Sari la conținut

Problema Kawasaki Kl250 ajutor!


Postări Recomandate

Buna, as avea mare nevoie de ajutor pentru ca nu mai stiu ce sa fac... Acum doua saptamani am fost sa imi cumpar un kawasaki Kl250 din 80-83 nu stiu exact anul, cand am ajuns l-am pornit si cand il acceleram scos din viteza se tura putin si cabdn ajungea la turatii medii isi dadea in nas. Omul a zis ca trebuie reglat carburatorul si l-am crezut pe cuvant. L-am luat acasa cu remorca fiindca nu era inmatriculat si era destul de departe, deci trebuie sa specific ca nu l-am testat la drum cand l-am cumparat, greseala mea! Ajuns acasa il pornesc si am facut o tura sa vad cum se comporta. Turatiile erau la fel, mergea cumva intrerupt si ajungea pana in 3000 maxim deci nu avea forta deloc, abea am urcat un deal destul de mic cu a 3 cand el trebuia sa nici nu il simta, fiind un enduro. Am uitat sa spun ca scoatea un fum groaznic si nu exagerez cand spun ca umplea strada de fum. Am desfacut carburatorul, are carburator simplu cu un piston si dupa ceva batai de cap am sesizat ca nu isi facea vacuum. Am desfacut capacul si era membrana pusa prost, am asezato corect, l-am pus inapoi pe motor si cand dau drumul la benzina, incepe si curge din el de numa. M-am chinuit o zi intreaga sa ii fac nivelu la plutitor dar am reusit sa il fac, insa acum am alta problema, de turat se tureaza mai bine, tot isi da in nas cand ajunge la turatii mai mari dar pe langa cum a fost este diferenta destul de mare dar tot imi da sa moara uneori si uneori porneste destul de greu, fumul este foarte mult si am observat ca scuipa ulei pe toba de esapament si cand ii turat mai tare scuipa destul de mult si pe bujie am gasit ulei. Trebuie sa precizez ca nu l-am incercat inca la drum findca nu l-am facut inca sa mearga cum ar trebui. M-am gandit ca ar putea fi segmentii dar nu m-as pune sa ii dau distributia jos daca nu sunt sigur si nici nu stiu unde o sa gasesc segmenti fiind model vechi. Am incercat sa il accelerez fara toba crezand ca poate e adunat ulei ars prin ea . Parca a fost ceva mai bine dar prea putin. Nu mai stiu ce sa mai fac! Acum isi face vacuum in carburator, benzina nu mai curge din el, nu sunt 100% sigur ca ii da destula benzina poate nu i-am facut nivelu bine si inchide prea devreme dar va spun sincer mai bine de atat nu am reusit sa il fac ori curgea, ori bloca, el de pornit sta pornit si merge accelerat pana la un anumit nivel dupa care isi da in nas, are cutia de la filtru de aer dar este goala (nu are nici un burete in ea), scuipa ulei si foarte mult fum, din cand in cand vrea sa moara si uneori porneste greu. Va rog sa ma ajutati si scuzati ca am scris atat dar sunt disperat... Am motorul de 2 saptamani si ma uit la el ca la un bibelou in loc sa il folosesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, sincer nu m-am gandit dar ai idee de unde as putea sa fac rost de unul? Si pentru motor sau carburator? Ca nu stiu daca acest carburator este originalul de pe motor si daca iau un manual pentru motor reglajele din acel manual ar fi nule pentru carburator. Daca ai putea sa ma ajuti cu un site sau ceva de unde as putea sa iau ar fi de mare ajutor. Multumesc de raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Alex,de regula kawasaki vine cu carburator kaihen,daca este asa inseamna ca este original,daca nu...de regula se inlocuiau cu mikuni,cu reglajele e cam greu sa-l faci dupa carte...carburatia este vizibil influentata de presiunea atmosferica,implicit si de altitudine,reglajul unui om din zona de deal sau munte nu va fi acelasi cu unul de la campie,problema cu fumul si datul in nas din ce stiu stiu eu poate avea 2 cauze majore

