Sari la conținut

Honda 600 RR pc37


Theodor Theodor
 Share

Postări Recomandate

Salutare dragi forumisti !

 

Cochetez de ceva timp , cu ideea personalizarii unui motor in defavoarea unuia mai nou. Stiu ca parerile sunt impartite la acest capitol,insa vroiam sa imi fac ceva care sa imi apartina.In consecinta,am inceput sa fac tot felul de modificari la al meu 600 rr,majoritatea estetice ,pentru inceput.

 

Intotdeauna mi-au placut lucrurile simple,nu prea ma atrag sute de culori si abtibild-uri ( de gustibus non disputandum est) , Deoarece stock,motocicleta a venit cu un negru mat,am decis doar sa fac retusuri pe langa aceasta culoare.

 

Cateva poze initiale :

 

MNuOFZs.jpg

 

 

9U65AiX.jpg

 

 

 

La scurt timp am schimbat toba cu un Akrapovic carbon,gasit local la 120 euro. Adaptarea pe evacuarea stock m-a costat inca 60 euro.

 

KmXGowt.jpg?1

 

 

oEe6M9N.jpg?1

 

 

Deoarece "piticii " nu ma lasau in pace,ma gandeam constant ce mai pot face si ce stil ar trebui sa adopt.

Nu a trecut mult timp si am gasit o oferta pe ebay,la un magazin local,de galerii Moriwaki sistem gp,dar cu un slip on lipsa,cel de pe lateral.

Incantat mai mult de ideea de a avea galerii custom,decat de a schimba toba pe care o aveam deja,am convins sotia ca ii este benefic sa imi cumpere acest cadou de craciun si nu altceva :)) .

 

Asadar licitatia s-a terminat repede - Link ebay

 

HHCbly1.jpg

 

Nu am putut rezista tentatiei si am comandat de pe amazon cateva lucruri,printre care se aflau si un set de bujii plus conducte de frana Coremoto.

 

Link amazon :

1. Bujii ;

2. conducte frana ;

 

Toate bune si frumoase,apoi a inceput nebunia :D .

Am comandat Hid K&T v2 ,aripa carbon spate ,vopsea custom carbon pentru codita, plasa protectie radiator , scarite ajustabile arashi (chinezarii dar interesante) ,oglinzi Rizoma ( am prins oferta la 50 euro set),etc....

 

Voi updata thread-ul curand cu poze si link-uri.

 

Spoiler , till next time :

 

kgxkvTv.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti,pentru aprecieri.

Intr-adevar farurile sunt superbe si nu numai datorita "Demon Eyes" ,cat pentru lumina fantastica oferita. Cred ca pe faza lunga por "orbi " linistit un camion.

 

Revenind la poveste,luna decembrie a fost una plina de modificari,strans din buci si achizitii marunte.

 

O sa fac un album in care sunt prezentate modificarile ,deoarece ar ocupa prea mult spatiu pe aici,sa insir toate pozele.

Imi pare rau ca nu pot edita primul post,as fi vrut sa pot cuprinde tot acolo,pentru a avea o pagina mai aranjata.

 

Au fost montate urmatoarele,ce le puteti urmari in album :

1. Aripa carbon spate;

2. Protectii carbon bascula ;

3. Protectie lant ;

4. Tripage scarite pasager ,2x6 leduri lateral + 1x5 fata ;

5. Far xenon HID K&T v2 cu Demon Eyes si 3 Led tripage la lumina de pozitie ;

6. Un adaptor la galerii,ce inchide iesirea pt toba cu nr 2 ce va sa fie pe lateral ;

 

Album - http://imgur.com/a/Rg6Nq

 

Dupa ce am facut aceste modificari,mi-am dat seama ca abia am inceput,procesul va fi indelungat si sper ca intr-un final satisfacator.

 

Pentru luna Ianuarie am inceput cu un set de scarite Arashi,este reglabil si pare destul de solid .Cel mai important este ca in urma montarii lor,am o pozitie mai comoda pe motocicleta,eu fiind un tip maricel (1.87 @ 90 kg) .

O sa vad in timp cum se comporta si cat de rezistente vor fi,deocamdata pot spune ca si-au meritat banii.

