Sari la conținut

Toba arrow cbr600 f4i


Postări Recomandate

Va salut,

 

Doresc sa imi pun o toba arrow carbon pe un honda cbr600 f4i.

Eu am masurat unde se imbina toba cu teava si are 48mm diametru.

 

Nu imi dau seama la ce ar trebui sa fiu atent cand iau toba (ma refer ca adaptabilitate, ca toba e noua).

Se sudeaza? Se pune direct cu adaptor?

 

Niste sfaturi de la cunoscatori sau cum ati facut?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi dau seama, ai toba sau urmeaza sa o cumperi ?

Intre toba si galeria de evacuare e un traseu care se face la comanda in functie de moto, asta daca nu cumva cand iei toba iti da si acest traseu special pt F4i.

 

Urmeaza sa o cumpar. Asta mi-a raspuns baiatu' "Deci toba arrow se prinde in 3 suruburi si trb sa ii faci flansa sau iti dau eu si trb sa sudezi! Si la leo vince iti dau un rasp diseara aia se mufeaza cu un arc.... Cea de la leo vince are gaura de 5 cm"

 

Eu primesc doar toba, nu primesc niciun traseu. Dar traseul nu il am eu deja de la actuala toba?

 

Salut, Iti pot face niste poze la un F4 cu prinderea tobei, nustiu daca e la fel ca la un F4i.

 

Cred ca e la fel ca la f4i sport. M-ar ajuta. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e la fel de la f4 la f4i. la f4 vine cu putin cot toba originala, la f4i finala cu cot intra direct in catalizator (sau ce mama mamei lui de piesa e). adica fara cot.

 

in consecinta, la f4 trebuie cot cu 1 unghi (ala unde vine finala). la f4i are 2 unghiuri (1 sub, plecat din catalizator, altul unde vine finala). am eu poze facute, dar nu stiu sa le pun de pe telefon :/. daca ai un fb sau ceva iti pot arata cum am eu la f4 facut cotul pentru o finala mivv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu o toba aproape noua (cateva ore de functionare) in cutia originala, cu toate accesoriile - silencer, kit prindere si teava de conectare cu adaptor pt sonda lambda, omologare de la producator. Marca Giannelli (produsa tot de Arrow) varianta de nichel-crom. 800 RON/175 Euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu aveam originala varianta cu catalizator.

Am comandat arrow si a venit finala + cot cu mufa pt sonda oxigen. catalizatorul si cotul pe toba originala sunt o singura piesa.

Daca mai ai si cricul central vei avea o problema si cu ala, ca tb fie dat jos, fie sa gasesti alta solutie de a-l bloca sa nu se ridice pana in lant ca opritorul original e sudat de cotul tobei originale (eu am optat pt varianta 2 si i-am sudat un opritor).

Dc iei doar finala, banui ca poti sa tai finala originala si sa o sudezi pe asta in loc... dar nu-sh cat va fi de ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cric central. O sa mai aman pana o sa se instaleze vremea buna sa pot lua motorul cu mine la bucuresti, ca in weekend nu gasesc niciun mecanic sa mi-o ridice si mie pentru inaltimea si greutatea mea si sa-i instalez toba si sa-i fac ce mai are si ea nevoie. Asa daca am motoru' cu mine in bucuresti pot sa dau o fuga repede pe la un mecanic ca in targoviste nu stiu niciunu sau nu exista niciunu si sa mai si lucreze sambata.

Editat de Hds Sergiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...