Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Fotografii SMAEB2016


  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#41 csman

csman

    Transalpist

  • Super Membru
  • PipPip
  • 993 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: TA XL650
  • Numar: irelevant
  • Club: NeXam

Posted 28 April 2016 - 03:51 PM

De ce spui asta???

MotorTeam au cam fost printre putinii care s-au adaptat si au supravietuit cand restul dealerilor de Suzuki inchideau portile: B&S Motor, Euronautica, Elf... Eu zic ca sunt niste oameni care stiu cum sa isi managerieze afacerea si faptul ca au luat si vand Honda nu cred ca da dovada de "importator incapabil". Cum a spus cineva mai sus, a avut expuse fix modelele care sunt cele mai potrivite pt piata noastra - dovada ca A Twin ala s-a vandut sau a fost vandut si Shadow-ul ala, la fel, a doua zi s-a vandut. Iar faptul ca in cele doua zile am tot vazut printi cu copii trecuti de 18 ani care se tot invarteau pe langa CB500 sau CBR500 ma face sa cred ca se vor vinde mai multe motorete din acest segment decat 1000RR-uri. 

 

cei mai buni dintre cei mai prosti importatori cam asa e comparatia.

bmw-ul vinde prin marketing bun, am obs ca au tendinta de a tine oamenii aproape de marca lor prin diferite campanii chiar daca nu sunt clienti. nu mai vb standul lor cum au pus problema. alde motorteam vand ptr ca omu stie ca honda e fier bun si cam atat da renumele o sa apuna la un moment dat.


Posted Image

#42 Mihai Doiaru

Mihai Doiaru

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 72 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Honda CBR 1000 RR
  • Numar: DOI
  • Club: -

Posted 28 April 2016 - 08:28 PM

Tind sa iti dau dreptate, cu toate ca sunt fan Honda.

E vorba de ce impresie lasi posibilului cumparator, spre exemplu, m-am dus la standul BMW (din curiozitate), m-am urcat pe un S1000RR (din curiozitate), dupa care apare langa mine o domnisoara (angajata a firmei) care ma intreaba: vreti sa faceti un test drive?

Normal ca da, apoi ma programeaza pentru un test drive.

Ma duc la standul Honda... PAUZA! Nimic, nici macar un „Buna ziua”.

 

Repet, conteaza ce impresie lasi unui posibil cumparator.



#43 FLEX

FLEX

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,569 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice ... cu motor
  • Moto: Gilera Dakota350/RC600-89/RC600-93Cobra
  • Numar: Benelli Tre-K1130 Amazonas
  • Club: DaewooClub

Posted 29 April 2016 - 09:43 AM

Exact.

 

AB intuieste (corect dupa parerea mea) ca in maxim 2-3 ani orasele mari din Romania vor fi BLOCATE din cauza politicilor publice gresite sau inexistente pentru managementul traficului.

Moment in care oricine isi doreste mobilitate (pentru biznis sau placere) va fi cumva obligat sa caute alternative si alternativa e sub nas: motocicleta/scuter.

Profilul motociclistului roman se schimba vazind cu ochii, la rubrica Incepatori apar din ce in ce mai  multi oameni "cu scaun la cap", mentalitatile se schimba.

Safety, trouble-free, soft maintenance (scuzati barbarismele lexicale, dar ma adaptez si eu la pasareasca contemporana), asta cauta incepatorul acum, treaba cu speed, sex & rock'n roll a cam apus.

 

Pe teren virgin cine seamana primul culege potul cel mai gras.


OCHII IN PATRU!

#44 the mentalist

the mentalist

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,721 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: motocicleta
  • Numar: tabla

Posted 29 April 2016 - 09:45 AM

Honda,Kawasaki, se pare ca nu sunt inca interesati de piata noastra, nu investesc deloc in dealer-ii autohtoni.

BMW si Yamaha se pare ca au forta necesara de a face si ride-teste \, ceilalti nu isi permit nici macar sa aduca toata gama de modele...trist.


Luptator impotriva ipocriziei motociclistilor
"Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani si a-ti sustine parerile."
Octavian Paler

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
― Winston Churchill


#45 the insider

the insider

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: Honda XRV 650
  • Numar: IL-68-LGR

Posted 29 April 2016 - 10:44 AM

Cel mai bine vinduta mobra noua in Romania este BMW R1200 GS(A), cu vreo 80 de exemplare in ultimele 6 luni; mobra de pe locul 2 a fost cumparata in 14 (paispe!) exemplare, ceva Honda de 600, nu mai tin minte.

1200-le cintareste vreo 20k oiro si SE VINDE FOARTE BINE.

