Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna ziua,

 

Detin un suzuki GS500 fabricat in 2002 la care am o problema in ceea ce priveste cutia de viteze.

 

 

Dimineata cand o pornesc si plec sistemul de transmisie functioneaza bine, treptele se schimba cu usurinta, insa dupa aproximativ 30 de minute de folosinta motorul incepe sa se incinga (nimic surprinzator fiind racire cu aer) iar cutia de viteze incepe sa "intepeaneasca". Prin asta ma refer la faptul ca se schimba foarte greu din o treapta in alta, necesitand un efort fizic considerabil mai mare din partea mea pentru a schimba treapta de viteza. Acest lucru il observ mai ales atunci cand trebuie sa plec de la semafor, fiind foarte greu sa cuplez treapta 1 din netru. Initial m-am gandit ca poate din cauza faptului ca rulez cu ea in neutru pana la semafor este posibil ca dintii din cutia de viteze sa nu fie aliniati, (avand in vedere ca nu are sincroane motocicleta) astfel incat am incercat sa o misc usor in spate sau in fata, si nu s-a schimbat nimic.

 

Ce ma sfatuiti sa fac?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

Detin un suzuki GS500 fabricat in 2002 la care am o problema in ceea ce priveste cutia de viteze.

 

 

Dimineata cand o pornesc si plec sistemul de transmisie functioneaza bine, treptele se schimba cu usurinta, insa dupa aproximativ 30 de minute de folosinta motorul incepe sa se incinga (nimic surprinzator fiind racire cu aer) iar cutia de viteze incepe sa "intepeaneasca". Prin asta ma refer la faptul ca se schimba foarte greu din o treapta in alta, necesitand un efort fizic considerabil mai mare din partea mea pentru a schimba treapta de viteza. Acest lucru il observ mai ales atunci cand trebuie sa plec de la semafor, fiind foarte greu sa cuplez treapta 1 din netru. Initial m-am gandit ca poate din cauza faptului ca rulez cu ea in neutru pana la semafor este posibil ca dintii din cutia de viteze sa nu fie aliniati, (avand in vedere ca nu are sincroane motocicleta) astfel incat am incercat sa o misc usor in spate sau in fata, si nu s-a schimbat nimic.

 

Ce ma sfatuiti sa fac?

Multumesc

In prima faza trebuie verificat ambreiajul,el fiid direct implicat in schimbarea corecta a vitezei. Daca nu decupleaza corect,schimbarea de face destul de greu sau imposibil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...