Sari la conținut

Adaptor furtun frana fata


Postări Recomandate

Cu salutarile de rigoare ma incumet si eu sa cer pareri. Am un Suzuki GSX600F de prin 96 care m-a lasat cand mi-era lumea mai draga. Nimic grav, am ramas fara lichid de frana. Am lucrat putin la ea in urma cu vreo cateva luni (prin martie parca) pentru ca atunci cand am luat-o avea frana fata cam blocata. Asa ca dupa o zi de dezmembrat la etrieri si jucat cu pistonasele si-a dat incet drumu. Problema a venit acum cateva zile, cand m-a lasat frana fata in mijlocu' plimbarii, de am dat ca tampitu in frana spate pana mi s-a blocat roata si am simtit ca nu ma mai duc in directia dorita. Dupa ceva verificari am ajuns la concluzia ca lichidul de frana il pierdeam pe la adaptorul ce face legatura intre furtun si etrier. Dupa o scurta vizita la Suzuki, mecanicu mi-a zis ca nu le au pe stoc si o sa dureze cateva saptamani dar pot la fel de bine sa dau cu teflon sau Locktite. Ce ma trebuie sa mentionez e ca sunt intr-o tara unde mecanicii nu fac carpituri si reparatii cu o sarma si patent ci spun direct ca se schimba. Cand avut problema la alternator la masina, toti mecanicii au zis clar, alternator nou. Nu am gasit unu singur sa vrea sa-l desfaca si sa-l repare. Intrebarea mea acum este: cat de sigura e treaba cu teflonul? Lichidul am observat ca iese pe la mijloc, intre cele 2 parti mobile ale adaptorului, partea de sus, in care se insurubeaza furtunul, si partea de jos, care se insurubeaza in etrier.

Sper ca am explicat cat de cat ok. Astept raspunsuri, inclusiv mistouri, bascalie, etc. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa cauti piesa noua!

» Post actualizat in 08 Jul 2015 03:25

Sau sh. Vezi ca dezmembreaza gabriel.minciu varianta putin mai noua.

» Post actualizat in 08 Jul 2015 03:26

Totusi daca gasesti incearca nou!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand avut problema la alternator la masina, toti mecanicii au zis clar, alternator nou.

 

Nu ai sa gasesti din vari motive, insa cel mai simplu e acela ca toti fug de munca. Practic sunt piese care nu prea se pot repara, sau se repara dar nu tin, nu sunt fiabile si atunci nu merita. Asta ca fapt divers ...

 

Eu nu m-as risca la frana. Verifica si schimba tot ce trebuie schimbat, suplimentar comanda saibele care intra in etrier si in pompa (daca ai distribuitor, si acolo). Am prieten cu GSXF care a schimbat acele saibe dupa un episod asemanator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... mecanicu mi-a zis ca nu le au pe stoc si o sa dureze cateva saptamani dar pot la fel de bine sa dau cu teflon sau Locktite. Ce ma trebuie sa mentionez e ca sunt intr-o tara unde mecanicii nu fac carpituri si reparatii cu o sarma si patent ci spun direct ca se schimba. ..

Te-ai contrazis singur. La frane nu exista lipitura. Punct.

 

Inteleg ca problema este la racordul furtun-banjo, asa e?

 

 

Solutia: furtun nou, cu totul. Nu cred ca nu gasesti asa ceva in Danemarca.

 

Chiar ar fi recomandat sa treci pe varianta cu insertie metalica de la TRW, Goodridge, Galfer, Venhill etc. Set, normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunul nu are nimic. Problema e la adaptor, ultima piesa ce intra in etrier. E formata din 2 bucati ce se rotesc independent pt a nu sugruma furtunul. As pune poza dar nu stiu cum. Postez de pe mobil. Problema nu ar fi sa comand sau nu, ci faptul ca dureaza. Distribuitorul magazinului nu are pe stoc. Poate sa dureze pana la o luna. Poate chiar mai mult. Si nu as vrea sa pierd atata timp fara sa ma sui pe motor. In Danemarca nu e ca in Romania. Aici daca dai de vreme buna, tre sa beneficiezi de ea. Ploua in draci. Cand vezi soare si vreme buna de-abia ai timp sa te bucuri putin. Apuci sa te echipezi, si pana iesi la motor - nori si ploaie.

» Post actualizat in 08 Jul 2015 09:35

Am gasit cum sa atasez dar nu ma lasa 😑. Am gasit schema aici https://www.motorcyclespareparts.eu/suzuki-parts/motorcycles/gsx600f-1997/front-brake-hose-443932.aspx iar piesa e nr 8.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunul nu are nimic. Problema e la adaptor, ultima piesa ce intra in etrier. E formata din 2 bucati ce se rotesc independent pt a nu sugruma furtunul. As pune poza dar nu stiu cum. Postez de pe mobil. Problema nu ar fi sa comand sau nu, ci faptul ca dureaza. Distribuitorul magazinului nu are pe stoc. Poate sa dureze pana la o luna. Poate chiar mai mult. Si nu as vrea sa pierd atata timp fara sa ma sui pe motor. In Danemarca nu e ca in Romania. Aici daca dai de vreme buna, tre sa beneficiezi de ea. Ploua in draci. Cand vezi soare si vreme buna de-abia ai timp sa te bucuri putin. Apuci sa te echipezi, si pana iesi la motor - nori si ploaie.

