Sari la conținut

Decizie intre: Kwa El250 Vs Yam Virago 250 Vs Rebel 250 vs Shadow 125


fislea
 Share

Postări Recomandate

Ziua buna dragi colegi!

 

Deschid acest topic pentru a ajuta un amic sa se decida in alegerea mototcicletei optime pentru dorintele si nevoiele lui dar si alte persoane incepatoare. Este vorba de un tanar viitor motociclist cu greutatea unei gagicute ude(60kg) si cu inaltimea de 1,75m.

Destinatia: motocicleta va fi utilizata preponderent in oras si ocazional in afara orasului doridu-se o viteza de croaziera de 80-90 km/h(cu 2 persoane si un minim de bagaj,)

Doleante: Avand in vedere ca sapam de cativa ani prin gradina in cautarea unui zacamant de petrol fara succes motocicleta trebuie sa fie ieftina la achizitie( 1000 euro +- 1,2 sute) si prietenoasa la consum si intretinere. Categoria pe care agreata presuspun ca reiese din titlul si nu mai are nevoie de adaugiri.

 

Cateva specificatii la fiecare model conscut de noi in parte:

 

MODEL Eliminator Virago Rebel Shadow

 

Cilindri 2 paralel. 2 V. 2 parale 2V(125cc)

 

Racire. Lichid. Aer. Aer. Lichid

 

Putere. 27hp. 21hp. 18,5hp. 15hp

 

Topspeed. 135km/h. 136hm/h. 113km/h. 110km/h

 

Nr viteze 6. 5. 5. 5.

 

Turometru Da. Nu prea. Nu prea. Nu prea

 

Greutate plin 159 kg. 145 kg. 153 kg. 161 kg

 

Rezervor. 11 L 9,5 L 10 L. 14,5 L

 

Consum. 4,28 un site 3,2 fuelly.com 3,76wikipedia 4,4 un site..

 

*Turometrul este o dambla a viitorului proprietar....dar poate trai si fara

**Pobabil va intrebati de ce am indrodus o motocicleta de 125 in aceasta comparatie... ei bine... Este al dracului de frumoasa!

 

Dupa ce am organizat specificatiile compararea lor este mult mai usora si observ ca Eliminatorul conduce aproape la toate aspectele dar totusi este pe penultimul loc la unul dintre principalele aspecte, consumul. Conosoc faptul ca acesta este un aspect relativ si depinde de mana fiecaruia dar depinde si de inginerul care a proiectat jucaria(din pacate nu am gasit un consum dat de producator sau toate sa fie de pe aceleasi site, sunt culese de pe ici-colo si nu stiu cat de reale sunt)

 

La ce spuse de mine mai sus va rog sa adaugati pareri despre fiecare model in parte din experienta voasta, cu plusuri si minusuri, avantaje dezavantaje sau pur si simplu opinia voastra. Aceste 4 modele nu sunt batute in cuie, lista poate continua dar momentan atat cunoastem din aceasta clasa, capacitate care se incadreaza in cerintele viitorului proprietar.

 

As dori sa va rog sa evitati comentariile neconstructive si recomandarile de genu "Ce sa faci cu 250cc, ia frate una de 750 ca face si drege". Ceea ce isi doreste amicul meu este o motocicleta de capacitate mica care sa fie frumoasa, sa il duca si sa il aduca, sa nu il aduca la sapa de lemn,sa isi permita sa iasa cu ea in fiecare zi ,la servici ,kaufland sau pur si simplu la o plimbare seara dupa o zi dorida de vara.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

» Post actualizat in 19 Mar 2016 17:56

 

 

Cateva specificatii la fiecare model conscut de noi in parte:

 

MODEL ..................Eliminator ..................Virago..................Rebel................Shadow

 

Cilindri....................2 paralel(250)............2 V(250)..............2 paralel(250).....2V(125cc)

 

Racire.......................Lichid.........................Aer.........................Aer...................Lichid

 

Putere........................27hp........................ 21hp.....................18,5hp.................15hp

 

Topspeed. ...............135km/h..................136hm/h..............113km/h................110km/h

 

Nr viteze.......................6...............................5............................5.........................5.

 

Turometru...................Da..........................Nu prea.................Nu prea...............Nu prea

 

Greutate plin.............159 kg.......................145 kg....................153 kg...............161 kg

 

Rezervor. ..................11 L ..........................9,5 L ........................10 L...................14,5 L

 

Consum................4,28 un site..............3,2 fuelly.com........3,76wikipedia........4,4 un site..

 

 

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti pot spune cate ceva despre Virago, pt ca asta am si cu ea am inceput.

E prietenoasa cu incepatorii, destul de manevrabila, f utila in oras. Consumul in Bucuresti il am pe la 3,5%, maxim 4% iarna. Extern consuma cam 2,5%, cu pasager. Asta in conditii de reglaje bune.

