Sari la conținut

Achizitie motocicleta.


poK
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua. Urmeaza sa incep cursurile pentru categoria A avand deja de 2 ani A2 si am zis sa incep si cercetarile si cautarile unei motociclete dupa finalizarea Scolii. Asa ca m-am uitat in stanga si in dreapta si am hotarat ca dorinta de aspect si buget poate ( 2000 Euro ) , sa aleg intre Yamaha R6 si Kawasaki Ninja. Acum si pretentiile...nu vreau o motocicleta foarte puternica 800> cmc, dar nici un 250 sa ma chinui sa trag de el...iar astea in limita bugetului aferent. In mare parte va fi folosit in oras ( Brasov ) si poate ceva iesiri mai lungi...nu foarte dese. Ceva sfaturi si pareri argumentate? Multumesc de timpul acordat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer, la bugetul tau, ti as recomanda f4 pe carburatie. pe de o parte gasesti o motocicleta mai buna in buget, pe de alta parte e mai simplu de intretinut o moto pe carburatie decat pe injectie, in eventualitatea in care iti pica ceva si tine cont ca daca iti iei 2002-2004 ai sanse mari sa crape cate ceva. in alta ordine de idei, pentru ce spui tu ca ai nevoie, sincer un sv650 sau hornet cred ca s-ar preta mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic SV650.....exista 100001 discutii pe tema asta deja , acum 1 an am stat si am tocat frunza la caini cu un amic care doar ce si-a luat carnetul si a luat un f4i chipurile impecabil si tot a avut probleme cu el......in rest , cauta pe form despre PROBLEME R6 (fisuri-crapaturi la cilindrii sunt o groaza ) , ninja nu's cele mai grozave dar pana la urma depinde ce iei si cum au fost intretinute....daca tot vrei un motor calumea , recomand hornet pe carburatie strict ptr oras sau ptr oras si touring honda vfr 750 sau 800...gasesti pe la 2000 chiar si vfr800fi ....mult mai comode si trainice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe de alta parte e mai simplu de intretinut o moto pe carburatie decat pe injectie, in eventualitatea in care iti pica ceva si tine cont ca daca iti iei 2002-2004 ai sanse mari sa crape cate ceva.

 

N-am auzit pana acum sa pice ceva la sistemul de injectie, indiferent de fabricant. Injectia este din multe puncte de vedere mai avantajoasa decat carburatia, inclusiv intretinerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ninja nu's cele mai grozave

Eu cu tine nu mai sunt prieten! :crack:

 

N-am auzit pana acum sa pice ceva la sistemul de injectie, indiferent de fabricant.

Nu te-a interesat destul de mult subiectul. Doar esti inginer, stii ca orice are o limita oricat de bine ar fi proiectat si poate pica cand ti-e lumea mai draga.

 

Injectia este din multe puncte de vedere mai avantajoasa decat carburatia, inclusiv intretinerea.

Asta e clar. E un pas inainte. Intretinerea = benzina curata + sincronizarea clapetelor. Cedeaza un injector, se inlocuieste plug&play. Daca incepem sa vorbim de cate piese intra intr-un carburator si care sunt predispuse sa cedeze: cuie, tuburi, membrane, plutitorul, mai stiu eu ce, e mai multa munca de reglat, eu sunt de acord cu tine si zic ca nu sunt mai simplu de intretinut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu tine nu mai sunt prieten! :crack:

 

 

 

Asta e clar. E un pas inainte. Intretinerea = benzina curata + sincronizarea clapetelor. Cedeaza un injector, se inlocuieste plug&play. Daca incepem sa vorbim de cate piese intra intr-un carburator si care sunt predispuse sa cedeze: cuie, tuburi, membrane, plutitorul, mai stiu eu ce, e mai multa munca de reglat, eu sunt de acord cu tine si zic ca nu sunt mai simplu de intretinut.

scuze bre dar unii mecanici mai fugeau de ele cand era vorba sa desfaca motoarele...or fi fost cam abuzate toate si au picat pe maini care le-au facut praf motoarele,spre deosebire de suzuki sau honda. :tempted:

 

carburatia nu e mai fiabila decat injectia,dar cand ceva se strica/deregleaza,e mai ieftin si mai reparabila de oricine cu ceva experienta in ale mecanicii...injectie..nu prea...iar piesele la injectie sunt scumpe,la fel si diagnoza........intr-un cuvant,carburatia e mai simpla de carpit,injectia nu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutate,pana anul trecut am avut un f4i din 2002,de care am.fost.multumit si pe care l-am tinut aprox 3 ani jumate,a fost prima mea mobra,pe care am vandut-o de nevoie mai mult,anul asta in toamna vreau sa iau alta din italia si oscilez intre 3 modele: 954 fireblade,600rr-2003--2004 si dc nu f4i,cv pareri daca se poate..multumesc

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...