Dar Automobile Bavaria Motorrad nu lipseste de la nici un eveniment, de la demonstratii cu monster-truck la cursa de triciclete pentru categoria de virsta 2-4 ani.

 

Deci ce piata moto avem?

Normala, cine investeste in evenimente, cine se preocupa sa gaseasca finantari convenabile, cine face pe dracu'n patru sa scoata banul din buzunarul cumparatorului, ala vinde.

Ceilalti ... asta e, de unde nu-i, nici Aldesus nu cere.

 

Avind in vedere si profilul oarecum diferit al incepatorului motociclist roman din ultimii 2-3 ani raportat la ce a fost inainte, parca vad ca AB o sa faca vinzari grele si cu G 310-le, pacat ca n-au putut sa-l aduca la SMAEB.

 

R1200 GS se vinde datorita imaginii pe care si-o fac (despre motocicleta si despre ei) cei care achizitioneaza modelul asta...

 

Nu vreau sa generalizez sau sa ating orgolii,dar majoritatea cred in bullshitu' ala cu 'Long way round' etc.  Felicitari BMW pt ca stie sa prosteasca si prin PUR marketing reuseste sa-si vanda modelele astea....

 

Cand ai bani de 1200 GS LC nou, ai un statut social si nu-l poti exprima pe 2 roti decat prin 1200GS. Pentru ca 'toata lumea buna stie ca GS ul e GS". N-o sa-si ia Triumph 1200 sau KTM 1190 Adv sau XTZ1200 .....   pentru multi achizitia unui 1200GS e in mare parte si un 'statement'...


» Post actualizat in 29 Apr 2016 08:46

Honda,Kawasaki, se pare ca nu sunt inca interesati de piata noastra, nu investesc deloc in dealer-ii autohtoni.

BMW si Yamaha se pare ca au forta necesara de a face si ride-teste \, ceilalti nu isi permit nici macar sa aduca toata gama de modele...trist.


Ce sa mai ceri de la Honda, dupa schema aia din Iasi cu Hachi motors, cum au mu.it aia atatia clienti (atat de masina,cat si de motoreta)....


am rupt 3 motoare iar daca asta e singurul argument al tau intr-o discutie contradictorie cu mine, te declar din start un ratat :D


#46 Supapa_Jr

Supapa_Jr

    The Master Flamer

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,732 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti [BERCENI]
  • Moto: de premianti !
  • Numar: 929 CBR
  • Club: Bucharest 1%-ers

Posted 29 April 2016 - 10:56 AM

Middle age crisis se numește treaba asta...combinata cu disponibilitatea clientului de a face plata fără sa aibă vreo idee clara despre ce vrea de la o motocicleta sau ce maintenance cost va avea în următorii 10 ani.

De vanzare :

 

PARBRIZ DARK SMOKE HONDA CBR 929RR in stare buna 150 lei - detalii PRV


#47 FLEX

FLEX

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,569 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice ... cu motor
  • Moto: Gilera Dakota350/RC600-89/RC600-93Cobra
  • Numar: Benelli Tre-K1130 Amazonas
  • Club: DaewooClub

Posted 29 April 2016 - 11:03 AM

 .....   pentru multi achizitia unui 1200GS e in mare parte si un 'statement'...

Pai stai, ca AB nu s-a luminat singura, i-au luminat aia de la Munich.

E o strategie globala de promovare agresiva, cu nava-amiral 1200GS-ul.

Nu sint suficienti doar banii (probabil Honda ar putea baga de 10 ori mai multi bani in marketing), mai trebuie si idei, plus cunoasterea segmentului de piata caruia te adresezi sau inventarea unuia, de ce nu.

 

Ideea mea e ca piata incepe sa se pirguiasca, cu un sut in poponeata de la marii producatori si-ar lua zborul; din pacate, dealerii romani nu dispun de forta financiara necesara, iar sa le ceri target de vinzari fara sa bagi cascaval in promovare e cam cerc vicios.


OCHII IN PATRU!

#48 eFu'

eFu'

    blorin

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Recuperarea timpului pierdut...
  • Moto: F800GSA

Posted 29 April 2016 - 11:15 AM

Middle age crisis se numește treaba asta...combinata cu disponibilitatea clientului de a face plata fără sa aibă vreo idee clara despre ce vrea de la o motocicleta sau ce maintenance cost va avea în următorii 10 ani.

 

Poți să-i spui cum vrei, atâta vreme cât se vând mobrele respective, cui îi mai pasă de ce au fost cumpărate?

