Sari la conținut

problema ambreiaj hidraulic


Postări Recomandate

Buna Ziua,

Am o rpoblema cu ambreiajul hidraulic de la ktm 525 ,l-am aerisit complet,merge bine dar dupa ce merg cu el cca 3-4 minute nu mai face presiune,daca il scot in neutru sau il opres si fac 4-5 pompe incepe sa functioneze iar.Lihid nu pierd,am verificat si cu o alta pompa si face la fel..

Ceva sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arc are,nu am desacut cilindrul receptor,sa vad interiorul lui,la tija nu am umblat,aza e ca daca apas cu mana pe pistonul cilindrului receptor,iese lichid prin pompa,si daca apas pe maneta cu cilndrul scos de pe mobra la un moment dat se duce pistonu pana in capat(pana unde ii da voie siguranata ,ca sa nu iasa afaradin carcasa pistonul cilindrului) si cand apas se blocheaza maneta nu pot apasa pana la capat,sper sa se inteleaga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa comportament eu as zice ca nu e aerisit complet. Nu stiu cum sunt pozate trasele hidraulice la motorul tau, dar am avut o problema similara la frane din cauza felului in care erau prinse furtunurile pe traseu. Faceau o bucla mica in sus si apoi in jos pe langa o bara de sasiu si acolo se acumula aerul. Fata de acea bucla, atat pompa cu rezervorul cat si cilindrii de frana de pe rotile spate erau mai jos. Pana nu am demontat traseul hidraulic si sa il indoi in asa fel incat sa treaca aerul de bucla aia, nu am scapat de problema.

Editat de pisoiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai e aerisit complet,am scos asamblul cilindrului si am apasat pe piston,si dadea afara lichid am facut asta de mai multe ori si nu iesea aer,doar lichid ,traseul e lin fara bucle.,de asta pare ciudat.Daca apas din 3 in 3 sec pa ambreiaj merge ok sau chiar un pic mai rar merge bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca iese numai lichid, si chiar daca l-ai umplut de jos in sus, si chiar daca ai folosit poma de vacuum,si chiar daca ai respectat exact procedura din manual , tot poate ramane o bula de aer blocata pe undeva, de exemplu la imbinarea racord-banjo-bolt cum se intampla la mine , si/sau prin alta parte in functie de configuratia sistemului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bois, stati linistiti :)

e posibil sa fie uzat cilindrul receptor. cand ajunge la temperatura se dilate si scapa lichid pe langa oring.

ia o sticla cu apa si cand face figura toarn-o peste cilindru. daca maneta isi revine miraculous e clara treaba!!! de aerisit nu imi fac griji ca stiu ca te pricepi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, e o problema clasica la Husky, partea de cilindru receptor e proiectata prost... sa fie si la KTM la fel?

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat.Cum am procedat.Am desfacut cilindrul dr pe motor si am apasat pe piston cu mana pana am ierisit complet.Am umplut rezervorul pompei cu ulei si am facut maneta pana cand maneta era tare si nu se mai apasa maneta.Am prins capacul pompei si tinand maneta in tensiune am prins cilindrul pe motor .Acum tine bine si pot schimba cu doua sau cu un deget si tine sus .Am facut o tura de 10 km si vad ca se comporta bine pana acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...