 

Link Arashi - click (am negociat pretul al 133 $ )

Link alarma Spy 5000 - click ( 80 $ livrat)

 

dtVhiBw.jpg

 

Am cumparat si o alarma,cu senzor de proximitate,pornirea motorului din telecomanda nu functioneaza din cauza sistemului HISS .

 

smJHjuQ.jpg

 

Alta investitie utila a fost Tank pad-uri,pune mai putina presiune pe maini in momentul franarii,probabil cei mai bine cheltuiti 15 euro din viata mea :).

 

Cam atat imi amintesc,din ce am facut pana in prezent. O sa pun in zilele urmatoare cateva poze finale,cum arata in acest moment. Sunt constient ca nu o sa placa tuturor,e imposibil sa avem toti aceleasi gusturi,insa ce e important e sa o simt a mea.

 

Investitii in viitorul apropiat :

 

1 . Arcuri Ohlins fata , reglate pe greutatea mea.

2. Amortizor ghidon Ohlins si sistem prindere Harriss .

3. Protectii Carbon /Kevlar pt bloc motor marca "Carbonadi" .

4.Am cumparat shim-uri,vreau sa fac verificarea la motor,ca sa fie totul in regula,curatat filtru de aer BMC si schimbat bujiile cu cele Brisk.

5. Schimbat lant si pinioane,am DID gold 520,insa mecanicul mi-a spus ca e destul de uzat,desi are mai putin de un an de cand e montat.

6.Set cauciuc Dunlop D211 ,fata / spate.,

7. Kit suruburi otel vopsite in negru ;

8. Toba Akrapovic carbon/titan pe lateral ;

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

farurile alea sunt criminale. chiar ai dat 500 dolari pe ele? numai la pretul asta le gasesc :/. buna ideea de prezentare, daca gasesc pozele vechi am sa iti urmez exemplul sa vad si eu ce pareri au colegii despre ideile mele :)).

 

bafta in continuare, arata fain, dar grija cu demon eyes pe langa politie. eu am angel eyes si s-a trezit un idiot cu palarie sa ma ia la intrebari ca siggur vine motorul cu far pe lupa, dar cu toba galagioasa, dar cu suportul ala de numar, etc, etc. grija mare la curcani =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Cipru nu exista Itp pentru motociclete :D ,practic ii poti face ce vrei tu.

Am buton langa blocul de lumini prin care dezactivez Demon Eyes si se activeaza automat faza scurta,in caz de ceva il apas repede.

Acum 3 zile m-a oprit pentru prima data un politist,eram la semafor in intersectie si mi-a facut semn sa trag pe stanga,ma pregateam sa scot asigurarea si taxa de drum dar mi-a spus ca a vrut doar sa vada daca am numar de inmatriculare,dupa care a plecat :)).

» Post actualizat in 07 Feb 2016 21:54

Am revenit cu pozele promise si un filmulet de prezentare facut la repezeala :) .

 

Album - http://imgur.com/a/oLhLd

Film -

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Multe s-au schimbat in ultima perioada de timp. Proiectul initial a fost abandonat dupa prima iesire la pista,schimbari majore au fost facute printre care cumpararea unui Ohlins pentru suspensie spate si carene de pista,

Ceva DIY la vopsit si au iesit urmatoarele :

 

 

post-91404-0-35651100-1461612055_thumb.jpg

post-91404-0-57809600-1461612056_thumb.jpg

post-91404-0-40800000-1461612057_thumb.jpg

post-91404-0-27657200-1461612058_thumb.jpg

post-91404-0-04091200-1461612059_thumb.jpg

post-91404-0-74930200-1461612059_thumb.jpg

post-91404-0-56156900-1461612060_thumb.jpg

post-91404-0-18937300-1461612061_thumb.jpg

post-91404-0-05264500-1461612062_thumb.jpg

post-91404-0-95477600-1461612062_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa schema de culori, cu toate ca citisem in primul post ca-ti plac lucrurile simple, ca nu te atrag multe culori. :D

Si ? Cum a fost pe pista ? I-ai mai pune carenele de strada ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca sunt adeptul lucrurilor simple,dar dupa primele poze primite de la pista,cand am vazut ce banal arata in negru,am considerat ca e mai bine un pic de " fruit ninja " :)) ,cel putin pentru circuit.

