Sari la conținut

Kymco Quannon 125cc nu porneste!


Postări Recomandate

Salutare. Am permis de motocicleta A1 de un an de zile. Am un Kymco Quannon 125cc care nu mai vrea dintr-o data sa porneasca. Se aude electromotorul dar nu porneste si nu da niciun semn. Toba miroase a benzina deci nu e ceva infundat. Am verificat bujie, baterie, alimentare si totul pare la locul lui. Care ar putea fi cauza? Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta are socul automat si mai are obiceiul sa se blocheze. E un punct de plecare. Carbul e curat, e reglat bine? Bujia e buna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte probabil sa fie inecata, mai ales ca miroase toba a benzina. schimba bujiile.

Editat de marcelius78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Verificat bujie in ce sens? Esti sigur ca da scanteie?

Am scos bujia si am curatat-o cu perie de sârmă. Dar nu am verificat daca da scabteie. Cred ca asta e problema si o sa trebuiasca sa o schimb.

» Post actualizat in 01 May 2016 07:26

 

foarte probabil sa fie inecata, mai ales ca miroase toba a benzina. schimba bujiile.

Am inteles, mulțumesc

» Post actualizat in 01 May 2016 07:26

O măsurare a compresiei ar fi utilă, sub 5 atm. sunt dificultăţi la pornire, cauza poate fi o supapă arsă sau dereglată (fără joc).

Mulțumesc

» Post actualizat in 01 May 2016 11:33

Asta are socul automat si mai are obiceiul sa se blocheze. E un punct de plecare. Carbul e curat, e reglat bine? Bujia e buna?

Bujia era de vina pana la urma. Mulțumesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Expresia "scanteiste, benzineste" e de aur. Plus ca verificarea scanteii e banala, se atinge partea filetata a bijeiei la masa si se da la automat, sau la picior daca e cazul. Abia apoi se trece la restul de verificari. E bine ca i-ai dat de cap pana la urma si ai invatat ceva din asta. Absolut intamplator, saptamana asta o cunostinta m-a rugat sa ma uit la acelasi model de scuter. Problema a fost alta. Nu pornea nici sa-l bati. Doar am scos bujia si am vazut ca era uscata moarta dar dadea scanteia si ochometric parea ok scanteia. Pompa baga benizna ca la balamuc. Ce sa vezi, cuiul pontou era " lipit" ca si cum cineva i-ar fi pus superglue. Omul nu o mai pornise de nu stiu cand si filtrul de benzina era varza. destul de ciudat ca sedimentele din bezina sa se transforme intr-o substanta atat de vascoasa si de lipicioasa cum am vazut eu acolo. A pornit la prima cheie dupa curatare. Problema reala abia atunci a inceput intrucat nu se accelera si nu tragea. Am presupus ca e devina un vacuum dar intr-un final s-a dovedit ca reglajul carbutorului(un singur surub de reglaj) era de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...