 

1-rulmenti de la ambielaj sunt uzati si au capatat joc excesiv,ca urmare uleiul din cutie trece in carter si modifica drastic amestecul

 

2-acul de dozaj din carburator este prea sus si da mult prea multa benzina pe jiglerul principal

 

De asemenea poate fi un cumul de cauze,nu doar una,iararsi nu prea este in regula faptul ca nu ai filtru sub sa,acela nu numai ca filtreaza dar prin densitatea lui are o contributie la dozarea aportului de aer....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte posibil să nu fie vorba numai de reglaj, dacă era doar atât, sunt sigur că îl făcea fostul proprietar.

De obicei mai e vorba de uzuri și aici intervine problema pieselor noi, a prelucrărilor mecanice și manoperă calificată.

În orice caz, nu dispera, problema e rezolvabilă însă nu prin învârtirea unui șurub și nici pe ghicite pe net.

Cel mai bine ar fi să lași un service sau un mecanic bun să facă o diagnosticare.

Reglajul unui carburator nu e chiar știința rachetelor, însă implică o mână de profesionist și un manual de service pentru acuratețe

Baftă !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt motoare vechi si alergate la care putini s-au incumetat sa le faca reparatii majore,sfatul meu....da motorul jos fa-l bucati pe banc si fa-i o verificare generala,sigur vei avea parte de surprize,daca cilidrul,pistonul si cutia sunt in regula cu cateva sute de lei vei avea motorul ca nou

 

Fa-i o revizie si mai apoi reglaje....e adevarat,pierzi un sezon dar vei castiga un motor care te va tine cativa ani buni fara reparatii capitale ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, daca un motor nu merge bine cand il vinde careva, nu merge pt ca nu a reusit vanzatorul sa ii dea de cap, nici macar ca sa il faca "de vanzare"

 

acum, inainte de a desface totul

1) pune o bujie noua - cifra termica aia corecta. te va ajuta sa vezi cum stai si cu amestecul

2) da jos capacul la chiullasa si vezi cum stai cu jocul la supape

3) verifica avansul. la motoarele din generatia aia inca erau aprinderi cu platina. daca avansul e incorect - poti avea probleme la turatii mari .


» Post actualizat in 04 Jul 2015 09:02

@z.mugurel - e 4 timpi - n use aplica aia cu uleiul de cutie in carter :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor de raspuns, am sa incerc fiecare lucru spus si am sa revin, sper sa ii dau de capat. Multumesc mult de raspuns!


» Post actualizat in 04 Jul 2015 17:24

Am uitat sa specific ca are carburator mikuni pe el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene,concert si la subiect nu se cumpara un motor 4 timpi cand scoate fum ca la 2 timpi , inseamna ca motorul e praf,deci ti-ai luat o teapa maxima!!!

odata ce stii ca ai facut carburatorul cat poti de bine, ai de dat jos clindrul si chiuloasa....de verificat obligatoriu : segmentii, simeringurile supape, joc supape. de la una din astea iti baga ulei in camera si al arde la greu,si iti garantez ca trebuie inlocuite simeringurile/ghidurile supape,segmenti,filtru de aer,curatate supapele si camera de aerdere de calamina.

data viitoare sa-ti fie invatatura de minte!

spor la treburi

dupa ce desfaci,pune niste poze aici cu chiuloasa sa iti mai dam sfaturi in functie de descoperiri

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da mi-am luat dar chiar daca imi vine sa plang acum nu mai am ce face decat sa il fac, acum am vorbit cu un baiat care se pricepe poate mi-l face el, ca eu am vrut sa il desfac dar am vazut ca la lantul de distributie sus are doua semne si mie cam naspa sa il dau jos si dupaia sa nu il mai pun bine la loc. Am sa revin sa va spun ce am reusit si va multumesc mult de raspunsuri!