 

Când ajungi la ”middle age” și ai posibilitatea - financiar vorbind - să alegi o mobră nouă, care crezi că sunt criteriile, altele decât unele subiective? Toate merg bine, fiecare marcă/model are fanii proprii, fiecare se vede făcând un anumit tip de plimbări motorizate - unii vor să o ardă mai sportiv, alții just cruisin', alții vor să fie văzuți bine, unii vor să face plimbări comode în natură, alții în jurul lumii/Europei/orașului, etc....

Câți crezi că își cumpără o mobră nouă pentru satisfacerea unei nevoi primare de transport???

 

Ideea clară a clientului este una simplă: vreau să-mi iau mobra asta. De ce? WTFC?

Iar dacă-ți permiți o mobră nouă și o și iei, mentenanța e o chestie asumată, zic eu, ca și pierderea imposrtantă de valoare imediat după ce ai ieșit pe poarta dealerului.

 

Unora le place mirosul de nou și plătesc pentru asta, alții acceptă un compromis și iau un miros de nou mai mult sau mai puțin estompat și plătesc un preț mai mic, alții nu sunt defel interesați de miros, altul decât cel de benzină și fum de eșapament. Toți sunt pasionați de motociclete, într-un fel sau altul, unii merg mai mult, alții mai puțin (poate nu au suficient timp pentru asta sau au și alte priorități în viață), dar oricine își dorește (și) o mobră nouă, hai să fim serioși, indiferent de vîrstă!


Unde nu-i cap, e vai de picioare! (Taica-meu).


#49 the insider

the insider

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: Honda XRV 650
  • Numar: IL-68-LGR

Posted 29 April 2016 - 11:16 AM

Pai stai, ca AB nu s-a luminat singura, i-au luminat aia de la Munich.

E o strategie globala de promovare agresiva, cu nava-amiral 1200GS-ul.

Nu sint suficienti doar banii (probabil Honda ar putea baga de 10 ori mai multi bani in marketing), mai trebuie si idei, plus cunoasterea segmentului de piata caruia te adresezi sau inventarea unuia, de ce nu.

 

Ideea mea e ca piata incepe sa se pirguiasca, cu un sut in poponeata de la marii producatori si-ar lua zborul; din pacate, dealerii romani nu dispun de forta financiara necesara, iar sa le ceri target de vinzari fara sa bagi cascaval in promovare e cam cerc vicios.

 

N-are legatura ceea ce spui cu ce-am zis eu (desi amandoi avem dreptate). Avem un numitor comun in afirmatii: totul se trage de la marketing.

 

BMW a prins bine nisa cu 1200GS care e o struto-camila....  si ajutat de marketingul puternic, n-avea cum sa nu fie un 'hit'...

 

Cei care chiar fac adventure, nu o sa dea 18.000 eur pe un GS, cand o pot face la fel de bine (chiar mai bine pe teren accidentat) cu un 950/990 Adv de 6-7 mii de euro...

 

BMW vinde un 'mit' al aventurierului cu 1200GS, pe care foarte multi il 'imbratiseaza'. Nu zic nici o secunda ca e bine sau rau.


am rupt 3 motoare iar daca asta e singurul argument al tau intr-o discutie contradictorie cu mine, te declar din start un ratat :D


#50 Proxi

Proxi

    Artist

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,345 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Bucuresti

Posted 30 April 2016 - 11:09 AM

Honda,Kawasaki, se pare ca nu sunt inca interesati de piata noastra, nu investesc deloc in dealer-ii autohtoni.

Cand toti acesti importatori ale marcilor clasice au vanzari anuale, in toata tara, de 50-150 de motorete fiecare (inclusiv scutere, atv si 3 roti).

Ce interes poate trezi unei multinationale o piata actuala mica, saraca si dominata de cumparari second-hand vechi de 10-20 de ani? Poate doar o previziune economica favorabila...

 

(o multinationala nu investeste in dealeri in nicio tara, ei trebuie sa-si faca facilitatea pe banii lor la standardele impuse si sa aiba bani pentru produse, piese, marketing)


Edited by Proxi, 30 April 2016 - 11:14 AM.


#51 Dan Olaru

Dan Olaru

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 599 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1150R
  • Numar: B 99 BHF
  • Club: Sunt alaturi de toti

Posted 02 May 2016 - 12:56 PM

Poate ar fi ok ca pe topicul asta sa vedem numai fotografii de la Smaeb si comentariile pe un topic separat? Ma asteptam sa vad 3 pagini de fotografii dar am dat doar de 1 cu fotografii iar restul bla bla



#52 ianachim

ianachim

    VESNIC INCEPATOR

  • Carantina
  • PipPipPipPip
  • 9,649 posts
  • Gender:Male
  • Location:fara casa/locuitor al BASERIEI
  • Moto: r1200gsa k1200r
  • Numar: rosu
  • Club: singur pe drum

Posted 02 May 2016 - 07:00 PM

 
R1200 GS se vinde datorita imaginii pe care si-o fac (despre motocicleta si despre ei) cei care achizitioneaza modelul asta...
 