In oras are un demaraj peste cel al masinilor obisnuite si te poti strecura usor. Greutatea mica te ajuta, e destul de agila.

La drum lung duce fara probleme 2 oameni (eu pe la 90 kg + prietena + un rucsacel), croaziera e ok la 80-90, chiar si la 100-110 merge. Top speed, nerecomandat, 145 km/h pe ceas. Doar ca depasirile la peste 70-80 km/h trebuie facute cu elan :)) Accelereaza dar nu mai trage suficient cat sa te ajute intr-o depasire scurta.

Spatiul fizic pt 2 oameni e cam micut, dar nu chiar atat de incomod. Cel mai lung drum cu ea a fost de 800 km intr-o zi. Cu "dauna totala" pt noi a 2a zi, am zacut sa ne revenim.

Mecanic e simpla, fiabila, accesibila si usor de mesterit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In favoarea virago-ului sunt si eu, simpla, economica si cel mai bine ieftina la piese, pentru ca acest motor s-a pus pe o gramada de chinezoaice (mai nou cu injectie) si ai mari sanse sa le gasesti la preturi rezonabile.

El 250 are mai multi caluti dar din cate am auzit (sa nu se supere posesorii) e si mai "stricacioasa"

Rebelul iar are un avantaj pentru ca la fel motorul a fost preluat de galbejiti dar mai slabuta ca putere si consum mai mare, insa cred ca sta mai bine la capitolul vibratii.

Shadow iese din discutie.

 

Ai uitat ce era mai important,Suzuki intruder 250.Le bate la tot.Il inchiriez in Grecia de obicei,si l-am chinuit....

Asa merci, mai e si Venox-ul de exemplu

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara ezitare Virago....are si sunet de chopper si pozitie buna apoi consumul este perfect. Am inceput pe Virago si a fost perfect...viteza de croaziera e la 110km/h....crede ma! Am fost la mare cu el 2 persoane cu rucsac fiecare si mergeam cu 110km/h si totul a fost perfect...nu se incalzeste peste masura. Am vandut moto la 35000km , acum are undeva la 60000 peste si moto merge la fel. Asa ca toata increderea spre Virago.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat ce era mai important,Suzuki intruder 250.Le bate la tot.Il inchiriez in Grecia de obicei,si l-am chinuit....

Am gasit unul sigur la vanzare dar la un pret mult mai mare in comparatie cu ceea ce caut(2500eur), deci iese din discutie.

» Post actualizat in 19 Mar 2016 23:59

 

 

Asa merci, mai e si Venox-ul de exemplu

Acest kymco are un aspect un pic cam SF si nu stiu ce sa zic din pct de vedere al fiabilitatii.

Am un prieten cu un scuter Kymco si este egal timpul in care il repara cu timpul care il conduce... Asa ca am merge totusi pe o japoneza.

» Post actualizat in 20 Mar 2016 00:01

 

 

Multumesc tuturor care au raspuns topicului, momentan Viroaga conduce detasat clasamentul cu argumente solide.

 

Asteptam in continuare pareri. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inceput pe Honda Steed, 400cmc, e identica cu shadow vt600, si am fost f. multumit. Fiabila, consum decent (intre 3.7 si 4.5%), decenta la intretinere, placuta la condus, manevrabila desi are in jur de 200kg, arata bine, destul de masiva, nu are aspectul ala de mobra mica si usoara cum are rebelul, nu te bate vantul pe ea chiar asa usor, e confortabila (eu am 1.86 si oscilez in jur de 100 kg, cand o aveam e drept ca aveam cam 95). La depasiri intr-adevar simti lipsa puterii, dar asta e valabil pt oricare dintre mobrele astea mici, poate mai tare simiti pe una de 250 sa nu mai vorbesc de 125.

Racirea e pe lichid, motorul V2 (de fapt am zis ca e identic cu vt600)

Nu sunt foarte multe, deci probabil nu gasesti multe anunturi cu exemplare care sa fie si in stare ok, dar daca gasesti, eu zic ca merita. Acum normal ca fiecare isi lauda ce cunoaste si ce-o avut.. dar neavand niciun interes, e totusi o parere care poate fi utila.. Spor la mobrit indiferent ce vei alege.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna e aia care iti place tie.

Mie in schimb imi place Eliminatorul, e cel mai puternic.

Ca si look, Virago e mai frumusel, dar e slabutz, Shadow.ul e cel mai slabutz.

Rebelul e iar o alegere buna, dar racirea pe aer il dezavantajeaza la putere, in rest arata binisor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea inteleg cum vine "racirea pe aer il dezavantajeaza la putere". Racirea pe aer dezavantajeaza la racire... si cam atat. In 3 ani nu am avut probleme cu racirea la viroaga, mai curand cu incalzirea pe timp rece, dar asta e alta poveste.

