Sari la conținut

bucuresti-Varful Leaota


Postări Recomandate

Asa cum incepe orice poveste fericita al tinerelor domnisoare pline de inocenta si entuziasm, ca in sfarsit au urcat pe varful maciuca neagra , asemnator incepe si povestea noastra cu urcarea pe varful Leaota si se-ncheie cam la fel, cu fericirea in suflet, ca in sfarsit am facut-o si pe asta !

 

Era o duminica de mai , calda si frumoasa ca o tanara domnita. Lucru ce ne-a impins de la spate sa ii exploram muntii crescuti bine si frumos ! ai tarisoarei noastre desigur...
Dar drumul pana acolo acolo a fost anevoios , am umblat prin zone umede cu locuri neumblate si mai putin umblate sau cel putin asa am crezut noi ( exact cum ar fi spus si tanara domnita, inocenta : "nu a mai fost nimeni pe aici, inafara de ceilalti 20 ...paseste cu incredere !" ) La un moment dat unii dintre noi chiar ne-am udat rau cuprinsi de apogeul placerii!

 

Am inceput usor ,timizi, incet si putin ne-ndemanatici , ca doar asa este prima oara. Totusi cei care mai facusera asa ceva s-au descurcat de minune , dar si noi ceilalti ,neinitiatii in tainele cunoasterii, ne-am spus in sinea noastra dupa ce am tras o gura de aer curat de munte , ca totusi ne-am descurcat bine.
Si la fel ca si tanara domnita, ne-am propus ca sigur o sa mai incercam asa ceva pentru ca ne-a placut mult si suntem convinsi ca poate fi si mai placut de atat, daca sunt si mai multi parteneri implicati!


La inceput am luat-o pe unde nu trebuia , am incercat sa intram prin locuri fara acces, scurtaturi si locuri care ne-au scos sudorii si ne-au aratat peisaje superbe.

Apoi am continuat increzatori ca o sa ajungem la capat chiar daca nu am respectat timpii si drumul. A fost o partida lunga , de la 7 de neata pana pe la ora 23, pentru unii dintre noi. Am dat tot ce a fost mai bun din noi si din motorasele noastre. Unii au fost mai atenti cu ele, altii le-au abuzat , trantit si intors pe toate partile, dar banuiesc ca le-a placut ca si tinerelor domnisoare, nici una nu s-a plans la sfarsit. Totusi am incercat sa fim precauti si am folosit cauciucuri de toate felurile unele cu striatii mai proeminente, altele fara, care alunecau mai usor in zonele foarte umede ,de la michelin ankee 3 la mitas c07 pana la crampoane de cross. Dar ne-au oferit protectie buna pana la sfarsit.

 

Am luat-o de jos in sus pentru ca asa era firesc, lucrurile au decurs usor,drumul ne ducea unde trebuie, chiar daca am intampinat unele momente de suspans in care a trebuit sa facem pe vitejii, am invatat din mers.

La sfarsit va las sa va clatiti ochii cu cateva imagini din timpul "partidei".

 

Multumesc mult de companie si imi cer scuze ca am fost cu mult prea departe de a fi punctual ( si cand m-am nascut am iesit cu intarziere, cred ca de acolo mi se trage ! Deci daca simtiti nevoia , ma puteti trimite linistiti inapoi, pentru ca va-nteleg si aveti si dc! )

 

" Sunt deschis la participarea astfelor de partide ! daca se mai organizeaza ceva ! "

post-12320-0-71869700-1464600925_thumb.jpg

post-12320-0-28228100-1464600957_thumb.jpg

post-12320-0-83852700-1464600966_thumb.jpg

post-12320-0-48355900-1464601001_thumb.jpg

post-12320-0-80142500-1464601012_thumb.jpg

post-12320-0-01941300-1464601034_thumb.jpg

post-12320-0-49828400-1464601065_thumb.jpg

post-12320-0-69585200-1464601123_thumb.jpg

post-12320-0-55068600-1464601161_thumb.jpg

post-12320-0-18752600-1464601204_thumb.jpg

post-12320-0-86649600-1464601240_thumb.jpg

post-12320-0-81307300-1464601316_thumb.jpg

post-12320-0-92771400-1464601393_thumb.jpg

post-12320-0-11741500-1464601514_thumb.jpg

post-12320-0-77418100-1464601525_thumb.jpg

post-12320-0-56346000-1464601537_thumb.jpg

post-12320-0-03587900-1464601574_thumb.jpg

post-12320-0-30964100-1464601585_thumb.jpg

post-12320-0-58290800-1464601612_thumb.jpg

post-12320-0-89144100-1464601653_thumb.jpg

post-12320-0-07279700-1464601719_thumb.jpg

post-12320-0-26142700-1464601751_thumb.jpg

post-12320-0-35787600-1464601762_thumb.jpg

post-12320-0-69905100-1464601803_thumb.jpg

post-12320-0-56758800-1464601818_thumb.jpg

post-12320-0-94889400-1464601857_thumb.jpg

post-12320-0-49540300-1464601872_thumb.jpg

post-12320-0-44571800-1464601888_thumb.jpg

post-12320-0-73230700-1464601931_thumb.jpg

post-12320-0-73367800-1464601945_thumb.jpg

post-12320-0-37463500-1464601958_thumb.jpg

post-12320-0-50801600-1464601991_thumb.jpg

post-12320-0-88005100-1464602004_thumb.jpg

post-12320-0-01805700-1464602018_thumb.jpg

post-12320-0-68155700-1464602061_thumb.jpg

post-12320-0-06381000-1464602080_thumb.jpg

post-12320-0-93519300-1464602092_thumb.jpg

post-12320-0-89072600-1464602140_thumb.jpg

post-12320-0-17691500-1464602153_thumb.jpg

post-12320-0-12183600-1464602194_thumb.jpg

post-12320-0-48070300-1464602207_thumb.jpg

Editat de crazy_mouse_87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum din trei topicuri iese o expeditie reusita:)Bravo,e meritul tau in calitate de initiator.Cam kinky povestioara dar merge.Nu ai spus daca ai probat crashbar urile :)

Anyway,misto expeditia,la urmatoarea sper sa ma bag si ieu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu,crashbar uri noi-noute,pai nu e pacat?Ar trebui confectionate niste carenute mititele special sa protejeze crashbarurile :) Problema complicata e ca si alea ,la randul lor,ar trebui protejate de niste crashbaruri :)

 

On topic,sa inteleg ca pe vreme uscata nu e absolut nici o problema pentru un freewind traseul vostru?

 

Stie cineva care e povestea cabanei ca nu gasesc pe net.Inteleg ca acum cativa ani mai era functionala.

 

l.e.

am gasit,retrocedata si abandonata de noul proprietar,very clever.

Editat de ghidon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu,crashbar uri noi-noute,pai nu e pacat?Ar trebui confectionate niste carenute mititele special sa protejeze crashbarurile :) Problema complicata e ca si alea ,la randul lor,ar trebui protejate de niste crashbaruri :)

 

On topic,sa inteleg ca pe vreme uscata nu e absolut nici o problema pentru un freewind traseul vostru?

 

Stie cineva care e povestea cabanei ca nu gasesc pe net.Inteleg ca acum cativa ani mai era functionala.

 

l.e.

am gasit,retrocedata si abandonata de noul proprietar,very clever.

 

Nu inteleg gluma cu crash bar-urile, probabil prea subtila pentru mine.

 

Pe vreme uscata pana la varf e totul bun, problema e daca incerci sa cobori din varf spre fieni pe la cabana, pentru ca acolo traseul e destul de greu (asta si in functie de ce anvelope ai).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...