Jump to content


Photo

Castile Dual Sport


  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 sinisterr

sinisterr

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 64 posts
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea

Posted 25 February 2016 - 06:19 PM

Buna ziua colegi, sunt incepator si as vrea sa va intreb ce este mai exact o casca dual sport. La ce serveste ea de fapt?

Am gasit pe internet doua casti care imi plac extrem de mult si am vazut ca fac parte din categoria dual sport. Ma atrag foarte mult pentru ca au cozor si un look oarecum mai agresiv.

As dori sa folosesc o astfel de casca la un kawa z1000 75% din timp in oras si restul pe drumuri maxim 200km.

ce parere aveti?

Vreau in primul rand detalii despre castile dual sport in general si abia dupa care ar fii mai buna dintre:

Icon variant raiden cabon si AGV ax-8 ds evo carbon fury

 

 

Attached Thumbnails

  • agv_helmets_ax8_dual_carb_agv_dot_ece_sol_full_matt_matte_carbon_zoom.jpg
  • icon_helmet_var_raid_black_zoom.jpg

''Every human being is capable of committing acts of great cruelty"


#2 Adixgl

Adixgl

    Jupan pe doua roti

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,075 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Intruder M1500
  • Numar: de Romania

Posted 25 February 2016 - 06:36 PM

exista riscul sa o dai in HALO :)


intruder.jpg
 

 


#3 Hyena986

Hyena986

    Membru Daciot

  • Membru
  • Pip
  • 302 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Targoviste
  • Interests:Porn
  • Moto: DR 750s BIG
  • Numar: B 750 BIG
  • Club: daciaclub.ro

Posted 25 February 2016 - 07:27 PM

O casca dual sport este o casca la baza o casca Enuro doar ca este mai aerodinamica si are viziera. Castile dual sport pot fi folosite atat cu viziera cat si cu ochelar deci etnsarea vizierei nu este intodeauna cea mai buna deoarece ea lasa spatiu pentru banda elastica in laterale...
 

Icon Variant este catalogata GRESIT ca dualsport. Variantul NU este o casca dual sport ea este doar inspirata de la cele de acest gen. De ce zic asta? La variant viziera se inchide foarte bine deci nu lasa loc pentru ochelari. Geometria ei nu permite orice fel de ochelari in cazul in care te incapatanezi sa o folosesti ca dualsport. Cozorocul ei nu are functiile pe care le are o casca dualsport/enduro. La castile enduro cozorocul serveste ca un parasloar sau ca sucut petru noroi, crengi sau alte minunatii. La Variant cozorocul, pe langa rolul pe care il joaca in aspecul casti, este aeodinamic si are rol de a canaliza aerul in gurile de aerisire drept pentru care este o casca foarte bine ventilata si foarte comoda datorita captuselii Hydradry. Este o casca putin mai galagioasa decat un full face dar nu cu mult. Este destinata Nakedurilor in viziunea celor de la Icon dar poate fi purtata in orice circumstanta. Deasemenea Variantul este o casca preferata de cei care fac Motovloging. Chaseon2wheels foloseste astefel de casca si a ajun sa o foloseacsca pe post de logo


Suzuki DR 750s BIG '90 Yamaha XTZ 750 Super tenere 93

Dacia 1310 MLS '86 Peugeot 306xs 1997


sigpic77208_15.gif

"Mergeti usor baieti, mergeti usor... daca mergeti tare nu apuca fetele sa va vada"


#4 rrcosmin

rrcosmin

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 82 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau/Brasov
  • Interests:"tot ce e frumos si sublim"
  • Moto: Hornieț 600 '03

Posted 25 February 2016 - 07:33 PM

Eu sunt pentru AGV AX-8 Naked (carbon sau "normala") + viziera fumurie = vis :)


:agree: :goodposting:


#5 sinisterr

sinisterr

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 64 posts
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea

Posted 25 February 2016 - 07:43 PM

O casca dual sport este o casca la baza o casca Enuro doar ca este mai aerodinamica si are viziera. Castile dual sport pot fi folosite atat cu viziera cat si cu ochelar deci etnsarea vizierei nu este intodeauna cea mai buna deoarece ea lasa spatiu pentru banda elastica in laterale...
 

Icon Variant este catalogata GRESIT ca dualsport. Variantul NU este o casca dual sport ea este doar inspirata de la cele de acest gen. De ce zic asta? La variant viziera se inchide foarte bine deci nu lasa loc pentru ochelari. Geometria ei nu permite orice fel de ochelari in cazul in care te incapatanezi sa o folosesti ca dualsport. Cozorocul ei nu are functiile pe care le are o casca dualsport/enduro. La castile enduro cozorocul serveste ca un parasloar sau ca sucut petru noroi, crengi sau alte minunatii. La Variant cozorocul, pe langa rolul pe care il joaca in aspecul casti, este aeodinamic si are rol de a canaliza aerul in gurile de aerisire drept pentru care este o casca foarte bine ventilata si foarte comoda datorita captuselii Hydradry. Este o casca putin mai galagioasa decat un full face dar nu cu mult. Este destinata Nakedurilor in viziunea celor de la Icon dar poate fi purtata in orice circumstanta. Deasemenea Variantul este o casca preferata de cei care fac Motovloging. Chaseon2wheels foloseste astefel de casca si a ajun sa o foloseacsca pe post de logo

Uau,m ai edificat,sincer....eu tot pe naked vreau sa o folosesc si sa stii ca m a atras mai mult icon-ul decat agv-ul.

