Sari la conținut

Vanzare cu final fericit


owene
 Share

Postări Recomandate

Nu vand nimic, doar ma bag in seama, ca e iarna. :tempted:

 

 

Cam care e epilogul cand cineva isi vinde comunista mult-iubita? Eu am observat ca de obicei cel care o cumpara, mai ales daca e dinafara forumului de comuniste, o face praf cam urgent.

2 cazuri:

CIRO si-a vandut Nipra, ala de-a luat-o i-a dat de i-au fatat pistoanele.

AdrianS si-a vandut Muravey-ul, si a fost macelarit si omorat final la padure.

2-3 MZ ETZ-uri de care stiu si care s-au vandut "pe bani", cumparatorul nu a fost nici macar interesat sa intre pe forumul de specialitate, iar unul a intrat doar dupa ce i-a lipit pistonul la un ETZ251 aproape nou si ingrijit, dar nu a mai revenit, asa ca practic motocicleta o sa zaca abandonata, sau REMAT.

Si astfel de cazuri mai sunt.

Stiu si 2 cazuri in care vanzatorii erau de pe forum, cumparatorii de pe forum, motocicletetele au parte de a 2-a viata.

Parerea mea personala e ca in majoritatea cazurilor, comunista vanduta pe piata libera(olx, etc) ajunge praf in timp foarte scurt, senzatia e ca atunci cand proprietarul isi vinde calul de parada si cumparatorul il cantareste si-l da la abator.

 

Cum vi se pare? Am sau nu am dreptate? Stiti cazuri pro/contra? Vi se pare ca motocicletele cu atas au sanse mai mari de supravietuire dupa vanzare?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e valabil doar la comuniste...tot ce am vandut pana acum a trecut de la stadiul de impecabil la dauna totala...

Sa iti fie rusine. NU mai vinde :)

Io vreau sa mi fac ferma de animale. Da din nefericire ar muri de batranete toate:) Ca mi mila sa le tai. Nu mi mila sa le manc .

Sunt care cumpara doar ca sa aiba mobre. Comunistele is ieftine. Dai niste bani, le rupi ti-ai facut damblaua si arunci. Suntem o natie de bogati.

Sau poate cei care le cumpara nu au muncit pentru banii aia. Ca daca ai muncit parca nu mai iti vine asa sa arunci banii pe fereastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,sunt doar doua categorii; cei care au pasiune ,invata si repara orice motocicleta indiferent de stare...............2;cei care cumpara o comunista si vor performante de japoneza.................aici apare intrebarea: de ce are biela asta nod???...........morala, toti am inceput si am invatat de undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este o regula dar conteaza foarte mult si mentalitatea celui care cumpara. Eu, personal, muncesc pentru banii pe care ii dau si tin la lucrurile pe care le cumpar. Atat motocicleta (cumparata de 4 ani timp in care am parcurs 22.000km) cat si masina (de 2 ani - 25.000km) sunt in stare mai buna acum fata de cum erau in ziua achizitionarii.

De cealalta parte a baricadei, am intalnit oameni care au mai multa grija de telefonul din buzunar decat de masina/ motocicleta.

 

Pana la urma, fiecare face ce vrea cu banii lui, chiar daca ne doare inima cand cineva isi bate joc de un lucru pe care noi nici macar nu ni-l putem permite.

Editat de Dan.Andrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic, nu ar trebui sa-ti mai pese. Cand vinzi ceva, il dai pentru ca nu-ti mai trebuie. Ce face noul proprietar e treaba lui.

Stiu ca e placut sa vezi ca se bucura cineva inca multa vreme de ceva ce a fost al tau, dar cu motoarele in special si cu autovehiculele in general asta nu se prea intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa iti fie rusine. NU mai vinde :)

Io vreau sa mi fac ferma de animale. Da din nefericire ar muri de batranete toate:) Ca mi mila sa le tai. Nu mi mila sa le manc .

Sunt care cumpara doar ca sa aiba mobre. Comunistele is ieftine. Dai niste bani, le rupi ti-ai facut damblaua si arunci. Suntem o natie de bogati.

Sau poate cei care le cumpara nu au muncit pentru banii aia. Ca daca ai muncit parca nu mai iti vine asa sa arunci banii pe fereastra.

 

Esti dezinformat. Comunistele nu mai sunt ieftine deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e mai mult legat de visuri de hipstereala.

 

Majoritatea celor care au luat ca prima motocicleta o comunista nu au fost indragostiti de IJ sau nipra. Doar astea se gaseau sau mai tarziu erau foarte ieftine. Din acelasi motiv au si avut mare grija de ele si au invatat sa le repare. Acum au cam intrat la categoria vintage. Cand vezi una intretinuta imediat te duce gandul la o casca openface si participari la Distinguished Gentlemans Ride. Cand o aduci acasa si vezi ca iei bataie de la cutia de scule se schimba situatia.

Spre rusinea mea am un Hoinar pus in pachete. Ironic, atunci aveam timp de ea dar ramaneam cu suruburi in plus, acum ca m-am mai imprietenit putin cu trusa de scule nu mai am cand. Poate o sa o restaureze baiatul in vreo 14-15 ani :D

Inca sunt indragostit de ideea unei motociclete cu ataj, nu neaparat si de a detine una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să ai grijă de o comunistă e destul de greu in zilele noastre, lipsa pieselor de schimb,faptul că nu te pricepi să o repari, lipsa performanţei în comparaţie cu o "vitezană" sau orice motor "capitalist" le face să fie nişte motoare de nişă bune numai pentru cei pasionaţi sau pentru cei "bătrânicioşi", aşa ca mine. Personal îmi place mai mult să merg cu "comunista" din dotare decât cu jafoneza dar e destul de greu cu două motoare.

