Sari la conținut

Modificare Husqvarna CR WR 125


Doru Bratu
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Am o Husqvarna CR WR de 125 cm3 si as dori sa-i inlocuiesc acest motor cu unul de 250 cm3. Intrebarea mea este daca motorul de 250 poate depasi dimensiunile celui de 125,daca poate incapea in locul celulilat si daca este prea greu pentru sasiul motocicletei mele. Eu i-as pune tot un motor de Husqvarna pentru ca stiu de altele ca au alta prindere si nu se vor potrivi.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cel de 125 nu mai merge si nu mai poate fi reparat , daca ai deja alt motor de 250 pe care nu ai dat bani si ai priceperea necesara, poti incerca adpatarea . Dar, cum probabil ca iti vor recomanda si altii renunta la ideea asta daca nu esti constrans. E mai mult decat suficient cel de 125 . Nu cunosc motocicleta asta in mod special si vorbesc doar prin prisma experientei cu motoare de 125 si chiar si mai mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt tranar,nu prea ma pricep la mecanica,dar tatal meu da. Am inceput de acum 2 ani sa ma avant pe partea asta de off road si pot spune ca-mi place. Am facut trasee foarte lungi si mi-ar placea un motor de 250 pentru ca nu are puterea necesara cel de 125 si este in 2T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie si alt esapament.

Daca ai deja motorul de 250, e foarte simplu sa-ti dai seama daca merge montat. Asa ca tu poti sa ne informezi pe noi despre asta, nu sa intrebi.

Daca nu ai inca motorul de 250, sapa pe net sa vezi daca cadrele sunt diferite. Tu stii anul mobrei si a motorului de 250. Nu e vorba ca nu rezista cadrul. E doar chestiune de prinderi.

Daca faci in cele din urma operatiunea asta si te opreste vre-un politai e caz penal daca nu faci modificarea si in talon. Talon cred ca oricum n-ai dar o mai dai cotita ca tocmai ai cumparat mobra, bla, bla.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

125 2T nu are suficienta putere? Pentru ce iti trebuie mai multa? Ce greutate ai?

80 de kg am. Pe unde merg eu,la urcat nu ma ajuta prea mult.

» Post actualizat in 13 Feb 2016 13:03

Iti trebuie si alt esapament.

Daca ai deja motorul de 250, e foarte simplu sa-ti dai seama daca merge montat. Asa ca tu poti sa ne informezi pe noi despre asta, nu sa intrebi.

Daca nu ai inca motorul de 250, sapa pe net sa vezi daca cadrele sunt diferite. Tu stii anul mobrei si a motorului de 250. Nu e vorba ca nu rezista cadrul. E doar chestiune de prinderi.

Daca faci in cele din urma operatiunea asta si te opreste vre-un politai e caz penal daca nu faci modificarea si in talon. Talon cred ca oricum n-ai dar o mai dai cotita ca tocmai ai cumparat mobra, bla, bla.....

Inca nu am motorul de 250. Oricum nu am acte la motocicleta,locuies intr-o zona de munte,nu ies cu motocicleta pe asfalt si nu am avut vreodata probleme cu legea din cauza asta. Folosesc motocicelta doar pe drumuri forestiere si alte drumuri rurale ferite de asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cel de 250 are 4 prinderi:una in bascula, una sus pe cadru cu ajutorul acelui triunghi si 2 prinderi pe cadru in partea de jos.

Poti sa masori ce distanta ai intre urechile de prindere si iti pot confirma eu daca sunt identice sau nu.

Insa un 125 in mintile lui si cu cauciucuri bune poate face foarte multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cel de 250 are 4 prinderi:una in bascula, una sus pe cadru cu ajutorul acelui triunghi si 2 prinderi pe cadru in partea de jos.

Poti sa masori ce distanta ai intre urechile de prindere si iti pot confirma eu daca sunt identice sau nu.

Insa un 125 in mintile lui si cu cauciucuri bune poate face foarte multe.

Multumesc pentru informatii. Motorul actual de 125 este din 2008,i-a fost schimbat pistonul acu 2 ani. Nu mi se pare ca mai are puterea necesara.

 

O sa fac masuratori maine pe lumina.

Editat de Doru Bratu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai probleme majore cu el schimba kit-ul de piston si pune o muzicuta v-force. nu cred ca o sa gasesti un motor de 250 sub 700 euro.

Mai bine iei in calcul schimbarea caprei.

Ar fi ceva si asta. O sa iau in considerare ce ai spus,multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

80 de kg am. Pe unde merg eu,la urcat nu ma ajuta prea mult.

 

Ciudat, cat de solicitanta sa fie rampa si sa nu faca fata motorul. Cu o babaciune italiana de 26 de ani, urc rampe la limita aderentei cauciucului de cross nou nout . E drept ca doar cu viteza intai fac aroganta asta . Da-i pace si umbla doar pe la piston, segmenti daca e cazul sau la carburatie, bujie. Sau pune pe cineva sa mearga cu ea care stie cum tr sa mearga un 125.

 

Editat de Dragomir Ionut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal, nu ar trebui sa ai probleme cu un 125 2T, sunt motoare mici si puternice. Dar asta doar daca e echipat cu power valve. Daca nu, te inteleg ca nu te ajuta, ca nu poate mai mult.

Din experienta cu tot felul de experimente de modificari si montari de piese de pe un motor pe altul, iti spun ca nu merita. Mai bine iei direct alta motocicleta, si asa te alegi cu 2 (daca nu o vinzi pe asta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...