Cea mai buna e aia care are un raport bun cmc-putere-consum, care e mai manevrabila, mai fiabila, mai intretinuta si care place estetic. Daca e s-o luam asa, cea mai buna e aia pe care ti-o permiti si pe care o ai. Personal, un cruiser/chopper cu motor in linie mi se pare aiurea, deci asi exclude din start unele modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat ce era mai important,Suzuki intruder 250.Le bate la tot.Il inchiriez in Grecia de obicei,si l-am chinuit....

E mai pretentios cand vine vorba de ulei, dar e mai confortabil in comparatie cu Virago, trage bine pana in 70 km/h, nu gafaie la o viteza de croaziera de 90 km/h cu doua persoane, de la 110 km/h te cam rogi de el pana la max 135 km/h. A avut sotia un VL250, l-am testat in toate conditiile de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...mai este şi Eliminatorul de 40 de căluţi dar găseşti rar asemenea exemplar.

Modele rare ridica probleme in momentul cand incerci sa achizitonezi piese.

 

Detin o Hona Cbf 250 care este fabricata in Brazilia destinata pitetei locale si statelor unite. O motocicleta foarte fiabila, dar in functie de seria de sasiu fiecare magazin de pese moto imi spune ca este fabricata in alt an si nimeni nu este sigur ca piesa se potriveste lucrand pe ideea: "o comandam pe asta si daca nu e buna vedem ce facem..si.. incercam sa o schimbam".

La masina am aceasi problema nefiind produsa ptr europa.

 

Asa ca un argument bun este " cu cat este mai popular modelul cu atat mai bine!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu incearca o Honda VT600? Are destula putere pentru 2 persoane, fiabilitate cat cuprinde, consum decent si chiar nu stai cu genunchii la gura.

citeste mai sus:

"motocicleta trebuie sa fie ieftina la achizitie( 1000 euro +- 1,2 sute)"

 

un vt600 bun ajunge aproape de 2000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citeste mai sus:

"motocicleta trebuie sa fie ieftina la achizitie( 1000 euro +- 1,2 sute)"

 

un vt600 bun ajunge aproape de 2000.

my bad....pacat, un VT600 arata si se aseaza intr-un fel anume si isi merita toti banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i know :) 100% de acord, de aia am recomandat steed-ul, e 100% Vt600, ok, nu 100%, ca are doar 400cmc, dar in rest e aceeasi mobra, toate piesele le iei de vt600, etc.. si e ceva mai ieftina. E drept ca si steed-ul sare de 1000+/-200 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ati omis partea in care specificat ca nu se doreste achizitinarea unei motociclete de capacitate mai mare de 250cc, din cate ati observat sa adus in discutie (comparatie)ceva mai mic, NU mai mare.

 

Va multumesc mult pentru interesul manifestat si ptr sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un VT500 C (Shadow) gasesti in banii disponibili, iar la consum e apropiat de Virago sau Intruder (250 cc). Cu greutatea mobrei te obisnuiesti, daca asta ar fi problema cea mai mare. In rest, as paria pe Virago, Intrudere de 250 nu cred ca sunt 15 in toata tara, iar la pret sar de 1500 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A zis mecaniciosul nostru multe prostii aici pe forum, dar acum chiar a zis un adevar,in sensul ca: dintr-un motor racit cu apa poti sa scoti mai multa putere fata de varianta lui racita pe aer. Te las sa cauti care sunt motivele. Bafta.

Nu prea inteleg cum vine "racirea pe aer il dezavantajeaza la putere". Racirea pe aer dezavantajeaza la racire... si cam atat. In 3 ani nu am avut probleme cu racirea la viroaga, mai curand cu incalzirea pe timp rece, dar asta e alta poveste.

Cea mai buna e aia care are un raport bun cmc-putere-consum, care e mai manevrabila, mai fiabila, mai intretinuta si care place estetic. Daca e s-o luam asa, cea mai buna e aia pe care ti-o permiti si pe care o ai. Personal, un cruiser/chopper cu motor in linie mi se pare aiurea, deci asi exclude din start unele modele.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A zis mecaniciosul nostru multe prostii aici pe forum, dar acum chiar a zis un adevar,in sensul ca: dintr-un motor racit cu apa poti sa scoti mai multa putere fata de varianta lui racita pe aer. Te las sa cauti care sunt motivele. Bafta.

Poti sa... dar nu dezavantajeaza cu nimic, vorbim de puteri deja existente, scoase si declarate de fabricant :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eliminatorul are motorul de pe Ninja de 250 din aceeasi perioada,deci e cel mai fasneata.

Daa',nu suna ca o Viroaga,asta-i clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...