Pe pista mi-a placut foarte mult,asa de mult incat am decis ca imi mai trebuie un motor pentru ride-uri cu prietenii,pentru ca acesta din urma va fi sacrificat doar pentru circuit. Asa ca am cumparat un Savage,va trebui sa fac update si la acel thread cu rezultatul final :) .

Carenele de strada le voi pune prin februarie anul viitor,cand o voi vinde sa imi iau ceva mai adecvat pentru circuit,pana atunci incerc sa prind experienta pe aceasta.

 

Partea buna este ca am reusit sa scot ceva frumos,avand in vedere la cat de prost sunt construite carenele cumparate ( nu se potrivea pe gauri,bellypan taiat si indepartat 10 cm in baza,ca sa incapa lateralele plus multe alte probleme. ) ,50 euro cheltuiti pe spray-uri si liner si in rest munca de miner :D .(prima data cand am vopsit ceva in viata mea,nu am avut nici un plan,doar pe masura ce faceam o bucata imi veneau idei pt urmatoarea.)

 

Cateva poze extra :

 

 

post-91404-0-50873400-1461669687_thumb.jpg

post-91404-0-93486700-1461669724_thumb.jpg

post-91404-0-05946000-1461669726_thumb.jpg

post-91404-0-04990500-1461669727_thumb.jpg

post-91404-0-03398700-1461669728_thumb.jpg

post-91404-0-96258000-1461669728_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce mi-am descoperit contul vechi si neutilizat,cel de mai sus :)).

 

Farurile au costat 630 euor,asta incluzand vama plus shipping.

Eu le dau pe ale mele cu 350Euro ,de te intereseaza da un mesaj. Le pot aduce miercuri in tara,in Iasi ca sa fiu mai exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi !

Cochetez de ceva timp cu ideea de a schimba furcile cu unele USD,dar implica cheltuieli substantiale si nu se merita. Daca ar merge schimbat doar furcile,nu ar fi problema,dar e aproape toata partea din fata.

Oricum,ca pret,nu cred ca e mai jos de 800 euro pentru aceasta schimbare,in plus,nici nu as sti unde sa caut toate piesele necesare pentru a efectua tranzitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, pt Dzeu, schimba mobra asta mai repede. Este conceputa pt oameni mai micuti, maxim, maxim 1.70. Nu ai cum sa te misti pe ea la pista. La banii si energia consumate pe ea pina acum, iti luai un R6, sau un miar si aveai o baza de plecare solida. La gabaritul tau iti trebuie clar moto de 1000cc. Ti am mai zis, Kawa ZX10, R1. Merge si Honda 1000RR 2009+.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un Suzuki K8 600 cc,e bun ? Imi pare a fi mult mai lung decat Honda.

Motor de 1000 cc nu isi are rostul pe circuitul pe care il avem noi aici,e foarte mic si multe curbe,3 de stanga si 7 de dreapta,o singura linie dreapta de 150-200 m.

Recordul e detinut cu un R6, 1m :07 s .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot R6, daca vrei only 600. Dar sa stii ca se poate merge tare si cu 1000 pe pista de Karting. La noi la Tg Secuiesc, cu un 1000 s a stabilit recordul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ceva editie mai noua,cu bicicleta asemanatoare cu un 600 cc.

Inmatricularea motoarelor peste 600 cc e foarte scumpa aici. Pentru o Hayabusa , costa ~ 2300 euro numai duty free.

Orice pana in 600 cc,platesti taxa de prima inmatriculare 150 euro si taxa de drum .Transportul din Grecia pana aici este 360 euro plus alte taxe de port inca 100 euro.

De asta un Cbr 1000 rr 2009 ajunge si 9000 euro stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ceva editie mai noua,cu bicicleta asemanatoare cu un 600 cc.

Inmatricularea motoarelor peste 600 cc e foarte scumpa aici. Pentru o Hayabusa , costa ~ 2300 euro numai duty free.

Orice pana in 600 cc,platesti taxa de prima inmatriculare 150 euro si taxa de drum .Transportul din Grecia pana aici este 360 euro plus alte taxe de port inca 100 euro.

De asta un Cbr 1000 rr 2009 ajunge si 9000 euro stock.

Pai ptr ce sa mai inmatriculezi daca iei numai ptr pista?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...