Editat de Gabi24
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar cand vrei sa faci o bucurie cuiva,si-i faci un cadou,fie ea masina au mobreta,si vrei sa vezi cum ii creste inima de bucurie (pe moment ..) ca mai apoi sa o trateze cu nepasare,indifirenta,iar gramada de fier ramasa cerandu-ti socoteala,parca privindu-te,cum e ..??

 

..nasol...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci trebuie sa le folosim pana ajungem sa le uram, si dupa aia sa le vindem, fiindca cel mai probabil vor fi pedepsite.

Nu as putea vinde un lucru la care inca tin. Cand am vândut, imi luasem de mult sufletul de la ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar cand vrei sa faci o bucurie cuiva,si-i faci un cadou,fie ea masina au mobreta,si vrei sa vezi cum ii creste inima de bucurie (pe moment ..) ca mai apoi sa o trateze cu nepasare,indifirenta,iar gramada de fier ramasa cerandu-ti socoteala,parca privindu-te,cum e ..??

shit happens.....

 

Nu as putea vinde un lucru la care inca tin. Cand am vândut, imi luasem de mult sufletul de la ele.

cateodata e musai sa vinzi si din lucrurile la care tii......

viata are niste intorsaturi ciudate cateodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorba unui batran '' totul in viata trece prin stomac '' { nevoi , greutati , necazuri , drame etc } asa ca din punctul meu de vedere nu trebuie sa-i judecam nici pe vanzatori nici pe cumparatori . Adevarul este intotdeauna in alta parte nicidecum acolo unde credem noi ca este .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt posesor de comunista. Am avut norocul sa iau un motor bun de la cineva care a avut grija de el cat de cat, care nu a intervenit pe genunchi in el si care nu l-a birjerit...

La randul meu fac si eu tot posibilul sa ii dau exact ceea ce trebuie ( uleiuri, piese..etc) si sa lucrez la el dupa manual . E adevarat ca ai ceva mai multe griji atunci cand pleci la drum, dar si satisfactiile sunt pe masura ( un neamt la vre-o 60 ani, intr-un camping din Grecia, venit cu rulota omul, de dragul MZ meu, s-a apucat sa mi-l spele...cu futunasul,, detergent, sters, lustruit...in timp ce eu ma uitam la el si beam o bere :alcy: ) .

post-47479-0-32146000-1374503306_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vand nimic, doar ma bag in seama, ca e iarna. :tempted:

 

 

Cam care e epilogul cand cineva isi vinde comunista mult-iubita? Eu am observat ca de obicei cel care o cumpara, mai ales daca e dinafara forumului de comuniste, o face praf cam urgent.

2 cazuri:

CIRO si-a vandut Nipra, ala de-a luat-o i-a dat de i-au fatat pistoanele.

AdrianS si-a vandut Muravey-ul, si a fost macelarit si omorat final la padure.

2-3 MZ ETZ-uri de care stiu si care s-au vandut "pe bani", cumparatorul nu a fost nici macar interesat sa intre pe forumul de specialitate, iar unul a intrat doar dupa ce i-a lipit pistonul la un ETZ251 aproape nou si ingrijit, dar nu a mai revenit, asa ca practic motocicleta o sa zaca abandonata, sau REMAT.

Si astfel de cazuri mai sunt.

Stiu si 2 cazuri in care vanzatorii erau de pe forum, cumparatorii de pe forum, motocicletetele au parte de a 2-a viata.

Parerea mea personala e ca in majoritatea cazurilor, comunista vanduta pe piata libera(olx, etc) ajunge praf in timp foarte scurt, senzatia e ca atunci cand proprietarul isi vinde calul de parada si cumparatorul il cantareste si-l da la abator.

 

Cum vi se pare? Am sau nu am dreptate? Stiti cazuri pro/contra? Vi se pare ca motocicletele cu atas au sanse mai mari de supravietuire dupa vanzare?

 

DNEPR lui CIRO ( care a fost cumparat de la Mos Pedala ) a fost vandut unui baiat din Ploiesti care nu l-a folosit prea mult deoarece si-a cumparat Transalp. La randul sau l-a vandut cuiva din Ramnicu Sarat ce-l tine la loc de cinste, intr-un magazin de piese auto, langa un Ij 56 cu atas, un Simson Sport cu atas si un Kawasaki Drifter, asteptandu-si randul la reconditionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu din păcate fac parte din categoria cumpărătorilor care cândva, în alte vremuri, a luat o grămadă de motoare comuniste, le-a făcut praf şi ulterior le-a dezmembrat. Acum regret enorm şi mă chinui să restaurez ce mai deţin prin ogradă şi grijesc ca ochii din cap de fiecare şurub şi piesă ce-o mai deţin. Şi ca mine cred că sunt mulţi printre noi, mă refer la cei vechi şi cu experienţă în ale comunistelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut CZ 175,MINSK,BENELLI 125,MZ TS 250 cu motor de ETZ le-am vandut pe vremuri,imi trebuia japoneza,acum am japoneza, de fapt am avut mai multe si acum sa intors roata,caut si refac comuniste.Ce vremuri...... :mexicanwave: :10:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

post-77587-0-83931400-1458451996_thumb.jpgpost-77587-0-08294800-1458452014_thumb.jpg

 

...aceste doua motoare le-am vandut in Romania, chiar sunt curios ce e cu ele, caci nu le vad pe forum nici nu am auzit de ele....banuiesc ca au mers ma departe in UE insă cei care venise dupa ele jurau ca le iau pentru ei. Intradevar la munca depusa sa le vezi iar rugină ar fi dureros...apropo cel alb a plecat la Alba Iulia cel safari la Cluj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...