» Post actualizat in 08 Jul 2015 09:35

Am gasit cum sa atasez dar nu ma lasa . Am gasit schema aici https://www.motorcyclespareparts.eu/suzuki-parts/motorcycles/gsx600f-1997/front-brake-hose-443932.aspx iar piesa e nr 8.

Ce s-a intamplat cu piesa aia?E crapata sau pierde pe la filet ca nu inteleg.De ce trebuie schimbat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pierde pe la mijloc. Piesa aia e practic compusa din 2 piese care se imbucala mijloc fara filet. Are filet interior mai mic la piesa de sus si exterior mai mare la piesa de jos. Piesele, desi se imbina, se rotesc independent una de alta pentru a nu sugruma furtunul in urma infiletarii. Scurgerea are loc deasupra de locul unde pun cheia pentru a infileta partea de jos in etrier. Deci cam pe unde se imbiba. Imi pare rau dar nu stiu cum altcumva sa explic. Sper ca am fost indeajuns de explicit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cumparat o cumpar. Nu e aia problema. Toata treaba e ca dureaza pana vine. Si nu as vrea sa stau pe bara tot timpul asta daca o pot carpi indeajuns pentru a merge in siguranta pana ajunge piesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai banul, schimba furtunul cu totul. Furtun racing, din 2 bucati sau 3. Alea ar trebui sa fie de gasit mult mai repede.

 

PS: la 2 elimini distribuitorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cumparat o cumpar. Nu e aia problema. Toata treaba e ca dureaza pana vine. Si nu as vrea sa stau pe bara tot timpul asta daca o pot carpi indeajuns pentru a merge in siguranta pana ajunge piesa.

imbinarile pe con nu suporta montaj cu teflon, inteleg ca n-ai banjo's acolo lucru destul de ciudat.

 

telefon ai sa pui o poza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Situatia e urmatoarea: e primul meu motor si l-am luat mai "rablagit" pentru a nu ma pune in poponeata langa el sa plang in caz ca dau cu el pe-o parte sau mai rau... nu vreau sa incep sa bag bani in el decat minimul necesar. Pentru ca daca incep sa cumpar.... cumpar. Plus ca lucrurile sunt ceva mai scumpe pe aici iar salariul meu nu e tocmai high-end. Stiu ca e mai sigur sa cumpar furtunul cu totul. E mai sigur sa iau un motor nou. Dar financiar nu e chiar asa de simplu. Caut solutii ieftine si simple. Intrebarea mea tot ramane daca e safe sa dau cu teflon unde scapa. Cum am zis... sfatul e primit de la un mecanic iar aici mecanicii nu se incurca cu carpeli de genu'. Deci cam cat de sigur ar fi sa o carpesc pentru o perioada limitata, pana cand ajunge piesa?

» Post actualizat in 08 Jul 2015 11:02

Superbec banjo's ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar pe-o poza de pe net cu un etrier sa indice unde e problema, ca eu nu inteleg nimic.

 

La care e problema?

GT35R-BanjoFittingKit.jpg

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ziceai ca ti s-a blocat frana,la o-ringurile de la etrieri,nu te-ai gandit?

Poate ti-a iesit cel de praf afara si au ramas blocate pistonasele.

Din cauza asta cred ca a inceput sa iti curga pe la banjo.

Vezi ca etrierii aia se imbolnavesc repede daca nu ai grija de ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, nu ai banjo bolt (surubul cu canal prin care circula lichidul hidraulic).

 

Atunci comanda piesele 8+5 noi. Repet: cauta si la producatorii mentionati (Venhill, Goodridge, TRW etc), e imposibil sa nu gasesti un site cu livrare in 1-2 saptamani, piese specifice motocicletei tale.

 

In Romania mai sunt unele probleme cu eBay sau alte site-uri, dar in Danemarca...? refuz sa cred.

 

Eu nu as conduce o mobra cu furtunele de frana lipite nici daca o imping.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frana fata era blocata cand am luat-o. Am deblocat'o dupa o zi de jucat cu pistonasele de la etrieri. Nu asta este problema acum. Chiar invers. Am ramas fara frana fata. Mi-a curs tot lichidul pe la adaptoare. Cu timpul. Nu a fost o pierdere brusca. Am ramas fara frana brusc pt ca a intervenit aerul. Am incercat sa pun o poza cu schema dar nu ma lasa sa uploadez. In schimb am dat link catre schema si am mentionat ca e piesa cu nr 8 din schema. Incerc sa fiu cat pot de explicit der e cam greu din moment ce nu stiu toate denumirile pieselor si cum sa arat cu degetul cat mai concis din pdv explicativ.

