Sari la conținut

Scoatere limitator FIRST BIKE CHAMPION


Ionescu Daniel
 Share

Postări Recomandate

Salut!

De curand mi-am luat si eu un scuter, am avut set de 50 cc pe el si atingea viteza maxima de 55 km/h, caroseria este cam mare de fel.

Am crezut ca nu se duce mai tare din cauza setului si a caroseriei asa ca am hotarat sa-i schimb setul, astazi i-am pus un set de 80 cc dar tot la fel trage. Deci sigur are limitator, doar ca nu stiu sigur unde este si nu prea as vrea sa-mi bag nasul asa aiurea sa stric ceva, vreau mai intai sa cer sfaturi celor priceputi, va multumesc mult si astept raspunsurile voastre. Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, o sa-ti scriu in rezumat pentru ca pe mine cand m-a interesat problema asta am gasit o gramada de site-uri cu informatia ceruta de tine.

 

Sunt doua limitari posibile: una la CDI pentru limitarea turatiei maxime si una la variator, o saiba care se pune intre piesele mobile ale variatorului pentru a impiedica apropierea lor peste o anumita limita si implicit limitarea raportului de transmisie intre motor si grupul final. Rezolvarile: CDI-ul se schimba (15 lei, made in china, fara racing sau alte figuri) iar saiba din variator, daca exista, se scoate. Daca dupa aceasta operatiune nu creste viteza se schimba rolele cu altele mai grele (eu aveam de 9 grame). Daca nici asa nu vrea, poti sa schimbi cureaua de transmisie cu una mai lata (chiar daca in fisa tehnica au aceleasi caracteristici, eu am observat ca mallosi mi-a scazut mult turatia motorului pentru aceeasi viteza fata de cureaua originala care si-a dat duhul dupa 3500km).

 

Nu stiu ce varsta ai sau ce ai in cap de-ai vrut sa schimbi setul; eu ti-am dat informatiile strict din punct de vedere tehnic. Acum ceva timp si eu mi-am pus set de 80 pe un scuter de 50 asa ca nu te condamn pentru asta. Eu am vrut doar sa pot sa merg cu traficul prin localitati, pe DN, ca sa nu fiu mereu nevoit sa merg prin denivelarile de pe marginea drumului ca sa ma depaseasca ceilalti. Asa ca mare grija ce faci dupa ce reusesti sa-l faci sa prinda mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti schimba jicloarele din carb cu un kit de reparatie carb mai mare sau un carburator de cc mai mare care sa se potriveasca pe scuterul tau,daca ai carb original al scuterului s-ar puter sa nu se poata regla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti schimba jicloarele din carb cu un kit de reparatie carb mai mare sau un carburator de cc mai mare care sa se potriveasca pe scuterul tau,daca ai carb original al scuterului s-ar puter sa nu se poata regla

 

Pai am gasit pe diferite forumuri ca este un surub pe langa relanti... Doar ca nu prea imi dau seama care este, daca ma poate ajuta cineva este perfect, multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e surub de amestec, da! daca era doar de aer era pozitionat undeva la "intrarea" in carburator,...bine...si asta-i pt functionarea motorului la ralanti, la ce vrei tu,ti-am spus mai sus ce ar trebui sa faci,bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...