scump la intretinere Ducati?

 

z750 e pocnitoare la suspensii :)

» Post actualizat in 10 Jun 2016 07:24

@colegu initiator: la o Aprilia Shiver 750 te-ai gandit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am zis sa nu zic si de fiabilitate ca-mi sariti in cap. Dar daca tot ati sarit ...

 

Nu merge asa, eu zic ceva, voi ziceti ca nu-i asa si sa demonstrez tot eu.

Demonstrati-mi mie ca e mai ieftin la intretinere 796 si pornim discutia de acolo, doar daca nu faceti trolling.

Placute, service suspensii, intervale intre valve clearance check, care necesita schimb de ulei mai devreme, costuri rulmenti, CURELE de distributie etc.

 

Va inteleg, va felicit si va invidiez ca aveti exotice (mai putin ala cu transalp-ul ala mai mare si mai greu) dar hai sa fim realisti un pic.

Plus ca daca-ti iei Ducati, in Romania, esti la mana Dafway :))

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am zis sa nu zic si de fiabilitate ca-mi sariti in cap. Dar daca tot ati sarit ...

 

Nu merge asa, eu zic ceva, voi ziceti ca nu-i asa si sa demonstrez tot eu.

Demonstrati-mi mie ca e mai ieftin la intretinere 796 si pornim discutia de acolo, doar daca nu faceti trolling.

Placute, service suspensii, intervale intre valve clearance check, care necesita schimb de ulei mai devreme, costuri rulmenti, CURELE de distributie etc.

 

Va inteleg, va felicit si va invidiez ca aveti exotice (mai putin ala cu transalp-ul ala mai mare si mai greu) dar hai sa fim realisti un pic.

Plus ca daca-ti iei Ducati, in Romania, esti la mana Dafway :))

 

tu ai fost cel care a initiat discutia cu fiabilitatea,deci tu trebuie sa-ti demonstrezi afirmatiile cu argumente (sa le sustii de fapt).

 

ala cu transalpul mai mare si mai greu a avut italianca inainte (RSV Mille) si am avut si japoneze , si pot sa-mi dau pertinent cu parerea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am zis sa nu zic si de fiabilitate ca-mi sariti in cap. Dar daca tot ati sarit ...

 

Nu merge asa, eu zic ceva, voi ziceti ca nu-i asa si sa demonstrez tot eu.

Demonstrati-mi mie ca e mai ieftin la intretinere 796 si pornim discutia de acolo, doar daca nu faceti trolling.

Placute, service suspensii, intervale intre valve clearance check, care necesita schimb de ulei mai devreme, etc.

 

Va inteleg, va felicit si va invidiez ca aveti exotice (mai putin ala cu transalp-ul ala mai mare si mai greu) dar hai sa fim realisti un pic.

Plus ca daca-ti iei Ducati, in Romania, esti la mana Dafway :))

 

Nu trolăm. Și personal mă obosesc să-ți răspund pentru cu nu ai Hayabusa și nu ești din Pitești :)

 

Ducati folosesc aceleași consumabile (ulei, filtre, lanțuri, plăcuțe, etc) ca și restul motocicletelor. Schimbul de ulei îl faci pe la 5-6000km, așa cum îl face oricine ține la mobra lui în România. Manualul în sine zice tot vreo 10.000km, ca și la alte motociclete. Furcile și amortizoarele Sachs, Showa, Marzocchi sau Öhlins folosite de către Ducati sunt modele universale folosite și de către alte mărci. Nu văd deci de ce ar trebui servisate mai des.

 

Singurele lucruri specifice la Ducati sunt distribuția pe curea (în afară de modelele 1199 și 1299) și sistemul desmodromic, care folosește pastile la nivelul supapelor. Distanța dintre culbutor și supapă nu se reglează: în momentul în care distanța depășește toleranța, se înlocuiește pastila. Asta poate fi relativ costisitor la modelele cu patru supape pe cilindru, dar Monster-ele au motoare desmodue (două supape pe cilindru). Oricum, pastilele se schimbă de la 30.000km în sus, pe rând (se schimbă doar cele care depășesc toleranțele). Curelele de distribuție se schimbă oficial la 2 ani/20.000km. Cum nimeni nu prea face 10.000km pe an pe Ducati, în mod informal se schimbă cam la 3 ani și costă cam 100€.

 

Și nu trebuie să mergi la Dafway: mai sunt două alternative viabile și accesibile, una dintre ele fiind importatorul oficial :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam toate piesele OEM au acelasi pret... nu conteaza ca e Ducati, ca e Aprilia, BMW sau Honda. De exemplu, la Honda VTR (1998) pedala de frana costa undeva la 140E, capacul de ambreiaj sare de 200E. Deci, de unde pana unde ca Ducati e mai scump... Da, la Ducati trebuiesc schimbate curelele si facut supapele, dar la modelele mai noi au marit intervalele de service si costurile nu sunt deloc mari. Uleiul, placutele, filtrele si restul consumabilelor sunt aceleasi indiferent de model. Plus ca in Bucuresti ai 3 service-uri pt Ducati: Andu, Metrotehnica si Dafway. Deci e irelevanta comparatia.

 

Totusi mi se pare penibil sa iti iei motocicleta generatie noua si sa te cramponezi la service, sa cauti sa o repari la "coltul blocului".. dar nah, asta e doar parerea mea.

 

Referitor la Z1000 vs. Monster, eu as alege Monsterul. Si nu pentru ca Monsterul e miezul din dodoasca, ci pentru ca miarul in oras e crima: se incinge, consuma mult, e greu. Plus ca ai foarte multa putere pe care nu o poti folosi.

Monsterul e mult mai manevrabil, V-ul ala la un mers normal iti ofera toata puterea de care ai nevoie in oras. La drum lung pe nici una dintre ele nu poti tine croaziera la 180-200 datorita constructiei - ambele sunt nakeduri fara protectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum concluzia e clara :D. Alegerea tine de preferintele si afinitatile fiecaruia. Toate sunt fiabile si usor de intretinut :).


» Post actualizat in 10 Jun 2016 08:56

Insa ..ca si idee. Cred ca poti gasi sfaturi si pareri mai avizate pe forumuri sau in reviste din afara. Nu ca noi nu ne-am pricepe neaparat ..pt. ca romanii se pricep la toate :). Dar piata moto este cum este la noi si nu de putine ori fiabilitatea este judecata fara a lua in considerare cum a fost intretinuta anterior o motocicleta. De asemenea n-am vazut sa spuna nimeni ca in Romania si zet-urile sunt tot la fel de exotice ca si Ducati. La noi lumea este in general setata pe Honda (pentru ca e Honda). Eu as zice sa arunci un ochi si la Speed Triple. O motoreta care este laudata in foarte multe teste ..dar care la noi este aproape inexistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...