» Post actualizat in 08 Jul 2015 11:26

Gnraloo de ce si piesa 5? Furtunul nu are probleme si nu vreau sa il cumpar doar de dragul de a avea piesa noua..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Situatia e urmatoarea: e primul meu motor si l-am luat mai "rablagit" pentru a nu ma pune in poponeata langa el sa plang in caz ca dau cu el pe-o parte sau mai rau... nu vreau sa incep sa bag bani in el decat minimul necesar. Pentru ca daca incep sa cumpar.... cumpar. Plus ca lucrurile sunt ceva mai scumpe pe aici iar salariul meu nu e tocmai high-end. Stiu ca e mai sigur sa cumpar furtunul cu totul. E mai sigur sa iau un motor nou. Dar financiar nu e chiar asa de simplu. Caut solutii ieftine si simple. Intrebarea mea tot ramane daca e safe sa dau cu teflon unde scapa. Cum am zis... sfatul e primit de la un mecanic iar aici mecanicii nu se incurca cu carpeli de genu'. Deci cam cat de sigur ar fi sa o carpesc pentru o perioada limitata, pana cand ajunge piesa?

» Post actualizat in 08 Jul 2015 11:02

Superbec banjo's ?

 

daca mori crezi ca mai conteaza cat de scumpa e reparatia?

 

 

 

sinucidere usoara si ieftina !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superbec nu m-ai inteles. Nu caut scurtaturi punand in pericol siguranta. Problema nu e chiar asa de grava. Mi-a golit rezervorul de lichid de frana in 3 luni. Nu curge mult. Cate o picatura minuscula la apasarea mai stransa a manetei. Nu-s tampit si nici sinucigas. Nu ma scap in pantaloni cand trebuie sa dau un ban sa cumpar ceva. Dar nici nu vreau sa schimb un lucru care nu trebuie schimbat. De ex. piesa 5 din schema - furtunul de la distribuitor la adaptor. Nu are nimic. Nu curge pe acolo. Am mai spus ca nu vreau sa incep sa bag bani in motor pentru ca l-am luat strict pentru a ma obisnui cu calaritul. O sa cumpar ce este nevoie si atat. Cand o sa am un motor ceva mai nou si o sa stau mai bine financiar, atunci o sa schimb fiecare circuit, fie el electric sau de furtune, la fiecare 3 luni. Dar pana acolo mai e ceva...

Asa ca va rog sa incetati cu aberatiile gen "sinucidere usoara si ieftina". Nu dau inapoi cand vine vb de siguranta. Am zis ca o sa cumpar piesa 8 pentru ca acolo e buba. Ce am cerut, a fost un raspuns la intrebarea daca e ok sa dau cu teflon pentru termen scurt pana ajunge adaptorul nou ca sa pot sa ma bucur si intre timp de motor. Sper ca acum am fost destul de explicit. Stiu ca voua va e usor sa ziceti "da' cumpara frate tot ansamblu sa fii sigur" pentru ca aia e alegerea cea mai usoara din pdv mecanic. Dar mai sunt si alti factori la mijloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai unde sa dai cu teflon daca piesa 8 e stricata !

 

mecanicul care ti-a zis sa pui teflon acolo e un dobitoc.

 

vad ca piesa 8 costa 18E, +10 transport si ajungi la ~50% din pretul unui kit de furtune cu insertie metalica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti s-a raspuns in repetate randuri ca furtunele de frana (incluzand racorduri, etansari etc.) NU suporta reparatii, nici cu teflon, nici cu pelicanol, nici cu scuipinol. Asta ca sa nu te "repari" tu in final cu formol.

 

Stiai ca astea sunt consumabile? stiai ca se verifica si inlocuiesc nu doar de dragul de a le avea noi, ci daca prezinta orice semn de deteriorare chiar si pana ajung la durata maxima de viata (4 ani)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa 8 e 18E. Imi trebuie 2. Cu tot cu transport si tva ma ajungea pe la 70E. Da-mi te rog un link cu furtunul cu insertie metalica sa vad daca se potriveste. Cum am mai zis, nu-s tampit, nici sinucigas. Daca se merita si nu mai e nevoie de alte achizitii, il iau fara sa ma gandesc. Dar pune-te si tu in situatia aluia care posteaza. Poate nu are bani sa-l dea afara din casa si poate mai are si alte cheluieli omu'... Chirie, regie, impozite, asigurari, gaz, parcare (ajunge la 4E/ora pe aici) si multe altele. Nu e chiar asa usor sa arunci cu bani atunci cand ai si alte cheltuieli si esti pe cont propriu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu consideri ca "arunci banii" pe piese ce sunt direct legate de siguranta ta pe motocicleta, sfatul meu este sa iei o pauza. In timpul asta fie strangi banii pentru piese, fie realizezi ca motocicleta e un lux pe care nu ti-l poti permite. Nu e o rusine.

 

Sa-ti caut eu furtunele? mie mi-ar fi :rusinica: sa mai cer asta dupa ce deja ti-am indicat producatorii. :google:

Editat de Gnraloo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpara SH de pe ebay! la 70 euro mi se pare mai ok sa cumperi direct setul de furtune cu insertii metalice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...