» Post actualizat in 13 Jul 2015 11:02

Am revenit cu noutati. Motorul l-am dus la Marius de la Gataia pentru ca am vazut ca este recomandat de cateva persoane aici pe forum. Dupa ce l-a desfacut a zis ca trebuie schimbati segmentii si ca pistonul este bun dar cilindrul este uzat si ca il duce la cineva la timisoara sa il bucseze sa fie dupa piston dinou, asta ca sa ies mai ieftin. Si a zis ca mai trebuie sa schimbe ceva dar am un lapsus acum si chiar nu imi aduc aminte ce, cred ca a fost vorba de o valva dar nu sunt sigur si sper sa nu vorbesc prostii. Maine a zis ca ii gata si am sa va anunt ce a iesit dar pana atunci daca ati putea sa va dati cu parerea despre ceea ce a zis si ceea ce a facut, adica daca este ok, daca o sa tina. Va rog sa va dati cu parerea, mi-ar fi de mare ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegule, nu e frumos să ne dăm cu părerea despre munca unui om atâta timp cât nu știm prea multe. Din ce spui tu, chiar vag, pare în regulă, așa cum ziceam mai demult, că ar putea fi nevoie de prelucrări mecanice, o cămașă de cilindru trebuie readusă în cote.

Hai să avem răbdare să vedem ce iese, motorul trebuie rodat un pic, vedem cum merge și pe urmă constatăm dacă e bine sau nu.

E ca și cum te-ai duce la un doctor și înainte de a termina tratamentul mai ceri încă păreri unora și altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma intelegeti gresit eu nu zic ca nu face ceea ce trebuie, doar am cerut o a doua opinie sa vad ce credeti si voi si sa stiu la ce sa ma astept si aici ma refer daca o astfel de reparatie o sa tina sau tot o sa trebuiasca inlocuit cilindru sau eventual facut dinou. Daca tot ziceai de rodaj mi-ai adus aminte ca vroiam sa intreb, cam cat ar trebui facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu, daca sunt folosite materiale de calitate sau piese originale nu trebuie sa faci decat intretinerea curenta. Adica mergi cateva zeci de mii de kilometri fara probleme. In ceea ce priveste rodajul, daca a fost alezat cilindrul sau honuit ar trebui sa mai faci cateva sute de kilometri cu incarcare redusa pe motor adica maximum trei sferturi din cursa acceleratiei si apoi preventiv, schimbi uleiul. Nu conosc specificatiile Kawasaki insa cred ca vreo 300-400 de kilometri ar fi suficienti.

Singura mea nelamurire in ceea ce spui este ca s-a gasit pistonul ok si cilindrul uzat ceea ce nu e prea logic. Astea de obicei se uzeaza impreuna dar mai repede pistonul si segmentii. Singura explicatie ar fi ca fostul proprietar a incercat o reparatie incompleta si a schimbat doar pistonul ceea ce iarasi e ciudat pentru ca atunci cand schimbi pistonul schimbi si segmentii. Dar...la noi orice e posibil. Mai vedem ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa vorbesc, mersi de atentionare.


» Post actualizat in 27 Jul 2015 21:12

Motorul a sosit de ceva timp dar nu am vrut sa vorbesc pana nu il testez. Merge bine, nu mai scoate fum decat foarte putin, doar cand e rece scoate mai mult dar asta mi se pare normal. De turat se tureaza acum, dupa 100km de rodaj am incercat sa il turez mai tare si in a patra viteza la turatii mari si-a dat putin in nas dar am schimbato repede si a mers. M-am speriat putin dar sper ca nu e nimic serios! Am mai depistat o problema care nu stiu cum sa o rezolv.... Roata spate are joc si nu e de la cauciuc ca joaca cu totul. Se misca putin si furca aceea dar foarte putin, insa roata are joc mai mare. Daca aveti idee de la ce ar putea fi si o rezolvare ar fi de mare ajutor. In concluzie baiatul si-a facut treaba, vi-l recomand celor din zona daca aveti nevoie de reparatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...