Un agv pista gp carbon ar da urat pe un naked? si crezi ca ar fii deja prea mult? adica 1400 de dolari pe o casca doar de plimbat prin oras cred ca e mult....ce face casca asta la banii astia?


''Every human being is capable of committing acts of great cruelty"


#6 rrcosmin

rrcosmin

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 82 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau/Brasov
  • Interests:"tot ce e frumos si sublim"
  • Moto: Hornieț 600 '03

Posted 25 February 2016 - 07:55 PM

Uau,m ai edificat,sincer....eu tot pe naked vreau sa o folosesc si sa stii ca m a atras mai mult icon-ul decat agv-ul.

Un agv pista gp carbon ar da urat pe un naked? si crezi ca ar fii deja prea mult? adica 1400 de dolari pe o casca doar de plimbat prin oras cred ca e mult....ce face casca asta la banii astia?

Deja ai ganduri urate. Cauta Arai Rebel. Exact ce trebuie pt. un naked.


:agree: :goodposting:


#7 Hyena986

Hyena986

    Membru Daciot

  • Membru
  • Pip
  • 302 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Targoviste
  • Interests:Porn
  • Moto: DR 750s BIG
  • Numar: B 750 BIG
  • Club: daciaclub.ro

Posted 25 February 2016 - 08:01 PM

Nu cred ca are rost sa dai atat pe o casca cu o alta destinatie... La o cautare fugitiva nu am gasit agvul pe nici un site de la noi dar ICON VARIANT RAIDEN CARBON e 2580 de lei la shop4moto si gasesti la ei si accesorii pentru ea


Suzuki DR 750s BIG '90 Yamaha XTZ 750 Super tenere 93

Dacia 1310 MLS '86 Peugeot 306xs 1997


sigpic77208_15.gif

"Mergeti usor baieti, mergeti usor... daca mergeti tare nu apuca fetele sa va vada"


#8 mad.alin

mad.alin

    mad.alin

  • Super Membru
  • PipPip
  • 539 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha YZF R1
  • Numar: AG 26 CIA
  • Club: vcs

Posted 25 February 2016 - 11:58 PM

AGV ax-8 ds evo....nici macar nu poti ridica viziera.....



#9 middle_of_nowhere

middle_of_nowhere

    H8R

  • Super Membru
  • PipPip
  • 998 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: FZ6s Fazer
  • Numar: dreptunghiular

Posted 26 February 2016 - 12:01 AM

Sau asa...ca are si pinlock...

 

http://www.fc-moto.d...-Sonora-TC-5/en



#10 florinelu07

florinelu07

    U

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,098 posts
  • Gender:Male
  • Moto: 650V

Posted 26 February 2016 - 09:15 AM

Buna ziua colegi, sunt incepator si as vrea sa va intreb ce este mai exact o casca dual sport. La ce serveste ea de fapt?

Am gasit pe internet doua casti care imi plac extrem de mult si am vazut ca fac parte din categoria dual sport. Ma atrag foarte mult pentru ca au cozor si un look oarecum mai agresiv.

As dori sa folosesc o astfel de casca la un kawa z1000 75% din timp in oras si restul pe drumuri maxim 200km.

ce parere aveti?

Vreau in primul rand detalii despre castile dual sport in general si abia dupa care ar fii mai buna dintre:

Icon variant raiden cabon si AGV ax-8 ds evo carbon fury

 

iti recomand sa iti iei o casca integrala...

 

cozorocul se va comporta ca si un eleron/aripa ... in functie de cum privesti/inclini capul, va crea efecte de aripa portanta sau deportanta si tot disconfortul va fi la nivelul gatului tau.

 

mai exact, o sa iti ridice capul spre spate sau o sa iti bage barbia in  piept... la viteze peste 130-140 lucrurile se muta deja spre o zona chiar riscanta pentru viata ta.

 

PS: o spun din proprie experienta,


Ai prioritate cand ti se da.


#11 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 9,167 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 26 February 2016 - 09:31 AM

Am mers de o gramada de ori cu casca enduro pe autostrada. Acolo eu merg constant 130-150.  De la 110-120 in sus e chin. Te loveste febra musculara la muschii gatului a doua zi.

