nicon Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Stie cineva daca se poate lega la un KTM SX 250 un minifar pe leduri ? Din cate am studiat instalația electrica nu am vazut sa aive decat o iesire de la generator , cea care merge direct pe curent alternativ la bobina de inducție si CDI .Ma gândesc daca putem lega pe aceasta iesire si un far pe leduri . Sigur o sa trebuiască redresor , si regulator de curent deoarece ledurile nu merg decat in c.continuu (poate chiar si baterie ) In mod normal poate fi montat un bec pe filament fara sa mai punem regulator si redresor dar consuma de zece ori mai mult decat ledurile si nu stiu dacă rămâne curent suficient pentru bujie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicon Postat Ianuarie 25, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2016 Asta ar fi cea mai simpla solutie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicon Postat Ianuarie 25, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2016 corect . Oricum am intotdeauna la mine un aparat de alungat cainii cu lanterna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Nicule, vezi ca exista multe modele de lanterne cu led, care au acumulatori incorporati si pot fi reincarcati la 220v. Din multiplele modele alegi doua (musai, nu-s foarte scumpe, ca sa ai rezerva si siguranta ca ajungi acasa, indiferent de distanta si eventuale cazaturi care sa-ti strice una dintre ele) pe care le montezi in zone care sa-ti asigure o vizibilitate buna, ca la bicicleta. Poti cauta pe site-uri de biciclete modele care pot fi montate pe ghidon, ori in alte zone ale motocicletei. Sigur iesi mai ieftin si este mai sigur decit sa modifici instalatia caprei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Iti iei niste proiectoare cu led de la chinezi pe care le legi direct de la baterie. Nu prea ai ce sa strici asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 ceaa mai buna combinatie este data de o frontala performanta (sta pe casca sau se poate infasura pe mana => avantaj lumineaza acolo unde te uiti) - merge in jur de 36 de ore cu un set de baterii + un proiector chinezesc (consuma 1.2A ) legat la o baterie externa (am vazut de 10 - 15 Ah si cateva sute de grame, sunt acumulatori pe litiu) Exemplu http://www.alibaba.com/product-detail/Rechargeable-Lithium-ion-dc-12v-15Ah_60404092811.html?spm=a2700.7724857.29.47.HqPHSi termini benzina cu mult inainte sa se termine lumina la far + ca ramai cu frontala sa te descurci pe acolo. Nu as lega diverse pe instalatia de aprindere, de obicei nu are mare rezerva si risti sa dai peste necaazuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Iti iei niste proiectoare cu led de la chinezi pe care le legi direct de la baterie. Nu prea ai ce sa strici asa nici nu ai citit ce a scris omul in primuul post...este o moto strict de enduro,fara baterie....din alternator are un singur fir ( pe curent alternativ) care merge catre aprindere .cum corect zicea, redresarea e cam complicata . lanternele cu led cu un acumulator generos = solutia cea mai buna => sunt niste proiectoare semi-profesionale pentru ciclism de fac o lumina wow ...... uite un exemplu, stiu ca e scump dar mai poti explora si alte variante mai ieftine.... http://www.airsoft1.ro/0,1602,lanterna-bicicleta-detasabila-fenix-bc30.html la 1800 lumeni e mai puternic ca un far de masina,montaj pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicon Postat Ianuarie 25, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2016 Cred ca varianta cu alimentare de la generator cade . Necesita niste echipamente in plus si nici nu este sigura . Noile tehnologii pe leduri au dat peste cap toate sistemele de iluminat de pana acum . La inceput s-a mers pe filament , apoi halogen , apoi xenon (care in schimb consuma prea mult) . Acum tehnologia acestor diode luminescente a depasit toate asteptarile . Un singur led de 1W da o lumina exceptionala . Sa nu mai vorbim de cele de 3W . Un spot de 3W cu 24 de leduri (am eu la o instalatie fotovoltaica ) lumineaza noaptea cat un bec cu filament de 60-75 W la 220v . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Salut, Generatorul/alternatorul tau are un circuit ( 2 conductoare) care alimenteaza CDI-ul. La varianta cu acumulator in afara de acest circuit, mai este unul (2conductoare ) pentru regulatorul de tensiune, si de aici mai departe circuitul de iluminare. Varianta mai costisitoare este sa schimbi alternatorul cu unul pentru RRT, crede ca 250 are si modelul cu sa montezi un regulator de tensiune si acumulator, dar lucrurile se complica..... Sau, se poate demonta acest alternator si tras un circuit suplimentar din stator, un punct fiind centrul infasurarii si al doilea din bobina mediana, dar la fel un RTT si acumulator. Daca folosesti iesire acesta din stator o sa ai o tensiune alternativa care oscileaza intre min si max in functie de turatie, becurile cu incandescenta se vor arde...in plus nu stim valoare maxima la care ajunge tensiunea....este un posibil caz de studiu?! Cred ca varianta cea mai simpla este un after market cu LED si acumulator eficient montat la nevoie, cum spune si GoodKat mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Sx-ul poate fi facut Exc din toate punctele de vedere inclusiv lumini dar costa ceva banuti. Varianta budget este frontala sau ceva pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicon Postat Ianuarie 26, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2016 Multumesc pentru interesul acordat . Am ajuns la concluzia ca nu se merita umblatul in instalatia electrica . Am gasit pe internet cateva articole foarte ieftine . http://www.okazii.ro/biciclete/accesorii/lanterna-metal-far-bicicleta-suport-zoom-3-faze-stop-a173737079 si deasemeni kilometraj la un pret la cre se merita sa pun si la bocanci . http://www.okazii.ro/biciclete/accesorii/kilometraj-computer-bicicleta-vitezometru-impermeabil-la-apa-14-functii-a173702997 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 http://www.dirtbike.ro/bazar/far-puternic-pt-bicicleta-cu-autonomie-mare-cu-acumulator-original-cu-4-celule-18650-267390 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Ia-ti kilometraj wireless. Dar mai util ar fi un hourmeter. Iar farul..... pe casca. Banii mai bine ii bagi in niste arcuri mai moi si intr-o volanta mai grea. Eventual si alte pinioane in cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 volanta face toti banii,asta e sigur. revalving la suspensii ,roata pe 18...fmf gnarly..si se apropie de un enduro dar se aduna o suma frumusica. intrebarea este :merita ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 nea Nicon: TREILTECH, 300EURO TOATA JUCARIA,alegi variant de 100w cu volanta de exc si impusti doi iepuri dintr-o lovitura. daca mai pui si led te-ai scos!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 http://olx.ro/oferta/lanterna-bicicleta-ultrafire-zoom-cu-led-cree-xm-l-t6-1000-lumeni-far-ID18Ocd.html Mai ieftin de atat nu găsesti,plus ca se vede foarte bine. Si cum zicea cineva,ramai fara benzină dar mai ai lumina. Simplu si eficient. Eu cu motor enduro cu far si ma bate gândul să iau si o lanterna din asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicon Postat Ianuarie 31, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2016 Multumesc baieti pentru sprjinul acordat . Am cautat pe net si am cumparat printre altele , http://www.okazii.ro/vanatoare/lanterne/lanterna-led-cree-q5-zoom-lupa-3-faze-acumulator-18650-incarcator-a173283846 Pot spune ca are o lumina cat farul de la Freeride . EXTRAORDINARA . I-am cumparat si doi suporti de ghidon si este ok . Am luat si doua kilometraje de bicicleta dar nu cred ca e treaba serioasa . Vom vedea . si pentru ca era vorba de imblanzirea Sx-ului prin introducerea unei volante mai grele si suspensii mai blande , Iata ce am facut eu la SX . Am schimbat kit lant si am pus 13 cu 50(foaie de fier ) fata de 13 cu 38 . Prin foaia noua am adugat doua kilograme in plus la inertie , deci volanta mai grea nu ma intereseaza . Am dat comanda si de o foaie de 52 pentru ca totusi cincizeciul mi se pare insuficient . Pentru a putea struni un SX este obligatoriu sa reglam power valve sa intre cat mai tarziu (la peste 7500 rotatii ) . Ulei amestec numai full sintetic si semisintetic (eu bag Metabond ) cu proportia 1 :60 (18 g la 1 litru benzina) si nici nu mai face fum / Suspensiile tari ma tin treaz ...deci nu am de gand sa le inlocuiesc . Gata , acum am dat de lucru la marii specialisti (exclud pe Jumba ) Hai sa vedeti cate ceva cu SX-ul acum cand pamantul este moale si umflat dupa ger . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Prin foaia noua am adugat doua kilograme in plus la inertie , deci volanta mai grea nu ma intereseaza . Si cand patinezi ambreiajul, cum mentii inertia motorului motocicletei? Anyway, in loc de kilometraj, mai bun ar fi un hourmeter combinat cu un GPS in ranita. Chiar nu-mi dau seama la ce e bun un kilometraj la enduro sau cross. Pt km parcursi? Pt viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicon Postat August 31, 2017 Autor Share Postat August 31, 2017 Haideti sa va pun un filmulet cu SX-ul sa vedeti cat de delicat este prin drumuri inaccesibile folosit la nici o treime din puterea lui maxima . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.