Nu vreau sa generalizez sau sa ating orgolii,dar majoritatea cred in bullshitu' ala cu 'Long way round' etc.  Felicitari BMW pt ca stie sa prosteasca si prin PUR marketing reuseste sa-si vanda modelele astea....
 
Cand ai bani de 1200 GS LC nou, ai un statut social si nu-l poti exprima pe 2 roti decat prin 1200GS. Pentru ca 'toata lumea buna stie ca GS ul e GS". N-o sa-si ia Triumph 1200 sau KTM 1190 Adv sau XTZ1200 .....   pentru multi achizitia unui 1200GS e in mare parte si un 'statement'...
» Post actualizat in 29 Apr 2016 08:46

Ce sa mai ceri de la Honda, dupa schema aia din Iasi cu Hachi motors, cum au mu.it aia atatia clienti (atat de masina,cat si de motoreta)....

cand am luat primul GSA in 2007 !!!!
nu era nici un STATEMENT".... pur si simplu mi a placut si s a mulat pe nevoile mele
am fost la KTM si nu au vrut DAKARUL la buyback iar 950 ,pe vremea aia , nu imi asigura protectie la vant pe genunchiul cu probleme
nu am vrut GS Ca nu avea rezervorul mai in exterior ca GSAul

service la TRIUMPH, honda , yamaha....... SERIOS?? reprezentante pt piese....
garantie......

#53 Zimbrutza

Zimbrutza

    Incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,034 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Racing
  • Moto: Suzuki GSX-R 600 k4
  • Numar: B 299 ADX

Posted 03 May 2016 - 08:28 AM


Cred că arhetipul posesorului de motocicletă BMW diferă mult de cel al posesorului de automobil BMW - la noi cel puțin :)

Cred ca nu difera foarte mult, asta daca vorbim despre motocicleta noua si automobil nou

 

BMW e nr 1 la noi pe segmentul business.

Din pacate e nr 1 si pe segmentul bisnita


Edited by Zimbrutza, 03 May 2016 - 08:33 AM.


#54 the insider

the insider

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: Honda XRV 650
  • Numar: IL-68-LGR

Posted 03 May 2016 - 09:13 AM

cand am luat primul GSA in 2007 !!!!
nu era nici un STATEMENT".... pur si simplu mi a placut si s a mulat pe nevoile mele
am fost la KTM si nu au vrut DAKARUL la buyback iar 950 ,pe vremea aia , nu imi asigura protectie la vant pe genunchiul cu probleme
nu am vrut GS Ca nu avea rezervorul mai in exterior ca GSAul

service la TRIUMPH, honda , yamaha....... SERIOS?? reprezentante pt piese....
garantie......

 

nu a facut cineva referire la tine, iar exemplul tau nu demonstreaza ca ma insel... cu o floare nu se face primavara....

 

se stie ca tu ai purtat GSA ul ala peste tot si ca a mancat multi km,asa cum ii sta bine.


am rupt 3 motoare iar daca asta e singurul argument al tau intr-o discutie contradictorie cu mine, te declar din start un ratat :D


#55 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,903 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 03 May 2016 - 05:09 PM

cand am luat primul GSA in 2007 !!!!
nu era nici un STATEMENT".... pur si simplu mi a placut si s a mulat pe nevoile mele
am fost la KTM si nu au vrut DAKARUL la buyback iar 950 ,pe vremea aia , nu imi asigura protectie la vant pe genunchiul cu probleme
nu am vrut GS Ca nu avea rezervorul mai in exterior ca GSAul

service la TRIUMPH, honda , yamaha....... SERIOS?? reprezentante pt piese....
garantie......

Daca cumva doresti sa faci referire la service-ul BMW eu am retineri. Am trecut de 2 ori pe la ei. Nu am simtit ca au reglat motorul cum trebuie. Nu spun mai multe.

Asa ca m-am apucat sa il fac singur, dat fiind ca este ca la masina.

Legat de piese schimb: astept BMW-ul Romania de 6(sase) saptamani sa imi  aduca o janta!!

Nu este vina lor. Pur si simplu nu exista piesa la BMW depozit Europa ! Trimis e-mail si in Germania. Aroganta totala, raspuns egal cu zero. Au trimis e-mailul catre BMW Romania de parca astia de aici au janta ascunsa sub masa si nu vor sa mi-o dea.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status