Daca vrei totusi asa ceva, iti recomand Nolan N 44. Cozorocul, barbia si viziera sunt demontabile separat, poti s-o faci enduro (cu o pereche de ochelari atasati), integrala, open face, etc.

http://www.castinola...rossover-n44-69

 

 

Attached Thumbnails

  • nolan n44 trasformazioni.jpg


#12 smar2

smar2

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,024 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: BMW F650gs
  • Numar: GL-65-...

Posted 26 February 2016 - 10:00 AM

Cam la toate castile dualsport mai rasarite cozorocul e demontabil, asa ca daca esti "pasionat de viteza" il poti da jos si ai acelasi confort la vant ca si cu o integrala. Eu nu l-am dat jos decat o data sau de doua ori, pentru autostrada. In rest, la viteza de 90-110, cu cat merg pe drumurile nationale, n-am simtit nevoia sa scot cozorocul.

 

A... Eu am un Uvex Enduro SLT:

Uvex-Enduro-BW.jpg


Edited by smar2, 26 February 2016 - 10:01 AM.

389307.png

Stabilizatoare electronice LEVEL

pentru action-cams (GoPro, Xiaomi, SJCAM), telefoane si DSLR, gimbal-uri pentru drone si aeromodele.

http://fb.com/Aerobot.LEVEL


#13 Garcya

Garcya

    Comenzi eBay UK US

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,424 posts
  • Gender:Male
  • Location:Resita
  • Interests:uk-ro.com
  • Moto: Yamaha XT660X
  • Numar: 0761333491

Posted 26 February 2016 - 10:00 AM

Sunt multe variante, pana la urma totul tine de ce-ti place, aia sa-ti iei! Si mai ales sa iti vina si bine pe cap...

Daca esti dupa look uite-te si la Shark Raw https://www.google.r...ZDTAiEQ_AUIBigB

Gasesti cam pe la 150-250 euro depinde de design.



#14 florinelu07

florinelu07

    U

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,098 posts
  • Gender:Male
  • Moto: 650V

Posted 26 February 2016 - 10:23 AM

Cam la toate castile dualsport mai rasarite cozorocul e demontabil, asa ca daca esti "pasionat de viteza" il poti da jos si ai acelasi confort la vant ca si cu o integrala. Eu nu l-am dat jos decat o data sau de doua ori, pentru autostrada. In rest, la viteza de 90-110, cu cat merg pe drumurile nationale, n-am simtit nevoia sa scot cozorocul.

 

A... Eu am un Uvex Enduro SLT:

Uvex-Enduro-BW.jpg

 

asta am si eu pentru viteza de croaziera modesta, dar trebuie mentionat ca din 4-5 demontari/montari de cozoroc, ii dereglezi ca naiba inchiderea vizierei.


Ai prioritate cand ti se da.


#15 Patrick_M

Patrick_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,422 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Moto: KTM 950 Adventure

Posted 26 February 2016 - 10:38 AM

http://www.revzilla....l-sport-helmets
Aici ai destule modele si poti apela la Garcya pt transport.

#16 eFu'

eFu'

    blorin

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,602 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Recuperarea timpului pierdut...
  • Moto: F800GSA

Posted 26 February 2016 - 02:19 PM

Am optat pentru un același gen de cască, NEXX X.D1. N-am apucat să o folosesc prea mult, am luat-o în toamnă târziu, când au început reducerile de preț și am ieșit doar de câteva ori.

E foarte OK, silențioasă și comodă. Iar cozorocul nu a fost deranjant, ci foarte bun împotriva soarelui la răsărit și/sau apus. In plus, față de alte căști integrale, are un unghi de vizibilitate enorm!

 

Are ochelari de soare, pinlock.

Attached Thumbnails

  • JeSiFchl.jpg

Edited by eFu', 26 February 2016 - 02:20 PM.

Unde nu-i cap, e vai de picioare! (Taica-meu).


#17 razvano

razvano

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 166 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CRF 250X , Yamaha XT660Z

Posted 20 March 2017 - 02:00 PM

Salut!

 

Ce va impresii dupa un an de folosire? Zilele astea ar trebui sa ma decid asupra unui model dual, partea proasta e ca la noi nu gasesti stocuri si trebuie sa cumperi pe "neve". Casca nu e cea mai scumpa dar in mod clar nu este ieftina si, sincer, nu m-ar incanta sa stiu ca platesc doar pentru un suport de action camera si pregatirea pentru intercom.

 

Pe shortlist mai am AGV AX-8 Dual, la zgomot (cel putin din review) e cam la fel. In schimb este mai usoara, cu toate ca este oarecum explicabil pentru ca nu are ochelari de soare integrati. Apoi pretul este mult mai mic, aproape 30% diferenta.



#18 florinelu07

florinelu07

    U

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,098 posts
  • Gender:Male
  • Moto: 650V

Posted 10 April 2017 - 03:13 PM

Eu imi mentin opinia....

Ai prioritate cand ti se da.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status